eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poświętne › BUDOWA HALI WIDOWISKOWO-SPORTOWEJ PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ IM. WOJSKA POLSKIEGO W NOWYCH RĘCZAJACH



Ogłoszenie z dnia 2022-04-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
BUDOWA HALI WIDOWISKOWO-SPORTOWEJ PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ IM. WOJSKA POLSKIEGO W NOWYCH
RĘCZAJACH

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA POŚWIĘTNE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582693

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Krótka 1

1.5.2.) Miejscowość: Poświętne

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-326

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.7.) Numer telefonu: 25 752 03 90

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ugposwietne.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaposwietne.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://poswietne.bip-e.pl/pos/zamowienia-publiczne

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

BUDOWA HALI WIDOWISKOWO-SPORTOWEJ PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ IM. WOJSKA POLSKIEGO W NOWYCH
RĘCZAJACH

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-01fd1a3c-af58-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00126087

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00065114/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Budowa hali widowiskowo-sportowej przy Szkole Podstawowej im. Wojska Polskiego w Nowych Ręczajach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00102320/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.3.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 7601626,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formule „zaprojektuj i wybuduj” dokumentacji projektowej i robót budowlanych dla zadania „Budowa hali widowiskowo-sportowej przy Szkole Podstawowej im. Wojska Polskiego w Nowych Ręczajach” w ramach Dofinansowania Inwestycji z Programu Rządowy Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa „Program Funkcjonalno-Użytkowy”, który stanowi załącznik nr 10 do niniejszej SWZ
Przedmiot zamówienia obejmuje 2 Etapy realizacji zadania:
Etap I
1) Wykonanie dokumentacji projektowej (projektu budowlanego, wykonawczego, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiaru robót wraz z kosztorysami w oparciu o Program funkcjonalno - użytkowy wraz z pozyskaniem zgody właściwego organu na wykonanie robót
budowlanych oraz innych niezbędnych decyzji administracyjnych, uzgodnień i opinii niezbędnych do zrealizowania zadania inwestycyjnego, w tym pozwolenia na budowę).
2) Wykonanie robót budowlanych stanu surowego zamkniętego łącznika i budynku hali widowiskowo-sportowej Termin wykonania: 10 miesięcy od dnia podpisania umowy ( w tym: dokumentacja projektowa 5 miesięcy od dnia
podpisania umowy). Płatność częściowa po wykonaniu Etapu 1 – nie więcej niż 50 % kwoty całości zadania.
Etap II
1) Wykonanie robót budowlanych wykończeniowych wraz z kompletnym wyposażeniem hali widowiskowo-sportowej .
2) Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie dla całości zadnia.
Termin wykonania: 6 miesięcy od dnia zakończenia Etapu I. Płatność częściowa po wykonaniu Etapu 2 – pozostała kwota.
Formą rozliczenia będzie ryczałt.
Przedmiot zamówienia obejmuje zapewnienie należytej organizacji i koordynacji zadania
w następującym zakresie:
1) Wykonawca zobowiązany jest do organizacji narad budowy.
2) Wykonawca zobowiązany jest do uczestnictwa w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego w okresie
prowadzonych robót budowlanych raz miesiącu. Podczas narad każdorazowo Zamawiający wymaga obecności Kierownika
Budowy, oraz
w przypadku omawiania robót Branżowych Zamawiający wymaga obecności podczas Narady Kierownika Robót
branżowych.
Wymagania ogólne na czas prowadzenia robót:
1) Do obowiązków Wykonawcy należy umieszczenie rzetelnie i czytelnie wypełnionej tablicy informacyjnej budowy, zapewnienie stałej dostępność do planu BIOZ, oznaczenia terenu prac tablicami informacyjnymi i ostrzegawczymi,
przeprowadzenia wszelkich instruktarzy pracowników, oraz innych zobowiązań, jakie nakładają na Kierownika Budowy
obowiązujące przepisy.
2) do obowiązków Wykonawcy należy ponoszenie kosztów dostawy i zużycia mediów na budowie oraz kosztów w zakresie
wywozu odpadów oraz nieczystości z terenu budowy,
a w razie potrzeby wystąpienie do właściwego zakładu branżowego o warunki zasilania terenu budowy.
3) Do obowiązków Wykonawcy należy prowadzenie budowy zgodnie z zatwierdzonym projektem budowlanym, sztuką
budowlaną, obowiązującymi przepisami i dokumentacją, prowadzenie dokumentacji budowy przez kierownika budowy.
4) Prowadzenie robót w sposób umożliwiający funkcjonowanie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Nowych Ręczajach.
