eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlszanicaZakup i dostawa oleju opa³owego lekkiego



Og³oszenie z dnia 2023-03-08


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa oleju opa³owego lekkiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Olszanica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440057

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Olszanica 81

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Olszanica

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-722

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Kro¶nieñski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@olszanica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.olszanica.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa oleju opa³owego lekkiego

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-b13c83bc-bbf8-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00126847

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-03-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00020950/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.1 Zakup i dostawa oleju opa³owego lekkiego

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b13c83bc-bbf8-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 11.1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Za-mawiaj±cym, a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy
e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b13c83bc-bbf8-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
11.10. Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert (sposób sk³adania ofert opisano w rozdziale 13 SWZ) odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „For-mularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do ko-munikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”).

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 11.11. Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczone-go na Platformie e-Zamówienia.
11.12. Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez wykonawcê wia-domo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja”.
11.13. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
11.14. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfi-kacji po³±czenia okre¶la § 12 Regulamin Platformy e-Zamówienia,
a mianowicie:
11.14.1. W celu prawid³owego korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia wy-magany jest:
a) Komputer PC:
 parametry minimum: Intel Core2 Duo, 2 GB RAM, HD,
 zainstalowany jedne z poni¿szych systemów operacyjnych: MS Windows 7 lub nowszy, OSX/Mac OS 10.10, Ubuntu 14.04,
 zainstalowana jedna z poni¿szych przegl±darek: Chrome 66.0 lub nowsza, Firefox 59.0 lub nowszy, Safari 11.1 lub nowsza, Edge 14.0 i nowsze,
albo
b) Tablet/Telefon:
 parametry minimum: 4 rdzenie procesora, 2GB RAM, Android 6.0 Marshmallow, iOS 10.3,
 przegl±darka Chrome 61 lub nowa
11.14.2. Dla skorzystania z pe³nej funkcjonalno¶ci mo¿e byæ konieczne w³±czenie w przegl±darce obs³ugi protoko³u bezpiecznej transmisji danych SSL,
obs³ugi Java Script, oraz cookies;
11.14.3. Specyfikacja po³±czenia, formatu przesy³anych danych oraz kodowania
i oznaczania czasu odbioru danych:
a) specyfikacja po³±czenia – formularze udostêpnione s± za pomoc± protoko³u TLS 1.2,
b) format danych oraz kodowanie: formularze dostêpne s± w formacie HTML z kodowaniem UTF-8,
c) oznaczenia czasu odbioru danych: wszelkie operacje opieraj± siê
o czas serwera i dane zapisywane s± z dok³adno¶ci± co do sekundy.
11.15. W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjono-waniem Platformy e-Zamówienia u¿ytkownicy mog± skorzystaæ ze wsparcia technicznego dostêpnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drog±
elektroniczn± poprzez formularz udostêpniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Zg³o¶ problem”.
13.2. Ofertê sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym w formatach danych okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (Dz. U. z 2023 r. poz. 57 ze zm.), z zastrze¿eniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy
informuje, ¿e:
1) Jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wy-konawca przekaza³ w niniejszym postêpowaniu;
2) dane osobowe Wykonawcy przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RO-DO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
na zadanie pn.: „Zakup i dostawa oleju opa³owego lekkiego” prowadzonym w trybie podstawowym;
3) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710), dalej „ustawa Pzp”;
4) dane osobowe Wykonawcy bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia w sposób gwarantuj±cy jego nienaruszalno¶æ, a je¿eli czas trwania umowy przekra-cza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
5) obowi±zek podania przez Wykonawcê danych osobowych bezpo¶rednio go doty-cz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±za-nym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konse-kwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
6) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
7) Wykonawca posiada:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych dotycz±cych Wykonawcy;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia
publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie narusza integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia prze-twarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, ¿e przetwarzanie jego danych osobowych narusza prze-pisy RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 8) Wykonawcy nie przys³uguje:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobo-wych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych oso-bowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
W przypadku, gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporz±dzenia 2016/679, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
Skorzystanie przez osobê, której dane dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw±.
Wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania
o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Zamawiaj±cego w Biuletynie Zamówieñ Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, s± wykonywane w drodze ¿±dania skierowanego do Zamawiaj±cego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RRG.271.1.2.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „zakup i dostawa oleju opa³owego lekkiego”.
4.2 Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywn± dostawê paliw autocystern± Wykonawcy wyposa¿on± w legalizowany uk³ad pomiarowy, z kompensacj± ilo¶ci do temperatury + 15 º C do zbiorników na paliwa p³ynne, znajduj±cych siê w:
- Zespó³ Szkolno-Przedszkolny, Olszanica 20, 38-722 Olszanica
- Budynek Gminy Olszanica, Orelec 35, 38-623 Uherce Mineralne
1) dostarczany olej opa³owy winien spe³niaæ wymagania jako¶ciowe okre¶lone w normie dla olejów opa³owych PN-C-96024:2011 w zakresie parametrów kontrolowanych dla gatunku L1:
- warto¶æ opa³owa nie mniejsza ni¿ 42,6 MJ/kg;
- minimalna temperatura zap³onu 56°C;
- gêsto¶æ w temperaturze 15°C nie wiêksza ni¿ 860 kg/m3;
- zawarto¶æ siarki nie wiêksza ni¿ 0,10 % (m/m);
- temperatura p³yniêcia, max -20°C;
- lepko¶æ kinematyczna w 20°C nie wiêksza ni¿ 6,00 mm2/s;
- sk³ad frakcyjny:
do temperatury 250 °C destyluje max < 65%(V/V);
do temperatury 350 °C destyluje min 85%(V/V);
- zawarto¶æ wody nie wiêksza ni¿ 200 mg/kg;
- zawarto¶æ zanieczyszczeñ sta³ych nie wiêksza ni¿ 24 mg/kg;
- pozosta³o¶æ po spopieleniu nie wiêksza ni¿ 0,01%(m/m);
w ilo¶ci:
4.1.1 W zakresie podstawowym (minimalnym) szacuje siê zakup oko³o 35 m3, przy czym, stosownie do tre¶ci art. 433 pkt. 4), Zamawiaj±cy wskazuje, i¿ minimalna wielko¶æ ¶wiadczenia wynosi 20 m3.
4.1.2 W zakresie objêtym prawem opcji szacuje siê zakup oko³o 5 m3
(Opis przedmiotu zamówienia) zawarty jest w SWZ - rozdzia³ 4

