eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DziałdowoZakup wraz z dostawą sprzętu do zimowego utrzymania dróg : Część I - Zakup wraz z dostawą piaskarek - 2szt. Część II - Zakup wraz z dostawą pługa odśnieżnego jednostronnego - 1 szt.



Ogłoszenie z dnia 2022-04-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup wraz z dostawą sprzętu do zimowego utrzymania dróg : Część I - Zakup wraz z dostawą piaskarek – 2szt. Część II - Zakup wraz z dostawą pługa odśnieżnego jednostronnego – 1 szt.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg w Działdowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130382699

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lidzbarska 31

1.5.2.) Miejscowość: Działdowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 13-200

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.7.) Numer telefonu: 23 697 22 39

1.5.8.) Numer faksu: 23 697 22 39

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzddzialdowo@home.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzddzialdowo.home.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pzddzialdowo.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zarządzanie drogami powiatowymi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup wraz z dostawą sprzętu do zimowego utrzymania dróg : Część I - Zakup wraz z dostawą piaskarek – 2szt. Część II - Zakup wraz z dostawą pługa odśnieżnego jednostronnego – 1 szt.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7d38ec92-b3f3-11ec-9f44-6e63702cb2f7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00127058

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00022763/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup wraz z dostawą piaskarek do zimowego utrzymania dróg- 2 szt.

1.2.2 Zakup wraz z dostawą pługa odśnieżnego jednostronnego- 1 szt.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00108746/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 4/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: ,,Zakup wraz z dostawą sprzętu do zimowego utrzymania dróg : Część I - Zakup wraz z dostawą piaskarek – 2szt., Część II - Zakup wraz z dostawą pługa odśnieżnego jednostronnego – 1 szt.’’.
2. CPV: 34144440-4 – piaskarki
43313100-1 – pługi odśnieżające
3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) Piaskarka
a) Piaskarka fabrycznie nowa z r. 2022
b) Pojemność zasobnika 4÷5 m3
c) Zasobnik wykonany w całości ze stali nierdzewnej z pokrywą lakierniczą w kolorze pomarańczowym
d) Sterowanie elektryczne z kabiny z funkcjami pracy włącz, wyłącz, szerokość i gęstość sypania
e) Silnik moc min. 20 kM chłodzony powietrzem
f) Silnik hydrauliczny talerza i podajnika taśmowego
g) Podajnik taśmowy szer. min. 45 cm
h) Szerokość posypywania od 2÷10 m
i) Wydajność posypywania od 40÷350 g/m2
j) Talerz i kolumna talerza ze stali nierdzewnej z regulacją wysokości
k) Światło robocze i światło pulsujące ostrzegawcze
l) Plandeki i drabinka do obsługi urządzenia
m) Montaż po uzgodnieniu z Zamawiającym terminu na samochodzie Zamawiającego w siedzibie Zamawiającego z kompletnym podłączeniem elektrycznym
n) Nogi odstawcze
o) Gwarancja minimum 24 miesiące z obsługą gwarancyjną w siedzibie zamawiającego
p) Przeglądy gwarancyjne i materiały eksploatacyjne w cenie urządzenia
q) Serwis mobilny do 100 km od siedziby zamawiającego
r) Dostawa i montaż do 4 m-cy od dnia zawarcia umowy
s) możliwość zainstalowania w przyszłości zbiornika na solankę z przodu posypywarki o pojemności min. 1500l
2) Pług odśnieżny do montażu na samochodzie ciężarowym
a) Pług fabrycznie nowy z r. 2022
b) Szerokość całkowita 3 m
c) Szerokość odśnieżania min. 2,5 m
d) Centrala hydrauliczna z panelem sterującym
e) Funkcje robocze: opuszczanie, podnoszenie, ustawienie w pozycji prawo, lewo, pływanie, docisk, z pilota w kabinie samochodu
f) Waga pługa min. 500 kg (
g) Płyta czołowa z kompletnym montażem na samochodzie zamawiającego w siedzibie dostawcy
h) Światła obrysowe i drogowe zamontowane na pługu
i) Dwa siłowniki skrętu
j) Odkładnica z tworzywa sztucznego, lemiesz gumowy+ 3 komplety zapasowe lemieszy gumowych
k) Wysokość pługa min. 1 m
l) Podnóża magazynowe
m) Gwarancja minimum 24 miesiące z obsługą gwarancyjną w siedzibie zamawiającego
n) Przeglądy gwarancyjne i materiały eksploatacyjne w cenie urządzenia
o) Serwis mobilny do 100 km od siedziby zamawiającego
p) Dostawa i montaż do 4 m-cy od dnia zawarcia umowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 34144440-4 - Piaskarki

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

43313100-1 - Pługi odśnieżające lemieszowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Złożoną jedną ofertę.
Oferta, która została złożona nie była opatrzona właściwym podpisem elektronicznym i podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp (jest niezgodna z przepisami ustawy) z uwagi na niezgodność z art. 63 ustawy ust.2 Pzp (W postępowaniu o udzielenie zamówienia lub konkursie o wartości mniejszej niż progi unijne ofertę, wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub w konkursie, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1, składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym).

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.