Ogłoszenie z dnia 2025-02-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00047229/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Całodobowa kompleksowa ochrona mienia oraz obsługa portierni Krakowskiego Teatru Variete przy ul. Grzegórzeckiej 71 w Krakowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Krakowski Teatr VARIETE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 123099658
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Grzegórzecka 71
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-559
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kierownik.obiektu@teatrvariete.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.teatrvariete.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1c10380a-3f07-4afd-ae12-801cf6a8537f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Całodobowa kompleksowa ochrona mienia oraz obsługa portierni Krakowskiego Teatru Variete przy ul. Grzegórzeckiej 71 w Krakowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1c10380a-3f07-4afd-ae12-801cf6a8537f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00126599
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00045656/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Całodobową kompleksową ochronę mienia oraz obsługę portierni Krakowskiego Teatru Variete przy ul. Grzegórzeckiej 71 w Krakowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00047229
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/01/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 520000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa całodobowej kompleksowej ochrony mienia oraz obsługi portierni rzecz Zamawiającego, tj. na terenie budynku w Krakowie przy ul. Grzegórzeckiej 71
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu
79714000-2 - Usługi w zakresie nadzoru
79715000-9 - Usługi patrolowe
98341120-2 - Usługi portierskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 14
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 14
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 507303,13 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1728396,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 507303,13 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA USŁUGOWA GRYF SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6812093213
7.3.3) Ulica: TRZEBUNIA 319
7.3.4) Miejscowość: TRZEBUNIA
7.3.5) Kod pocztowy: 32-438
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
GRUPA INTERWENCYJNA – PODJAZD DO 10 MINUT (wyposażona zgodnie z ustawą o ochronie osób i mienia ), PODJAZD NAWEZWANIE ZAMAWIAJACEGO, MONITORING: NA OKRES KORZYSTANIA Z NICH PRZY WYKONYWANIU ZAMÓWIENIA
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA USŁUGOWA GRYF SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA USŁUGOWA GRYF SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 507303,13 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-03-01 do 2027-02-28INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Remont kuchni w budynku Samorządowego Przedszkola nr 29 w Krakowie przy ul. Pigonia 2a
- DOSTARCZANIE LEKU PEMBROLIZUMAB
- Dostawa i montaż sprzętu sportowego stanowiącego wyposażenie sali ćwiczeń aerobowych oraz sali gimnastycznych
- Usługa przeglądu, naprawy i konserwacji turbozespołu (turbina parowa - generator) wraz z urządzeniami pomocniczymi
- Modernizacja szaf sterowniczych SA5, SA6 instalacji wentylacyjnych oraz wymiany zużytych elementów hydraulicznych w budynku B Wydziału Farmaceutycznego UJ CM przy ul. Medycznej 9 w Krakowie
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej oraz wymiana istniejących opraw oświetleniowych na MOP Mokrzyska w ciągu autostrady A4 w podziale na 2 części
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ochrona mienia Muzeum Zamek w Janowcu
- Dozorowanie i ochrona obiektów Politechniki Częstochowskiej
- ZP.261.6.2025 Fizyczna ochrona ludzi i mienia budynku Sądu Okręgowego w Gliwicach
- Świadczenie usługi ochrony doraźnej - monitoring.
- USŁUGA OCHRONY MIENIA I OSÓB DLA SZPITALA WIELOSPECJALISTYCZNEGO IM. DR. LUDWIKA BŁAŻKA W INOWROCŁAWIU.
- Całodobowa kompleksowa ochrona mienia i obsługa portierni dla Państwowej Wyższej Szkoły Filmowej, Telewizyjnej i Teatralnej im. Leona Schillera w Łodzi oraz konwój wartości pieniężnych
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.