Ogłoszenie z dnia 2023-03-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00095240/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„ Sprzątanie pomieszczeń zakładowych w budynkach PGKiM w Łęczycy Sp. z o.o. w okresie od 01.03.2023 do 31.12.2023r.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ W ŁĘCZYCY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 610283589
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Tumska, 2
1.5.2.) Miejscowość: Łęczyca
1.5.3.) Kod pocztowy: 99-100
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.7.) Numer telefonu: +48247212285
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pgkimleczyca.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkimleczyca.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-71df6f7e-ac6b-11ed-b8d9-2a18c1f2976f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający sektorowy - art. 5 ust. 1 pkt 1 - gospodarka wodna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„ Sprzątanie pomieszczeń zakładowych w budynkach PGKiM w Łęczycy Sp. z o.o. w okresie od 01.03.2023 do 31.12.2023r.”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-71df6f7e-ac6b-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00129295
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZO.4.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 35000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
I.Zakres rzeczowy usługi obejmuje:
1) Systematyczne sprzątanie pomieszczeń zakładowych o powierzchni ogólnej 923,6 m2 w trzech budynkach PGKiM w Łęczycy Sp. z o.o. w każdy dzień roboczy, znajdujące się na terenie Łęczycy.
2) Mycie okien - dwa razy w roku
II.Opis zakresu prac porządkowych rocznych:
1.W budynkach zakładowych PGKiM w Łęczycy Sp. z o.o.:
1) Sprzątanie powierzchni biurowych i pomocniczych oraz ciągów komunikacyjnych, w tym powierzchni podłogi: z wykładziny PCV, terakoty, albo wykładziny dywanowej.
2) Codzienne odkurzanie wykładzin podłogowych, bieżące usuwanie plam z wykładzin.
3) Codzienne zmywanie podłóg na klatkach schodowych, korytarzach, pomieszczeniach
biurowych.
4) Usuwanie na bieżąco pajęczyn, kurzu, brudu ze ścian, sufitów, obrazów, parapetów, balustrad.
5) Mycie balustrad, stolarki drzwiowej i glazury.
6) Systematyczne ścieranie kurzu z mebli, przedmiotów i sprzętu znajdujących się w pomieszczeniach.
7) Systematyczne mycie luster, kontaktów, włączników światła, grzejników, parapetów, pojemników: na mydło, papier toaletowy, ręczniki.
8) Codzienne mycie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych.
9) Codzienne uzupełnianie środków czystości i sanitarnych i artykułów higienicznych.
10) Codzienne opróżnianie koszy na śmieci i wynoszenie ich do miejsca składowania, wymiana worków na śmieci w koszach.
11) Okresowe mycie stolarki okiennej. 1 raz w okresie kwiecień - maj i jeden raz w okresie wrzesień - październik.
12) Okresowe sprzątanie korytarza i schodów w piwnicy w budynku biurowca dokonywane w ustaleniu z Zamawiającym.
13) Codzienne mycie powierzchni podłóg i powierzchni dotykowych (np. blaty, biurka, klamki w drzwiach, uchwyty, krzesła, poręcze, włączniki świateł) oraz zlewów, baterii w pomieszczeniach socjalnych i w łazienkach winno być wykonywane wodą z detergentem.
2. Wykonawca dokonuje czynności sprzątania:
1) Własnym sprzętem.
2) Zakupuje na własny koszt środki czystości, higieniczne, dezynfekujące, zapachowe oraz worki na śmieci.
3) Przy pomocy własnego personelu, którego imienny wykaz przedstawi Zamawiającemu oraz pod
własnym nadzorem. Czynność należy powtórzyć przy każdej zmianie personelu.
Jeżeli Zamawiający zwróci się do Wykonawcy z żądaniem usunięcia określonej osoby, która należy do
personelu Wykonawcy oraz uzasadni swoje żądanie, to Wykonawca spowoduje, że osoba zostanie zmieniona i nie będzie miało to żadnego dalszego wpływu i związku z czynnościami związanymi z wykonywaniem usługi.
