eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suwałki › Dostawa testów, wskaźników i innych materiałów zużywalnych w Centralnej Sterylizacji dla Szpitala Wojewódzkiego im. dr Ludwika Rydygiera

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-03-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa testów, wskaźników i innych materiałów zużywalnych w Centralnej Sterylizacji dla Szpitala Wojewódzkiego im. dr Ludwika Rydygiera

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Wojewódzki im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790319362

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szpitalna 60

1.5.2.) Miejscowość: Suwałki

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-400

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.7.) Numer telefonu: 562 95 82 ; 562 95 95

1.5.8.) Numer faksu: 562 95 95

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@szpital.suwalki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.suwalki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.szpital.suwalki.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


SP ZOZ

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa testów, wskaźników i innych materiałów zużywalnych w Centralnej Sterylizacji dla Szpitala Wojewódzkiego im. dr Ludwika Rydygiera

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1f4a76bb-9bd0-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00127775

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00054047

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 2/TP/MN/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 266669,59 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

"TESTY DO KONTROLI SKUTECZNOŚCI MYCIA NARZĘDZI LITYCH, NARZĘDZI DO CHIRURGII MAŁO INWAZYJNEJ Z substancją wskaźnikową na bazie krwi owczej , której skład odpowiada składowi krwi ludzkiej
zgodny z norma PN –EN ISO 15883 – 5
kompatybilne z posiadanymi przyrządami op .a 50 szt " op. 50
TESTY DO KONTROLI SKUTECZNOŚCI MYCIA – W MYJNIACH – DEZYNFEKTORACH Wymiary testu 28 mm x 28 mm – poziom 4 (niebieski) op.a 320 szt. op. 1
PRZYRZĄD Z TWORZYWA SZTUCZNEGO Z UCHWYTEM DO ZAWIESZANIA NA TACY .Kompatybilny z poz. 2.op.a.10 szt. op. 1
TEST DO WALIDACJI I RUTYNOWEJ KONTROLI SKUTECZNOŚCI PROCESÓW MYCIA W MYJNIACH ULTRADZWIĘKOWYCH Substancja wskaźnikowa zgodna z normą PN – EN ISO 15883 – 5 – odpowiednik krwi owczej – na nośniku z tworzywa sztucznego samoprzylepne op. a 40 szt. op. 1
PRZYRZĄD Z TWORZYWA SZTUCZNEGO Z UCHWYTEM DO ZAWIESZANIA NA TACY, kompatybilny z poz.4 op.10 szt. szt. 1
TEST CHEMICZNY DO KONTROLI PROCESU MASZYNOWEJ DEZYNFEKCJI TERMICZNEJ PASKOWY – W MYJNIACH – DEZYNFEKTORACH Parametry krytyczne 90 st. C / 5 min. Opak.100 szt. op. 15
PRZYRZĄD DO BADANIA TWARDOŚCI WODY _STACJA UZDATNIANIA WODY szt. 1

4.5.3.) Główny kod CPV: 33198000-4 - Szpitalne wyroby papierowe

4.5.5.) Wartość części: 41158 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

"TEST POZOSTAŁOŚCI BIAŁKOWYCH PROTEINOWY Do mytych , dezynfekowanych narzędzi przed sterylizacja parową i niskotemperaturową
zasada działania oparta na szacowaniu białka za pomocą reakcji barwnej – spełnia wymogi normy PN– EN ISO 1583 -1 – myjnie -dezynfektory
kompatybilny z posiadanym inkubatorem OP.100 SZT." szt. 100
BIOLOGICZNY ZESTAW TESTOWY O SZYBKIM ODCZYCIE DO TLENKU ETYLENU – 37 ST. C / 56 ST.C ODCZYT PO 4 GODZ Kompatybilny z posiadanym 10 komorowym autoczytnikiem przeznaczonym do inkubacji wskaźników biologicznych o ostatecznym odczycie po 4 godzinach - czas pozostały do końca inkubacji wyświetlany w sposób ciągły , co 1 minuta i indywidualny dla każdej komory – wynik widoczny na wyświetlaczu LCD za pomocą znaku „+” lub „-”oraz sygnału dźwiękowego w przypadku pozytywnego wyniku op. a 25 szt. szt. 400
BIOLOGICZNY ZESTAW TESTOWY O SZYBKIM ODCZYCIE DO PARY WODNEJ SYMULUJACY PAKIET POROWATY _13 Stc / 5 MIN ODCZYT PO 24 MIN. Kompatybilny z posiadanym 10 komorowym autoczytnikiem przeznaczonym do inkubacji wskaźników biologicznych o ostatecznym odczycie po 24 MIN. – czas pozostały do końca inkubacji wyświetlany w sposób ciągły , co 1 minuta i indywidualny dla każdej komory – wynik widoczny na wyświetlaczu LCD za pomocą znaku „+” lub „-”oraz sygnału dźwiękowego w przypadku pozytywnego wyniku. Opakowanie: karton. = 24 pakiety +5 wskaźników luzem szt. 552
NABOJE GAZOWE DO STERYLIZATORA GAZOWEGO SM – PRZEZNACZONE DO MODELU GS 5 ZGODNE Z INSTRUKCJĄ OBSŁUGI STERYLIZATORA POSIADANEGO PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO WAGA 100 GRAM CZYSTEGO EO - nabój ma posiadać płaskie dno i wymiary : wysokość 16,5 cm, średnica 3,3 cm przy styku z gniazdem przebijaka , średnica dna naboju 3,8 cm Opakowanie 12 szt. szt.. 132
NABOJE GAZOWE DO STERYLIZATORA GAZOWEGO SM – PRZEZNACZONE DO MODELU GS 8 ZGODNE Z INSTRUKCJĄ OBSŁUGI STERYLIZATORA POSIADANEGO PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO WAGA 170 GRAM CZYSTEGO EO - nabój ma posiadać płaskie dno Opakowanie 12 szt. szt. 96
ORYGINALNY PAPIER DO DRUKARKI STERYLIZATORA GAZOWEGO STERI – VAC 5 XL _ STERI – VAC 8XL Rolka 79 mm x 30 m – zgodny z instrukcją sterylizatorów posiadanych przez Zamawiającego Opakowanie: 2 rolki szt. 3