5) Wykonawca zobowiązany jest ustalać z Zamawiającym wszelkie przerwy
w dostawie mediów wymuszone prowadzonymi robotami;
6) Zamawiający zastrzega, iż może żądać od Wykonawcy wprowadzenia przerwy w robotach w przypadku okoliczności
szczególnych. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest wstrzymać wszystkie roboty bądź ich część, zgodnie z
wytycznymi Zamawiającego. Zamawiający może wstrzymać roboty bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy,
7) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone osobom trzecim w związku z
wykonywaniem przedmiotu umowy.
8) Wykonawca zobowiązany jest do pokrycia kosztów związanych z pierwszym uruchomieniem obiektów, w tym wszystkich
instalacji i urządzeń związanych
z przekazaniem i oddaniem go Zamawiającemu do użytkowania.
9) Wszystkie dostarczone przez Wykonawcę elementy i materiały mają być fabrycznie nowe, stanowić wyłączną własność
Wykonawcy i być wolne od praw i roszczeń osób trzecich,
a także muszą posiadać stosowny dokument (kartę materiałową, certyfikat, atest bezpieczeństwa lub deklarację zgodności
producenta potwierdzającą spełnienie wymogów, deklarację właściwości użytkowych wyrobu budowlanego), dowód
dopuszczenia do obrotu na rynku polskim oraz muszą być oznakowane odpowiednim znakiem. Na co najmniej 14 dni przed
dostarczeniem na teren budowy materiałów, urządzeń itp. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu (wersji
elektronicznej, papierowej – do uzgodnienia
z Zamawiającym) celem akceptacji dokumenty potwierdzające ich zgodność z ofertą, umową, w szczególności dokumenty
jak wskazano powyżej.
10) Wykonawca zobowiązany jest na żądanie Zamawiającego do zapewnienia potrzebnego oprzyrządowania, fachowego
zespołu oraz materiałów niezbędnych do wykonania badań
w zakresie, jakości robót wykonanych z materiałów Wykonawcy. Koszt wykonania badań obciąża Wykonawcę.
11) Do obowiązków Wykonawcy należy zapewnienie pełnej, stałej obsługi geodezyjnej na czas budowy. Zamawiający
wymaga, aby przed przystąpieniem do prac ziemnych Wykonawca wyznaczył w terenie geodezyjnie obiekty na
wyprzedzającej naradzie budowy.
9) Wykonawca winien tak zorganizować proces budowy, by zapewnić ciągłość komunikacyjną, dla funkcjonującego Zespołu
Szkolno-Przedszkolnego w Nowych Ręczajach.
12) Wykonawca zobowiązany jest do utrzymywania w należytym stanie dróg dojazdowych do budowy, dróg po których
poruszać się będą pojazdy budowy, a w szczególności do bieżącego regularnego usuwania błota i innych zanieczyszczeń.
13) Wykonawca winien wykonać pełny zakres umowy oraz zastosować właściwą technologię robót, zgodną z zasadami
współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi uzgodnieniami branżowymi, przy dołożeniu należytej staranności,
zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami oraz z zasadami BHP.
14) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody i wypadki zaistniałe podczas wykonywania prac, a wynikające
z niedopełnienia obowiązków przez Wykonawcę lub nienależytego wykonywania prac.
15) W przypadkach wskazania w dokumentacji technicznej znaków towarowych lub pochodzenia np. materiałów lub
urządzeń, Zamawiający informuje, że dopuszcza możliwość zastosowania równoważnych rozwiązań /np. materiałów,
urządzeń/ tzn. takich, których parametry techniczne są równoważne - co najmniej takie same (nie gorsze) od tych podanych
w dokumentacji technicznej.
16) W przypadku opisania przedmiotu zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów
odniesienia, o których mowa w 101 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne.
17) Wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i
sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż, zgodnie z poleceniem inspektora nadzoru.
18) Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość,
zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia.
19) Spełnienie innych wymagań określonych we wzorze umowy oraz wynikających z obowiązujących przepisów prawa.
20) Przedmiot umowy realizowany będzie zgodnie z zatwierdzonym przez Zamawiającego harmonogramem rzeczowo – finansowym, który zostanie przedłożony przez Wykonawcę Zamawiającemu w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest dokonać w terminie

4.5.3.) Główny kod CPV: 45214210-5 - Roboty budowlane w zakresie szkół podstawowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45212222-8 - Roboty budowlane związane z salami gimnastycznymi

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

na podstawie art. 255 pkt. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.), ponieważ cena złożonej oferty przez wykonawcę Arcus Technologie Sp. z o.o. z siedzibą w 05-430 Celestynów, ul. Wincentego Witosa 17, przewyższa kwotę jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19889100,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19889100,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.