eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KluczeDostawa energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia dróg i miejsc publicznych na terenie Gminy Klucze



Ogłoszenie z dnia 2025-03-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia dróg i miejsc publicznych na terenie Gminy Klucze

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KLUCZE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257972

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Partyzantów 1

1.5.2.) Miejscowość: Klucze

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-310

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@gmina-klucze.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gmina-klucze.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.sidaspzp.pl/zamawiajacy/gmina-klucze

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia dróg i miejsc publicznych na terenie Gminy Klucze

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c0048b41-bc56-43a2-9d88-b8500d8363b5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00129081

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00036818/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia ulic i miejsc publicznych Gminy Klucze

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00102671

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia dróg i miejsc publicznych na terenie Gminy Klucze”.



Zakres dostawy obejmuje;
a) Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia dróg i miejsc publicznych na terenie Gminy Klucze na czas oznaczony 12 miesięcy liczony tj od 01.04.2025 r. do 31.03.2026r.. Początek realizacji umowy od dnia 01.04.2025r..

b) Warunkiem rozpoczęcia dostaw jest skuteczne przeprowadzenie procedury zmiany sprzedawcy.

c) Przedmiotem zamówienia są dostawy energii elektrycznej o określonych zgodnie z obowiązującymi przepisami standardach jakościowych – ROZPORZĄDZENIE MINISTRA KLIMATU I ŚRODOWISKA z dnia 22 marca 2023 r. (Dz.U.2023.819 z dnia 2023.04.28) w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego, określające parametry techniczne energii elektrycznej.

d) Zamawiającemu przysługuje, w trakcie trwania umowy sprzedaży energii elektrycznej, prawo do zmiany mocy umownej na ogólnie obowiązujących zasadach wskazanych przez OSD oraz przepisach, w szczególności ustawie Prawo energetyczne.
Zwiększenie punktów poboru możliwe jest jedynie w obrębie grup taryfowych, które zostały ujęte w SWZ oraz wycenione w Formularzu Cenowym. Zamawiający może zwiększyć moc umowną do obiektów w ramach określonych przez Zamawiającego w przedmiocie zamówienia grup taryfowych.

e) Szczegółowy wykaz punktów poboru energii elektrycznej stanowi załącznik nr 8 do niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia, zwanej dalej w skrócie „SWZ”.

f) Dostawa energii elektrycznej będzie się odbywać na postawie umowy sprzedaży z Wykonawcą.

g) Usługi dystrybucji świadczone są na podstawie odrębnej umowy zawartej z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego.

h) Szacunkowe zużycie w energii elektrycznej w okresie obowiązywania umowy wynosi:


Ilość układów pomiarowych rozliczających zużytą energią elektryczną 71
Całkowita moc umowna [kW] 319
Zestawienie punktów poboru energii. Wg wykazu w załączniku nr 8 do SWZ
Grupa taryfowa wg OSD C12b
Szacunkowe planowane zużycie w okresie obowiązywania umowy [MWh] 1414
Szczegółowe zestawienie punktów poboru ze zużyciem energii elektrycznej jest sporządzone za okres od 1.01.2024r. do 31.12.2024r. z uwzględnieniem czasowego ograniczenia oświetlenia ulicznego - przerwa nocna w godzinach od 24:00 - 4:00 w okresie od 1.06.2024 - 31.12.2024r. Zużycie wyniosło: 1045,58 [MWh]
Zamawiający planuje zużycie energii elektrycznej w ciągu 12 miesięcy bez przerw nocnych w ilości 1414 MWh.
Zużycie energii w taryfie C12 b za okres od 1.01.2024r. do 31.12.2024r. z uwzględnieniem czasowego ograniczenia oświetlenia ulicznego - przerwa nocna w godzinach od 24:00 - 4:00 w okresie od 1.06.2024 - 31.12.2024r.
Strefa nocna [MWh] 629,44
Zużycie energii w taryfie C12 b za okres od 1.01.2024r. do 31.12.2024r. z uwzględnieniem czasowego ograniczenia oświetlenia ulicznego - przerwa nocna w godzinach od 24:00 - 4:00 w okresie od 1.06.2024 - 31.12.2024r.
Strefa dzienna [MWh] 416,14

i) W związku z charakterem zamówienia nie można określić dokładnego zużycia energii elektrycznej objętego przedmiotem zamówienia. Z tego powodu Zamawiający przedstawił przewidywalną ilość zużycia energii elektrycznej. Zamawiający przewiduje, iż rzeczywista ilość zużycia energii elektrycznej może ulec zmianie, tj. zwiększeniu bądź zmniejszeniu przy zachowaniu cen jednostkowych. Tym samym opisane prognozowane zużycie energii nie stanowi dla Zamawiającego zobowiązania do zakupu energii w podanej wysokości.

