eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoświętneBUDOWA HALI WIDOWISKOWO-SPORTOWEJ PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ IM. WOJSKA POLSKIEGO W NOWYCH RĘCZAJACH



Ogłoszenie z dnia 2022-04-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
BUDOWA HALI WIDOWISKOWO-SPORTOWEJ PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ IM. WOJSKA POLSKIEGO W NOWYCH
RĘCZAJACH

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA POŚWIĘTNE

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582693

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. Krótka 1

1.4.2.) Miejscowość: Poświętne

1.4.3.) Kod pocztowy: 05-326

1.4.4.) Województwo: mazowieckie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.4.7.) Numer telefonu: 25 752 03 90

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ugposwietne.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaposwietne.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00110988

2.2.) Data ogłoszenia: 2022-04-05

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu,

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00102320/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formule „zaprojektuj i wybuduj” dokumentacji projektowej i robót budowlanych dla zadania „Budowa hali widowiskowo-sportowej przy Szkole Podstawowej im. Wojska Polskiego w Nowych Ręczajach” w ramach Dofinansowania Inwestycji z Programu Rządowy Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa „Program Funkcjonalno-Użytkowy”, który stanowi załącznik nr 10 do niniejszej SWZ
Przedmiot zamówienia obejmuje 2 Etapy realizacji zadania:
Etap I
1) Wykonanie dokumentacji projektowej (projektu budowlanego, wykonawczego, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiaru robót wraz z kosztorysami w oparciu o Program funkcjonalno - użytkowy wraz z pozyskaniem zgody właściwego organu na wykonanie robót
budowlanych oraz innych niezbędnych decyzji administracyjnych, uzgodnień i opinii niezbędnych do zrealizowania zadania inwestycyjnego, w tym pozwolenia na budowę).
2) Wykonanie robót budowlanych stanu surowego zamkniętego łącznika i budynku hali widowiskowo-sportowej Termin wykonania: 10 miesięcy od dnia podpisania umowy ( w tym: dokumentacja projektowa 5 miesięcy od dnia
podpisania umowy). Płatność częściowa po wykonaniu Etapu 1 – nie więcej niż 50 % kwoty całości zadania.
Etap II
1) Wykonanie robót budowlanych wykończeniowych wraz z kompletnym wyposażeniem hali widowiskowo-sportowej .
2) Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie dla całości zadnia.
Termin wykonania: 6 miesięce od dnia podpisania umowy. Płatność częściowa po wykonaniu Etapu 2 – pozostała kwota.
Formą rozliczenia będzie ryczałt.
Przedmiot zamówienia obejmuje zapewnienie należytej organizacji i koordynacji zadania
w następującym zakresie:
1) Wykonawca zobowiązany jest do organizacji narad budowy.
2) Wykonawca zobowiązany jest do uczestnictwa w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego w okresie
prowadzonych robót budowlanych raz miesiącu. Podczas narad każdorazowo Zamawiający wymaga obecności Kierownika
Budowy, oraz
w przypadku omawiania robót Branżowych Zamawiający wymaga obecności podczas Narady Kierownika Robót
branżowych.
Wymagania ogólne na czas prowadzenia robót:
1) Do obowiązków Wykonawcy należy umieszczenie rzetelnie i czytelnie wypełnionej tablicy informacyjnej budowy, zapewnienie stałej dostępność do planu BIOZ, oznaczenia terenu prac tablicami informacyjnymi i ostrzegawczymi,
przeprowadzenia wszelkich instruktarzy pracowników, oraz innych zobowiązań, jakie nakładają na Kierownika Budowy
obowiązujące przepisy.
2) do obowiązków Wykonawcy należy ponoszenie kosztów dostawy i zużycia mediów na budowie oraz kosztów w zakresie
wywozu odpadów oraz nieczystości z terenu budowy,
a w razie potrzeby wystąpienie do właściwego zakładu branżowego o warunki zasilania terenu budowy.
3) Do obowiązków Wykonawcy należy prowadzenie budowy zgodnie z zatwierdzonym projektem budowlanym, sztuką
budowlaną, obowiązującymi przepisami i dokumentacją, prowadzenie dokumentacji budowy przez kierownika budowy.
4) Prowadzenie robót w sposób umożliwiający funkcjonowanie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Nowych Ręczajach.
