Ogłoszenie z dnia 2022-04-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00108746/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup wraz z dostawą sprzętu do zimowego utrzymania dróg : Część I - Zakup wraz z dostawą piaskarek – 2szt. Część II - Zakup wraz z dostawą pługa odśnieżnego jednostronnego – 1 szt.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg w Działdowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130382699
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lidzbarska 31
1.5.2.) Miejscowość: Działdowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 13-200
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.7.) Numer telefonu: 23 697 22 39
1.5.8.) Numer faksu: 23 697 22 39
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzddzialdowo@home.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzddzialdowo.home.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pzddzialdowo.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie drogami powiatowymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup wraz z dostawą sprzętu do zimowego utrzymania dróg : Część I - Zakup wraz z dostawą piaskarek – 2szt. Część II - Zakup wraz z dostawą pługa odśnieżnego jednostronnego – 1 szt.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7d38ec92-b3f3-11ec-9f44-6e63702cb2f7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00127058
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00022763/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup wraz z dostawą piaskarek do zimowego utrzymania dróg- 2 szt.
1.2.2 Zakup wraz z dostawą pługa odśnieżnego jednostronnego- 1 szt.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00108746/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 4/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: ,,Zakup wraz z dostawą sprzętu do zimowego utrzymania dróg : Część I - Zakup wraz z dostawą piaskarek – 2szt., Część II - Zakup wraz z dostawą pługa odśnieżnego jednostronnego – 1 szt.’’.
2. CPV: 34144440-4 – piaskarki
43313100-1 – pługi odśnieżające
3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) Piaskarka
a) Piaskarka fabrycznie nowa z r. 2022
b) Pojemność zasobnika 4÷5 m3
c) Zasobnik wykonany w całości ze stali nierdzewnej z pokrywą lakierniczą w kolorze pomarańczowym
d) Sterowanie elektryczne z kabiny z funkcjami pracy włącz, wyłącz, szerokość i gęstość sypania
e) Silnik moc min. 20 kM chłodzony powietrzem
f) Silnik hydrauliczny talerza i podajnika taśmowego
g) Podajnik taśmowy szer. min. 45 cm
h) Szerokość posypywania od 2÷10 m
i) Wydajność posypywania od 40÷350 g/m2
j) Talerz i kolumna talerza ze stali nierdzewnej z regulacją wysokości
k) Światło robocze i światło pulsujące ostrzegawcze
l) Plandeki i drabinka do obsługi urządzenia
m) Montaż po uzgodnieniu z Zamawiającym terminu na samochodzie Zamawiającego w siedzibie Zamawiającego z kompletnym podłączeniem elektrycznym
n) Nogi odstawcze
o) Gwarancja minimum 24 miesiące z obsługą gwarancyjną w siedzibie zamawiającego
p) Przeglądy gwarancyjne i materiały eksploatacyjne w cenie urządzenia
q) Serwis mobilny do 100 km od siedziby zamawiającego
r) Dostawa i montaż do 4 m-cy od dnia zawarcia umowy
s) możliwość zainstalowania w przyszłości zbiornika na solankę z przodu posypywarki o pojemności min. 1500l
2) Pług odśnieżny do montażu na samochodzie ciężarowym
a) Pług fabrycznie nowy z r. 2022
b) Szerokość całkowita 3 m
c) Szerokość odśnieżania min. 2,5 m
d) Centrala hydrauliczna z panelem sterującym
e) Funkcje robocze: opuszczanie, podnoszenie, ustawienie w pozycji prawo, lewo, pływanie, docisk, z pilota w kabinie samochodu
f) Waga pługa min. 500 kg (
g) Płyta czołowa z kompletnym montażem na samochodzie zamawiającego w siedzibie dostawcy
h) Światła obrysowe i drogowe zamontowane na pługu
i) Dwa siłowniki skrętu
j) Odkładnica z tworzywa sztucznego, lemiesz gumowy+ 3 komplety zapasowe lemieszy gumowych
k) Wysokość pługa min. 1 m
l) Podnóża magazynowe
m) Gwarancja minimum 24 miesiące z obsługą gwarancyjną w siedzibie zamawiającego
n) Przeglądy gwarancyjne i materiały eksploatacyjne w cenie urządzenia
o) Serwis mobilny do 100 km od siedziby zamawiającego
p) Dostawa i montaż do 4 m-cy od dnia zawarcia umowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 34144440-4 - Piaskarki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
43313100-1 - Pługi odśnieżające lemieszowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Złożoną jedną ofertę.Oferta, która została złożona nie była opatrzona właściwym podpisem elektronicznym i podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp (jest niezgodna z przepisami ustawy) z uwagi na niezgodność z art. 63 ustawy ust.2 Pzp (W postępowaniu o udzielenie zamówienia lub konkursie o wartości mniejszej niż progi unijne ofertę, wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub w konkursie, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1, składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym).
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
INNE PRZETARGI Z DZIAŁDOWA
- Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowej termomodernizacji budynków użyteczności publicznej na terenie Gminie Działdowo, tj. : - GZUK w Uzdowie - Szkoły Podstawowej w Uzdowie
- "Prace budowlano-konserwatorskie w zabytkowym budynku Szkoły Podstawowej w Ruszkowie"
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania pn. Budowa węzła przesiadkowego - budynku garażowego otwartego wraz z niezbędną infrastrukturą
- Budowa węzła przesiadkowego - budynku garażowego otwartego wraz z niezbędną infrastrukturą
- Budowa instalacji PV o mocy 250 kW
więcej: przetargi w Działdowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