4.5.3.) Główny kod CPV: 33198000-4 - Szpitalne wyroby papierowe

4.5.5.) Wartość części: 41101 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

SYSTEM KONTROLI WSKAŹNIKAMI CHEMICZNYMI SYMULACJA Pakietów Porowatych , N.Lite _ Test Bowie&Dick KONTROLA PROCESU /PA – testy kompatybilne z posiadanym przyrządem testowym gke_PCD walidowany z przyrządem testowym PCD posiadanym przez CS składający się z rurki i kapsuły ze stali kwasoodpornej w obudowie z tw. Sztucznego op .a 500 szt. op. 2
SYSTEM KONTROLI WSKAŹNIKAMI CHEMICZNYM I SYMULACJA PAKIETÓW POROWATYCH , N. LITE, RUROWE KONTROLA WSADU – PARA –testy laminowane samoprzylepne paski do kontroli wsadu w procesie sterylizacji para wodną, z symetrycznie rozłożona substancją wskaźnikową na długości testu , do posiadanych przyrządów kontroli wsadu – rurka teflonowa i kapsuła z tworzywa sztucznego op. a 500 szt. op. 4
INTEGRATOR CHEMICZNY /PARA Teoretyczny mikroorganizm stanowiący podstawę konstrukcji wskaźnika to 1X106 SPOR BACCILLUS STEAROTHRMOPHILUS umożliwia monitorowanie i kontrolę penetracji cz. sterylizującego do wnętrza pakietu personel nie musi interpretować zmiany koloru wskaźnika lecz stwierdzić przesuniecie się substancji wskaźnikowej w określonym polu, jeden wskaźnik do wszystkich cykli w temp od 118 st. C – 138st.C, integruje efekt działania wszystkich parametrów - gwarantuje łatwy i jednoznaczny odczyt wynik wskaźników pozostaje bez zmiany przez cały okres przechowywania – co pozwala na dołączenie do karty pacjenta i rejestru cyklu ster. jako dowodu osiągnięcia prawidłowych parametrów zaliczony do klasy 5 jako wskaźnik zintegrowany normy międzynar.ISO1140-1 op. = a 100 szt.. op. 10
SYMULACJA KONTROLI SKUTECZNOŚCI STERYLIZACJI NISKOTEMPERATUROWEJ KONTROLA WSADU /EO - testy laminowane samoprzylepne paski do kontroli wsadu w procesie sterylizacji EO z symetrycznie rozłożona substancją wskaźnikową na długości testu, kompatybilny z posiadanym przyrządem gke op. a 250 szt. op. 3
ZINTEGROWANY TEST DO KONTROLI WSADU W PROCESIE STERYLIZACJI FORMALDEHYDEM Samoprzylepne testy paskowe, pokryte polimerem z syntetycznie rozłożoną subst. wskaźnikową na całej długości testu kompatybilne z przyrządem testowym op. a 250 szt. op. 1
FIOLKOWY WSKAŹNIK BIOLOGICZNY DO KONTROLI STERYLIZACJI PARĄ WODNĄ 134 ST.C. / 5MIN Zwalnianie wsadu bezpośrednio po procesie sterylizacji, kompatybilny z posiadanym przyrządem procesu compact – BIO –C –PCD, kompatybilny z posiadanym inkubatorem testów, zawiera spory bakterii G. Stearothermophilus, populacja 10/6 zbudowany z zaszczepionego nośnika z papieru, szklanej ampułki z pożywką i chemicznego testu klasy 5 wg EN ISO 11140 – 1, umieszczonych w zamkniętej fiolce z tw. szt. z filtrem zapobiegającym skażeniu zawartości, na każdej fiolce samoprzylepna etykieta ze wskaźnikiem procesu czas inkubacji 24 h w temp. 55 – 60 st.C op.a 100 szt. op. 5
PRZYRZĄD TESTOWY DO TESTÓW BIOLOGICZNYCH – SPEŁNIA WYMAGANIA DLA PRZYRZĄDU TESTOWEGO HOLLOW WG NORMY EN 867 – obudowa z tworzywa sztucznego o przekroju okrągłym , wewnątrz rurka i kapsuła ze stali nierdzewnej na test fiolkowy. kontrola usuwania powietrza i penetracji pary dla wskaźników narzędzi rurowych, litych i wsadów porowatych szt. 3
FIOLKOWY WSKAŹNIK BIOLOGICZNY DO KONTROLI STERYLIZACJI W FORMALDECHYDZIE PASKI ZE SPORAMI BAKTERII GEOBACILLUS STEAROTHERMOPHILUS POPULACJA 10/6 nośnik papieru, czas inkubacji do 24 h w temp. 55 – 60 st. C kompatybilny z przyrządemPCD opak. a 50 szt. szt. 25

4.5.3.) Główny kod CPV: 33198000-4 - Szpitalne wyroby papierowe

4.5.5.) Wartość części: 19494 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