5) Wykonawca zobowiązany jest ustalać z Zamawiającym wszelkie przerwy
w dostawie mediów wymuszone prowadzonymi robotami;
6) Zamawiający zastrzega, iż może żądać od Wykonawcy wprowadzenia przerwy w robotach w przypadku okoliczności
szczególnych. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest wstrzymać wszystkie roboty bądź ich część, zgodnie z
wytycznymi Zamawiającego. Zamawiający może wstrzymać roboty bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy,
7) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone osobom trzecim w związku z
wykonywaniem przedmiotu umowy.
8) Wykonawca zobowiązany jest do pokrycia kosztów związanych z pierwszym uruchomieniem obiektów, w tym wszystkich
instalacji i urządzeń związanych
z przekazaniem i oddaniem go Zamawiającemu do użytkowania.
9) Wszystkie dostarczone przez Wykonawcę elementy i materiały mają być fabrycznie nowe, stanowić wyłączną własność
Wykonawcy i być wolne od praw i roszczeń osób trzecich,
a także muszą posiadać stosowny dokument (kartę materiałową, certyfikat, atest bezpieczeństwa lub deklarację zgodności
producenta potwierdzającą spełnienie wymogów, deklarację właściwości użytkowych wyrobu budowlanego), dowód
dopuszczenia do obrotu na rynku polskim oraz muszą być oznakowane odpowiednim znakiem. Na co najmniej 14 dni przed
dostarczeniem na teren budowy materiałów, urządzeń itp. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu (wersji
elektronicznej, papierowej – do uzgodnienia
z Zamawiającym) celem akceptacji dokumenty potwierdzające ich zgodność z ofertą, umową, w szczególności dokumenty
jak wskazano powyżej.
10) Wykonawca zobowiązany jest na żądanie Zamawiającego do zapewnienia potrzebnego oprzyrządowania, fachowego
zespołu oraz materiałów niezbędnych do wykonania badań
w zakresie, jakości robót wykonanych z materiałów Wykonawcy. Koszt wykonania badań obciąża Wykonawcę.
11) Do obowiązków Wykonawcy należy zapewnienie pełnej, stałej obsługi geodezyjnej na czas budowy. Zamawiający
wymaga, aby przed przystąpieniem do prac ziemnych Wykonawca wyznaczył w terenie geodezyjnie obiekty na
wyprzedzającej naradzie budowy.
9) Wykonawca winien tak zorganizować proces budowy, by zapewnić ciągłość komunikacyjną, dla funkcjonującego Zespołu
Szkolno-Przedszkolnego w Nowych Ręczajach.
12) Wykonawca zobowiązany jest do utrzymywania w należytym stanie dróg dojazdowych do budowy, dróg po których
poruszać się będą pojazdy budowy, a w szczególności do bieżącego regularnego usuwania błota i innych zanieczyszczeń.
13) Wykonawca winien wykonać pełny zakres umowy oraz zastosować właściwą technologię robót, zgodną z zasadami
współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi uzgodnieniami branżowymi, przy dołożeniu należytej staranności,
zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami oraz z zasadami BHP.
14) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody i wypadki zaistniałe podczas wykonywania prac, a wynikające
z niedopełnienia obowiązków przez Wykonawcę lub nienależytego wykonywania prac.
15) W przypadkach wskazania w dokumentacji technicznej znaków towarowych lub pochodzenia np. materiałów lub
urządzeń, Zamawiający informuje, że dopuszcza możliwość zastosowania równoważnych rozwiązań /np. materiałów,
urządzeń/ tzn. takich, których parametry techniczne są równoważne - co najmniej takie same (nie gorsze) od tych podanych
w dokumentacji technicznej.
16) W przypadku opisania przedmiotu zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów
odniesienia, o których mowa w 101 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne.
17) Wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i
sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż, zgodnie z poleceniem inspektora nadzoru.
18) Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość,
zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia.
19) Spełnienie innych wymagań określonych we wzorze umowy oraz wynikających z obowiązujących przepisów prawa.
20) Przedmiot umowy realizowany będzie zgodnie z zatwierdzonym przez Zamawiającego harmonogramem rzeczowo – finansowym, który zostanie przedłożony przez Wykonawcę Zamawiającemu w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest dokonać w terminie

