eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Dostawa i wymiana solanki o stężeniu 8% do tężni solankowej w Gliwicach

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-02-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa i wymiana solanki o stężeniu 8% do tężni solankowej w Gliwicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Usług Komunalnych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271048212

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Strzelców Bytomskich 25c

1.5.2.) Miejscowość: Gliwice

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-109

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.7.) Numer telefonu: 323350410

1.5.8.) Numer faksu: 322310032

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mzuk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.gliwice.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i wymiana solanki o stężeniu 8% do tężni solankowej w Gliwicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-16bd1731-9c9e-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00084177

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00040547/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.6 Zakup i wymiana solanki do tężni

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-16bd1731-9c9e-11ed-b4ea-f64d350121d2

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej Zamawiający określił w rozdziale 11 SWZ. Ze względów technicznych (ograniczona liczba znaków) Zamawiający nie może zamieścić informacji w nin. ogłoszeniu.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Obowiązek informacyjny RODO został opisany w rozdziale 26 SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: MZUK.EPZ.50.10.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
I Siedmiokrotna dostawa solanki o stężeniu 8% do tężni administrowanej przez MZUK:
Zakres zamówienia obejmuje dostawę wraz z przepompowaniem 40 m3 solanki o stężeniu 8% do instalacji tężni zlokalizowanej w Gliwicach przy ul. Chorzowskiej - w Lesie Komunalnym.
Termin realizacji:
1. 30-31.03.2023 r.;
2. 27-28.04.2023 r.;
3. 25-26.05.2023 r.;
4. 29-30.06.2023 r.;
5. 27-28.07.2023 r.;
6. 24-25.08.2023 r.;
7. 28-29.09.2023 r.
UWAGA:
Podane powyżej terminy są szacunkowe. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany terminów dostaw lub do całkowitej rezygnacji z części dostaw. Powyższe może wynikać z niekorzystnych warunków atmosferycznych, awarii instalacji, uszkodzenia/zniszczenia tężni, itp. Zamawiający zleci Wykonawcy zakres dostaw zgodny z rzeczywistym zapotrzebowaniem. Zamawiający określa minimalna wartość świadczenia: co
najmniej 50% łącznej wartości brutto umowy.
II Siedmiokrotne wypompowanie zużytej solanki z tężni administrowanej przez MZUK:
Zakres zamówienia obejmuje wypompowanie całej zużytej solanki wraz z jej utylizacja z instalacji tężni zlokalizowanej w Gliwicach przy ul. Chorzowskiej - w Lesie Komunalnym.
Termin realizacji:
1. 27-28.04.2023 r.;
2. 25-26.05.2023 r.;
3. 29-30.06.2023 r.;
4. 27-28.07.2023 r.;
5. 24-25.08.2023 r.;
6. 28-29.09.2023 r.;
7. 27.10.2023 r.
UWAGA:
Podane powyżej terminy są szacunkowe. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany terminów wypompowania lub do całkowitej rezygnacji z wybranych terminów. Powyższe może wynikać ze zmiany terminu dostawy solanki, niekorzystnych warunków atmosferycznych, awarii instalacji,
