Og³oszenie z dnia 2022-02-22
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00073379/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-02
- 2022/BZP 00125134/01 - Wynik z dnia 2022-04-19
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Pe³nienie obowi±zków inspektora nadzoru inwestycyjnego na zadaniu inwestycyjnym pn: „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z przy³±czami w miejscowo¶ci Radawa i Cetula, gmina Wi±zownica”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Wi±zownica
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900364
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Warszawska
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Wi±zownica
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-522
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@wiazownica.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://wiazownica.com/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pe³nienie obowi±zków inspektora nadzoru inwestycyjnego na zadaniu inwestycyjnym pn: „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z przy³±czami w miejscowo¶ci Radawa i Cetula, gmina Wi±zownica”
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-f274fa80-93bc-11ec-94c8-de8df8ed9da1
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00064247
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-02-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00026400/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.3 Pe³nienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowy kanalizacji sanitarnej w m. Radawa i Cetula
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/wiazownica3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/wiazownica
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 8.1 W niniejszym postêpowaniu komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami , w szczególno¶ci sk³adanie oferty oraz o¶wiadczeñ, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/wiazownica. Przez ¶rodki komunikacji elektronicznej rozumie siê ¶rodki komunikacji elektronicznej okre¶lone w ustawie o ¶wiadczenia us³ug drog± elektroniczn± okre¶lone w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± (Dz. U. z 2020 r. poz. 344)
8.2 W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, komunikacja pomiêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami w zakresie sk³adania dokumentów, wniosków (innych ni¿ oferta i o¶wiadczenia), zawiadomieñ oraz przekazywanie innych informacji mo¿e odbywaæ siê na platformie zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/wiazownica za pomoc± formularza i przycisku „wy¶lij wiadomo¶æ” lub za pomoc± poczty elektronicznej na adres: sekretariat@wiazownica.com
8.3 We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z postêpowaniem zamawiaj±cy i wykonawcy bêd± pos³ugiwaæ siê numerem postêpowania.
8.4 Sporz±dzanie i przekazywanie informacji, w tym dokumentów w formie elektronicznej musi spe³niaæ wymagania okre¶lone w rozporz±dzeniu Prezesa rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
8.5 Je¿eli Zamawiaj±cy lub Wykonawcy przekazuj± o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, ka¿da ze stron na ¿±danie drugiej strony niezw³ocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
8.6 Przekazywane drog± elektroniczn± informacje, w szczególno¶ci oferty, wnioski, zawiadomienia, o¶wiadczenia i inne dokumenty uznaje siê, ¿e dat± przekazania jest data zapisania pliku uwidoczniona w systemie (serwerze) platformy zakupowej.
8.7 Ka¿dy Wykonawca ma prawo zwróciæ siê do Zamawiaj±cego o wyja¶nienie tre¶ci dokumentów przetargowych. Zamawiaj±cy udzieli wyja¶nieñ niezw³ocznie, jednak nie pó¼niej ni¿ na 2 dni przed up³ywem terminu sk³adania ofert, pod warunkiem, ¿e wniosek o wyja¶nienie tre¶ci SWZ wp³yn±³ do zamawiaj±cego w terminie nie pó¼niej ni¿ na 4 dni przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Wnioski nale¿y przesy³aæ za po¶rednictwem platformy zakupowej lub za pomoc± poczty elektronicznej.
8.8 Wyja¶nienia tre¶ci SWZ, odpowiedzi na pytania wykonawców, modyfikacje tre¶ci SWZ, zakresu lub warunków udzia³u w postêpowaniu, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert zostan± opublikowane na stronie prowadzonego postêpowania pod adresem https://platformazakupowa.pl/wiazownica.
8.9 Uzupe³nienia dokumentów, o¶wiadczeñ lub pe³nomocnictw dokonywane na skutek wezwania zamawiaj±cego, dla swej skuteczno¶ci powinny zostaæ z³o¿one w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym uprawnionej osoby, przed up³ywem wyznaczonego przez zamawiaj±cego terminu.
8.10 Je¿eli wniosek o wyja¶nienie tre¶ci SWZ wp³yn±³ po up³ywie terminu okre¶lonego w art. 284 ust. 2 ustawy Pzp., Zamawiaj±cy mo¿e udzieliæ wyja¶nieñ albo pozostawiæ wniosek bez odpowiedzi.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 24.1 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE ( ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1,) dalej „RODO”, informujê, ¿e:
24.2 Administratorem Pañstwa danych osobowych zawartych w ofercie oraz we wszelkich innych dokumentach sk³adanych w postêpowaniu jest Wójt/Gminy Wi±zownica, ul. Warszawska 15, 37-522 Wi±zownica.
