Ogłoszenie z dnia 2021-07-26
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00126053 z dnia 2021-07-26 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zaprojektowanie wraz z wykonaniem makiety starego miasta w Rawiczu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RAWICZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050729
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 21
1.5.2.) Miejscowość: Rawicz
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-900
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.7.) Numer telefonu: 65 546 54 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@rawicz.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.rawicz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/4521781.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zaprojektowanie wraz z wykonaniem makiety starego miasta w Rawiczu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2b037dfb-a7f4-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00126053
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001375/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Rewitalizacja w zabytkowej przestrzeni miejskiej Rawicza przy ulicach: Rynek, Ignacego Buszy 5 i Szarych Szeregów 3 – Rynek - wykonanie makiety miasta
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zadanie jest współfinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020, Działanie 9.2. Rewitalizacja miast i ich dzielnic, terenów wiejskich, poprzemysłowych i powojskowych, Poddziałanie 9.2.1. Rewitalizacja miast i ich dzielnic, terenów wiejskich, poprzemysłowych i powojskowych.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00053540/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 4 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
W zw. z przeprowadz. konkursu na oprac. koncepcji rzeźby niedźwiedzia oraz makiety starego miasta na płycie Rynku w Rawiczu, na podst. art. 110 ustawy Pzp (tj.Dz.U. z 2019 poz. 1843 ze zm.)–ogł. o konk. nr 520183047-N-2020 z dn. 23.09.2020 r., w którym nagrodą było zaproszenie do negocjacji w trybie zam. z wolnej ręki autora wybranej pracy k., zaproszono do neg. autora, któremu przyznano I nagrodę. Zgodnie z zapisami art. 91 ust. 4 pkt 5 ustawy z dn. 11.09.2019 r. Przepisy wprow. ustawę – Pzp (Dz.U. z 2019 r. poz. 2020 ze zm.) w postęp. o udz. zam. publ. wszczętych po dn. 31.12.2020 r. na podst. ustawy z dn. 11.09.2019 r.–Pzp (Dz.U. poz. 2019), w następstwie konkursów wszczętych przed dn. 1.01.2021 r., na podst. ustawy uchylanej-Pzp (Dz.U. z 2019 r. poz. 1843), Zamawiający może udzielić zam. w trybie zam. z wolnej ręki, jeżeli przeprowadzono konkurs, o którym mowa w art. 110 ustawy uchylanej, w którym nagrodą było zapr. do negocjacji w trybie zam. z wolnej ręki autora wybranej pracy k.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZPiF.2712.3.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 211381,65 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 65040,65 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie i zamontowanie makiety starego miasta Rawicza w oparciu o koncepcję makiety wyłonioną w konkursie, o którym mowa na wstępie zaproszenia, w ramach zadania określonego w uchwale budżetowej pn. „Rewitalizacja w zabytkowej przestrzeni miejskiej Rawicza przy ulicach: Rynek, Ignacego Buszy 5 i Szarych Szeregów 3”.
2. Działki objęte zamówieniem są elementem historycznego założenia urbanistycznego i zespołu budowlanego miasta Rawicza, wpisanego do rejestru zabytków na podstawie decyzji z dnia 1956.03.06, nr rejestru
kl. IV-73/19/56.
3. Zakres prac przy realizacji niniejszego zamówienia, w ramach zaproponowanej ceny obejmuje
w szczególności:
1) w zakresie dokumentacji projektowej:
a) opracowanie i przedstawienie do zatwierdzenia Zamawiającemu, kompletnej dokumentacji projektowej, na podstawie której wykonana zostanie makieta,
b) konsultowania z Zamawiającym, na etapie opracowywania dokumentacji, elementów dotyczących istotnych, mających wpływ na koszty eksploatacyjne, rozwiązań funkcjonalnych, architektonicznych, konstrukcyjnych, materiałowych (jeśli konieczna będzie zmiana w tym zakresie),
c) uwzględniania uwag i sugestii Zamawiającego – do czasu zatwierdzenia ostatecznej wersji dokumentacji. (Wykonawca zobowiązany jest jednak monitorować wpływ sugestii Zamawiającego na zgodność z obowiązującymi przepisami i informować o tym Zamawiającego),
d) wyjaśnienia wątpliwości dotyczących projektów i zawartych w nich rozwiązań osobom wyznaczonym przez Zamawiającego,
e) wprowadzenia w dokumentacji zmian, które będą zgodne z obowiązującymi przepisami, jeżeli Zamawiający uzna to za celowe z uwagi na warunki realizacji i przeznaczenie,
