Og³oszenie z dnia 2025-03-03
Powi±zane og³oszenia:
- 2025/BZP 00041243/01 - Og³oszenie z dnia 2025-01-16
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug w zakresie utrzymania czysto¶ci w obiektach gminy Paw³owice dla Gminnego Zespo³u Komunalnego w Paw³owicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postêpowania1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINNY ZESPÓ£ KOMUNALNY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240383251
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Mickiewicza 28A
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Paw³owice
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-250
1.5.4.) Województwo: ¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gzk@pawlowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.gzk.pawlowice.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://e-zp.pawlowice.pl1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
administracja i gospodarka komunalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie us³ug w zakresie utrzymania czysto¶ci w obiektach gminy Paw³owice dla Gminnego Zespo³u Komunalnego w Paw³owicach2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-ecd72437-76eb-4191-abd5-6f25194452e6
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00128713
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-03-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00026576/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.3 ¦wiadczenie us³ug w zakresie utrzymania czysto¶ci w obiektach gminy Paw³owice dla Gminnego Zespo³u Komunalnego w Paw³owicach w 2025 r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00041243
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR.271.5.2025
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
Czê¶æ 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 1 - Budynek Gminnego Zespo³u Komunalnego (czê¶æ biurowa) – ul. Mickiewicza 28A, 43–250 Paw³owice.Zestawienie powierzchni:
biura (8 pomieszczeñ) – 156,61 m²
toalety (3 pomieszczenia) – 11,54 m²
pomieszczenia pomocnicze, komunikacja – 109,38 m²
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 90910000-9 - Us³ugi sprz±tania
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 22357,72 PLN
Czê¶æ 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 2 - Budynek Inhalatorium – ul. Zjednoczenia 12, 43–250 Paw³owice.Zestawienie powierzchni:
inhalatorium – 123,98 m²
pomieszczenia pomocnicze – 58,10 m²
toalety (2 pomieszczenia) – 10,81 m²
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 90910000-9 - Us³ugi sprz±tania
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 22357,72 PLN
Czê¶æ 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 3 - Toalety publiczne kontenerowe – 9 obiektów zlokalizowanych na terenie gminy Paw³owice.Zestawienie powierzchni obiektu (x 9):
wysoko¶æ – 2,82 m
szeroko¶æ – 2,24 m
d³ugo¶æ – 3,70 m
kubatura – 23,40 m
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 90910000-9 - Us³ugi sprz±tania
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 79743,09 PLN
Czê¶æ 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 4 - Parkomaty zabudowane na terenie gminy Paw³owice4.5.3.) G³ówny kod CPV: 90910000-9 - Us³ugi sprz±tania
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 2235,77 PLN
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
Czê¶æ 1
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 37207,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 37207,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37207,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 1)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HEMAG H. GUZIAK SPÓ£KA JAWNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 351621807
7.3.4) Miejscowo¶æ: KRAKÓW
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-11
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 37207,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31Czê¶æ 2
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 24200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 30442,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 2)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Sprz±taj±ca Gabi Gabriela Burek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 523915520
7.3.4) Miejscowo¶æ: Paw³owice
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Sprz±taj±ca GABI Gabriela Burek
jakie przetargi wygra³a firma
Firma Sprz±taj±ca GABI Gabriela Burek
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-04
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 24200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31Czê¶æ 3
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 3)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 85800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 453255,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 85800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 3)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Sprz±taj±ca Gabi Gabriela Burek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 523915520
7.3.4) Miejscowo¶æ: Paw³owice
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Sprz±taj±ca GABI Gabriela Burek
jakie przetargi wygra³a firma
Firma Sprz±taj±ca GABI Gabriela Burek
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-04
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 85800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31Czê¶æ 4
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 4)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 3300,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 236775,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3300,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 4)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Sprz±taj±ca Gabi Gabriela Burek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 523915520
7.3.4) Miejscowo¶æ: Paw³owice
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Sprz±taj±ca GABI Gabriela Burek
jakie przetargi wygra³a firma
Firma Sprz±taj±ca GABI Gabriela Burek
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-04
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 3300,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31INNE PRZETARGI PAW£OWICE
- 126/2025 Mieszanka paszowa dla tuczników SK-2 w ilo¶ci 15 ton
- 127/2025 Mia³ wêglowy typ 32.1, klasy 24-18-0,8 w ilo¶ci 100 ton
- 128/2025 Aminokwas DL-metionina w ilo¶ci 800 kg
- 121/2025 ¦rodek ochrony ro¶lin NIKOSAR 060 OD lub równowa¿ny w ilo¶ci 30 litrów
- 122/2025 ¦rodek ochrony ro¶lin LUMAX DUO PAK lub równowa¿ny w ilo¶ci 30 sztuk
- 123/2025 Stymulator rozwoju ro¶lin KAISHI lub równowa¿ny w ilo¶ci 240 litrów
wiêcej: przetargi PAW£OWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa us³uga sprz±tania wraz z obs³ug± portiersk±, szatniarsk± i bie¿±cym utrzymaniem gospodarczo - technicznym budynku Auli Koncertowej "Florianka"
- KOMPLEKSOWE UTRZYMANIE CZYSTO¦CI W BUDYNKU S¡DU REJONOWEGO W GRYFICACH
- Us³uga sprz±tania obiektów u¿ytkowanych przez Zak³ad Emerytalno-Rentowy MSWiA z podzia³em na 3 czê¶ci
- Sprz±tanie budynków administracyjnych zajmowanych przez Urz±d Miejski w Koninie.
- Us³uga kompleksowego sprz±tania pomieszczeñ w siedzibie i delegaturach oraz jednostkach terenowych Urzêdu Lotnictwa Cywilnego
- Us³ugi utrzymania czysto¶ci na obiektach MOSiR - II etap
wiêcej: Us³ugi sprz±tania »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.