SPORAL A /PARA krążek bibuły nasycony zawiesiną B.Stearothermophillus inkubacja w temp. 56 st.C przez 7 dni op. a 10 szt. op. 5
SPORAL S/ SGPSTERYLIZACJA W CZASIE 2 GODZ. / 160 0 C Krążek bibuły nasycony zawiesiną 108 - 1010 B.Stearothrmophillus inkubacja w temp. 37st. C przez 7 dni do mikrobiologicznej oceny skuteczności sterylizacji op. a 40 szt. op. 5

4.5.3.) Główny kod CPV: 33198000-4 - Szpitalne wyroby papierowe

4.5.5.) Wartość części: 1992 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

NABOJE DO STERYLIZATORA FORMOMAT - FO Formalina 2% stabilizowana w butelkach plastikowych 1 L szt. 12

4.5.3.) Główny kod CPV: 33198000-4 - Szpitalne wyroby papierowe

4.5.5.) Wartość części: 51 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ETYKIETY DWUKROTNIE PRZYLEPNE /PARA 12 ROL X 750 SZT. ZE WSKAŹNIKIEM STERYLIZACJI PARA WODNĄ Z miejscem informacyjnym: nr operatora, nr sterylizatora, nr cyklu ,kod pakietu,data ster., data ważności – przy każdym zapisie(1-2 symbole w tym cyfry lub litery i znaki interpunkcyjne),kompatybilne z posiadana metkownicą trzyrzędowa alfanumerycznąz zapisem informacji wzdłuż przesuwu etykiet op.a 12 ROL X 750 SZT. ETYKIET + WAŁEK Z TUSZEM KOMPATYBILNE Z POSIADANYMI METKOWNICAM + DODATKOWO 36 SZT.ROLEK TUSZU DO METKOWNIC WYMAGANE OŚWIADCZENIE PRODUCENTA METKOWNICY GKE 240 – 480 O KOMPATYBILNOŚCI METKOWNICY Z ETYKIETAMI op. 16
ETYKIETY DWUKROTNIE PRZYLEPNE /EO 12 ROL X 750 SZT. ZE WSKAŹNIKIEM STERYLIZACJI TLENKIEM ETYLENU z miejscem informacyjnym: nr operatora, nr sterylizatora, nr cyklu ,kod pakietu,data ster.,data ważności – przy każdym zapisie (1-2 symbole w tym cyfry lub litery i znaki interpunkcyjne) kompatybilne z posiadana metkownicą trzyrzędowa alfanumeryczną z zapisem informacji wzdłuż przesuwu etykiet op..a 12 rol x 750 szt. etykiet + wałek z tuszem kompatybilne z posiadanymi metkownicami WAŁKI Z TUSZEM zapas – SZT.25 SZT WYMAGANE OŚWIADCZENIE PRODUCENTA METKOWNICY GKE 240 – 480 O KOMPATYBILNOŚCI METKOWNICY Z ETYKIETAMI op, 3
WAŁKI Z TUSZEM - kompatybilne z posiadanymi metkownicami szt. 12

4.5.3.) Główny kod CPV: 33198000-4 - Szpitalne wyroby papierowe

4.5.5.) Wartość części: 13166 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

MARKER STERYLIZACYJNY DO OPAK. FOLIA – PAPIER szt. 65
PAPIER TERMICZNY DO DRUKARKI STERYLIZATORA MMM SELECTOMAT/UNISTERI SZER. ROLKI 110 MM/ ŚREDNICA ROLKI 42 MM szt. 71
PAPIER DO DRUKARKI MYJNI-DEZYNFEKTORA BHT SZER. ROLKI 58 MM/ ŚREDNICA ROLKI 45 MM szt. 11
KASETKA DO DRUKARKI MYJNI-DEZYNFEKTORA BHT szt. 9

4.5.3.) Główny kod CPV: 33198000-4 - Szpitalne wyroby papierowe

4.5.5.) Wartość części: 2335 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PLOMBA DO KONTENERÓW PA 7 CM uniwersalna etykieta zabezpieczająca z papieru, do pojemników sterylizacyjnych, z chemicznym wskaźnikiem sterylizacji w parze wodnej , z miejscem na opis lub wklejenie etykiety dwukrotnie przylepnej, jednorazowego użytku wymiary etykiety: 25 x 70 mm wymiary paska plomby :70 x 3,5 mm opak.a 1008 szt. op. 8
FILTR DO POKRYWY KONTENERA,PAPIEROWY, JEDNORAZOWY DO KONTENERA okrągły średnica 19 cm ze wskaźnikiem procesu sterylizacji para wodna op. a 1000szt. op. 2

4.5.3.) Główny kod CPV: 33198000-4 - Szpitalne wyroby papierowe

4.5.5.) Wartość części: 2388 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

TAŚMA SAMOPRZYLEPNA NIEBIESKA B/WSKAŹNIKA 19 MM X 50 M – DO WŁÓKNINY odporna na warunki sterylizacji w parze wodnej – temp., wilgoć nie odklejająca się podczas procesu sterylizacji , elastyczna,łatwa do odklejenia dla użytkownika - przy otwieraniu pakietu po sterylizacji rol 96
TAŚMA SAMOPRZYLEPNA NIEBIESKA ZE /WSKAŹNIKIEM 19 MM X 50 M – DO WŁÓKNINY odporna na warunki sterylizacji w parze wodnej – temp., wilgoć nie odklejająca się podczas procesu sterylizacji , elastyczna,łatwa do odklejenia dla użytkownika - przy otwieraniu pakietu po sterylizacji rol. 100
TEST DO KONTROLI PRAWIDŁOWOŚCI ZGRZEWU W ZGRZEWARKACH ROTACYJNYCH DO OPAKOWAŃ FOLIA – PAPIER codzienny test do kontroli prawidłowości zgrzewu opak. 250 SZT WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY DO WYKONANIA NIEODPŁATNIE 1 X W ROKU WALIDACJI ZGRZEWÓW WYKONANYCH NA POSIADANYCH PRZEZ SZPITAL ZGRZEWARKACH - PRZED I PO STERYLIZACJI ZGODNIE Z PN-EN ISO 11607-1 op. 3

