Ogłoszenie z dnia 2023-03-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00084177/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i wymiana solanki o stężeniu 8% do tężni solankowej w Gliwicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Usług Komunalnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271048212
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Strzelców Bytomskich 25c
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-109
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: 323350410
1.5.8.) Numer faksu: 322310032
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mzuk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.gliwice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-16bd1731-9c9e-11ed-b4ea-f64d350121d21.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i wymiana solanki o stężeniu 8% do tężni solankowej w Gliwicach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-16bd1731-9c9e-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00125998
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00040547/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Zakup i wymiana solanki do tężni
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00084177
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MZUK.EPZ.50.10.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
I Siedmiokrotna dostawa solanki o stężeniu 8% do tężni administrowanej przez MZUK:
Zakres zamówienia obejmuje dostawę wraz z przepompowaniem 40 m3 solanki o stężeniu 8% do instalacji tężni zlokalizowanej w Gliwicach przy ul. Chorzowskiej - w Lesie Komunalnym.
Termin realizacji:
1. 30-31.03.2023 r.;
2. 27-28.04.2023 r.;
3. 25-26.05.2023 r.;
4. 29-30.06.2023 r.;
5. 27-28.07.2023 r.;
6. 24-25.08.2023 r.;
7. 28-29.09.2023 r.
UWAGA:
Podane powyżej terminy są szacunkowe. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany terminów dostaw lub do całkowitej rezygnacji z części dostaw. Powyższe może wynikać z niekorzystnych warunków atmosferycznych, awarii instalacji, uszkodzenia/zniszczenia tężni, itp. Zamawiający zleci Wykonawcy zakres dostaw zgodny z rzeczywistym zapotrzebowaniem. Zamawiający określa minimalna wartość świadczenia: co
najmniej 50% łącznej wartości brutto umowy.
II Siedmiokrotne wypompowanie zużytej solanki z tężni administrowanej przez MZUK:
Zakres zamówienia obejmuje wypompowanie całej zużytej solanki wraz z jej utylizacja z instalacji tężni zlokalizowanej w Gliwicach przy ul. Chorzowskiej - w Lesie Komunalnym.
Termin realizacji:
1. 27-28.04.2023 r.;
2. 25-26.05.2023 r.;
3. 29-30.06.2023 r.;
4. 27-28.07.2023 r.;
5. 24-25.08.2023 r.;
6. 28-29.09.2023 r.;
7. 27.10.2023 r.
UWAGA:
Podane powyżej terminy są szacunkowe. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany terminów wypompowania lub do całkowitej rezygnacji z wybranych terminów. Powyższe może wynikać ze zmiany terminu dostawy solanki, niekorzystnych warunków atmosferycznych, awarii instalacji,
uszkodzenia/zniszczenia tężni, itp. Zamawiający zleci Wykonawcy zakres zgodny z rzeczywistym zapotrzebowaniem. Zamawiający określa minimalna wartość świadczenia - co najmniej 50% łącznej wartości brutto umowy.
III Specyfikacja dostarczonej solanki:
1. Solanka naturalna ze źródeł;
2. Zasolenie solanki: 8%;
3. Zawartość jodu w solance: 50 mg/l;
Solanka przeznaczona do stosowania w tężni musi posiadać świadectwo potwierdzające właściwości lecznicze naturalnych surowców leczniczych i klimatu zgodne z rozporządzeniem Ministra Zdrowia w sprawie zakresu badan niezbędnych do ustalenia właściwości leczniczych naturalnych surowców leczniczych i właściwości leczniczych klimatu, kryteriów ich oceny oraz wzoru świadectwa potwierdzającego te właściwości z dnia 13 kwietnia 2006 r. (t.j. Dz.U. 2018 r. poz. 605) wydane przez jednostke uprawniona zgodnie z art. 36 ust. 2 ustawy z dnia 28 lipca 2005 r. o lecznictwie
uzdrowiskowym, uzdrowiskach i obszarach ochrony uzdrowiskowej oraz o gminach uzdrowiskowych (Dz.U. 2023 r. poz. 151).
