eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gryfice › "Przebudowa budynku zakładu patomorfologii wraz z wymianą zewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej i deszczowej, naprawą dróg, chodników i ich oświetleniem". Etap II



Ogłoszenie z dnia 2023-03-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa budynku zakładu patomorfologii wraz z wymianą zewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej i deszczowej, naprawą dróg, chodników i ich oświetleniem”.
Etap II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ W GRYFICACH

1.3.) Oddział zamawiającego: DZIAŁ ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000310284

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Niechorska 27

1.5.2.) Miejscowość: Gryfice

1.5.3.) Kod pocztowy: 72-300

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.7.) Numer telefonu: +48 913842127

1.5.8.) Numer faksu: +48 913842127

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@medicam.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.medicam.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.platformazakupowa.pl/pn/medicam

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa budynku zakładu patomorfologii wraz z wymianą zewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej i deszczowej, naprawą dróg, chodników i ich oświetleniem”.
Etap II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-53b8f664-97ec-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00128234

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„PoCOVIDOWE dostosowanie do obowiązujących przepisów budynku Zakładu Anatomii Patologicznej w SPZZOZ w Gryficach” PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY PRZEZ UNIĘ EUROPEJSKĄ Z EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU ROZWOJU REGIONALNEGO W RAMACH REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA ZACHODNIOPOMORSKIEGO 2014-2020. Sfinansowano w ramach reakcji Unii na pandemię COVID-19.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00045513

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 3/23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1395090,31 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Przebudowa budynku zakładu patomorfologii wraz z wymianą zewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej i deszczowej, naprawą dróg, chodników i ich oświetleniem”.
Etap II - Wymiana zewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej, deszczowej wraz z naprawą dróg, chodników i ich oświetleniem.

Z załączonej do SWZ dokumentacji projektowej w etapie II z n.w. projektów wykonawczych realizowane będą roboty.
1) Projekt wykonawczy instalacji elektrycznych (PW.5) – oświetlenie terenu ;
2) Projekt wykonawczy instalacji sieci komputerowej (PW.6) – budowa mikrokanalizacji, (projekt wykonawczy pkt. 3 Część techniczna – instalacje zewnętrzne),
3) Projekt wykonawczy instalacji SSWiN, CCTV (PW.7) - instalacja systemu telewizji dozorowej CCTV ( montaż na słupach oświetleniowych kamer).
Pozostały zakres robót ujęty w w.w. projektach wykonawczych realizowany jest w I etapie.

Zakres robót ujęty w projektach wykonawczych :
1) Projekt dróg wewnętrznych PW.8
2) Projekt instalacji sanitarnych - zewnętrznych PW.3.1
realizowany będzie w pełnym zakresie.


Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w dokumentacji projektowej składającej się
z projektów wykonawczych, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiaru robót.

Wymienione opracowania zostały udostępnione przez Zamawiającego w wersji elektronicznej jako „Dokumentacja projektowa” – załącznik nr 1 do SWZ.

Wykaz dokumentacji projektowej dla Etapu II
L.p. Wymiana zewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej, deszczowej wraz z naprawą dróg, chodników i ich oświetleniem.

1. Projekty wykonawcze
1.1. Projekt instalacji sanitarnych - zewnętrznych PW.3.1
1.2. Projekt instalacji elektrycznych PW.5
(oświetlenie terenu)
1.3. Projekt instalacji sieci komputerowej PW.6
(budowa mikrokanalizacji )
Projekt instalacji SSWiN, CCTV PW.7
(instalacja CCTV)
1.4. Projekt dróg wewnętrznych PW.8


2 Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót
2.1. Roboty w zakresie instalacji sanitarnych zewnętrznych - ST.3.1.
2.2. Roboty w zakresie instalacji elektrycznych i oświetlenia terenu - ST. 5
2.3. Roboty w zakresie instalacji sieci komputerowej - ST.6
2.4. Roboty w zakresie instalacji SSWiN i CCTV – ST.7
2.5. Roboty drogowe ST.8


3. Przedmiary robót
3.1. Roboty w zakresie instalacji sanitarnych zewnętrznych PR. 3.1.
3.2. Roboty w zakresie instalacji elektrycznych PR (oświetlenie terenu)
3.3. Roboty w zakresie instalacji komputerowej PR
(budowa mikrokanalizacji )
3.4. Roboty w zakresie instalacji CCTV PR
3.5. Roboty drogowe PR. 8

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45314310-7 - Układanie kabli

45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1331282,25 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1721145,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1331282,25 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ARDEN MICHAŁ PIOTROWSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8571878875

7.3.3) Ulica: Rzęskowo 35B

7.3.4) Miejscowość: Gryfice

7.3.5) Kod pocztowy: 72-300

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1331282,25 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.