4.5.3.) Główny kod CPV: 33198000-4 - Szpitalne wyroby papierowe

4.5.5.) Wartość części: 2487 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Test kontroli sterylizatora - kontrola penetracji pary - wsady rurowe i porowate - 134°C/3,5 min. - 400 szt. + PCD op. 1 7 000,00 zł
Test do kontroli sterylizatora typu Bowie&Dick typ 2 wg PN-EN ISO 11140, kontrolujący penetrację pary oraz usuwanie powietrza, symulacja ładunku porowatego i rurowego. Test składa sie z dwuelementowej kapsuły - jedna część wykonana z tworzywa sztucznego klasy medycznej z wyżłobieniem sumulującym ładunek rurowy, druga z porowatego metalu - oraz z niezawierającego niebezpiecznych substancji toksycznych samoprzylepnego wskaźnika dostosowanego do parametrów 134?C/3,5 min. Konstrukcja kapsuły umożliwia stosowanie testu bez żadnych dodatkowych elementów jak np. odwrócony kosz, taca itp. Kontrastowa zmiana koloru wskaźnika z żółtego na granatowy/ciemnoniebieski. .Ze względu na prowadzoną dokumentacje rozmiar testu nie większy niż 2 cm na 1 cm. Poświadczony aktualnym dokumentem producenta brak zawartości niebezpiecznych substancji toksycznych. Każde opakowanie zawiera 400 wskaźników i przyrząd PCD. Produkt zarejestrowany jako wyrób medyczny, oznaczenie CE na każdym opakowaniu. 0,00 zł
Testy kontroli mycia mechanicznego - STF - 100 szt. op. 1 203,70 zł
Niezawierający niebezpiecznych substancji toksycznych ani krwi test kontroli skuteczności mycia mechanicznego w formie plastikowego arkusza, substancja testowa - zgodna z ISO/TS 15883-5 - umieszczona warstwowo z dwóch stron arkusza w czterech różnych punktach Arkusz testowy do zastosowania z uchwytem zapewniającym kontrolę procesu mycia z czterech różnych kierunków. Odczyt wyniku testu natychmiastowy, łatwy i jednoznaczny w interpretacji. Oświadczenie producenta testu o możliwości stosowania w myjce ultradźwiękowej. Poświadczony aktualnym dokumentem producenta brak zawartości niebezpiecznych substancji toksycznych. W opakowaniu max 100 szt.. Produkt zarejestrowany jako wyrób medyczny, oznaczenie CE na każdym opakowaniu. 0,00 zł
Testy kontroli mycia mechanicznego - Uchwyt STF - 1 szt. szt. 1 407,41 zł
Uchwyt wielkrotnego użytku, wykonany ze stali nierdzewnej, do utrzymania arkusza testowego wskaźnika kontroli mycia mechanicznego, umożliwiający kontrolę procesu mycia z czterech różnych kierunków. Uchwyt w postaci "klipsa", otwierany w celu łatwego umieszczania i wyciągania arkusza testowego.Produkt zarejestrowany jako wyrób medyczny, oznaczenie CE na każdym opakowaniu. 0,00 zł
DES CHECK - Testy kontroli skuteczności dezynfekcji termicznej - 90°C/5 min. - 100 szt. op. 1 111,11 zł

4.5.3.) Główny kod CPV: 33198000-4 - Szpitalne wyroby papierowe

4.5.5.) Wartość części: 7722 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