f) w przypadku stwierdzenia niekompletności dokumentacji – wykonanie dokumentacji uzupełniającej
i dostarczenie poprawionej dokumentacji do siedziby Zamawiającego w terminie uzgodnionym
z Zamawiającym,
g) uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszelkich wymaganych prawem uzgodnień, decyzji
o pozwoleniu na budowę, opinii, pozwoleń itp. w tym uzgodnienie dokumentacji z Wielkopolskim Konserwatorem Zabytków (jeśli będzie wymagane),
h) pełnienie nieodpłatnego nadzoru autorskiego przez cały okres prowadzenia inwestycji zgodnie z art. 20 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2020 r., poz. 1333),
2) w zakresie wykonania i montażu:
a) stosowania wyrobów budowlanych wprowadzonych do obrotu na zasadach określonych w ustawie
z dnia 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 215 ze zm.),
b) wykonanie wraz z montażem makiety na przygotowanym postumencie,
c) prowadzenia prac zgodnie z wydanymi decyzjami, uzgodnieniami, warunkami, opiniami itp., zatwierdzoną dokumentacją projektową złożoną przez Wykonawcę oraz obowiązującymi przepisami, w sposób nie zagrażający bezpieczeństwu ludzi i mienia, przez pracowników o odpowiednich kwalifikacjach i uprawnieniach, pod nadzorem osób dozoru Wykonawcy,
d) załatwienia wszelkich formalności w imieniu Zamawiającego niezbędnych do prawidłowego wykonania zadania,
e) ubezpieczenie terenu objętego zamówieniem oraz prac z tytułu szkód, które mogą zaistnieć
w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej, ponoszenia kosztów szkód wynikłych w czasie wykonywania prac, jak również ponoszenia odpowiedzialności za wszelkie zdarzenia powstałe z tej przyczyny (posiadanie aktualnej i opłaconej polisy ubezpieczeniowej w okresie realizacji zamówienia i przedstawienie jej Zamawiającemu na każde jego wezwanie w terminie 2 dni od dnia wezwania),
f) właściwego zabezpieczenia i oznakowania terenu objętego zamówieniem, zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie,
g) organizacji i zagospodarowania terenu objętego zamówieniem, oraz w razie potrzeby wykonanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23.06.2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. Nr 120 poz. 1126),
h) zorganizowania i przeprowadzenia niezbędnych prób, pomiarów i badań i odbiorów oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej – jeżeli będzie wymagana,
i) zagospodarowania powstałych podczas prowadzenia prac odpadów. Utylizację należy przeprowadzić zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2020 r. poz. 797 ze zm.) a jej koszt uwzględnić w wynegocjowanej cenie,
j) utrzymania miejsca prowadzonych prac (naprawy, woda, energia elektryczna, telefon, dozorowanie terenu objętego zamówieniem itd),
k) po zakończeniu prac doprowadzenia terenu objętego zamówieniem do stanu pierwotnego, demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowania całego terenu zajętego na prowadzenie prac,
l) prowadzenie dziennika budowy – jeśli będzie wymagany,
m) udzielenia 36-miesięcznej rękojmi i gwarancji jakości na wykonane prace i zastosowane materiały,
n) inne prace towarzyszące prawidłowemu wykonaniu zamówienia;
4. Podczas sporządzania przedmiotu zamówienia należy uwzględnić wymagania i założenia Zamawiającego zawarte w regulaminie konkursu, o którym mowa na wstępie oraz założenia koncepcji konkursowej Wykonawcy, tj. w szczególności:
1) Wymiary makiety: 100x100 cm – należy dostosować do wymiarów podstawy.
2) Makieta zostanie zamontowana na podstawie wcześniej przygotowanej i zamontowanej wg odrębnego zamówienia. Podstawę pod makietę tworzyć będzie granitowa bryła o wymiarach 70x70 cm i wysokości 60 cm.
3) Makieta wraz z podstawą nie powinna przekraczać wysokości ok. 80 cm.
4) Makieta ma prezentować aktualny układ przestrzenny starego miasta Rawicza ograniczonego historycznymi plantami (z plantami włącznie),
5) Makietę należy wykonać z bardzo trwałych materiałów, np. kamienia lub brązu, odpornych na wszelkie próby celowego zniszczenia oraz na warunki atmosferyczne - zgodnie z koncepcją konkursową Wykonawcy makieta wykonana jako odlew z brązu, patynowany, osadzona na płycie kamiennej o wym. 99x99 cm i 15 cm grubości, z tego samego materiału co postument, krawędź makiety nachodzi ok. 3 cm na płytę kamienną,
6) Na makiecie (w miejscu gdzie zlokalizowany jest Zakład Karny) należy przewidzieć miejsce na napis. Napis należy wykonać w języku polskim i angielskim oraz w alfabecie Braille’a. Treść napisu zostanie opracowana przez zamawiającego.
7) Na makiecie miasta należy umieścić herb miasta.