4. Zamawiający z uwagi na zmienne warunki atmosferyczne nie jest w stanie dokładnie oszacować ilości solanki, która musi zostać wypompowana przed uzupełnieniem nowa solanka. Na potrzeby niniejszego postępowania
przyjęto wartość szacunkowa 15 m3. Ilość wypompowanej i odebranej solanki zostanie wskazana w comiesięcznym protokole odbioru, zgodnie z ustalona cena za 1 m3. Wszystkie koszty wynikające z transportu, dostawy, odbioru i przepompowania należy wliczyć w cenę zakupu i odbioru solanki.
Dostawę należy realizować z zachowaniem szczególnej ostrożności. Ewentualne szkody wynikłe w trakcie prowadzenia dostaw Wykonawca usunie na własny koszt i ryzyko.
Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z Polityka Bezpieczeństwa Pracy oraz Polityka Środowiskową obowiązującymi w MZUK.*
Wykonawca zobowiązany jest do stosowania zasad środowiskowych, bezpieczeństwa i higieny pracy dostawców towarów, usług i robót budowlanych obowiązujących w MZUK.*
* - dokumenty dostępne na stronie internetowej www.mzuk.pl pod hasłem Polityka ZSZ.
W opisanym powyżej przedmiocie zamówienia zostały wskazane standardy jakościowe. Dostawy wchodzące w skład przedmiotu zamówienia maja ustalone standardy jakościowe - są to typowe dostawy, które obejmują
dostawę oraz wypompowanie solanki do/z tężni. Zamawiający wskazał wszelkie czynności objęte przedmiotem zamówienia, w tym. m.in. dojazd do terenu, dostawa solanki/wypompowanie solanki, parametry solanki, utylizacja wypompowanej i zużytej solanki.
UWAGA:
Niniejsze postępowanie prowadzone jest w trybie podstawowym z możliwością negocjacji zgodnie z art. 275 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych. Negocjacje ofert nie są obowiązkowe. Zamawiający ogranicza liczbę wykonawców, których zaprosi do negocjacji ofert: do trzech wykonawców. Selekcja wykonawców nastąpi na podstawie kryterium oceny ofert określonego w rozdziale 20 niniejszej SWZ, co oznacza, ze w przypadku skorzystania z możliwości negocjacji, Zamawiający do negocjacji zaprosi trzech wykonawców, którzy zdobyli najwięcej punktów w kryterium oceny ofert. Oferta ostateczna nie może przedstawiać warunków gorszych niż w pierwotnej ofercie. Dopuszczalne jest złożenie oferty ostatecznej z warunkami tożsamymi jak w ofercie złożonej w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 14450000-0 - Sól w solance
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie oferty złożone w postępowaniu podlegały odrzuceniu ponieważ ich treść ofert jest niezgodna z warunkami zamówienia postawionymi przez Zamawiającego w niniejszym postępowaniu.INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- wykonanie przebudowy wewnętrznej instalacji gazowej w budynku przy ul. Daszyńskiego 19 i 21 w Gliwicach.
- Plenerowa pracownia przyrodnicza przy Zespole Szkół i Placówek Oświatowych nr 1 w Gliwicach
- ZP.261.7.2025 - Remont schodów zewnętrznych budynku przy ul. Zawiszy Czarnego 1f w Gliwicach - postępowanie nr 2
- Miejska Biblioteka Publiczna w Gliwicach. Roboty remontowo-budowlane
- Usługa praktycznego szkolenia lotniczego z wykorzystaniem szkoleniowego urządzenia symulacji lotu klasy FNPT II MCC w ramach szkolenia praktycznego do licencji pilota liniowego ATPL(A) (...)
- Modernizacja placu zabaw pomiędzy budynkami ul. Bema 20-28 a ul.Bema 30-38 w Gliwicach
więcej: przetargi w Gliwicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.