Ogłoszenie z dnia 2022-04-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00064247/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-22
- 2022/BZP 00073379/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestycyjnego na zadaniu inwestycyjnym pn: „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami w miejscowości Radawa i Cetula, gmina Wiązownica”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wiązownica
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900364
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Warszawska
1.5.2.) Miejscowość: Wiązownica
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-522
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@wiazownica.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://wiazownica.com/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/wiazownica1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestycyjnego na zadaniu inwestycyjnym pn: „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami w miejscowości Radawa i Cetula, gmina Wiązownica”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f274fa80-93bc-11ec-94c8-de8df8ed9da1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00125134
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00026400/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowy kanalizacji sanitarnej w m. Radawa i Cetula
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00064247/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZ.271.5.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1 Pełnienie nadzoru inwestorskiego realizowane jest w imieniu i na rzecz zamawiającego i obejmuje obowiązki związane z kompleksowym nadzorem oraz kontrolą jakości wykonywanych robót budowlanych na zadaniu inwestycyjnym pn: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami w miejscowości Radawa i Cetula, gmina Wiązownica.
4.2 Wykonawca będzie sprawował nadzór inwestorski nad wykonaniem następujących elementów robót:
Cetula
budowy rurociągów grawitacyjnych z rur PVC ø 160 mm. typ „S” 2 227 m
budowy rurociągów grawitacyjnych z rur PVC ø 200mm. typ „S” 6 098 m
budowy rurociągów ciśnieniowych (tłocznych) z rur PE SDR 17 ø 63 mm. 122 m
budowy rurociągów ciśnieniowych (tłocznych) z rur PE SDR 17 ø 90 mm. 1297 m
budowy pompowni ścieków (kompletnej) o śr. 1500 mm.
z pełną instalacją wewnętrzną, armaturą hydrauliczną,
monitoringiem i wizualizacją, 2 szt
budowy pompowni lokalnej PLC1(kompletnej) o śr. 1000 mm.
z pełną instalacją wewnętrzną, armaturą hydrauliczną,
monitoringiem i wizualizacją, 1 szt
budowy zasilania energetycznego pompowni – instalacja odbiorcza,
zagospodarowanie terenu przepompowni (ogrodzenia),
montażu studzienek rewizyjnych betonowych o śr. 1000 mm. 17 szt
montażu studzienek betonowych kaskadowych o śr. 1000 mm. 8 szt
montażu studzienek betonowych rozprężnych o śr. 1000 mm. 3 szt
montażu studzienek PP z tworzyw sztucznych o śr. 400 mm. 286 szt
budowie przyłączy (przykanalików) z rur PVC o śr.160 mm. typu „S,N” 496 m
roboty rozbiórkowe, przewierty pod drogami i roboty odtworzeniowe nawierzchni asfaltobetonowych,
RADAWA
budowy rurociągów grawitacyjnych z rur PVC ø 160 mm. 3 359 m
budowy rurociągów grawitacyjnych z rur PVC ø 200mm. 9 039 m
budowy rurociągów ciśnieniowych (tłocznych) z rur PE SDR 17 ø 63 mm. 102 m
budowy rurociągów ciśnieniowych (tłocznych) z rur PE SDR 17 ø 90 mm. 2 441 m
budowy rurociągów ciśnieniowych (tłocznych) z rur PE SDR 17 ø 110 mm. 169 m
budowy rurociągów ciśnieniowych (tłocznych) z rur PE SDR 17 ø 125 mm. 347 m
budowy rurociągów ciśnieniowych (tłocznych) z rur PE SDR 17 ø 140 mm. 4 325 m
budowy pompowni ścieków (kompletnej) o śr. 1500 mm.
z pełną instalacją wewnętrzną, armaturą hydrauliczną,
monitoringiem i wizualizacją, 5 szt.
budowy przepompowni ścieków (kompletnej) o śr. 2000 mm.
z pełną instalacją wewnętrzną, armaturą hydrauliczną,
monitoringiem i wizualizacją, 1 szt.