uszkodzenia/zniszczenia tężni, itp. Zamawiający zleci Wykonawcy zakres zgodny z rzeczywistym zapotrzebowaniem. Zamawiający określa minimalna wartość świadczenia - co najmniej 50% łącznej wartości brutto umowy.
III Specyfikacja dostarczonej solanki:
1. Solanka naturalna ze źródeł;
2. Zasolenie solanki: 8%;
3. Zawartość jodu w solance: 50 mg/l;
Solanka przeznaczona do stosowania w tężni musi posiadać świadectwo potwierdzające właściwości lecznicze naturalnych surowców leczniczych i klimatu zgodne z rozporządzeniem Ministra Zdrowia w sprawie zakresu badan niezbędnych do ustalenia właściwości leczniczych naturalnych surowców leczniczych i właściwości leczniczych klimatu, kryteriów ich oceny oraz wzoru świadectwa potwierdzającego te właściwości z dnia 13 kwietnia 2006 r. (t.j. Dz.U. 2018 r. poz. 605) wydane przez jednostke uprawniona zgodnie z art. 36 ust. 2 ustawy z dnia 28 lipca 2005 r. o lecznictwie
uzdrowiskowym, uzdrowiskach i obszarach ochrony uzdrowiskowej oraz o gminach uzdrowiskowych (Dz.U. 2023 r. poz. 151).
4. Zamawiający z uwagi na zmienne warunki atmosferyczne nie jest w stanie dokładnie oszacować ilości solanki, która musi zostać wypompowana przed uzupełnieniem nowa solanka. Na potrzeby niniejszego postępowania
przyjęto wartość szacunkowa 15 m3. Ilość wypompowanej i odebranej solanki zostanie wskazana w comiesięcznym protokole odbioru, zgodnie z ustalona cena za 1 m3. Wszystkie koszty wynikające z transportu, dostawy, odbioru i przepompowania należy wliczyć w cenę zakupu i odbioru solanki.
Dostawę należy realizować z zachowaniem szczególnej ostrożności. Ewentualne szkody wynikłe w trakcie prowadzenia dostaw Wykonawca usunie na własny koszt i ryzyko.
Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z Polityka Bezpieczeństwa Pracy oraz Polityka Środowiskową obowiązującymi w MZUK.*
Wykonawca zobowiązany jest do stosowania zasad środowiskowych, bezpieczeństwa i higieny pracy dostawców towarów, usług i robót budowlanych obowiązujących w MZUK.*
* - dokumenty dostępne na stronie internetowej www.mzuk.pl pod hasłem Polityka ZSZ.
W opisanym powyżej przedmiocie zamówienia zostały wskazane standardy jakościowe. Dostawy wchodzące w skład przedmiotu zamówienia maja ustalone standardy jakościowe - są to typowe dostawy, które obejmują
dostawę oraz wypompowanie solanki do/z tężni. Zamawiający wskazał wszelkie czynności objęte przedmiotem zamówienia, w tym. m.in. dojazd do terenu, dostawa solanki/wypompowanie solanki, parametry solanki, utylizacja wypompowanej i zużytej solanki.
UWAGA:
Niniejsze postępowanie prowadzone jest w trybie podstawowym z możliwością negocjacji zgodnie z art. 275 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych. Negocjacje ofert nie są obowiązkowe. Zamawiający ogranicza liczbę wykonawców, których zaprosi do negocjacji ofert: do trzech wykonawców. Selekcja wykonawców nastąpi na podstawie kryterium oceny ofert określonego w rozdziale 20 niniejszej SWZ, co oznacza, ze w przypadku skorzystania z możliwości negocjacji, Zamawiający do negocjacji zaprosi trzech wykonawców, którzy zdobyli najwięcej punktów w kryterium oceny ofert. Oferta ostateczna nie może przedstawiać warunków gorszych niż w pierwotnej ofercie. Dopuszczalne jest złożenie oferty ostatecznej z warunkami tożsamymi jak w ofercie złożonej w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 14450000-0 - Sól w solance

