eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów Mazowiecka › Budowa drogi - ulicy Olszynowej w Ostrowi Mazowieckiej na odcinku ok. 461 m wraz z budową odwodnienia i przebudową kolizji z infrastrukturą oraz uzyskaniem prawomocnego pozwolenia na użytkowanie



Ogłoszenie z dnia 2022-04-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa drogi – ulicy Olszynowej w Ostrowi Mazowieckiej na odcinku ok. 461 m wraz z budową odwodnienia i przebudową kolizji z infrastrukturą oraz uzyskaniem prawomocnego pozwolenia na użytkowanie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO OSTRÓW MAZOWIECKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550667860

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 3-go Maja 66

1.5.2.) Miejscowość: Ostrów Mazowiecka

1.5.3.) Kod pocztowy: 07-300

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki

1.5.7.) Numer telefonu: 296795433

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zzp@ostrowmaz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ostrowmaz.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?zamawiajacyId=8f175757-04c9-4422-b379-a6e9de999f43

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa drogi – ulicy Olszynowej w Ostrowi Mazowieckiej na odcinku ok. 461 m wraz z budową odwodnienia i przebudową kolizji z infrastrukturą oraz uzyskaniem prawomocnego pozwolenia na użytkowanie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-59f24b51-7aa0-11ec-beb3-a2bfa38226ab

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00126252

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00022586/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 ul. Olszynowa – budowa drogi

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00060876/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RG-Z.271.7.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2292422,64 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
Budowa drogi – ulicy Olszynowej w Ostrowi Mazowieckiej na odcinku ok. 461 m wraz z budową odwodnienia i przebudową kolizji z infrastrukturą oraz uzyskaniem prawomocnego pozwolenia na użytkowanie.
2. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
a) budowę nawierzchni jezdni o szerokości 5m z kostki brukowej o grubości 8 cm;
b) budowę jednostronnego chodnika o szerokości 2m na całym projektowanym odcinku;
c) budowę jednostronnego pobocza o szerokości 0,75m;
d) budowę/przebudowę trzech skrzyżowań;
e) budowę zjazdów indywidulanych z kostki betonowej o szerokości 4,5 m;
f) budowę odwodnienia (kanalizacji deszczowej);
g) przebudowę kolizji z istniejąca infrastrukturą (sieciami: gazową, elektryczną i teletechniczną);
h) wycinkę drzew i krzewów kolidujących z budową;
i) likwidację istniejącego przepustu i wykonanie w jego miejscu dwóch studni
j) rozbiórkę/przestawienie ogrodzeń;
k) budowę w trzech miejscach progów zwalniających wyspowych z mieszanki gumowej (6 szt.).
3. Wykonawca, po zakończeniu robót, uzyska w imieniu Zmawiającego prawomocną decyzję o pozwoleniu na użytkowanie oraz zgromadzi i dostarczy w tym celu wszelką niezbędną dokumentację.
4. Szczegółowy zakres robót do realizacji określony jest w załączonym projekcie, wykonanym przez Firmę ROAD CONCEPT Renata Kozak, 11-600 Węgorzewo i decyzji nr 7/2020 z dnia 03.09.2020r. zezwalającej na realizację inwestycji drogowej.
5. Zamawiający przewiduje możliwości unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków zewnętrznych w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg, które mają być przeznaczone na sfinansowanie części zamówienia.
6. Z uwagi na ograniczenie ilości danych wprowadzanych do treści ogłoszenia (okoliczności wynikające z ograniczeń technicznych, niezależnych od Zamawiającego) nie ma możliwości wprowadzenia wszystkich niezbędnych informacji. Z tego względu należy zapoznać się z SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45232200-4 - Roboty pomocnicze w zakresie linii energetycznych

45232300-5 - Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2259248,13 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2582723,14 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2259248,13 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Robót Budowlano-Drogowych DROGBUD Andrzej Pecura

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 550426960

7.3.3) Ulica: ul. Rytla 2

7.3.4) Miejscowość: Ostrów Mazowiecka

7.3.5) Kod pocztowy: 07-300

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Roboty dot. branży elektroenergetycznej


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2259248,13 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Określony w pkt 8.3 termin realizacji zamówienia to: 20 miesięcy od dnia zawarcia Umowy, jednak nie później niż do dnia 31.10.2023r. (wraz z uzyskaniem w imieniu Zamawiającego prawomocnego pozwolenia na użytkowanie)

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.