budowy pompowni lokalnej (kompletnej) o śr. 800 mm.
z pełną instalacją wewnętrzną, armaturą hydrauliczną,
monitoringiem i wizualizacją, 2 szt.
zasilanie energetyczne pompowni – instalacja odbiorcza,
zagospodarowanie terenu przepompowni (ogrodzenia),
montaż studzienek rewizyjnych betonowych o śr. 1000 mm. 55 szt.
montaż studzienek betonowych kaskadowych o śr. 1000 mm. 22 szt.
montaż studzienek betonowych rozprężnych o śr. 1000 mm. 5 szt.
montaż studzienek PP z tworzyw sztucznych o śr. 400 mm. 465 szt.
budowa przyłączy (przykanalików) z rur PVC o śr.160 mm. typu „S,N” 733 m.
roboty rozbiórkowe, przewierty pod drogami i roboty odtworzeniowe
nawierzchni asfaltobetonowych,
CPV 71247000-1 nadzór nad robotami budowlanymi
71310000-4 usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji
budowlanych
4.3 Do obowiązków wykonawcy związanych z pełnieniem nadzoru inwestorskiego w zakresie realizacji robót, nadzoru, kontroli oraz rozliczenia zadania inwestycyjnego należy:
4.3.1 sprawdzenie opracowanego przez wykonawcę harmonogramu rzeczowo – finansowego robót budowlanych oraz przygotowanie propozycji ewentualnych niezbędnych zmian i modyfikacji tego dokumentu;
4.3.2 pełna koordynacja działań, w zakresie współpracy z projektantami oraz rozwiązywanie problemów w przypadku wystąpienia jakichkolwiek trudności w realizacji robót, wg dokumentacji technicznej i konieczności zatwierdzenia rozwiązań dodatkowych lub zamiennych;
4.3.3 kontrola zgodności realizacji z dokumentacją projektową, techniczną, warunkami technicznymi wykonania robót, obowiązującymi przepisami, aktualną wiedzą techniczną, prawem budowlanym i innymi przepisami w tym zakresie;
4.3.4 kontrolowanie zgodności realizacji z zapisami umowy o realizacji przedsięwzięcia inwestycyjnego w szczególności z harmonogramem rzeczowo-finansowym;
4.3.5 kontrola jakości i ilości wykonanych robót i częściowe ich odbiory oraz kontrola jakości zastosowanych materiałów i ich zgodności z dokumentacją projektową oraz obowiązującymi przepisami o dopuszczeniu do obrotu;
4.3.6 nadzorowanie i egzekwowanie wykonywania robót przez wykonawcę zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, zapisami umowy o realizację przedsięwzięcia inwestycyjnego, ustawą Prawo Budowlane, dokumentacją projektową, warunkami technicznymi wykonania robót, ustalonymi terminami realizacji, obowiązującymi normami, zasadami oraz przepisami prawa polskiego, a także udzielanymi na ich podstawie wytycznymi, w szczególności dotyczącymi procedur i standardów realizacji inwestycji;
4.3.7 sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowywanych materiałów;
4.3.8 kontrolowanie, czy stosowane przez wykonawców wyroby są dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z prawem budowlanym oraz archiwizacja dokumentów potwierdzających dopuszczenie tych materiałów do obrotu i stosowania w budownictwie;
4.3.9 dokonywanie odbiorów robót zanikających i (lub) ulegających zakryciu, po uprzednio przeprowadzonej kontroli wykonanych robót;
4.3.10 stałe /co najmniej co tygodniowe/, w zakresie uzgodnionym z zamawiającym, prowadzenie cyfrowej dokumentacji fotograficznej wykonanych robót, w szczególności zanikających oraz w przypadkach wystąpienia ewentualnych usterek. Kopia dokumentacji powinna być przekazywana sukcesywnie zamawiającemu;
4.3.11 sprawdzanie prawidłowości protokołu odbioru robót oraz faktury pod względem merytorycznym, formalno-rachunkowym oraz zgodności z zawartą umową z wykonawcą;
4.3.12 powiadamianie Zamawiającego o wszelkich odbiorach robót prowadzonych przez podmiot pełniący nadzór inwestorski;
