eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi StrzegowoZakup oraz dostawa oleju napędowego i opałowego dla potrzeb Urzędu Gminy w Strzegowie, Zakładu Komunalnego oraz Placówek Oświatowych



Ogłoszenie z dnia 2025-03-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup oraz dostawa oleju napędowego i opałowego dla potrzeb Urzędu Gminy w Strzegowie, Zakładu Komunalnego oraz Placówek Oświatowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA STRZEGOWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130378440

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Plac Wolności 32

1.5.2.) Miejscowość: Strzegowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 06-445

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@strzegowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.strzegowo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8e4b5593-390c-4564-b201-2e6929ca4bc0

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup oraz dostawa oleju napędowego i opałowego dla potrzeb Urzędu Gminy w Strzegowie, Zakładu Komunalnego oraz Placówek Oświatowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8e4b5593-390c-4564-b201-2e6929ca4bc0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00127592

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00038658/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Zakup oraz dostawa oleju napędowego i opałowego dla potrzeb Urzędu Gminy w Strzegowie, Zakładu komunalnego oraz Placówek Óświatowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00045492

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 271.1.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy oleju napędowego z uwzględnieniem prawa opcji - maksymalnie 30 m3.

Wykonawca dostarczy olej autocysternami do magazynu Zamawiającego w godz.
8:00 - 15:00. Autocysterna musi być wyposażona w legalizowane urządzenie do nalewania do zbiornika napowietrznego wraz z licznikiem mierzącym ilość wydanego oleju w temperaturze referencyjnej 15°C. Koszty transportu pokrywa Wykonawca. Warunki dostawy paliw zostały opisane w załączniku Nr 3d do SWZ - Projektowanych postanowieniach umowy.

Do dostaw oleju napędowego stosuje się wymagania jakościowe określone w Rozporządzenia Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 26 czerwca 2024 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z dnia 10 lipca 2024 r. poz. 1018) oraz wymagania normy PN-EN 590.

Dostawy do Zamawiającego będą rozliczane i fakturowane w ilościach mierzonych
w temperaturze referencyjnej 15°C – ilość oleju określona na fakturze musi być zgodna ze
wskazaniem licznika urządzenia napełniającego zamontowanego przy autocysternie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy

4.5.5.) Wartość części: 183208,50 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa oleju opałowego

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy oleju opałowego do celów grzewczych
z uwzględnieniem prawa opcji - maksymalnie 70 m3, z czego:

1) Urzędu Gminy w Strzegowie - maksymalnie 15 m3,
2) Szkoły Podstawowej im. św. Stanisława Kostki w Strzegowie - maksymalnie 45 m3,
3) Szkoły Podstawowej im. Władysława Smoleńskiego w Niedzborzu - maksymalnie 10 m3.
Wykonawca dostarczy olej autocysternami do magazynu Zamawiającego w godz.
8:00 - 15:00. Autocysterna musi być wyposażona w legalizowane urządzenie do nalewania do zbiornika napowietrznego wraz z licznikiem mierzącym ilość wydanego oleju w temperaturze referencyjnej 15°C. Koszty transportu pokrywa Wykonawca. Warunki dostawy paliw zostały opisane w załącznikach Nr 3a, 3b, 3c do SWZ - Projektowanych postanowieniach umowy.

Do dostaw oleju opałowego lekkiego do celów grzewczych stosuje się wymagania
jakościowe określone w normie PN-C 96024 „Przetwory naftowe. Oleje opałowe”
w zakresie oleju opałowego lekkiego gatunku L-1 oraz wymagania Rozporządzenia Ministra Energii z dnia 1 grudnia 2016 r. w sprawie wymagań jakościowych dotyczących zawartości siarki dla olejów oraz rodzajów instalacji i warunków, w których będą stosowane ciężkie oleje opałowe (Dz.U. z dnia 14 grudnia 2016 r. poz. 2008).

Dostawy do Zamawiającego będą rozliczane i fakturowane w ilościach mierzonych
w temperaturze referencyjnej 15°C – ilość oleju określona na fakturze musi być zgodna ze
wskazaniem licznika urządzenia napełniającego zamontowanego przy autocysternie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09135100-5 - Olej opałowy

4.5.5.) Wartość części: 323436,75 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 178928,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 180957,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 178928,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "ARAN" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Wyszkowie Spółka komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142533700

7.3.3) Ulica: Serocka 39

7.3.4) Miejscowość: Wyszków

7.3.5) Kod pocztowy: 07-200

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 178928,10 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 298164,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 308680,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 298164,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OLKOP BIS Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 360862079

7.3.3) Ulica: Szosa Rypińska 26

7.3.4) Miejscowość: Golub- Dobrzyń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-400

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 298164,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-31

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zamawiający prowadzi przedmiotowe postępowanie w ramach wspólnego zamówienia na rzecz jednostek organizacyjnych:
1)Urzędu Gminy w Strzegowie,
2)Zakładu Komunalnego w Strzegowie,
3)Szkoły Podstawowej im. Św. Stanisława Kostki w Strzegowie,
4)Szkoły Podstawowej im. Władysława Smoleńskiego w Niedzborzu.
W wyniku postępowania zostały zawarte umowy:
Część 1. Dostawa oleju napędowego
Umowa zawarta przez Zakład Komunalny w Strzegowie w dniu 25.02.2025 r. na kwotę 178 928,10 PLN, w przedmiocie
dostawa oleju napędowego.
Część 2. Dostawa oleju opałowego
1)Umowa zawarta przez Urząd Gminy w Strzegowie w dniu 25.02.2025 r. na kwotę 63 892,35 PLN w przedmiocie dostawa oleju opałowego.
2)Umowa zawarta przez Szkołę Podstawową im. Św. Stanisława Kostki w Strzegowie w dniu 25.02.2025 r. na kwotę 191 677,05PLN w przedmiocie dostawa oleju opałowego.
3)Umowa zawarta przez Szkołę Podstawową im. Władysława Smoleńskiego w Niedzborzu w dniu 25.02.2025 r. na kwotę 42 594,90 PLN w przedmiocie dostawa oleju opałowego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.