"RĘKAW FOLIA – PAPIER – B/FAŁDY – PŁASKI O DŁ.200M PARA WODNA / TLENEK ETYLENU/FORM. uwagi w zakresie wymagań jakościowych dla pozycji nr 1-7 opakowanie medyczne składające się z papieru med. zgrzanego na gorąco z wielowarstwową folią pet/pp papier używany do produkcji rękawów – papier odpowiedni do procesu sterylizacji parą wodna i tlenkiem etylenu – zgodne z normami EN 868 - 1, EN 868 - 5 produkowany z bielonej masy celulozowej wolny od zanieczyszczeń , substancji toksycznych i nieprzyjemnego zapachu nie pozostawia w trakcie używania pyłów, włókien, gramatura: 70g/m2 +/- 5%, porowatość: 300 – 1000 ml/min nadruk na papierze medycznym wykonany metodą fleksograficzną, a wszystkie nadruki poza poza właściwym obszarem pakowania folia używana do produkcji rękawów folia przeźroczysta,7-warstwowa łącznie z klejem nietoksyczna nadaje się do zgrzewania termicznego nadaje się do sterylizacji w temp. 140st. C/ 30 min. gramatura: 52 +/- 10 % grubość: 50 mikronów + / - 10 % rękawy posiadają fabrycznie wykonany wytrzymały zgrzew żebrowany składający się z trzech równoległych linii, szerokość zgrzewu min. 6 mm wskaźniki sterylizacji rękawów wymagane na opakowaniu trzy rodzaje wskaźników – do sterylizacji parowej sterylizacji tlenkiem etylenu, formaldehydu zdecydowana zmiana barwy wskaźnika sterylizacji parowej następuje w czasie cyklu sterylizacji 15 min.120 stc zdecydowana zmiana barwy wskaźnika sterylizacji gazowej następuje w procesie sterylizacji przy ciśnieniu 1,3 bara, temp. 55 st.cC 37 st.C w czasie 4 h na rękawach w regularnych odstępach nadrukowany znak wskazujący właściwy kierunek otwarcia – zapewniający bezpyłowe otwarcie bez rozerwania zamawiający wymaga, aby : okres przechowywania toreb, rękawów papier - folia wynosił 2-3 lata od daty produkcji, przedmioty wysterylizowane w w/w opakowaniach mogły być przechowywane od ? roku do 2 lat od daty sterylizacji każdy rękaw pakowany w osłonę z tworzywa sztucznego, następnie w karton z tektury, każdy karton posiada etykietę zawierająca następujące informacje:
opis produktu kod identyfikacyjny, ilość, numer wysyłki, numer partii produkcyjnej dat produkcji, datę przydatności do użycia, zalecenia odnośnie przechowywania.
wykonawca zobowiązany jest do wykonania nieodpłatnie walidacji zgrzewów wykonanych na posiadanych przez szpital zgrzewarkach przed i po sterylizacji zgodnie z PN-EN ISO 11607-1 załącznik Wszystkie napisy i wskaźniki umieszczone w obrębie fabrycznego zgrzewu, poza obszarem pakowania, na papierze od strony folii (na rękawie seria, rozmiar, znak handlowy, nazwa wyrobu, symbol kierunku otwierania , symbol jednorazowego użycia, kolor wskaźników przed i po sterylizacji , odniesienie do obowiązujących norm EN 868 – 315 oraz ISO 11607-112 wymagane próbki z każdego asortymentu po 1 szt."
50 x 200 rol. 16
75 X 200 rol. 13
100 X 200 rol. 15
120 X 200 rol. 13
150 X 200 rol. 14
200 X 200 rol. 27
250 X 200 rol. 31
RĘKAW FOLIA – PAPIER - Z FAŁDĄ O DŁ.100 M PARA WODNA / TLENEK ETYLENU/FORM Uwagi w zakresie wymagań jakościowych dla pozycji nr 8-12 opakowanie medyczne składające się z papieru med. zgrzanego na gorąco z wielowarstwową folią pet/pp papier używany do produkcji rękawów – papier odpowiedni do procesu sterylizacji parą wodna i tlenkiem etylenu – zgodne z normami EN 868 - 1, EN 868 - 5 produkowany z bielonej masy celulozowej wolny od zanieczyszczeń , substancji toksycznych i nieprzyjemnego zapachu nie pozostawia w trakcie używania pyłów, włókien, gramatura: 70g/m2 +/- 5%, porowatość: 300 – 1000 ml/min nadruk na papierze medycznym wykonany metodą fleksograficzną, a wszystkie nadruki poza poza właściwym obszarem pakowania folia używana do produkcji rękawów folia przeźroczysta, 7 – warstwowa łącznie z klejem nietoksyczna nadaje się do zgrzewania termicznego nadaje się do sterylizacji w temp. 140st. C/ 30 min. gramatura: 52 +/- 10 % grubość: 50 mikronów + / - 10 % rękawy posiadają fabrycznie wykonany wytrzymały zgrzew żebrowany składający się z trzech równoległych linii, szerokość zgrzewu min. 6 mm wskaźniki sterylizacji rękawów wymagane na opakowaniu trzy rodzaje wskaźników – do sterylizacji parowej sterylizacji tlenkiem etylenu, formaldehydu zdecydowana zmiana barwy wskaźnika sterylizacji parowej następuje w czasie cyklu sterylizacji 15 min.120 st C zdecydowana zmiana barwy wskaźnika sterylizacji gazowej następuje w procesie sterylizacji przy ciśnieniu 1,3 bara, temp. 55 st.cC 37 st.C w czasie 4 h na rękawach w regularnych odstępach nadrukowany znak wskazujący właściwy kierunek otwarcia – zapewniający bezpyłowe otwarcie bez rozerwania zamawiający wymaga, aby : okres przechowywania toreb, rękawów papier - folia wynosił 2-3 lata od daty produkcji, przedmioty wysterylizowane w w/w opakowaniach mogły być przechowywane od ? roku do 2 lat od daty sterylizacji każdy rękaw pakowany w osłonę z tworzywa sztucznego, następnie w karton z tektury, każdy karton posiada etykietę zawierająca następujące informacje: opis produktu kod identyfikacyjny, ilość, numer wysyłki, numer partii produkcyjnej dat produkcji, datę przydatności do użycia, zalecenia odnośnie przechowywania. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania nieodpłatnie walidacji zgrzewów wykonanych na posiadanych przez szpital zgrzewarkach przed i po sterylizacji zgodnie z PN-EN ISO 11607-1 załącznik Wszystkie napisy i wskaźniki umieszczone w obrębie fabrycznego zgrzewu, poza obszarem pakowania, na papierze od strony folii (na rękawie seria, rozmiar, znak handlowy, nazwa wyrobu, symbol kierunku otwierania , symbol jednorazowego użycia, kolor wskaźników przed i po sterylizacji , odniesienie do obowiązujących norm EN 868 – 315 oraz ISO 11607-112
75 X 100 rol. 10
100 X 100 rol. 10
150 X 100 rol. 15
200 X 100 rol. 28
250 X 100 rol. 30

4.5.3.) Główny kod CPV: 33198000-4 - Szpitalne wyroby papierowe

4.5.5.) Wartość części: 15013 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