3.Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania usług zapewnić na terenie objętym umową należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i ppoż. oraz ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją usług oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę.
4. Wszystkie czynności porządkowe w budynkach należy wykonywać codziennie:
1) w budynku biurowym przy ul. Tumskiej 2 od godz. 1445 do efektywnego ich zakończenia, z
uwzględnieniem sprzątania pomieszczeń o tzw. ograniczonym dostępie, które muszą być
wykonywane w godzinach pracy,
2) w budynku socjalnym przy ul. Tumskiej 2 od godz. 1500 do efektywnego ich zakończenia,
3) w budynku administracyjnym oczyszczalni ścieków przy ul. 18 Stycznia od ustalonej godziny do efektywnego zakończenia.
5. Kompleksowe utrzymanie czystości w obiektach Zamawiającego wykonywane będzie środkami chemicznymi Wykonawcy o jakości równoważnej jak środki: domestos, ajax, cif, cilit, pronto.
6. Zakres usług obejmuje dostarczanie i uzupełnianie:
1) Środków zapachowych do toalet ( odświeżaczy, kostek zapachowych).
2) Papieru toaletowego – białego, w gatunku I, wielkością dostosowanego do pojemników lub uchwytów.
3) Ręczników papierowych – białych w rolce, w gatunku I, wielkością dostosowanych do uchwytów.
4) Mydła w płynie.
5) Worków na śmieci.
Do zmywania, czyszczenia i konserwacji wszystkich powierzchni należy używać odpowiednich do danego rodzaju powierzchni środków myjących, czyszczących lub konserwujących (płynów, emulsji, past itp... ).
Środki czystości muszą posiadać atest PZH.
7. Wykonawca wyznaczy osobę koordynującą prace, która będzie systematycznie kontrolowała pracę osób sprzątających, i co najmniej 2 razy w miesiącu przybywała na obiekty PGKiM w Łęczycy Sp. z o.o.- w takich godzinach, aby zdążyć przyjąć uwagi od pracownika przedsiębiorstwa i samemu ocenić i wydać dyspozycje swoim pracownikom.
8. Powierzchnia użytkowa budynków objętych sprzątaniem: 923,6 m2, zgodnie z wykazem pomieszczeń i budynków zakładowych, ich powierzchnią i ilością okien wg załącznika nr 2.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 48184,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 89052,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 48184,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KO-MAR Michał Malicki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8882980191
7.3.3) Ulica: ul. Dobiegniewska21
7.3.4) Miejscowość: Kowal
7.3.5) Kod pocztowy: 87-820
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 48184,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-03-01 do 2023-12-31INNE PRZETARGI Z ŁĘCZYCY
- "DOSTAWA MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH I DROBNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO NA POTRZEBY ZESPOŁU OPIEKI ZDROWOTNEJ W ŁĘCZYCY"
- Usługi wywozu i zagospodarowania odpadów z terenu Zakładu Karnego w Garbalinie
- Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć wyrównujących szanse edukacyjne - korepetycje dla dzieci - uczestników projektu Łęczycka Rodzina
więcej: przetargi w Łęczycy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- usługi sprzątania siedziby głównej Narodowego Muzeum Techniki w Warszawie
- Usługa sprzątania pomieszczeń w dwóch siedzibach Domu Kultury Śródmieście w Warszawie oraz mycie okien zewnętrznych i wewnętrznych w czterech siedzibach Domu Kultury Śródmieście
- Kompleksowe utrzymanie czystości w siedzibach prokuratur okręgu włocławskiego w roku 2026
- "Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania i bieżącego utrzymania czystości w Domu Pomocy Społecznej w Skrzynnie"
- Kompleksowa usługa sprzątania i utrzymywania w czystości budynku wraz z terenem przyległym do budynku Sądu Rejonowego w Brodnicy
- Kompleksowa usługa sprzątania obiektów Urzędu Miejskiego w Karpaczu
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





