eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pleszew › Compact Lab Pleszew - wielofunkcyjne centrum rozwoju

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-03-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Compact Lab Pleszew - wielofunkcyjne centrum rozwoju

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Pleszew

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855297

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Pleszew

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-300

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: 62 74 28 300

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pleszew.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.pleszew.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Compact Lab Pleszew - wielofunkcyjne centrum rozwoju

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5717d52a-bc18-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00129593

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00054225/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Compact Lab Pleszew – wielofunkcyjne centrum rozwoju

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem platformazakupowa.pl (pod adresem wskazanym w pkt. 1 SWZ).

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej określone zostały w pkt. 11, 14 i 15 SWZ. Warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone są w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej (zakładka „Regulamin”) pod linkiem:
https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin . Instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców” na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Wymagane informacje zostały szczegółowo określone w pkt 21 Specyfikacji Warunków Zamówienia

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Wymagane informacje zostały szczegółowo określone w pkt 21 Specyfikacji Warunków Zamówienia

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WI.042.1.1.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1 – „Compact Lab Pleszew – wielofunkcyjne centrum rozwoju – budowa wielofunkcyjnego budynku z zagospodarowaniem terenu” obejmuje budowę budynku z bazą noclegową z gastronomią wraz z zagospodarowaniem terenu z przeznaczeniem na działania aktywizacji i partycypacji społecznej, inkubacji i rozwoju przedsiębiorczości, na działania innowacyjne i edukacyjne o parametrach:
- Powierzchnia użytkowa: 3.008,06 m2
- Powierzchnia zabudowy: 933,57 m2
- Kubatura budynku: 14.745,00 m3
- Ilość kondygnacji: 1 podziemna z garażem na 12 stanowisk osobowych + 3 nadziemne
- Długość budynku: 38,24m
- Szerokość budynku: 27,21m
- Wysokość budynku do kalenicy: 14,63m
- Ilość jednostek mieszkalnych: 38
- Powierzchnia użytkowa jednostek mieszkalnych: 922,43 m2
- Chodniki: 192,31 m²
- Drogi wewnętrzne: 495,96 m²
- Nawierzchnia trawiasta: 96,77 m²
- Budowa nowego zjazdu: 28,88 m²
- Przebudowa istniejącego chodnika w pasie drogowym o pow. 77,76 m² i zjazdu o pow. 27,55 m²

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty nie podlegające odrzuceniu oceniane będą punktowo. Maksymalna ilość punktów jaką może otrzymać oferta wynosi 100 pkt. Przyjmuje się, że 1%=1 pkt i tak zostanie przeliczona liczba punktów w przyjętych kryteriach.
Sposób oceny ofert został szczegółowo określony w pkt 17 SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 91

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi na wykonane roboty i instalacje

