eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Dostawa energii elektrycznej dla Parku Naukowo -Technologicznego w Opolu sp. z o.o. do punktu poboru w obiekcie Centrum Usług Publicznych przy ul. Witolda Pileckiego 1 w Opolu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-03-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa energii elektrycznej dla Parku Naukowo -Technologicznego w Opolu sp. z o.o. do punktu poboru w obiekcie Centrum Usług Publicznych przy ul. Witolda Pileckiego 1 w Opolu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Park Naukowo-Technologiczny w Opolu Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 161506358

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Technologiczna 2,

1.5.2.) Miejscowość: Opole

1.5.3.) Kod pocztowy: 45-839

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 884 883 627

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pnt.opole.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pnt.opole.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna gdzie indziej niesklasyfikowana

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa energii elektrycznej dla Parku Naukowo -Technologicznego w Opolu sp. z o.o. do punktu poboru w obiekcie Centrum Usług Publicznych przy ul. Witolda Pileckiego 1 w Opolu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1cd8a198-be7a-11ed-b311-9aae6ad31be8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00129188

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/738372

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/738372

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wymagania techniczne i
organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej określono w Rozdziale I pkt. 12 SWZ.
2. Ponadto Zamawiający informuje, że adres strony internetowej prowadzonego postępowania, na której udostępniano SWZ oraz na
której udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z
postępowaniem o udzielenie zamówienia oraz za pośrednictwem której odbywa się komunikacja pomiędzy Wykonawcą a
Zamawiającym:https://platformazakupowa.pl/transakcja/738372
3. Jednocześnie wskazuje się, że Rozdziale I pkt. 16 SWZ ujęto opis sposobu przygotowywania i złożenia ofert

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Park Naukowo-Technologiczny w Opolu Sp. z o.o.
z siedzibą w Opolu przy ul. Technologicznej 2
2. Z Inspektorem ochrony danych osobowych w Parku Naukowo-Technologicznym w Opolu Sp. z o.o.
z siedzibą w Opolu przy ul. Technologicznej 2 wykonawcy mogą kontaktować się poprzez
e-mail: iod@pnt.opole.pl lub pisemnie, przesyłając korespondencję na adres: Park Naukowo-Technologiczny w Opolu Sp. z o.o. z siedzibą w Opolu przy ul. Technologicznej 2 z dopiskiem: „Inspektor ochrony danych”
3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr U/02/2023/CUP prowadzonym w określonym w pkt 2. 1 SWZ..
4. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy.
5. Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
6. Obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy.
7. W odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
8. Posiadają Państwo:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Państwa dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Państwa danych osobowych ;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznacie Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO.
9. Nie przysługuje Państwu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z art. 19 ust. 4 ustawy Zamawiający informuje o ograniczeniach, o których mowa w art. 19 ust. 2 i 3 ustawy:
− Zgodnie z art. 19 ust. 2 ustawy skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.
− Na mocy art. 19 ust. 3 ustawy wystąpienie z żądaniem ograniczenia przetwarzania danych osobowych, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: U/02/2023/CUP

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa energii elektrycznej dla Parku Naukowo -Technologicznego w Opolu sp. z o.o. do punktu poboru w obiekcie Centrum Usług Publicznych przy ul. Witolda Pileckiego 1 w Opolu.”
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 1A do SWZ.
3. Szacowany wolumen dostarczanej energii elektrycznej wynosi 433 MWh
4.Dostawa energii elektrycznej odbywać się będzie na warunkach określonych przepisami ustawy
z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2021 r. poz. 716 z późn. zm.), zgodnie z aktami wykonawczymi do
tej ustawy, jak również przepisami ustawy z dnia 23. kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (Dz. U. z 2020 r. poz. 1740 z późn.
zm.), zasadami określonymi w koncesjach, postanowieniami Umowy, zgodnie z ofertą Wykonawcy i innymi powszechnie
obowiązującymi przepisami prawa.
5.Zamawiający wymaga przeprowadzenia procedury skutecznej zmiany sprzedawcy energii elektrycznej zgodnie z Instrukcją Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej wykonaną tak, aby Zamawiający od dnia 1 maja 2023 roku, mógł użytkować energię elektryczną dostarczaną przez Wykonawcę. Zamawiający informuje, że posiada obowiązującą umowę w zakresie sprzedaży energii elektrycznej.