"WYMAGANIA WOBEC OPAKOWAŃ FOLIA - PAPIER – WŁÓKNINA dla pozycji nr 1 – 11. 1. Wskaźnik procesu sterylizacji: PAROWEJ, TLENKIEM ETYLENU, FORMALDEHYDEM ZGODNIE Z NORMĄ PN-EN 868-5/EN 868-5, PN-EN ISO 116/ISO 11607 – 1.
2. Załączone stosowane dokumenty wydane przez jednostkę notyfikowaną oraz producenta rękawów potwierdzającego zgodność z w/w normą.
3. Napisy i testy poza przestrzenią pakowania, widoczne od strony folii;
4. Minimum 3 wskaźniki sterylizacji zgodne z normą PN-EN ISO 11140-1/ISO 11140-1
5.Jednoznacznie oznakowany kierunek otwierania
6. Zgrzew fabryczny - min. 3 ścieżki o wytrzymałości niemniejszej niż 250nm
7. Papier o gramaturze nominalnej 70g/m2 - tolerancja WG PN-EN 868-3/EN 868-3
- WYMAGANA CHARAKTERYSTYKA WYTRZYMAŁOŚCIOWA WYDANA PRZEZ PRODUCENTA (NIE DYSTRYBUTORA)
- ZAWARTOŚĆ CHLORKÓW < NIŻ 0,05%, SIARCZANÓW < 0,25% ,
-WYTRZYMAŁOŚĆ NA ROZCIĄGANIA LINIOWE NA SUCHO W KIERUNKU WALCOWANIA NIE MNIEJ NIŻ 7,3 KNM W KIERUNKU POPRZECZNYM NIE MNIEJ NIŻ 4,2 KNM, WYTRZYMAŁOŚĆ NA PRZEDARCIE W OBU KIERUNKACH NIE MNIEJ NIZ 800MN, WYTRZYMAŁOŚĆ NA PRZEPUKLENIE NIE MNIEJ NIŻ 440 KPA;
8. FOLIA CO NAJMNIEJ 6 -CIO WARSTWOWA - GRUBOŚĆ NIE WIĘKSZA NIŻ 52UM
- WYMAGANA CHARAKTERYSTYKA WYTRZYMAŁOŚCIOWA WYDANA PRZEZ PRODUCENTA (NIE DYSTRYBUTORA)
- PRZEZROCZYSTA, BEZ ROZWARSTWIEŃ, BEZ SUBSTANCJI TOKSYCZNYCH I PORÓW
- ZGRZEWALNA W TEMPERATURZE MIN. 170 DO 190 ST C
- DOPUSZCZA SIĘ REKAW NAWINIĘTY FOLIĄ DO WEWNĄTRZ
9. WŁÓKNINA - GRAMATURA 60G/M2
10. Wymagana dokumentacja producenta określająca maksymalny czas przechowywania wyrobów po sterylizacji, zapakowanych w niżej WYMIENIONE OPAKOWANIA 11. ZE WZGLĘDU NA WYMAGANIA PROCEDURY ZGRZEWANIA WSZYSTKIE POZYCJE MUSZĄ POCHODZIĆ OD JEDNEGO PRODUCENTA"
RĘKAW FOLIA/PAPIER O DŁ.200 M
125 mm x 200 m rol. 4
TOREBKI PAPIEROWO - FOLIOWE PŁASKIE
55 x 200mm a 2000 szt. op. 1
55 x 250mm a 2000 szt. op. 1
75 x 150mm a 2000 szt. op. 1
75 x 200 mm a 2000 szt. op. 1
75 x 250mm a 2000 szt. op. 1
75 x 300mm a 2000 szt. op. 1
100 x 150mm a 2000 szt. op. 1
100 x 200mm a 2000 szt. op. 1
100 x 250mm a 2000 szt. op. 1
RĘKAWY WŁÓKNINOWO - FOLIOWE PŁASKIE
200mm x 100m rol 15

4.5.3.) Główny kod CPV: 33198000-4 - Szpitalne wyroby papierowe

4.5.5.) Wartość części: 4332 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

WŁÓKNINA STERYLIZACYJNA 37 g/m2 UWAGI W ZAKRESIE WYMAGAŃ JAKOŚCIOWYCH; pięcio - warstwowa włoknina syntetyczna – polipropylenowa bez zawartości celuloz; o właściwej miękkości, układalności, wodoodporna; wytrzymałość na rozdarcie w kierunku walcowania nie mniej niż 44 N; wytrzymałość na rozdarcie w kierunku poprzecznym nie mniej niż 37 N; potwierdzone wynikami badań producenta opakowań; wymagane oświadczenie producenta z potwierdzeniem przez niezależną jednostkę notyfikowaną; o okresie przechowywania wyrobów w stanie sterylnym; spełniający wymagania dyrektywy wyrobów medycznych MDD 93/42/EEC KLASA I ZNAK CE
75 X 75 NIEBIESKA op. 20
120 X 120 NIEBIESKA op. 4
WŁÓKNINA STERYLIZACYJNA 47 g/m2,UWAGI W ZAKRESIE WYMAGAŃ JAKOŚCIOWYCH; pięcio - warstwowa włóknina syntetyczna – polipropylenowa bez zawartości celulozy; o właściwej miękkości, układalności, wodoodporna; wytrzymałość na rozdarcie w kierunku walcowania nie mniej niż 56 n; wytrzymałość na rozdarcie w kierunku poprzecznym nie mniej niż 42 n; ptowierdzone wynikami badań producenta opakowań; wymagane oświadczenie producenta z potwierdzeniem przez niezależną jednostkę notyfikowaną; o okresie przechowywania wyrobów w stanie sterylnym; spełniający wymagania dyrektywy wyrobów medycznych MDD 93/42/EEC KLASA I znak CE; do pakowania ciężkich tac ortopedycznych i neurochirurgicznych
75 X 75 ZIELONA op. 15
100 x 100 ZIELONA op. 16
120 X 120 ZIELONA op. 4
100 x 100 NIEBIESKA op. 17
120 X 120 NIEBIESKA op. 5
WŁÓKNINA STERYLIZACYJNA 75 g/m uwagi w zakresie wymagań jakościowych; pięcio warstwowa włóknina syntetyczna – polipropylenowa bez zawartości celulozy; o właściwej miękkości i układalności, wodoodporna w kolorze niebieskim; wytrzymałość na rozdarcie w kier. walcowania nie mnie niż 82 N; wytrzymałość na rozdarcie w kier. poprzecznym nie mniej niż 67 N; potwierdzone wynikami badań producenta opakowań; super wytrzymała , do zestawów ciężkich i wymagających specjalnych zastosowań
120 x 120 NIEBIESKA op. 5