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

4.1.2 W zakresie objêtym prawem opcji szacuje siê zakup oko³o 5 m3
4.4 Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ skorzystania z prawa opcji (w ca³o¶ci lub w czê¶ci) w przypadku, gdy w okresie trwania umowy wyczerpaniu ulegnie zakres podstawowy a zakup dodatkowej ilo¶ci produktu bêdzie le¿a³ w interesie Zamawiaj±cego oraz wynika³ z jego bie¿±cych potrzeb. Zamawiaj±cy przeka¿e pisemn± informacjê Wykonawcy o potrzebie realizacji prawa opcji w trakcie obowi±zywania umowy. Prawo opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiaj±cego, z którego mo¿e, ale nie ma obowi±zku skorzystaæ w ramach realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiaj±cego z prawa opcji Wykonawcy nie przys³uguj± ¿adne roszczenia z tego tytu³u. Je¿eli Zamawiaj±cy skorzysta z prawa opcji obowi±zkiem umownym wykonawcy jest wykonanie ¶wiadczenia w zakresie objêtym prawem opcji. Zamawiaj±cy ma prawo wielokrotnie korzystaæ z prawa opcji po zrealizowaniu zakresu podstawowego zamówienia – jednak do wyczerpania maksymalnego zakresu prawa opcji. Zamówienie w ilo¶ci przekraczaj±cej prawo opcji wymaga zmiany umowy. Uruchomienie opcji nie bêdzie wymaga³o zmiany umowy. O uruchomieniu opcji Zamawiaj±cy poinformuje Wykonawcê pisemnie w formie jednostronnego o¶wiadczenia woli.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy dokona oceny ofert przyznaj±c punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmuj±c zasadê, ¿e 1% = 1 punkt.
/cd. podano w rozdziale 17 SWZ/

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 7.5. Wykonawca podlega wykluczeniu tak¿e w oparciu o podstawy wykluczenia wskazane art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego.
7.7. Wykluczenie, o którym mowa w pkt 7.6 nastêpuje na okres trwania ww. oko-liczno¶ci.
7.8. W przypadku wykonawcy wykluczonego na podstawie przes³anek wskazanych w pkt 7.7, zamawiaj±cy odrzuca ofertê takiego wykonawcy.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy nie okre¶la warunków udzia³u w niniejszym postêpowaniu.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

4.13. Zamawiaj±cy nie wymaga w niniejszym postêpowaniu przedmiotowych ¶rodków dowodowych.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

10.1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
10.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia o¶wiadczenie, o którym mowa w pkt. 8.1 SWZ sk³ada z ofert± ka¿dy
z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenie
to potwierdza brak podstaw wykluczenia w zakresie, w jakim ka¿dy
z Wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia w postêpowaniu.
10.3. Je¿eli zosta³a wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