4.3.6.) Waga: 6

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi na urządzenia

4.3.6.) Waga: 3

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2 – „Likwidacja kolizji z istniejącymi kablowymi liniami energetycznymi” obejmuje likwidację kolizji obiektu Compact Lab Pleszew – wielofunkcyjnego centrum rozwoju z istniejącymi 2 kablami SN-15kV typu 3xYHAKXs 1x185 relacji GPZ Pleszew – PT Pleszew na podstawie uzgodnienia z PKP Energetyka.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty nie podlegające odrzuceniu oceniane będą punktowo. Maksymalna ilość punktów jaką może otrzymać oferta wynosi 100 pkt. Przyjmuje się, że 1%=1 pkt i tak zostanie przeliczona liczba punktów w przyjętych kryteriach.
Sposób oceny ofert został szczegółowo określony w pkt 17 SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
a) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
W postępowaniu na Zadanie nr 1 może wziąć udział Wykonawca, który wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 3.000.000,00 zł (słownie: trzy miliony złotych).
Dla Zadania nr 2 Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
b) Zdolności technicznej lub zawodowej.
Doświadczenie Wykonawcy dla Zadania nr 1: w postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy należycie wykonali w okresie ostatnich sześciu lat przed upływem terminu składania ofert (lub w okresie prowadzenia działalności, jeżeli jest ona prowadzona przez okres krótszy niż sześć lat) co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie (w tym też odbudowę, rozbudowę, nadbudowę) obiektu budowlanego:
- budynku zamieszkania zbiorowego tj. budynku, w którym przez jakiś krótki czas mieszka określona grupa osób (np. hotel, motel, pensjonat, schronisko lub internat albo dom studencki),
- lub budynku mieszkalnego wielorodzinnego,
- lub budynku mieszkalnego wielorodzinnego z częścią usługową/handlową,
- lub budynku użyteczności publicznej,
- lub na wzniesieniu zespołu budynków o jednej ze wskazanych powyżej funkcji,
o wartości brutto minimum 5.000.000,00 zł każda, z zastrzeżeniem, że wymagane jest aby wykazane inwestycje: obejmowały wykonanie instalacji i urządzeń technicznych (elektrycznych, teletechnicznych i sanitarnych), dotyczyły budynków lub zespołów budynków o powierzchni użytkowej minimum 1 500 m2 lub o kubaturze minimum 6 000 m3 oraz były zakończone, odebrane;
Doświadczenie Wykonawcy dla Zadania nr 2: w postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy należycie wykonali w okresie ostatnich sześciu lat przed upływem terminu składania ofert (lub w okresie prowadzenia działalności, jeżeli jest ona prowadzona przez okres krótszy niż sześciu lat) co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na usunięciu kolizji energetycznej lub budowie (w tym też odbudowie, rozbudowie) lub przebudowie lub remoncie linii energetycznych o wartości minimum 30.000,00 zł brutto.
Wykształcenie i kwalifikacje zawodowe osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia:
W postępowaniu na Zadanie nr 1 mogą wziąć udział wykonawcy dysponujący:
­- osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy o specjalności konstrukcyjno-budowlanej, posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz doświadczenie polegające na pełnieniu funkcji kierownika budowy dla co najmniej 1 zadania inwestycyjnego obejmującego budowę / rozbudowę / remont / przebudowę / modernizację budynku zamieszkania zbiorowego lub mieszkalnego wielorodzinnego lub budynku mieszkalnego wielorodzinnego z częścią usługową/handlową lub budynku użyteczności publicznej lub zespołu budynków o jednej ze wskazanych powyżej funkcji o wartości robót co najmniej 2.000.000,- złotych,
­- osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika robót o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, posiadająca uprawnienia budowlane bez ograniczeń w tym zakresie,
­- osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika robót o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, posiadająca uprawnienia budowlane bez ograniczeń w tym zakresie;
W postępowaniu na Zadanie nr 2 mogą wziąć udział wykonawcy dysponujący:
­- osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika robót o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, posiadająca uprawnienia budowlane bez ograniczeń w tym zakresie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) dla Zadania nr 1: informacji z Krajowego Rejestru Karnego, sporządzonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem, w zakresie:
­- art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Pzp,
­- art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp (dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego);
b) dla Zadania nr 1: oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (wzór dokumentu jest załącznikiem nr 8 do SWZ);
c) dla Zadania nr 1: zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat, wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
d) dla Zadania nr 1: zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
e) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) ustawy PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) dla Zadania nr 1: informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem ;
b) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 6 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ), z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;
c) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SWZ).

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Oferta musi zawierać:
a) formularz ofertowy, zgodny w treści z wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji;
b) oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodny w treści z wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji;
c) oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodny w treści z wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji (jeżeli dotyczy);
d) informację o podwykonawcach (wzór dokumentu stanowi załącznik nr 6 do SWZ) – w przypadku nie korzystania z podwykonawców wpisać „NIE DOTYCZY”;
e) oryginał wadium w postaci elektronicznej (jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia) – dotyczy Zadania nr 1;
f) zobowiązanie podmiotu trzeciego (jeżeli dotyczy);
g) pełnomocnictwo/pełnomocnictwa dla osoby/osób podpisujących ofertę, jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentów rejestracyjnych firmy (jeżeli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Przystępując do niniejszego postępowania Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości:
Dla Zadania nr 1: 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych).
Dla Zadania nr 2: nie ma wymogu wniesienia wadium.
Więcej informacji dot. wadium znajduje się w pkt. 10 SWZ.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Więcej informacji znajduje się w pkt 7 i 9 SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiana postanowień umownych może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron, wyrażoną na piśmie w formie aneksu do umowy pod rygorem nieważności. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w przypadkach i na warunkach określonych w Projektowanych postanowieniach umowy: §§ 12-14 Załącznika nr 2a do SWZ oraz § 11 Załącznika nr 2b do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-03-31 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Strona internetowa prowadzonego postępowania tj. https://platformazakupowa.pl (pod adresem wskazanym w pkt. 1 SWZ), wykorzystując sekcję „Formularz”

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-03-31 10:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-04-28

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 4

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

Dla Zadania nr 1: cena – 91%, okres gwarancji i rękojmi na wykonane roboty i instalacje – 6%, okres gwarancji i rękojmi na urządzenia – 4%.
Dla Zadania nr 2: cena – 60%, okres gwarancji i rękojmi – 40%.

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zadania objęte jest dofinansowaniem z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.