Ogłoszenie z dnia 2022-04-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00043319/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu „Doposażenie pracowni zawodowych ZS2 i ZSCKP II”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT CHEŁMIŃSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118477
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Harcerska 1
1.5.2.) Miejscowość: Chełmno
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-200
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiat-chelmno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-chelmno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_chelmno1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu „Doposażenie pracowni zawodowych ZS2 i ZSCKP II”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ee90d75b-834e-11ec-83b1-bea871b78b5b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00127959
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00027923/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup pomocy dydaktycznych w ramach projektu „Doposażenie pracowni zawodowych w ZS nr 2 i ZS CKP II”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej – Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego programu operacyjnego województwa kujawsko-pomorskiego na lata 2014–2020. Numer projektu RPKP.03.04.00-04-0019/18.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00043319/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZZP.041.1.2019-2022.JG
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 76585,37 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1. Lada4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.5.) Wartość części: 16260,16 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2. Wentylacja.4.5.3.) Główny kod CPV: 45331210-1 - Instalowanie wentylacji
4.5.5.) Wartość części: 56910,57 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 3. Meble4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.5.) Wartość części: 3414,63 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie oferty złożone na część nr 1 zostały odrzucone.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 81549 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 92587,02 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 87423 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sanivest
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7642406428
7.3.3) Ulica: Polna 59
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 87423 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-05-23Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5400 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12300 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5400 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kal-Sport Paweł Kalita
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8131004652
7.3.3) Ulica: T. Rejtana 8
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-310
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
Radzka Magdalena Przedsiębiorstwo Inżynieryjno Konsultingowe Sanivest
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5400 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-05-23INNE PRZETARGI Z CHEŁMNA
- Modernizacja z wyposażeniem punktu filialnego Przedszkola Miejskiego Tęczowy Zakątek mieszczącego się w części jednego z dwóch budynków SP2
- Wykonanie usług z zakresu zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu chełmińskiego w sezonie zimowym 2025/2026
- Opracowanie projektu planu ogólnego Gminu Miasto Chełmno
- Sukcesywna dostawa odczynników laboratoryjnych, dzierżawa analizatora biochemicznego, analizatora do immunodiagnostyki oraz dzierżawa sprzętu do mikrometody z zakresu immunologii transfuzjologicznej
- "Wymiana dźwigów osobowych w celu zwiększenia dostępności i jakości udzielonych świadczeń w ZOZ Chełmno"
- Wykonanie nadzoru inwestorskiego wielobranżowego dla zadania Aktywizacja terenów dawnej jednostki wojskowej przy ul. Biskupiej - Regionalny klaster usług społecznych i zdrowotnych w Chełmnie - etap I
więcej: przetargi w Chełmnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe działania w celu poprawy efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w Gminach Gorzyce, Lubomia, Kornowac - ZSP w Gorzycach
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z usługami w parterze, w technologii prefabrykowanej, przy ul. Skaryszewskiej 5 w dzielnicy Praga Południe m. st. Warszawy
- TRANSFORMACJA SZKÓŁ PRZYSZŁOŚCIĄ REGIONU - ROZWÓJ SZKOLNICTWA ZAWODOWEGO W POWIECIE BĘDZIŃSKIM - MODERNIZACJA OBIEKTU ZSOIT W CZELADZI WRAZ Z ADAPTACJĄ CZĘŚCI POMIESZCZEŃ NA PRACOWNIE (...)
- "ADAPTACJA OBIEKTU DAWNEGO KOŚCIOŁA MENNONITÓW NA CELE DZIAŁALNOŚCI CAPPELLI GEDANENSIS"
- Usługa naprawy łóżek koszarowych uniwersalnych WP 2 - 27, łóżek polowych składanych WP 5-2, taboretów polowych składanych WP 5 - 7 i stołów kwadratowych składanych na metalowej podstawie WP 5-8.
- Dostawa mebli dla Pawilonu XVII
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.