4.5.3.) Główny kod CPV: 33198000-4 - Szpitalne wyroby papierowe

4.5.5.) Wartość części: 19280 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

OPAKOWANIA WŁÓKNINOWE TYPU SMS z przeznaczeniem do sterylizacji parowej kolor niebieski/zielony gramatura 47g/m2
75 cm szt. 2000
90 cm szt. 2000
100 cm szt. 1000
120 cm szt. 1000

4.5.3.) Główny kod CPV: 33198000-4 - Szpitalne wyroby papierowe

4.5.5.) Wartość części: 7648 PLN

Część 15

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

SZYBKI TEST KONTROLI POZOSTAŁOŚCI BIAŁKOWYCH– nie wymagający dodatkowego oprzyrządowania – odczyt wyniku od 1 min - za pomocą zmiany koloru z zielonej na fioletową – przy pozostałościach białkowych szt. 150
TEST KONTROLI MASZYNOWEGO MYCIA I DEZYNFEKCJI Z TWORZYWA – substancja wskaźnikowa zawiera m.in. dwa rodzaje białek, lipidy i polisacharydy, koloru ciemnoczerwonego symulująca pozostałości krwi NA TEŚCIE INFORMACJE W J. POLSKIM o normach, kolorze referencyjnym , nazwie produktu i numerze opakowanie strunowe :100 szt szt, 100
TEST CHEMICZNY DO KONTROLI PROCESU MASZYNOWEJ DEZYNFEKCJI TERMICZNEJ PASKOWY Parametry krytyczne 90 st. C 5 min/ 93 st. C10 min opak strunowe :200 szt. szt. 100

4.5.3.) Główny kod CPV: 33198000-4 - Szpitalne wyroby papierowe

4.5.5.) Wartość części: 1925 PLN

Część 16

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wskaźniki biologiczne szybkiego odczytu do kontroli procesu sterylizacji plazmowej w czasie od 20 minut. Kompatybilne z posiadanym inkubatorem CELERITY 20 HP do systemu V-Pro. Opakowanie 25 sztuk. szt, 50
Pojemnik ze środkiem sterylizującym zawierający 59% roztwór nadtlenku wodoru, o pojemności 113 ml, umożliwiający przeprowadzenie 20 cykli w sterylizatorze V-PRO 60. Na każdym pojemniku wymagana data ważności oraz numer serii oznaczony dodatkowo kodem DataMatrix. Opakowanie 3 sztuki szt, 18
Niezawierający niebezpiecznych substancji toksycznych, wieloparametrowy wskaźnik do kontroli sterylizacji parami nadtlenku wodoru VH2O2, również do sterylizacji plazmowej, do stosowania we wszystkich sterylizatorach na nadtlenek wodoru, odpowiadający typ 4 wg ISO 11140-1, substancja wskaźnikowa umieszczona punktowo, zmieniająca barwę po procesie sterylizacji z różowego na żółty. Miejsce z substancją wskaźnikową pokryte laminatem. Poświadczony aktualnym dokumentem producenta brak zawartości niebezpiecznych substancji toksycznych. Rozmiar testu dopasowany do aktualnie używanej dokumentacji, 3 x 7 cm (+/- 10%). Wymagane dołaczenie deklaracji producenta potwierdzającej typ wskaźnika. W opakowaniach po 200 szt. szt, 2
Etykiety podwójnie przylepne ze wskaźnikiem procesu sterylizacji plazmowej - rolka - 500 szt. - 29 x 28 mm szt, 3
Rękaw Tyvek-folia przeznaczony do sterylizacji nadtlenkiem wodoru. Tyvek o gramaturze nie mniejszej niż 74g/m2, odporność na rozdarcie: nie mniej niż 195 N w obu kierunkach. Folia z materiału PE/ PET o grubości niewiększej niż 62 µm, zgrzewalna w temperaturze 120 - 150?C, o gramaturze min. 65 g/m2. Wymagania ogólne: wszystkie napisy i testy poza strefą pakowania, wskaźnik procesu sterylizacji nadtlenkiem wodoru, substancja wskaźnikowa naniesiona jednolicie, bez przerw, szlaczków itp. na powierzchni ? 100 mm?, jednoznaczna zmiana koloru wskaźnika procesu po sterylizacji plazmowej łatwa do interpretacji, jednoznacznie oznaczony kierunek otwarcia, ze względów techniczno-higienicznych rękaw nawinięty folią na zewnątrz. Znak CE oraz znak określający produkt jednokrotnego użytku tylko na opakowaniu zbiorczym, nie dopuszcza się tego oznakowania na rękawie.Wymagane dokumenty: karta techniczna producenta potwierdzająca spełnienie parametrów, dokument potwierdzający brak cytotoksyczności w oparciu o laboratoryjne badania wg ISO 10993-5.
J.w. rozmiar 7,5 cm / 70 m - 1 rol. szt, 1
J.w. rozmiar 10 cm / 70 m - 1 rol. szt, 1
J.w. rozmiar 15cm / 70 m - 1 rol. szt, 1
J.w. rozmiar 20cm / 70 m - 1 rol. szt, 1
J.w. rozmiar 25cm / 70 m - 1 rol. szt, 1
J.w. rozmiar 30cm / 70 m - 1 rol. szt, 1
J.w. rozmiar 40cm / 70 m - 1 rol. szt, 1
Rolka tuszują do metkownicy trzyrzędowej do etykiet podwójnie przylepnych. szt, 2
Test kontroli prawidłowej pracy zgrzewarki oraz jakości zgrzewu do zastosowania w opakowaniach HDPE - TYVEK (instrukcja zastosowania w zestawie).1 opakowanie 250 szt. testów szt, 1
Taśma neutralna, bez wskaźnika procesu sterylizacji, nie zawierająca celulozy - możliwość stosowania w sterylizacji nadtlenkiem wodoru, opakowanie: 9 rolek. szt, 1