Po zmianie:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formule „zaprojektuj i wybuduj” dokumentacji projektowej i robót budowlanych dla zadania „Budowa hali widowiskowo-sportowej przy Szkole Podstawowej im. Wojska Polskiego w Nowych Ręczajach” w ramach Dofinansowania Inwestycji z Programu Rządowy Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa „Program Funkcjonalno-Użytkowy”, który stanowi załącznik nr 10 do niniejszej SWZ
Przedmiot zamówienia obejmuje 2 Etapy realizacji zadania:
Etap I
1) Wykonanie dokumentacji projektowej (projektu budowlanego, wykonawczego, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiaru robót wraz z kosztorysami w oparciu o Program funkcjonalno - użytkowy wraz z pozyskaniem zgody właściwego organu na wykonanie robót
budowlanych oraz innych niezbędnych decyzji administracyjnych, uzgodnień i opinii niezbędnych do zrealizowania zadania inwestycyjnego, w tym pozwolenia na budowę).
2) Wykonanie robót budowlanych stanu surowego zamkniętego łącznika i budynku hali widowiskowo-sportowej Termin wykonania: 10 miesięcy od dnia podpisania umowy ( w tym: dokumentacja projektowa 5 miesięcy od dnia
podpisania umowy). Płatność częściowa po wykonaniu Etapu 1 – nie więcej niż 50 % kwoty całości zadania.
Etap II
1) Wykonanie robót budowlanych wykończeniowych wraz z kompletnym wyposażeniem hali widowiskowo-sportowej .
2) Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie dla całości zadnia.
Termin wykonania: 6 miesięcy od dnia zakończenia Etapu I. Płatność częściowa po wykonaniu Etapu 2 – pozostała kwota.
Formą rozliczenia będzie ryczałt.
Przedmiot zamówienia obejmuje zapewnienie należytej organizacji i koordynacji zadania
w następującym zakresie:
1) Wykonawca zobowiązany jest do organizacji narad budowy.
2) Wykonawca zobowiązany jest do uczestnictwa w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego w okresie
prowadzonych robót budowlanych raz miesiącu. Podczas narad każdorazowo Zamawiający wymaga obecności Kierownika
Budowy, oraz
w przypadku omawiania robót Branżowych Zamawiający wymaga obecności podczas Narady Kierownika Robót
branżowych.
Wymagania ogólne na czas prowadzenia robót:
1) Do obowiązków Wykonawcy należy umieszczenie rzetelnie i czytelnie wypełnionej tablicy informacyjnej budowy, zapewnienie stałej dostępność do planu BIOZ, oznaczenia terenu prac tablicami informacyjnymi i ostrzegawczymi,
przeprowadzenia wszelkich instruktarzy pracowników, oraz innych zobowiązań, jakie nakładają na Kierownika Budowy
obowiązujące przepisy.
2) do obowiązków Wykonawcy należy ponoszenie kosztów dostawy i zużycia mediów na budowie oraz kosztów w zakresie
wywozu odpadów oraz nieczystości z terenu budowy,
a w razie potrzeby wystąpienie do właściwego zakładu branżowego o warunki zasilania terenu budowy.
3) Do obowiązków Wykonawcy należy prowadzenie budowy zgodnie z zatwierdzonym projektem budowlanym, sztuką
budowlaną, obowiązującymi przepisami i dokumentacją, prowadzenie dokumentacji budowy przez kierownika budowy.
4) Prowadzenie robót w sposób umożliwiający funkcjonowanie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Nowych Ręczajach.
5) Wykonawca zobowiązany jest ustalać z Zamawiającym wszelkie przerwy
w dostawie mediów wymuszone prowadzonymi robotami;
6) Zamawiający zastrzega, iż może żądać od Wykonawcy wprowadzenia przerwy w robotach w przypadku okoliczności
szczególnych. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest wstrzymać wszystkie roboty bądź ich część, zgodnie z
wytycznymi Zamawiającego. Zamawiający może wstrzymać roboty bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy,
7) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone osobom trzecim w związku z