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-10-27

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) oferty beda oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez wykonawców w zakresie powyzszego kryterium,
2) oferta spełniajaca w najwyzszym stopniu wyzej wymienione kryterium otrzyma maksymalna liczbe punktów. Maksymalna liczba punktów, jaka moze otrzymac oferta to 100 pkt., 3) za oferte najkorzystniejsza uznana zostanie oferta, która w sumie uzyska najwyzsza liczbe punktów. 4) zamawiajacy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta jest zgodna z warunkami zamówienia oraz ustawa pzp i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane powyzej kryterium/kryteria wyboru. UWAGA! Wszystkie kwoty wskazane w ofercie nalezy podac w zaokragleniu do pełnych groszy (do dwóch miejsc po przecinku) zgodnie z zasada "koncówki ponizej 0,5 grosza pomija sie, a koncówki 0,5 grosza i wyzsze zaokragla sie do 1 grosza"

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sadowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalnosci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporzadzona nie wczesniej niz 3 miesiace przed jej złozeniem, jezeli odrebne przepisy wymagaja wpisu do rejestru lub ewidencji. Jezeli wykonawca ma siedzibe lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast powyzszego dokumentu składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibe lub miejsce zamieszkania, potwierdzajace, ze nie otwarto jego likwidacji, nie
ogłoszono upadłosci, jego aktywami nie zarzadza likwidator lub sad, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalnosc gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje sie on w innej tego rodzaju sytuacji wynikajacej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczecia tej procedury, wystawione nie wczesniej niz 3 miesiace przed ich złozeniem,
Jezeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibe lub miejsce zamieszkania, nie wydaje sie dokumentów, o których mowa powyzej w niniejszym punkcie, lub gdy dokumenty te nie odnosza sie do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4, art. 109 ust. 1 pkt 1, 2 lit. a i b oraz pkt 3 ustawy pzp, zastepuje sie je odpowiednio w całosci lub w czesci dokumentem zawierajacym odpowiednio oswiadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oswiadczenie osoby, której dokument miał dotyczyc, złozone pod przysiega lub, jezeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibe lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oswiadczeniu pod przysiega, złozone przed organem sadowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorzadu zawodowego lub gospodarczego, własciwym ze wzgledu na siedzibe lub miejsce zamieszkania wykonawcy. Dokumenty te powinny byc wystawione w terminach nie wczesniejszych niz podano powyzej.
2) oswiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust 1 pkt 5 ustawy pzp, o braku przynaleznosci do tej samej grupy kapitałowej o tresci ZAŁACZNIKA NR 3 do SWZ w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawca, który złozył odrebna oferte,
oferte czesciowa lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postepowaniu, albo oswiadczenia o przynaleznosci do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzajacymi przygotowanie oferty, oferty czesciowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postepowaniu niezaleznie od innego wykonawcy nalezacego do tej samej grupy kapitałowej

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Nie dotyczy

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. Świadectwo potwierdzające właściwości lecznicze naturalnych surowców leczniczych i klimatu dla dostarczanej solanki, zgodne z rozporządzeniem Ministra Zdrowia w sprawie zakresu badań niezbędnych do ustalenia właściwości leczniczych naturalnych surowców leczniczych i właściwości
leczniczych klimatu, kryteriów ich oceny oraz wzoru świadectwa potwierdzającego te właściwości z dnia 13 kwietnia 2006 r. (t.j. Dz.U. 2018 r. poz. 605) wydane przez jednostkę uprawniona zgodnie z art. 36 ust. 2 ustawy z dnia 28 lipca 2005 r. o lecznictwie uzdrowiskowym, uzdrowiskach i obszarach ochrony uzdrowiskowej oraz o gminach uzdrowiskowych (Dz.U. 2023 r. poz. 151);
2. Dokument z wykonanych badań potwierdzający parametry techniczne solanki, np. analiza fizyko-chemiczna, sporządzony nie później niż 12 miesięcy przed dniem złożenia oferty do niniejszego postępowania.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Jeżeli Wykonawca nie złoży wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający jednokrotnie wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym przez siebie terminie. Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków
dowodowych.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

wykonawca wpisany do urzedowego wykazu zatwierdzonych wykonawców lub wykonawca certyfikowany przez jednostki certyfikujace spełniajace wymogi europejskich norm certyfikacji moze, zamiast odpowiednich podmiotowych srodków dowodowych, złozyc zaswiadczenie o wpisie do urzedowego wykazu wydane przez własciwy organ lub certyfikat wydany przez własciwa jednostke certyfikujaca kraju, w którym wykonawca ma siedzibe lub miejsce zamieszkania, wskazujace na podmiotowe srodki dowodowe stanowiace podstawe wpisu lub uzyskania certyfikacji, chyba ze
zamawiajacy ma uzasadnione podstawy do zakwestionowania informacji wynikajacych z zaswiadczenia lub certyfikatu