4.3.13 zgłaszanie projektantowi zastrzeżeń do dokumentacji zgłoszonych przez wykonawcę robót i wyegzekwowanie od projektanta stosownych poprawek, uszczegółowień, rozwiązań projektowych i innych czynności niezbędnych do prawidłowej realizacji robót, oraz przebiegu procesu inwestycyjnego;
4.3.14 kwalifikowanie zasadności wykonania ewentualnych robót dodatkowych w uzgodnieniu z Zamawiającym, oraz dokonywanie ich wyceny wstępnej w zakresie umożliwiającym przygotowanie zlecenia zgodnie z ustawą o zamówieniach publicznych oraz sprawdzenie wycen dokonywanych przez wykonawcę;
4.3.15 ocena i weryfikacja propozycji robót dodatkowych, uzupełniających lub zamiennych zgłaszanych przez wykonawcę;
4.3.16 w przypadku wystąpienia robót dodatkowych i/lub uzupełniających prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad ich realizacją w ramach zawartej umowy, bez dodatkowego wynagrodzenia;
4.3.17 opracowanie protokołów konieczności, oraz opinii i uzasadnień na roboty dodatkowe lub zamienne;
4.3.18 wstrzymanie dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie lub spowodowałaby niedopuszczalną niezgodność z dokumentacją projektową;
4.3.19 uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz archiwizacja wszystkich protokołów prób i badań przeprowadzonych w trakcie budowy;
4.3.20 potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz przygotowanie dokumentów do odbioru końcowego;
4.3.21 przyjęcie od wykonawcy inwentaryzacji powykonawczej uzbrojenia terenu dokumentacji powykonawczej i sprawdzenie jej kompletności poprzez dokonanie stosownej adnotacji;
4.3.22 W przypadku wystąpienia nieprzewidzianych robót dodatkowych lub zamiennych wykonawca będzie pełnił funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego bez dodatkowego wynagrodzenia,
4.3.23 uczestniczenie w odbiorze końcowym, włącznie z przekazaniem zakończonego zadania Zamawiającemu i jego ostatecznym rozliczeniem.
Dokumentacja projektowa dot. przedmiotowej inwestycji dostępna jest do wglądu w Urzędzie Gminy Wiązownica, pok. Nr 42 II p.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 180000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INSTALEX Zakład Robót Wod. - Kan, c.o. i gaz Henryk Lasek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7941000556
7.3.4) Miejscowość: Grzęska 431
7.3.5) Kod pocztowy: 37-200
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Henryk Lasek "INSTALEX" ZAKŁAD ROBÓT WOD-KAN, CO I GAZ
jakie przetargi wygrała firma
Henryk Lasek "INSTALEX" ZAKŁAD ROBÓT WOD-KAN, CO I GAZ
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 19 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie dokumentacji projektowej przebudowy istniejących obiektów sportowych na terenie Szkoły Podstawowej nr 18 przy ul. Krasickiego w Gdyni
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad rewitalizacją Parku Miejskiego im. Marszałka Józefa Piłsudskiego we Wrześni oraz budową zbiorników retencyjnych na wody opadowe
- Pełnienie funkcji koordynatora procesu inwestycyjnego
- "Zeroemisyjne źródło ogrzewania w Szpitalu Powiatowym w Kolbuszowej"
- ŚWIADCZENIE USŁUGI INŻYNIERA KONTRAKTU DLA ZADANIA POD NAZWĄ "ROZBUDOWA RACIBORSKIEGO CENTRUM AKTYWNEJ INTEGRACJI SPOŁECZNEJ"
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego branży instalacyjnej w trakcie realizacji inwestycji "Budowa sieci kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej (...) na potrzeby SIM w Gminie Psary - etap IV"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.