eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Inowrocław › Świadczenie usług komunalnych w zakresie odbioru, transportu, przyjęcia, odzysku i unieszkodliwiania odpadów komunalnych z terenów Ośrodka Sportu i Rekreacji w Inowrocławiu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-03-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług komunalnych w zakresie odbioru, transportu, przyjęcia, odzysku i unieszkodliwiania odpadów komunalnych z terenów Ośrodka Sportu i Rekreacji w Inowrocławiu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Inowrocław - Ośrodek Sportu i Rekreacji w Inowrocławiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000329881

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: aleja Niepodległości 4

1.5.2.) Miejscowość: Inowrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@osir.inowroclaw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.osir.inowroclaw.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://osir-inowroclaw.samorzady.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


W zakresie kultury fizycznej, w tym sportu i turystyki, w tym terenów rekreacyjnych i urządzen sportowych oraz prowadzenia targowisk i parkingów.

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług komunalnych w zakresie odbioru, transportu, przyjęcia, odzysku i unieszkodliwiania odpadów komunalnych z terenów Ośrodka Sportu i Rekreacji w Inowrocławiu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-905609f0-a2c8-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00127439

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00035518/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Świadczenie usług komunalnych z nieruchomości niezamieszkałych oraz najem kontenera i pojemników z terenów Ośrodka Sportu i Rekreacji w Inowrocławiu, od 1.3.23 r. do 31.8.23 r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00080834

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.2311.1.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 160021,98 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 78744,94 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przewidywaną ilość odpadów do odbioru i zagospodarowania z podziałem na frakcje i obiekty Zamawiającego, wykaz pojemników, wymaganą liczba wywozów określają załączniki nr 1, 2 do SWZ.m.in.
II. Z podziałem na 2 grupy rodzajowe

Grupa 1
Usługa odbioru i transportu odpadów komunalnych (zwanych dalej odpadami) z terenów (nieruchomości) należących do Miasta Inowrocławia, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne, zarządzanych przez Ośrodek Sportu i Rekreacji w Inowrocławiu, który obejmuje:

1. Odpady komunalne: selektywne, niesegregowane (zmieszane)
Lp.
Rodzaje odpadów
odbieranych z terenów nieruchomości na której nie zamieszkują mieszkańcy
Kod odpadu
1
Opakowania z papieru i tektury/Papier i tektura (kolor pojemnika niebieski)
15 01 01/20 01 01
2
Opakowania z tworzyw sztucznych/Tworzywa sztuczne (kolor pojemnika żółty)
15 01 02/20 01 39
3
Opakowania ze szkła/ Szkło (kolor pojemnika zielony)
15 01 07/20 01 02
4
Odpady ulegające biodegradacji (kolor pojemnika brązowy)
20 02 01
5
Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne (kolor pojemnika czarny)
20 03 01

2. Załącznik nr 2 wskazuje obiekt, rodzaj kontenera i pojemników oraz frakcję wraz z częstotliwością odbioru odpadów komunalnych: niesegregowanych (zmieszanych) i gromadzonych selektywnie.


Grupa 2
Usługa najmu kontenera i pojemników od Wykonawcy, celem selektywnego zbierania niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych z terenów (nieruchomości) należących do Miasta Inowrocławia, na którym nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne, zarządzanych przez Ośrodek Sportu i Rekreacji w Inowrocławiu, tj.:
1. kontenera [SPW – 10] o pojemności (10000 dm3) w ilości jednej sztuki z terenu Giełdy – Bazar przy ul. Krzymińskiego w Inowrocławiu,
2. pojemnika [PA – 1,1] o pojemności (1100 dm3) w ilości dwóch sztuk z terenu Zespołu Obiektów Sportowych Nr 3 wraz z zapleczem socjalno-noclegowym przy ul. Rakowicza 93 w Inowrocławiu.