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu o treści ZAŁĄCZNIKA NR 2 do SWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (np. konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej). Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz
brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia.
2) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim przypadku wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
3) Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani będą do złożenia - nie później niż dzień przed terminem podpisania umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego - kopii umowy o współpracy podmiotów działających wspólnie (np. umowa konsorcjum, umowa spółki cywilnej).

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1) zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy bez przeprowadzenia odrebnego postepowania o udzielenie zamówienia we wskazanych nizej przypadkach i pod nastepujacymi warunkami: Dopuszcza sie mozliwosc dokonania istotnych zmian postanowien umowy w stosunku do tresci oferty,
w przypadku wystapienia co najmniej jednej z okolicznosci wymienionych ponizej, z uwzglednieniem podawanych warunków ich wprowadzenia.
1 )zmiany przedstawicieli uczestników procesu inwestycyjnego w tym zmiany Wykonawcy w zwiazku z sukcesja generalna, przekształceniami, dziedziczeniem spółek handlowych zgodnie z KSH, a takze sukcesja z mocy prawa; 2) zmiany nazwy lub siedziby firmy Zamawiajacego lub Wykonawcy, w tym zmiana danych zwiazana z obsługa administracyjno-organizacyjna umowy, np. danych teleadresowych Wykonawcy/ Zamawiajacego;
3) rezygnacji z wykonania czesci przedmiotu umowy z jednoczesnym proporcjonalnym obnizeniem wynagrodzenia z tytułu realizacji umowy - Zamawiajacy gwarantuje Wykonawcy realizacje umowy o wartosci nie mniejszej niz 50% łacznej wartosci umowy brutto. Z tytułu zmniejszenia wartosci umowy Wykonawcy nie przysługuja zadne roszczenia;
4) zmiany obowiazujacych przepisów prawnych majacych wpływ na realizacje przedmiotu zamówienia; 5) koniecznosc zmiany terminu umownego z powodu: a) działania siły wyzszej, co oznacza zewnetrzne zdarzenie nagłe, nieprzewidywalne i niezalezne od woli stron umowy, które nastapiło po zawarciu umowy, uniemozliwiajace wykonanie umowy w całosci lub w czesci,
na stałe lub pewien czas, któremu nie mozna zapobiec ani przeciwdziałac przy zachowaniu nalezytej starannosci stron umowy, za przejawy siły wyzszej strony uznaja w szczególnosci: kleski zywiołowe (w tym trzesienia ziemi, huragan, powódz i inne nadzwyczajne zjawiska atmosferyczne), akty władzy panstwowej (w tym stan wojenny, stan wyjatkowy, itd.), działania wojenne, akty sabotazu, akty terrorystyczne i inne podobne wydarzenia zagrazajace porzadkowi publicznemu, strajki powszechne lub inne niepokoje społeczne;
b) nadzwyczajnych zdarzen gospodarczych niezaleznych od Zamawiajacego, których Zamawiajacy nie mógł przewiedziec w chwili zawarcia umowy (przez nadzwyczajne zdarzenia gospodarcze niezalezne od Zamawiajacego nalezy rozumiec nieprzewidziane zdarzenia gospodarcze, niemozliwe do przewidzenia i niezalezne od Zamawiajacego majace wpływ na budzet Miasta Gliwice oraz zmiany dotychczasowych lub wejscia w zycie nowych przepisów prawa majacych wpływ na realizacje przedmiotu umowy); c) wyjatkowo niesprzyjajacych warunków fizycznych badz atmosferycznych (przez niesprzyjajace warunki atmosferyczne Zamawiajacy ma na uwadze warunki atmosferyczne odbiegajace od typowych, majacych wpływ na niemoznosc prowadzenia robót budowlanych/ usług/ dostaw: długotrwałe intensywne opady trwajace powyzej 3 dni, powódz - o czas niezbedny na ustapienie wody z zalanego terenu i mozliwosci kontynuacji lub rozpoczecia dostaw); d) zmian wynikajacych z koniecznosci wykonania robót/usług/dostaw niezwiazanych bezposrednio z przedmiotem umowy i nieprzewidywalnych, których brak wykonania uniemozliwia lub utrudnia prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy; e) wstrzymanie prac ze wzgledu na ustawowa działalnosc osób trzecich; f) zmian bedacych nastepstwem okolicznosci lezacych po stronie Zamawiajacego, w szczególnosci wstrzymanie dostaw przez Zamawiajacego; g) koniecznosc zmiany terminu rozpoczecia realizacji umowy z powodu przedłuzajacego sie postepowania; h) zmiany terminów realizacji umowy i/lub rezygnacja czesci terminów realizacji umowy - podane terminy dostaw/wypompowan sa terminami szacunkowymi. Zakres realizacji umowy uzalezniony jest m.in. od uwarunkowan atmosferycznych, czynników zewnetrznych niezaleznych od Zamawiajacego. Zamawiajacy zleci Wykonawcy zakres przedmiotu umowy zgodny z rzeczywistym zapotrzebowaniem podajac jednoczesnie minimalna wielkosc swiadczenia - co najmniej 50% łacznej wartosci umowy brutto, o co Wykonawca nie bedzie
roscił zadnych roszczen.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-02-15 11:30

