Ogłoszenie z dnia 2023-03-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00045513/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa budynku zakładu patomorfologii wraz z wymianą zewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej i deszczowej, naprawą dróg, chodników i ich oświetleniem”.
Etap II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ W GRYFICACH
1.3.) Oddział zamawiającego: DZIAŁ ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000310284
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Niechorska 27
1.5.2.) Miejscowość: Gryfice
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-300
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.7.) Numer telefonu: +48 913842127
1.5.8.) Numer faksu: +48 913842127
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@medicam.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.medicam.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.platformazakupowa.pl/pn/medicam1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przebudowa budynku zakładu patomorfologii wraz z wymianą zewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej i deszczowej, naprawą dróg, chodników i ich oświetleniem”.Etap II
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-53b8f664-97ec-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00128234
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„PoCOVIDOWE dostosowanie do obowiązujących przepisów budynku Zakładu Anatomii Patologicznej w SPZZOZ w Gryficach” PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY PRZEZ UNIĘ EUROPEJSKĄ Z EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU ROZWOJU REGIONALNEGO W RAMACH REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA ZACHODNIOPOMORSKIEGO 2014-2020. Sfinansowano w ramach reakcji Unii na pandemię COVID-19.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00045513
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 3/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1395090,31 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Przebudowa budynku zakładu patomorfologii wraz z wymianą zewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej i deszczowej, naprawą dróg, chodników i ich oświetleniem”.
Etap II - Wymiana zewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej, deszczowej wraz z naprawą dróg, chodników i ich oświetleniem.
Z załączonej do SWZ dokumentacji projektowej w etapie II z n.w. projektów wykonawczych realizowane będą roboty.
1) Projekt wykonawczy instalacji elektrycznych (PW.5) – oświetlenie terenu ;
2) Projekt wykonawczy instalacji sieci komputerowej (PW.6) – budowa mikrokanalizacji, (projekt wykonawczy pkt. 3 Część techniczna – instalacje zewnętrzne),
3) Projekt wykonawczy instalacji SSWiN, CCTV (PW.7) - instalacja systemu telewizji dozorowej CCTV ( montaż na słupach oświetleniowych kamer).
Pozostały zakres robót ujęty w w.w. projektach wykonawczych realizowany jest w I etapie.
Zakres robót ujęty w projektach wykonawczych :
1) Projekt dróg wewnętrznych PW.8
2) Projekt instalacji sanitarnych - zewnętrznych PW.3.1
realizowany będzie w pełnym zakresie.
Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w dokumentacji projektowej składającej się
z projektów wykonawczych, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiaru robót.
Wymienione opracowania zostały udostępnione przez Zamawiającego w wersji elektronicznej jako „Dokumentacja projektowa” – załącznik nr 1 do SWZ.
Wykaz dokumentacji projektowej dla Etapu II
L.p. Wymiana zewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej, deszczowej wraz z naprawą dróg, chodników i ich oświetleniem.
1. Projekty wykonawcze
1.1. Projekt instalacji sanitarnych - zewnętrznych PW.3.1
1.2. Projekt instalacji elektrycznych PW.5
(oświetlenie terenu)
1.3. Projekt instalacji sieci komputerowej PW.6
(budowa mikrokanalizacji )
Projekt instalacji SSWiN, CCTV PW.7
(instalacja CCTV)
1.4. Projekt dróg wewnętrznych PW.8
2 Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót
2.1. Roboty w zakresie instalacji sanitarnych zewnętrznych - ST.3.1.
2.2. Roboty w zakresie instalacji elektrycznych i oświetlenia terenu - ST. 5
2.3. Roboty w zakresie instalacji sieci komputerowej - ST.6
2.4. Roboty w zakresie instalacji SSWiN i CCTV – ST.7
2.5. Roboty drogowe ST.8
3. Przedmiary robót
3.1. Roboty w zakresie instalacji sanitarnych zewnętrznych PR. 3.1.
3.2. Roboty w zakresie instalacji elektrycznych PR (oświetlenie terenu)
3.3. Roboty w zakresie instalacji komputerowej PR
(budowa mikrokanalizacji )
3.4. Roboty w zakresie instalacji CCTV PR
3.5. Roboty drogowe PR. 8
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45314310-7 - Układanie kabli
45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1331282,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1721145,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1331282,25 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ARDEN MICHAŁ PIOTROWSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8571878875
7.3.3) Ulica: Rzęskowo 35B
7.3.4) Miejscowość: Gryfice
7.3.5) Kod pocztowy: 72-300
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1331282,25 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
INNE PRZETARGI Z GRYFIC
więcej: przetargi w Gryficach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa placu zabaw na terenie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 21 we Wrocławiu, w formule zaprojektuj i wybuduj.
- REMONT BUDYNKU NA TERENIE DZIAŁKI NR 180/4 W MIEJSCOWOŚCI SŁABOSZEWO W RAMACH REALIZACJI ZADAŃ: a)Utworzenie żłobka gminnego b) Prace adaptacyjne w budynku c) Termomodernizacja budynku.
- Modernizacja szatni mokrych wraz z łazienkami ogólnodostępnymi na Pływalni "Pingwin" przy ul. Oławskiej 3a w Warszawie (powtórzony)
- Przebudowa istniejącej kotłowni w ramach budowy nowego źródła ciepła w Jabłonnie na terenie działki nr ew.4/5 obręb 0005 przy ul. Modlińskiej 105 w Jabłonnie, gm. Jabłonna
- Remont podłogi sali D.222 w Zamku Piastowskim w Legnicy (zadanie budżetowe: "Modernizacja Zamku Piastowskiego")
- Wykonanie robót budowlanych w budynku Powiatowego Centrum P.P.P. i D.E. polegających na: Część I - Przebudowie ściany frontowej, Część II - Przebudowie klatki schodowej i korytarza
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.