8) Na makiecie należy wykonać modele wybranych obiektów (charakterystyczne elementy zabudowy)
w większej szczegółowości: Ratusz, Kościół Parafii Chrystusa Króla i Zwiastowania NMP w Rawiczu, Kościół Parafii pw. Andrzeja Boboli w Rawiczu, Pomnik Żołnierza Polskiego
5. Ponadto prace należy wykonać, zgodnie z zaleceniami pokonkursowymi sądu konkursowego, tj.:
1) na makiecie należy dopracować zieleń (np. na rynku, gdzie też istnieją drzewa),
2) należy pamiętać o uwypukleniu dwóch głównych przestrzeni urbanistycznych rawickiej Starówki: rynku
i Placu Wolności,
3) należy zadbać o odpowiednią skalę i treść opisów – obecne napisy są zbyt duże,
4) należy zadbać o odpowiednią wielkość strzałki północy – obecna strzałka jest za duża,
5) należy usunąć herb Rawicza.
6) należy ustalić ostateczną lokalizację napisów, która w wytycznych konkursowych została konkretnie wskazana, a którą autor pracy sugerował zmienić.
6. Wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi zgodnie z postanowieniami zawartymi w niniejszym zaproszeniu wraz z załącznikami oraz w oparciu o przeprowadzone negocjacje.
7. Wykonawca na podstawie udzielonego pełnomocnictwa do działania w imieniu Gminy Rawicz zobowiązany jest w imieniu Zamawiającego i na jego rzecz uzyskać wymagane opinie, uzgodnienia, warunki, pozwolenia
i decyzje niezbędne do opracowania projektu. Koszty z tym związane ponosi Wykonawca, w ramach wynegocjowanej ceny.
8. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania dokumentacji projektowej w oparciu o obowiązujące przepisy prawne, w szczególności o wymogi wynikające z Prawa budowlanego wraz z przepisami wykonawczymi oraz Ustawy z dnia 19 lipca 2019 roku o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, jak również uwzględnić warunki i wymagania określone w wydanych opiniach, uzgodnieniach, warunkach, decyzjach, pozwoleniu.
9. Jeżeli w trakcie opracowywania projektu nastąpi zmiana przepisów należy je uwzględnić przy realizacji przedmiotu zamówienia.
10. Wykonawca po opracowaniu dokumentacji projektowej, uzyskaniu wymaganych opinii, uzgodnień, decyzji (jeżeli będą wymagane), będzie zobowiązany do zdania Zamawiającemu przed rozpoczęciem prac związanych z wykonaniem modelu i montażem, oprócz dokumentów wymienionych w rozdz. I pkt 10 zaproszenia, także dokumenty ustalone na etapie negocjacji.
11. Wykonawca w ramach odbioru prac montażowych zobowiązany jest do zdania Zamawiającemu, oprócz dokumentów wymienionych w rozdz. I pkt 11 zaproszenia, także dokumenty ustalone na etapie negocjacji.
12. Dokumenty będące podstawą realizacji zamówienia publicznego, powinny być traktowane jak wzajemnie się objaśniające, z zachowaniem wymienionych poniżej kolejności, w celach interpretacji ważności zapisów:
1) Umowa i zaproszenie,
2) deklaracja Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 92312230-2 - Usługi świadczone przez rzeźbiarzy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 67275,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 67275,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 67275,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Tomasz Sachanowicz S.LAB ARCHITEKTURA
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Mikołaj Jerczyński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8212114244
7.3.3) Ulica: Wielkopolska 37/9
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 70-450
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
S.LAB ARCHITEKTURA TOMASZ SACHANOWICZ
jakie przetargi wygrała firma
S.LAB ARCHITEKTURA TOMASZ SACHANOWICZ
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 67275,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
2021-07-26 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z RAWICZA
- Świadczenie usług zbiorowego żywienia - cateringu dla dzieci w Przedszkolu nr 4 w Rawiczu i Przedszkolu w Żołędnicy
- "Zakup i dostawa materiałów opatrunkowych".
- Wsparcie infrastruktury, wyposażenie i poprawa dostępności przedszkoli prowadzonych przez Gminę Rawicz - dostawa wraz z montażem mebli i wyposażenia dla przedszkoli na terenie Gminy Rawicz
więcej: przetargi w Rawiczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa, rozbudowa i remont budynku świetlicy w miejscowości Cięćk
- "Modernizacja budynku basenu - opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej ." (III)
- Modernizacja Szkoły Podstawowej nr 263 im. Powstańców Wielkopolskich przy ul. Szegedyńskiej 11 w Warszawie
- DZP.261.11.2025 Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej i kosztorysowej w zakresie rozbudowy strefy wellness w Parku Wodnym Koszalin
- Dok. proj. oraz roboty budowl., zw. z dostos. bud. przy ul. Wielkopolskiej 70/72 w Łodzi do akt. przep. p.poż. i budowl.-zad. Dostosowanie budynków zarządzanych przez ZNWŁ do obowiązujących przepisów
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. Poprawa sprawności energetycznej oraz modernizacja Zespołu Pałacowo-Parkowego AGH w Młoszowej - etap II - DE-dzp.272-443/25
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.