4.2.6.) Główny kod CPV: 09310000-5 - Elektryczność

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający na podstawie art. 441 ustawy Pzp przewiduje zastosowanie prawa opcji
Realizacja prawa opcji nastąpi w przypadku zwiększenia zapotrzebowania na dostawę energii elektrycznej i posiadania
środków finansowych na ten cel.
1. Prawem opcji jest możliwość zwiększenia dostaw energii elektrycznej o kolejne 20% szacowanej ilości energii elektrycznej
zamówienia podstawowego, wraz z odpowiednim zwiększeniem maksymalnej kwoty umowy, przeznaczonej na realizację
zamówienia. Jednocześnie Zamawiający przewiduje minimalne zrealizowanie zakupu w wysokości co najmniej 80%
szacowanej ilości energii elektrycznej. W takim przypadku wykonawca otrzyma wynagrodzenie za dotychczas zrealizowaną
część zamówienia.
2. Rozliczenie zwiększenia zapotrzebowania na dostawę energii elektrycznej będzie się odbywać odpowiednio do
podstawowej części zamówienia i według tej samej stawki rozliczeniowej.
3. Zamawiający uzależnia możliwość skorzystania z prawa opcji od dodania nowych PPE lub zwiększenia zapotrzebowania
na dostawę energii elektrycznej w posiadanych już PPE oraz posiadania przez Zamawiającego środków finansowych na ten
cel.
4. Wykorzystanie prawa opcji nie jest obowiązkowe. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji
Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
5. Zamawiający może z prawa opcji nie skorzystać lub skorzystać wielokrotnie.
6. Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest oświadczenie woli Zamawiającego wykonania zamówienia w ramach prawa
opcji i złożenie odpowiedniego pisemnego zamówienia wykraczającego poza dostawy energii elektrycznej stanowiące
zamówienie podstawowe. Zamówienia będą określały ilość i taryfy dostaw energii oraz numer umowy, na podstawie której
realizowane jest prawo opcji.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-05-01 do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktacja badanej oferty= Liczba punktów w kryterium Cena

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące
uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca posiada aktualną na okres realizacji przedmiotu zamówienia
koncesję Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią
elektryczną.
2. Wymogi dotyczące Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
2.1.Zgodnie z art. 117 ust. 2 ustawy Zamawiający określa, że w odniesieniu do warunków dotyczących uprawnień do
prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie
zamówienia, mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają dostawy do realizacji których te zdolności
są wymagane.
2.2.W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia warunek dotyczący uprawnień do
prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, zostanie uznany za spełniony, jeżeli co najmniej jeden z
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej
działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje dostawy, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
2.3.Zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty
oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy - załącznik nr 4 do SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający będzie żądał dostarczenia, w odniesieniu do Wykonawcy odpisu lub informacji z
Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4
ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, chyba że wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, z których zamawiający może je uzyskać – w przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ten składa każdy z Wykonawców oddzielnie.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający będzie żądał dostarczenia podmiotowych środków dowodowych, tj.: aktualną na okres realizacji przedmiotu zamówienia koncesję Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SWZ).
2.Oświadczenie/a, o którym/których mowa w pkt. 6 SWZ - art. 125 ust. 1 ustawy (załącznik nr 2 do SWZ).
3.Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego [KRS], Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej [CEiDG] lub innego właściwego rejestru - celem potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania.
4.Pełnomocnictwo* dla osoby/osób podpisującej ofertę i oświadczenia - dotyczy sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentów załączonych do oferty. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii

Ponadto w sytuacji, w której Wykonawcą są podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia dostarczają - jeżeli dotyczy:
5.Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z art. 117 ust. 4 ustawy - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – (załącznik nr 4 do SWZ),
6.Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
7. Oświadczenie, o którym mowa w pkt. 6.3 SWZ - w art. 125 ust. 1 ustawy (załącznik nr 2 do SWZ), składane przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
8. Pełnomocnictwo** dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. (w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty, Rozdział I pkt. 7.3 SWZ stosuje się)
** Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.


Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia odpisu lub informacji z KRS, CEiDG lub innego właściwego rejestru, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane (np. NIP, KRS, REGON) umożliwiające dostęp do tych dokumentów – dotyczy także Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o zamówienie.
W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności odpisu lub informacji z KRS, CEiDG lub innego właściwego rejestru, pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający może żądać od wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski pobranych samodzielnie przez zamawiającego tych podmiotowych środków dowodowych lub dokumentów.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1..W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o którym mowa w pkt. 6 SWZ – w art. 125 ust. 1 ustawy, składane zgodnie z załącznikiem nr 2 SWZ, składa każdy z Wykonawców.

