Ogłoszenie z dnia 2023-03-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00076945/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-02
- 2023/BZP 00098486/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Dostawa i montaż dźwigu osobowego dostosowanego do potrzeb osób niepełnosprawnych wraz z szybem windowym oraz wykonaniem niezbędnych robót budowlanych przy Szkole Podstawowej nr 4 w Lublińcu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lubliniec
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398391
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Paderewskiego 5
1.5.2.) Miejscowość: Lubliniec
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-700
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@lubliniec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://lubliniec.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1b71ba81-a21e-11ed-b8d9-2a18c1f2976f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i montaż dźwigu osobowego dostosowanego do potrzeb osób niepełnosprawnych wraz z szybem windowym oraz wykonaniem niezbędnych robót budowlanych przy Szkole Podstawowej nr 4 w Lublińcu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1b71ba81-a21e-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00127060
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00021780/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Dostawa i montaż dźwigu osobowego dostosowanego do potrzeb osób niepełnosprawnych wraz z szybem windowym oraz wykonaniem niezbędnych robót budowlanych w Szkole Podstawowej nr 4 w Lublińcu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SZ.271.00001.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż dźwigu osobowego dostosowanego do potrzeb osób niepełnosprawnych wraz z szybem windowym oraz wykonaniem niezbędnych robót budowlanych przy Szkole Podstawowej nr 4 przy ul. Wilimowskiego 8 w Lublińcu, w ramach zadania „Modernizacja i rozbudowa budynków oświaty”.
Zamówienie obejmuje:
• rozbiórkę kostki brukowej wraz z ponownym ułożeniem (ok. 25m2),
• ułożenie płyt betonowych wraz z podbudową (ok. 25 m2),
• wykonanie szybu windy wraz z zadaszeniem,
• wykonanie fundamentu pod szyb windowy,
• demontaż stolarki okiennej (22,36 m2), w tym demontaż jednej zewnętrznej rolety okiennej,
• prace murarskie,
• roboty w zakresie instalacji elektrycznych, w tym demontaż oświetlenia na budynku szkoły w miejscu projektowanego szybu,
• dostawę i montaż windy,
• wykończenie kabiny oraz wejść do windy zgodnie z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych (lustra, poręcze, wentylacja, wykończenie podłóg, wykończenie ścian, oznakowanie drzwi, panele sterujące wewnętrzne i zewnętrzne).
• winda powinna posiadać system sprowadzający do poziomu „0” i umożliwiający opuszczenie windy przez użytkowników w przypadku zaniku napięcia, w tym w przypadku uruchomienia przeciwpożarowego wyłącznika prądu,
• winda powinna posiadać system łączności umożliwiający wezwanie pomocy przez jej użytkownika, w tym również w przypadku zaniku napięcia,
• prace wykończeniowe,
• przygotowanie dokumentacji UDT, zgłoszenie, udział w odbiorze i przekazanie do użytkowania, szkolenie obsługi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 559200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 789660,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 559200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INTERO SERWIS Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 382416345
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 559200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z LUBLIŃCA
- Odbiór stałych odpadów komunalnych oraz biodegradowalnych
- Dostawa drobnego sprzętu łączności i informatyki dla Jednostki Wojskowej Nr 4101 w Lublińcu
- Dostawa sprzętu i odzieży sportowej dla Jednostki Wojskowej Nr 4101 w Lublińcu
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznych dot. budowy zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych na nieruchomości położonej przy ul. Wiejskiej w Paczynie
- "Modernizacja części drogi powiatowej 1023S relacji Pakuły - Kamienica"
więcej: przetargi w Lublińcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja budynku mieszkalnego przy ul. Nad Bobrem 9
- Budowa wodociągu wiejskiego Łabętnik - Pomiany wraz z budową przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Bargłów Kościelny
- PAN Dom Seniora - Budynek Główny - Przebudowa budynku PAN z dostosowaniem do obowiązujących przepisów - Dom Seniora PAN przy ul. Chodkiewicza 3/5 w Konstancinie-Jeziornie
- Naprawa i konserwacja dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Zdrojowa Góra w 2024 roku
- Remont pomieszczeń budynku Zespołu Szkół centrum Kształcenia Rolniczego im. Jana Pawła II w Brzostku - sala gimnastyczna
- Budowa sali gimnastycznej przy SP 3 w Lędzinach
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.