Ogłoszenie z dnia 2025-03-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00096375/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Sporządzenie planu ogólnego miasta i gminy Kisielice
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KISIELICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170748028
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Daszyńskiego 5
1.5.2.) Miejscowość: Kisielice
1.5.3.) Kod pocztowy: 14-220
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kisielice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bipkisielice.warmia.mazury.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-61336152-1524-48d3-83bb-9be34c6c12121.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sporządzenie planu ogólnego miasta i gminy Kisielice2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-61336152-1524-48d3-83bb-9be34c6c1212
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00128348
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00045144/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Sporządzenie planu ogólnego miasta i gminy Kisielice
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00096375
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RRG.271.2.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 178861,79 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn. Sporządzenie planu ogólnego Miasta i Gminy Kisielice o którym jest mowa w art. 13a ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1130 ) oraz udział w czynnościach związanych ze sporządzeniem i uchwaleniem planu ogólnego. Powierzchnia opracowania obejmuje ok. 17 280 ha, w tym powierzchnia objęta obowiązującymi miejscowymi planami zagospodarowania przestrzennego wynosi 99% powierzchni. Obszar objęty opracowaniem obejmuje teren w granicach administracyjnych miasta i gminy Kisielice.
2. Kod i nazwa wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
71400000-2 – usługi planowania przestrzennego
3. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca sporządzi i przekaże Zamawiającemu:
1) Projekt planu ogólnego:
a) rysunek planu ogólnego dla Miasta i Gminy Kisielice, który winien zostać przekazany w wersji tradycyjnej (papierowej) w kolorze w trzech egzemplarzach, a także na nośniku elektronicznym (płyta CD/DVD oraz dysk wymienny na złącze USB), w formatach: TIFF, JPG, PDF;
b) tekst dokumentu winien zostać przekazany w wersji tradycyjnej (papierowej) w trzech egzemplarzach, a także na nośniku elektronicznym (płyta CD/DVD oraz dysk wymienny na złącze USB) w formatach: DOC, DOCX, PDF;
c) dane przestrzenne oraz metadane w formie elektronicznej, winny zostać opracowane zgodnie z założeniami Dyrektywy 2007/2/WE Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 14 marca 2007 r. ustanawiającej infrastrukturę informacji przestrzennej we Wspólnocie Europejskiej (INSPIRE) (Dz.U.UE.L.2007.108.1) oraz ustawy z dnia 4 marca 2010 r. o infrastrukturze informacji przestrzennej (t. j. Dz. U z 2021 r., poz. 214). Dane przestrzenne składające się na treść rysunku planu (dane wektorowe i rastrowe) winny zostać przekazane na nośniku elektronicznym (płyta CD/DVD oraz dysk wymienny na złącze USB) w postaci:
• plików w formacie SHP dla danych wektorowych, plików w formacie GeoTIFF dla danych rastrowych oraz plików w innych formatach dla danych przestrzennych, których nie można sporządzić w formatach SHP lub GeoTIFF lub dla danych tych stosuje się powszechnie inny format. Pliki te winny być logicznie uporządkowane i nazwane,
• plików zawierających projekt opracowania planu ogólnego, na które składają się zgodne z wersją papierową i elektroniczną rysunku, odpowiednio uporządkowane i wyświetlone treści mapy (dane przestrzenne zgromadzone w warstwach tematycznych),
• plików wytworzonych zgodnie ze strukturą i w standardach wymaganych na potrzeby importu i eksportu dokumentów w ramach zaproponowanego modułu pozwalającego na wydawanie wypisów, wyrysów i innych niezbędnych informacji z planu ogólnego.
2) Opracowanie ekofizjograficzne:
a) tekst dokumentu winien być przekazany w wersji tradycyjnej (papierowej) w dwóch egzemplarzach, a także na nośniku elektronicznym (płyta CD/DVD oraz dysk wymienny na złącze USB) w formatach: DOC, DOCX, PDF;
b) załączniki graficzne winny być przekazane w wersji tradycyjnej (papierowej) w kolorze w dwóch egzemplarzach, a także na nośniku elektronicznym (płyta CD/DVD oraz dysk wymienny na złącze USB) w formatach: TIFF i JPG;
c) dane przestrzenne winny być przekazane w postaci plików w formacie SHP dla danych wektorowych, plików w formacie GeoTIFF dla danych rastrowych oraz plików w innych formatach dla danych przestrzennych, których nie można sporządzić w formatach SHP lub GeoTIFF lub dla danych tych stosuje się powszechnie inny format. Pliki te winny być logicznie uporządkowane i nazwane;
d) pliki zawierające projekt opracowania, na które składają się zgodne z wersją papierową i elektroniczną rysunku, odpowiednio uporządkowane i wyświetlone treści mapy (dane przestrzenne zgromadzone w warstwach tematycznych).
3) Prognoza oddziaływania na środowisko, która winna być przekazana w wersji tradycyjnej (papierowej) w trzech egzemplarzach, a także na nośniku elektronicznym (płyta CD/DVD oraz dysk wymienny na złącze USB) w formatach: DOC, DOCX, PDF. W przypadku, gdyby prognoza zawierała część graficzną, należy przekazać opracowania kartograficzne oraz dane przestrzenne na zasadach analogicznych jak w przypadku opracowania ekofizjograficznego.
4) Dokumentacja prac planistycznych o której mowa w §7 rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 8 grudnia 2023 r. w sprawie projektu planu ogólnego gminy, dokumentowania prac planistycznych w zakresie tego planu oraz wydawania z niego wypisów i wyrysów (Dz. U. z 2023 r. poz. 2758).