§ 8
1. Zakazuje siê zmiany istotnych postanowieñ niniejszej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, poza zmianami przewidzianymi w tre¶ci niniejszej umowy i przepisach ustawy Prawo zamówieñ publicznych.
2. Wszelkie zmiany postanowieñ umowy wymagaj± zgody Zamawiaj±cego i dokonane bêd± w formie pisemnego aneksu – pod rygorem niewa¿no¶ci.
3. Strony dopuszczaj± mo¿liwo¶æ zmiany umowy w zakresie zmiany wynagrodzenia Wykonawcy o warto¶æ wynikaj±c± ze zmiany kwoty podatku VAT, w przypadku zmiany stawki podatku VAT w czasie obowi±zywania umowy.
4. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany umowy w nastêpuj±cych okoliczno¶ciach:
5. Nie stanowi zmiany istotnej umowy w rozumieniu art. 454 ustawy Prawo zamówieñ publicznych:
1) zmiana danych teleadresowych;
2) zmiana danych zwi±zanych z obs³ug± administracyjno-organizacyjn± Umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego);
6. Z wnioskiem o zmianê umowy mo¿e wyst±piæ zarówno Wykonawca, jak
i Zamawiaj±cy.
7. Strona, która wystêpuje z propozycj± zmiany umowy, w oparciu o przedstawiony powy¿ej katalog zmian umowy zobowi±zana jest do sporz±dzenia i uzasadnienia wniosku o tak± zmianê. Wszelkie zmiany umowy dla swej wa¿no¶ci wymagaj± formy pisemnej w postaci aneksu do umowy.
8. Wszelkie zmiany umowy wymagaj± pod rygorem niewa¿no¶ci formy pisemnej
i podpisania przez obydwie strony umowy.
9. Z wnioskiem o zmianê umowy mo¿e wyst±piæ zarówno Wykonawca, jak
i Zamawiaj±cy.
10. Wszystkie powy¿sze postanowienia stanowi± katalog zmian, na które Zamawiaj±cy mo¿e wyraziæ zgodê. Nie stanowi± one jednak zobowi±zania do wyra¿enia takiej zgody.
11. Nie stanowi zmiany umowy:
1) zmiana wynagrodzenia ustalona zgodnie z tre¶ci± § 5 ust. 1 umowy;
2) zmiana danych zwi±zanych z obs³ug± administracyjno – organizacyjn± umowy
(np. zmiana nr rachunku bankowego).
3) zmiana danych teleadresowych, zmiany osób reprezentuj±cych Strony.
§ 8a
1. Strony przewiduj± mo¿liwo¶æ zmiany wynagrodzenia Wykonawcy zgodnie
z poni¿szymi zasadami, w przypadku zmiany ceny materia³ów lub kosztów zwi±zanych z realizacj± zamówienia:
1) wyliczenie wysoko¶ci zmiany wynagrodzenia odbywaæ siê bêdzie w oparciu
o miesiêczny wska¼nik towarów i us³ug konsumpcyjnych w stosunku do miesi±ca poprzedniego, publikowany przez Prezesa GUS, zwany dalej wska¼nikiem GUS,
2) je¶li suma wska¼ników GUS opublikowana w okresie obowi±zywania umowy przekroczy 20 %, strony mog± z³o¿yæ wniosek o dokonanie zmiany wska¼nika K,
o którym mowa w § 5 ust. 1 umowy;
3) w sytuacji wskazanej w pkt 2, wska¼nik K,
o którym mowa w § 5 ust. 1, zostanie odpowiednio zwiêkszony lub zmniejszony o wska¼nik procentowy bêd±cy odpowiednikiem po³owy sumy opublikowanych wska¼ników GUS,
4) wniosek o zmianê wska¼nika K mo¿e byæ sk³adany wielokrotnie, po publikacji ka¿dego kolejnego wska¼nika GUS po spe³nieniu przes³anek wskazanych w pkt 2)
5) strona sk³adaj±c wniosek o zmianê powinna przedstawiæ wyliczenie wnioskowanej kwoty zmiany wynagrodzenia;
6) ³±czna warto¶æ zmian wysoko¶ci wynagrodzenia wykonawcy nie mo¿e byæ wy¿sza ni¿ 10 % wynagrodzenia ustalonego na pocz±tku obowi±zywania umowy,
7) zmiana wynagrodzenia w oparciu o niniejszy ustêp wymaga zgodnej woli obu stron wyra¿onej aneksem do umowy,
2. W przypadku dokonania zmiany niniejszej umowy na podstawie ust. 1, Wykonawca zobowi±zany jest, w terminie 7 dni, do zmiany wynagrodzenia przys³uguj±cego podwykonawcy, z którym zawar³ umowê na dostawy lub us³ugi obowi±zuj±c± przez okres przekraczaj±cy 6 miesiêcy, w zakresie odpowiadaj±cym zmianom cen materia³ów lub kosztów dotycz±cych zobowi±zania podwykonawcy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-03-16 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za pomoc± Platformy e-Zamówienia dostêpnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b13c83bc-bbf8-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-03-16 09:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-04-15

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.