2.Zgodnie z art. 117 ust. 2 ustawy Zamawiający określa, że w odniesieniu do warunków dotyczących uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają dostawy do realizacji których te zdolności są wymagane.

3.W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, zostanie uznany za spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje dostawy, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.

4..Zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy - załącznik nr 4 do SWZ.

5. odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, chyba że wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, z których zamawiający może je uzyskać – w przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ten składa każdy z Wykonawców oddzielnie.

6.Jeśli jako najkorzystniejszą ofertę wybrano ofertę Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, Zamawiający przed zawarciem umowy zastrzega sobie możliwość żądania przedłożenia Kopii umowy regulującej współpracę Wykonawców ubiegających się wspólnie
o udzielenie zamówienia

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

SWZ)
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia Umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu, pod rygorem nieważności, z
zastrzeżeniem odmiennych postanowień Umowy.
2. Ilekroć w Umowie jest mowa o zmianach, należy przez to rozumieć także jej uzupełnienia, skrócenia, czy też inne
modyfikacje.
3. Zmiany danych teleadresowych Stron oraz osób uprawnionych do ich reprezentacji lub upełnomocnionych w Umowie do
dokonywania określonych czynności, nie stanowią zmiany Umowy, o ile informacja o dokonaniu zmiany została skutecznie
doręczona drugiej Stronie na piśmie, wraz z załącznikiem w postaci aktualnego odpisu z właściwego rejestru.
4. Z wnioskiem o zmianę Umowy może wystąpić zarówno Wykonawca, jak i Zamawiający.
5. Zgodnie z postanowieniami SWZ, poza innymi przypadkami wskazanymi w powszechnie obowiązujących przepisach
prawa, a w tym art. 455 ustawy PZP, Zamawiający przewiduje możliwość zmiany niniejszej Umowy, na zasadach w niej
wskazanych.
6. Wystąpienie którejkolwiek z okoliczności stanowiących podstawę do zmiany Umowy nie stanowi o obowiązku Stron do
wprowadzenia tej zmiany.
7. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do Umowy na warunkach określonych w niniejszym paragrafie,
gdy zmiany te nie stanowią zmian istotnych w rozumieniu art. 454 PZP oraz w oparciu o przesłanki określone w przepisach
art. 455 ust. 1-4 ustawy Prawa Zamówień Publicznych.
8. Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian w treści Umowy w następujących sytuacjach:
1) w przypadku ustawowej zmiany opodatkowania energii elektrycznej podatkiem akcyzowym, o kwotę wynikającą ze
zmiany tej stawki, od dnia wejścia w życie ustawowej zmiany, w zakresie zmiany cen jednostkowych energii elektrycznej
netto za 1 MWh;
2) w przypadku zmiany przepisów ustawy o podatku od towarów i usług i/lub ustawowej zmiany opodatkowania energii
elektrycznej podatkiem akcyzowym od dnia wejścia w życie ustawowej zmiany, w zakresie zmiany wynagrodzenia
Wykonawcy;
3) w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej,
ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za prace gdy
jednocześnie będzie to miało wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę, w zakresie zmiany ceny
jednostkowej netto za 1 MWh;
4) w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości
stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, gdy jednocześnie będzie to miało wpływ na koszty wykonania
zamówienia przez wykonawcę, w zakresie zmiany ceny jednostkowej netto za 1 MWh;
5) w przypadku zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w
ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych, gdy jednocześnie będzie to miało wpływ na
koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, w zakresie zmiany ceny jednostkowej netto za 1 MWh;
6) w przypadku określonym w § 2 ust. 5 Umowy, w zakresie zmiany liczby istniejących PPE wskazanych w załączniku nr 1
do Umowy;
7) w przypadku wyższego zapotrzebowania Zamawiającego na energię elektryczną, w zakresie zwiększenia ilości energii
elektrycznej określonej w § 2 ust 2 Umowy;
(...)
Z uwagi na ograniczoną ilość znaków możliwych do wprowadzenia, pozostałe zapisy określone zostały w umowie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-03-17 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/738372

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-03-17 13:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-04-15

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1. Nie podlegają wykluczeniu
1.1. na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy (z zastrzeżeniem art. 110 ust. 2 ustawy
1.2. na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy
1.3. na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania
wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 poz. 835).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.