4.5.3.) Główny kod CPV: 33198000-4 - Szpitalne wyroby papierowe

4.5.5.) Wartość części: 86571 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 57643,4 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 57643,4 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 57643,4 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AMED Biuro Techniczno-Handlowe

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1130017531

7.3.3) Ulica: ul. Słowikowskiego

7.3.4) Miejscowość: Raszyn

7.3.5) Kod pocztowy: 05-090

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 57643 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-03-07

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 48779,51 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48779,51 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 48779,51 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3M Poland Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5270204212

7.3.3) Ulica: Al. Katowicka

7.3.4) Miejscowość: Kajetany k. Nadarzyna

7.3.5) Kod pocztowy: 05-830

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 48779 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-03-01

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31285,19 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31285,19 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31285,19 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AMED Biuro Techniczno-Handlowe

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1130017531

7.3.3) Ulica: ul. Słowikowskiego

7.3.4) Miejscowość: Raszyn

7.3.5) Kod pocztowy: 05-090

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31285 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-03-07

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2450,35 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2450,35 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2450,35 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AMED Biuro Techniczno-Handlowe

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1130017531

7.3.3) Ulica: ul. Słowikowskiego

7.3.4) Miejscowość: Raszyn

7.3.5) Kod pocztowy: 05-090

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2450 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-03-07

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Unieważnione zgodnie z art. 255 pkt. 1) Ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie części 5 - postępowanie unieważnione zgodnie z art. 255 pkt. 1) Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11września 2019 roku - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23089,47 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23089,47 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23089,47 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AMED Biuro Techniczno-Handlowe

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1130017531

7.3.3) Ulica: ul. Słowikowskiego

7.3.4) Miejscowość: Raszyn

7.3.5) Kod pocztowy: 05-090

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23089 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-03-07

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2822,85 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2822,85 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2822,85 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AMED Biuro Techniczno-Handlowe

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1130017531

7.3.3) Ulica: ul. Słowikowskiego

7.3.4) Miejscowość: Raszyn

7.3.5) Kod pocztowy: 05-090

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2822 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-03-07

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4134,28 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4134,28 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4134,28 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AMED Biuro Techniczno-Handlowe

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1130017531

7.3.3) Ulica: ul. Słowikowskiego

7.3.4) Miejscowość: Raszyn

7.3.5) Kod pocztowy: 05-090

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4134 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-03-07

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3815,74 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3815,74 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3815,74 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AMED Biuro Techniczno-Handlowe

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1130017531

7.3.3) Ulica: ul. Słowikowskiego

7.3.4) Miejscowość: Raszyn

7.3.5) Kod pocztowy: 05-090

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3815 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-03-07

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8402,4 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8402,4 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8402,4 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Media-MED Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9452062062

7.3.3) Ulica: Promienistych

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-481

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8402 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-03-01

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23900 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33959,45 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23900 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Alfa-med Anna Guzowska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9461680888

7.3.3) Ulica: Majdan Krasieniński

7.3.4) Miejscowość: Niemce

7.3.5) Kod pocztowy: 21-025

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23900 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-03-07

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Unieważnione zgodnie z art. 255 pkt. 1) Ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie części 12 - postępowanie unieważnione zgodnie z art. 255 pkt. 1) Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11września 2019 roku - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty

SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24303,76 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24303,76 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24303,76 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FALCO-MEDIC Jerzy Kudrycki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5420118395

7.3.3) Ulica: Składowa

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.5) Kod pocztowy: 15-399

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24303 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-03-01

Część 14

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12130 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15600 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12130 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FALCO-MEDIC Jerzy Kudrycki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5420118395

7.3.3) Ulica: Składowa

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.5) Kod pocztowy: 15-399

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12130 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-03-01

Część 15

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2774,5 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2774,5 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2774,5 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 15)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Informer Med Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7792099241

7.3.3) Ulica: Winogrady

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 61-626

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 15)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2774 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-03-01

Część 16

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 16)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 140148,75 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 140148,75 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 140148,75 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 16)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Media-MED Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9452062062

7.3.3) Ulica: Promienistych

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-481

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 16)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 140148 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-03-01

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.