Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00122346/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-21
- 2021/BZP 00128336/01 - Modyfikacja z dnia 2021-07-27
- 2022/BZP 00078030/01 - Wynik z dnia 2022-03-07
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00128313 z dnia 2021-07-27 |
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Zakup i dostawa wraz z montażem wyposażenia meblowego do budynku usług publicznych przy ul. Drogowców 2A w Myślenicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: POWIAT MYŚLENICKI
1.2.) Oddział zamawiającego: pwmyslenice
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351554459
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Mikołaja Reja 13
1.4.2.) Miejscowość: Myślenice
1.4.3.) Kod pocztowy: 32-400
1.4.4.) Województwo: małopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@myslenicki.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.myslenicki.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00128313
2.2.) Data ogłoszenia: 2021-07-27
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00122346/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.11. Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów Przed zmianą:
Do oferty należy dołączyć:
1) formularz oferty wg. wzoru załącznika nr 1 oraz formularz cenowy z oferowanym asortymentem, sporządzony na pliku opisu przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 5 (treść oświadczenia woli tj. tabela oraz wszystkie pliki szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia).
2) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy,
3) zobowiązania podmiotów udostępniających zasoby do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inne podmiotowe środki dowodowe potwierdzające, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów,
4) pełnomocnictwa lub dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty i innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych,
5) oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz.
Po zmianie:
Do oferty należy dołączyć:
1) formularz oferty wg. wzoru załącznika nr 1 oraz formularz cenowy z oferowanym asortymentem, sporządzony na pliku opisu przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 5 (treść oświadczenia woli tj. tabela oraz wszystkie pliki szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia).
Zamawiający wymaga, aby do oferty dołączyć kolorowe zdjęcia lub kolorowe wizualizacje proponowanego fotela, z uwzględnieniem wytycznych zawartych w w swz oraz odpowiedziach z dnia 27.07.2021 r..
Zamawiający wymaga, aby do oferty dołączyć kolorowe zdjęcia lub kolorowe wizualizacje proponowanego krzesłą, z uwzględnieniem wytycznych zawartych w w swz oraz odpowiedziach z dnia 27.07.2021 r..
2) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy,
3) zobowiązania podmiotów udostępniających zasoby do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inne podmiotowe środki dowodowe potwierdzające, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów,
4) pełnomocnictwa lub dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty i innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych,
5) oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2021-07-29 09:00
Po zmianie:
2021-07-30 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2021-07-29 09:30
Po zmianie:
2021-07-30 09:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2021-08-27
Po zmianie:
2021-08-28
2021-07-27 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia - - |
INNE PRZETARGI Z MYŚLENIC
- RĘCZNE I MECHANICZNE OCZYSZCZANIE ULIC POWIATOWYCH NA TERENIE MIASTA MYŚLENICE
- Wymiana opraw oświetleniowych na terenach użyteczności publicznej w Gminie Myślenice
- Wywóz nieczystości stałych z terenu Szpitala oraz Hotelu Pielęgniarek
- Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie Miasta i Gminy Myślenice w 2024roku
więcej: przetargi w Myślenicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.