j) Pomiar pobieranej przez Zamawiającego energii elektrycznej w okresie obowiązywania umowy odbywać się będzie za pomocą układów pomiarowo – rozliczeniowych. Rozliczenia zobowiązań ze sprzedaży energii elektrycznej odbywać się będą wg. wskazań tych układów pomiarowo – rozliczeniowych i ich odczytów.


k) Wykonawca powinien wskazać w ofercie elementy zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Jeżeli wykonawca ma zamiar zlecić wykonanie części zamówienia podwykonawcy, to musi wypełnić i załączyć do oferty załącznik nr 6 do SWZ.
l) Zamawiający przekaże niezbędne dane w wersji elektronicznej Excel oraz dokumenty do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy. Dokument zawierający niezbędne dane stanowić będzie również załącznik do umowy:
a) danych dla każdego punktu poboru:
- nazwa i adres firmy;
- opis punktu poboru;
- adres punktu poboru (miejscowość, ulica, numer lokalu, kod, gmina);
- grupa taryfowa ;
- planowane roczne zużycie energii;
- numer licznika;
- Operator Systemu Dystrybucyjnego;
- nazwa dotychczasowego Sprzedawcy;
- numer aktualnie obowiązującej umowy;
- data zawarcia oraz okres wypowiedzenia dotychczasowej umowy;
- numer ewidencyjny PPE;
- czy jest to pierwsza czy kolejna zmiana sprzedawcy;

b) dokumentów dla każdej jednostki objętej postępowaniem:
- pełnomocnictwo do zgłoszenia umowy;
- dokument nadania numeru NIP;
- dokument nadania numeru REGON;
- dokument na podstawie którego działa dana jednostka;
- dokument potwierdzający umocowanie danej osoby do podpisania umowy sprzedaży energii elektrycznej oraz pełnomocnictwa.

m) Okres rozliczeniowy zgodny z okresami rozliczeniowymi stosowanymi przez OSD działającego na danym terenie i zatwierdzonymi w taryfie OSD ( dwumiesięczny). Okres rozliczeniowy nie jest zgodny z miesiącem kalendarzowym.
Zamawiający nie dopuszcza wystawiania przez Wykonawcę faktur w oparciu o zużycie szacowane.
n) Obecnym sprzedawcą energii elektrycznej jest: RENPRO Spółka z ograniczona odpowiedzialnością z siedzibą pod adresem: Szczecin 70-515, Małopolska 43,.

o) Operatorem Systemu Dystrybucyjnego jest: TAURON Dystrybucja SA Oddział w Będzinie Wydział Sprzedaży Usług Dystrybucji., ul. Małobądzka 141, 42-500 Będzin, umowy dystrybucyjne zawarte są na czas nieokreślony.
p) Zamawiający dopuszcza możliwość podpisania umowy drogą korespondencyjną.
q) Zamawiający wyraża zgodę na otrzymywanie faktur w formie elektronicznej a wszystkie PPE danego odbiorcy maja znajdować się na jednej fakturze rozliczeniowej.
r) Faktura powinna zawierać w zestawieniu ilościowym i wartościowym:
- numer punktu poboru PPE,
- adres punktu poboru,
- okres rozliczeniowy,
- wartość netto (zł),
- stawka VAT (%),
- kwota VAT (zł),
- wartość brutto (zł),
- zużycie (kWh).

s) Zamawiający jest odbiorcą końcowym w świetle zapisów art. 3 pkt 13 a ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. ( Dz.U.2024.266 t.j. z dnia 2024.02.28) Prawo energetyczne.

t) Zamawiający nie posiada status wytwórcy, o którym mowa w art. 2 ust. 39 ustawy z dnia 20 lutego 2015 r. o odnawialnych źródłach energii (Dz.U.2024.1361 t.j. z dnia 2024.09.13).

u) Zamawiający nie posiada statusu prosumenta energii odnawialnej, o którym mowa w art. 2 pkt 27a ustawy z dnia 20 lutego 2015 r. o odnawialnych źródłach energii (Dz.U.2024.1361 t.j. z dnia 2024.09.13.).

v) Wskazane w zamówieniu układy pomiarowo – rozliczeniowe nie są dostosowane do zasad TPA.
w) Wykonawca na zakończenie umowy prześle w wersji elektronicznej w formacie pliku xls specyfikację określającą całkowitą zbiorczą ilość energii pobranej dla każdego PPE (biorącego udział w umowie) w rozbiciu na poszczególne strefy, przez cały okres obowiązywania umowy oraz wysokość należności z tego tytułu na adres e-mail wskazany przez Zamawiającego.

Zamawiający nie przewiduje wizji lokalnej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09310000-5 - Elektryczność

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 856722,38 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1201801,02 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 856722,38 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VEOLIA ENERGY CONTRACTING POLAND Sp. z o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5213589769

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 856722,38 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.