wykonywaniem przedmiotu umowy.
8) Wykonawca zobowiązany jest do pokrycia kosztów związanych z pierwszym uruchomieniem obiektów, w tym wszystkich
instalacji i urządzeń związanych
z przekazaniem i oddaniem go Zamawiającemu do użytkowania.
9) Wszystkie dostarczone przez Wykonawcę elementy i materiały mają być fabrycznie nowe, stanowić wyłączną własność
Wykonawcy i być wolne od praw i roszczeń osób trzecich,
a także muszą posiadać stosowny dokument (kartę materiałową, certyfikat, atest bezpieczeństwa lub deklarację zgodności
producenta potwierdzającą spełnienie wymogów, deklarację właściwości użytkowych wyrobu budowlanego), dowód
dopuszczenia do obrotu na rynku polskim oraz muszą być oznakowane odpowiednim znakiem. Na co najmniej 14 dni przed
dostarczeniem na teren budowy materiałów, urządzeń itp. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu (wersji
elektronicznej, papierowej – do uzgodnienia
z Zamawiającym) celem akceptacji dokumenty potwierdzające ich zgodność z ofertą, umową, w szczególności dokumenty
jak wskazano powyżej.
10) Wykonawca zobowiązany jest na żądanie Zamawiającego do zapewnienia potrzebnego oprzyrządowania, fachowego
zespołu oraz materiałów niezbędnych do wykonania badań
w zakresie, jakości robót wykonanych z materiałów Wykonawcy. Koszt wykonania badań obciąża Wykonawcę.
11) Do obowiązków Wykonawcy należy zapewnienie pełnej, stałej obsługi geodezyjnej na czas budowy. Zamawiający
wymaga, aby przed przystąpieniem do prac ziemnych Wykonawca wyznaczył w terenie geodezyjnie obiekty na
wyprzedzającej naradzie budowy.
9) Wykonawca winien tak zorganizować proces budowy, by zapewnić ciągłość komunikacyjną, dla funkcjonującego Zespołu
Szkolno-Przedszkolnego w Nowych Ręczajach.
12) Wykonawca zobowiązany jest do utrzymywania w należytym stanie dróg dojazdowych do budowy, dróg po których
poruszać się będą pojazdy budowy, a w szczególności do bieżącego regularnego usuwania błota i innych zanieczyszczeń.
13) Wykonawca winien wykonać pełny zakres umowy oraz zastosować właściwą technologię robót, zgodną z zasadami
współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi uzgodnieniami branżowymi, przy dołożeniu należytej staranności,
zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami oraz z zasadami BHP.
14) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody i wypadki zaistniałe podczas wykonywania prac, a wynikające
z niedopełnienia obowiązków przez Wykonawcę lub nienależytego wykonywania prac.
15) W przypadkach wskazania w dokumentacji technicznej znaków towarowych lub pochodzenia np. materiałów lub
urządzeń, Zamawiający informuje, że dopuszcza możliwość zastosowania równoważnych rozwiązań /np. materiałów,
urządzeń/ tzn. takich, których parametry techniczne są równoważne - co najmniej takie same (nie gorsze) od tych podanych
w dokumentacji technicznej.
16) W przypadku opisania przedmiotu zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów
odniesienia, o których mowa w 101 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne.
17) Wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i
sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż, zgodnie z poleceniem inspektora nadzoru.
18) Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość,
zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia.
19) Spełnienie innych wymagań określonych we wzorze umowy oraz wynikających z obowiązujących przepisów prawa.
20) Przedmiot umowy realizowany będzie zgodnie z zatwierdzonym przez Zamawiającego harmonogramem rzeczowo – finansowym, który zostanie przedłożony przez Wykonawcę Zamawiającemu w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest dokonać w terminie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.