5) Forma pozostałych opracowań:
a) opracowania tekstowe (np. wykazy, protokoły, stanowiska) winny być przekazane w wersji tradycyjnej (papierowej), a także na nośniku elektronicznym (płyta CD/DVD oraz dysk wymienny na złącze USB) w formatach: DOC, DOCX, PDF.
b) opracowania analityczne (np. zawierające dane liczbowe, wykresy) winny być przekazane w wersji tradycyjnej (papierowej), a także na nośniku elektronicznym (płyta CD/DVD oraz dysk wymienny na złącze USB) w formatach: XLS, XLSX.
c) ewentualna dokumentacja fotograficzna winna być przekazana w formie cyfrowej w formacie: JPG lub podobnym.
4. Ponadto w ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do bieżącego przygotowywania i przekazywania dokumentów (do momentu uzyskania ostatecznej ich wersji) na poszczególnych etapach procedury planistycznej, z zastrzeżeniem:
1) braku obowiązku przekazywania danych przestrzennych oraz metadanych;
2) obowiązku przekazywania dokumentów w wersji tradycyjnej (papierowej) oraz elektronicznej;
3) Wykonawca zobligowany jest do przygotowania oprócz ww. dokumentów innych dokumentów, których potrzeba wyłoni się w trakcie opracowywania przedmiotu zamówienia w ramach niniejszej umowy.
5. Plan ogólny należy sporządzić zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym w szczególności z ustawą z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1130) oraz aktami wykonawczymi, ustawą z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1112)- a także z wymogami zawartymi w ustawach i przepisach odrębnych odnoszących się do przedmiotu zamówienia oraz: planowania i zagospodarowania przestrzennego, ochrony środowiska, przyrody, zabytków, prawa wodnego, ochrony gruntów leśnych i rolnych, rewitalizacji itd. oraz ochrony danych osobowych.
6. Wykonawca otrzyma od Zamawiającego dokumenty planistyczne będące w jego posiadaniu niezbędne do wykonania zadania.
7. Wynikiem zrealizowanego przedmiotu zamówienia będzie uchwalony plan ogólny dla Miasta i Gminy Kisielice zatwierdzony przez Wojewodę wraz z wymaganymi załącznikami oraz niezbędną dokumentacją i opublikowany w dzienniku Urzędowym Województwa warmińsko-mazurskiego.
8. Prawa autorskie i majątkowe.
1) Wykonawca w chwili podpisania ostatniego protokołu zdawczo-odbiorczego zrzeka się na rzecz Zamawiającego całości praw autorskich i majątkowych, w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2022 r. poz. 2509).
2) Wykonawca, w ramach wynagrodzenia określonego w ofercie, zobowiązuje się do przeniesienia na Zamawiającego wyłącznego prawa zezwalania na wykonywanie zależnego prawa autorskiego do utworów powstałych w wykonaniu niniejszej umowy, tj. prawo do korzystania i rozporządzania opracowaniami utworów oraz udzielania zezwoleń na korzystanie i rozporządzanie opracowaniami utworów.
3) Wraz z przeniesieniem majątkowych praw autorskich do utworów, w ramach wynagrodzenia określonego w ofercie, Wykonawca zobowiązuje się przenieść na Zamawiającego prawo własności nośnika, na którym zostaną utrwalone poszczególne utwory.
4) Przejście majątkowych praw autorskich do utworów, prawa zezwalania na wykonywanie zależnego prawa autorskiego do utworów oraz prawa własności nośników, na których zostaną utrwalone poszczególne utwory na Zamawiającego nastąpi w dniu przekazania Zamawiającemu przez Wykonawcę poszczególnych nośników z utworami.
5) Przejście majątkowych praw autorskich, o którym mowa w pkt 1, oraz prawa zezwalania na wykonywanie zależnego prawa autorskiego, o którym mowa w pkt. 2, nastąpi bez ograniczeń czasowych i terytorialnych.
6) Wykonawca zobowiązuje się wobec Zamawiającego, że nie będzie wykonywał osobistych praw autorskich do utworów oraz upoważnia Zamawiającego do podjęcia w jego imieniu decyzji o terminie i sposobie pierwszego udostępnienia poszczególnych utworów.
7) Zamawiający nie zastrzega wykonania kluczowych części zamówienia przez Wykonawcę. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców, o ile są znani na etapie składania oferty.
9. Wykonawca zobowiązuje się do sporządzenia planu ogólnego miasta i gminy Kisielice zgodnie z wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków dla działania związanego ze sporządzeniem dokumentów planowania przestrzennego w ramach inwestycji A1.3.1 „Wdrożenie reformy planowania i zagospodarowania przestrzennego” konkursu ze środków Krajowego Planu Odbudowy (KPO).
4.5.3.) Główny kod CPV: 71400000-2 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 221400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 221400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 221400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DW Space sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7393911089
7.3.3) Ulica: Okrzei
7.3.4) Miejscowość: Sopot
7.3.5) Kod pocztowy: 81-747
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 221400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI KISIELICE
więcej: przetargi KISIELICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa tężni solankowej przy ulicy Podrzecznej w Skierniewicach"
- Opracowanie projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla miejscowości Barcice i Mostki
- "Sporządzenie projektów decyzji o warunkach zabudowy i projektów decyzji o ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz ich zmian na obszarze miasta i gminy Piekoszów
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania "Budowa budynków wielorodzinnych wraz z niezbędną infrastrukturą w Węgorzewie - etap I".
- "Sporządzenie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego Gminy Tuchów - dla miejscowości: Buchcice, Karwodrza, Łowczów, Meszna Opacka, Trzemesna"
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy terenu rekreacyjnego na dz. nr 364/37 w Tyńcu Małym
więcej: Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.