8.2.) Miejsce składania ofert: platforma e-zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-02-15 13:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-03-16

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

1. Niniejsze postepowanie prowadzone jest w trybie podstawowym z mozliwoscia negocjacji zgodnie z art. 275 pkt 2) ustawy Prawo zamówien publicznych.
2. Negocjacje ofert nie sa obowiazkowe.
3. Zamawiajacy ogranicza liczbe wykonawców, których zaprosi do negocjacji ofert: do trzech wykonawców.
4. Selekcja wykonawców nastapi na podstawie kryterium oceny ofert okreslonego w rozdziale 20 niniejszej SWZ, co oznacza, ze w przypadku skorzystania z mozliwosci negocjacji, Zamawiajacy do negocjacji zaprosi trzech wykonawców, którzy zdobyli najwiecej punktów w kryterium oceny ofert.
5. Oferta ostateczna nie moze przedstawiac warunków gorszych niz w pierwotnej ofercie. Dopuszczalne jest złozenie oferty ostatecznej z warunkami tozsamymi jak w ofercie złozonej w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu.

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1) Oferta powinna być sporządzona czytelnie, na formularzu oferty o treści ZAŁĄCZNIKA NR 1 do SWZ. Treść oferty musi być zgodna z warunkami zamówienia. Wszelkie wymagane dokumenty stanowią załączniki do oferty.
UWAGA:
W związku z tym, że Zamawiający udostępnia Wykonawcom własny "Formularz oferty" (tj. nie za pośrednictwem interaktywnego "Formularza ofertowego", który umożliwia Platforma e-zamówienia), podczas czynności składania oferty może pojawić się komunikat o następującej treści "Czy chcesz kontynuować? Postępowanie nie posiada opublikowanego formularza do tego etapu postępowania. Plik [w tym miejscu pojawia się nazwa pliku] nie jest poprawnym formularzem interaktywnym wygenerowanym na Platformie." W takim przypadku należy wybrać opcję "Tak, chcę kontynuować".
2) Wraz z ofertą należy złożyć: a) upoważnienie osób do podpisania oferty musi bezpośrednio wynikać z dokumentów rejestrowych. W przeciwnym wypadku do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, b) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o treści ZAŁACZNIKA NR 2 do SWZ, c) przedmiotowe środki dowodowe wykazane w rozdziale 10.4) SWZ.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.