III. Wykonawca zobowiązany jest do:

1. Odbioru odpadów komunalnych, o których mowa w Części I Grupie 1 od Zleceniodawcy i odbywać się będzie w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 18:00.
2. Zapewnienia odpowiedniej ilości sprzętu oraz personelu w celu terminowego i należytego wykonywania przedmiotu umowy.
3. Wykonywania usługi odbioru odpadów komunalnych w taki sposób, aby nie utrudniać ruchu samochodowego.
4. Zapewnienia załadunku odpadów tak, aby zapobiegać ich rozsypaniu lub wyciekowi. W przypadku rozsypania, wycieku cieczy z komory pojazdu, pojemnika lub kontenera, Wykonawca zobowiązany jest do natychmiastowego usunięcia skutków zaistniałych zdarzeń i naprawienia szkód nimi wywołanych.
5. W ramach realizacji umowy nie łączenia transportu odpadów komunalnych (zmieszanych i selektywnych) pochodzących z innych źródeł niż wynikających z umowy zawartej ze Zleceniodawcą.
6. Wykonywania usługi odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych zgodnie z obowiązującym standardem sanitarnym oraz prawem ochrony środowiska i innymi przepisami szczegółowymi.
7. Ustawienia kontenera i pojemników po ich opróżnieniu na miejsce, z którego zostały zabrane.
8. Naprawy albo zakupu nowego kontenera lub pojemników na swój koszt w przypadku uszkodzenia lub zniszczenia kontenera lub pojemników na odpady w toku realizacji przedmiotu umowy z winy Wykonawcy.
9. Wymiany kontenera i pojemnika w przypadku jego zużycia, w wyniku normalnego użytkowania.
10. Odbioru odpadów komunalnych ze wskazanych miejsc, określonych w Załączniku nr 2 do umowy, który będzie potwierdzony przez obie Strony „potwierdzeniem wywozu”.
11. Dostarczenia i ustawienia kontenera i pojemników na terenie określonym w Części I Grupie 2 do dnia 1 marca 2023 r.
12. Odbioru kontenera i pojemników po zakończeniu umowy z terenu określonego w Części I Grupie 2 do dnia 31 sierpnia 2023 r.
13. Przekazania Zleceniodawcy harmonogramu odbioru odpadów komunalnych do 20 dnia każdego miesiąca z uwzględnieniem częstotliwości wywozu i ich przyjęcia, wskazanego w Załączniku nr 2 do umowy, w okresie jej obowiązywania, na następny miesiąc.
14. Dysponowania bazą magazynowo-transportową zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r.
16. Posiadania wymaganych prawem wpisów, a przede wszystkim wpisu do rejestru działalności regulowanej prowadzonej przez Prezydenta Miasta Inowrocławia wynikającego z art. 9c ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2022 r. Poz. 2519).
17. Posiadania zezwolenia na zbieranie odpadów, zezwolenia na transport odpadów lub równoważny dokument potwierdzający posiadanie wymaganych uprawnień, zezwolenia na przetwarzanie odpadów w zakresie objętym przedmiotem zamówienia zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2022 r. Poz. 699 z póź. zm.).

IV. Przedmiot zamówienia winien być realizowany przez Wykonawcę zgodnie z przepisami prawa w szczególności, t.j.:
- ustawę z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 z poźn.zm.),
- ustawę z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1360),
- ustawę z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2022 r. Poz. 2519),
- ustawę z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2022 r. Poz. 699 z póź. zm.),
- ustawę z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 2556 z późn.zm.),
- uchwałę nr XXII/233/2020 Rady Miejskiej Inowrocławia z dnia 30 marca 2020 r. w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta Inowrocławia (Dz. Urz. Województwa Kujawsko-Pomorskiego z 2022 r. poz. 726),
- uchwałę nr XXII/234/2020 Rady Miejskiej Inowrocławia z dnia 30 marca 2020 r. w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów, w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi (Dz. Urz. Województwa Kujawsko-Pomorskiego z 2020 r. poz. 1850),
- uchwałę nr XXII/236/2020 Rady Miejskiej Inowrocławia z dnia 30 marca 2020 r. w sprawie określenia górnych stawek opłat ponoszonych przez właścicieli nieruchomości, którzy pozbywają się z terenu nieruchomości nieczystości ciekłych oraz właścicieli, którzy nie są obowiązani do ponoszenia opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi na rzecz gminy (Dz. Urz. Województwa Kujawsko-Pomorskiego z 2020 r. Poz. 1852),
- Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenie dyrektywy 95/46/WE (ogólnego rozporządzenia o ochronie danych),
- ustawę z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1781),
- Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013 r., poz. 122).

2. W zakres zamówienia wchodzi:
1) odbiór i zagospodarowanie z obiektów wymienionych w ust. 1 odpadów komunalnych: zmieszanych oraz zbieranych selektywnie: papieru i tektury, tworzyw sztucznych, szkła, odpadów ulegających biodegradacji
2) wynajem:
a) kontenera o pojemności 10 000 dm3 (SPW-10) przeznaczonego na teren Giełdy – Bazaru przy ul. Krzymińskiego 4a;
b) 2 pojemników o pojemności 1100 dm3 (PA-1,1) przeznaczonego na teren Zespołu Obiektów Sportowych Nr 3 wraz z zapleczem socjalno-noclegowym przy ul. Rakowicza 93.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 72300,61 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 72300,61 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Inowrocławiu Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5560800885

7.3.3) Ulica: Ks.P. Wawrzyniaka 33

7.3.4) Miejscowość: Inowrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 88-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 72300,61 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-03-01 do 2023-08-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.