Ogłoszenie z dnia 2022-03-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00122346/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-21
- 2021/BZP 00128313/01 - Modyfikacja z dnia 2021-07-27
- 2021/BZP 00128336/01 - Modyfikacja z dnia 2021-07-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa wraz z montażem wyposażenia meblowego do budynku usług publicznych przy ul. Drogowców 2A w Myślenicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT MYŚLENICKI
1.3.) Oddział zamawiającego: pwmyslenice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351554459
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Mikołaja Reja 13
1.5.2.) Miejscowość: Myślenice
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-400
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@myslenicki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.myslenicki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.myslenicki.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa wraz z montażem wyposażenia meblowego do budynku usług publicznych przy ul. Drogowców 2A w Myślenicach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-66290fd7-ea12-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00078030
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002176/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa wyposażenia meblowego do budynku usług publicznych przy ul. Drogowców w Myślenicach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00122346/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZP.272.4.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Meble - zgodnie z ops
4.5.3.) Główny kod CPV: 39130000-2 - Meble biurowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 255 ust. 3 Ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019, ze zm.) Zamawiający zawiadamia, że unieważnia niniejsze postępowanie, gdyż cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.INNE PRZETARGI Z MYŚLENIC
- Dostawa aparatury medycznej specjalistycznej
- Kompleksowe zagospodarowanie działki nr 1083 w Parku Jordana w Myślenicach - plac zabaw
- Budowa i rozbudowa oświetlenia na terenie Miasta i Gminy Myślenice
- Dostawa systemu do leczenia ran metodą podciśnieniową
więcej: przetargi w Myślenicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa foteli obrotowych i krzeseł konferencyjnych dla jednostek organizacyjnych Politechniki Gdańskiej
- Dostawa i montaż wyposażenia do Szkoły Podstawowej nr 368 im. Polskich Olimpijczyków w Warszawie
- Dostawa mebli szkolnych do pracowni zawodowych Powiatowego Zespołu Szkół nr 4 w Wejherowie
- Zakup mebli na potrzeby Oddziału ZUS w Pile oraz podległych Inspektoratów (część 1 - krzesła biurowe, fotele oraz meble biurowe dla Oddziału ZUS i Inspektoratu w Wągrowcu )
- Zakup i montaż mebli w ramach projektów: "Podniesienie efektywności i jakości kształcenia zawodowego w Zespole Szkół w Wąbrzeźnie" oraz "Podniesienie jakości kształcenia ogólnego w Zespole Szkół Og...
- Dostawa mebli biurowych na potrzeby Sądu Rejonowego Gdańsk-Południe w Gdańsku.
więcej: Meble biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.