24.3 Inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Wi±zownica jest P. Ewa Gawron, e-mail: merit.inspektor.rodo@gmail.com
24.4 Pañstwa dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego pn: „Pe³nienie obowi±zków inspektora nadzoru inwestycyjnego na zadaniu inwestycyjnym pn: „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z przy³±czami w miejscowo¶ci Radawa i Cetula, gmina Wi±zownica”.
24.5 Odbiorcami Pañstwa danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 i 74 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych (t.j. Dz. U z 2019, poz. 2019 ze zm.),
24.6 Pañstwa dane osobowe przechowywane bêd± przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania.
24.7 Obowi±zek podania przez Pañstwa danych osobowych bezpo¶rednio Pañstwa dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach Pzp. zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Prawo zamówieñ publicznych.
24.8 W odniesieniu do Pañstwa danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
24.9 Ka¿da osoba fizyczna, której dane osobowe przekazano Zamawiaj±cemu w ofercie lub w innych dokumentach sk³adanych prze Wykonawcê w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego posiada:
na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pañstwa dotycz±cych;
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pañstwa danych osobowych*;
na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzanych danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**;
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznaj± Pañstwo, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pañstwa dotycz±cych, narusza przepisy RODO;
24.11 ¯adnej osobie, której dane osobowe przekazano Zamawiaj±cemu w ofercie lub w innych dokumentach sk³adanych prze Wykonawcê w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie przys³uguje:
w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. B, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pañstwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. C RODO.
* Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp. oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników,
**Wyja¶nienie: Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienie korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IZ.271.5.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1 Pe³nienie nadzoru inwestorskiego realizowane jest w imieniu i na rzecz zamawiaj±cego i obejmuje obowi±zki zwi±zane z kompleksowym nadzorem oraz kontrol± jako¶ci wykonywanych robót budowlanych na zadaniu inwestycyjnym pn: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z przy³±czami w miejscowo¶ci Radawa i Cetula, gmina Wi±zownica.
4.2 Wykonawca bêdzie sprawowa³ nadzór inwestorski nad wykonaniem nastêpuj±cych elementów robót:
Cetula
budowy ruroci±gów grawitacyjnych z rur PVC ø 160 mm. typ „S” 2 227 m
budowy ruroci±gów grawitacyjnych z rur PVC ø 200mm. typ „S” 6 098 m
budowy ruroci±gów ci¶nieniowych (t³ocznych) z rur PE SDR 17 ø 63 mm. 122 m
budowy ruroci±gów ci¶nieniowych (t³ocznych) z rur PE SDR 17 ø 90 mm. 1297 m
budowy pompowni ¶cieków (kompletnej) o ¶r. 1500 mm.
z pe³n± instalacj± wewnêtrzn±, armatur± hydrauliczn±,
monitoringiem i wizualizacj±, 2 szt
budowy pompowni lokalnej PLC1(kompletnej) o ¶r. 1000 mm.
z pe³n± instalacj± wewnêtrzn±, armatur± hydrauliczn±,
monitoringiem i wizualizacj±, 1 szt
budowy zasilania energetycznego pompowni – instalacja odbiorcza,
zagospodarowanie terenu przepompowni (ogrodzenia),
monta¿u studzienek rewizyjnych betonowych o ¶r. 1000 mm. 17 szt
monta¿u studzienek betonowych kaskadowych o ¶r. 1000 mm. 8 szt
monta¿u studzienek betonowych rozprê¿nych o ¶r. 1000 mm. 3 szt
monta¿u studzienek PP z tworzyw sztucznych o ¶r. 400 mm. 286 szt
budowie przy³±czy (przykanalików) z rur PVC o ¶r.160 mm. typu „S,N” 496 m
roboty rozbiórkowe, przewierty pod drogami i roboty odtworzeniowe nawierzchni asfaltobetonowych,
RADAWA
budowy ruroci±gów grawitacyjnych z rur PVC ø 160 mm. 3 359 m
budowy ruroci±gów grawitacyjnych z rur PVC ø 200mm. 9 039 m
budowy ruroci±gów ci¶nieniowych (t³ocznych) z rur PE SDR 17 ø 63 mm. 102 m
budowy ruroci±gów ci¶nieniowych (t³ocznych) z rur PE SDR 17 ø 90 mm. 2 441 m
budowy ruroci±gów ci¶nieniowych (t³ocznych) z rur PE SDR 17 ø 110 mm. 169 m
budowy ruroci±gów ci¶nieniowych (t³ocznych) z rur PE SDR 17 ø 125 mm. 347 m
budowy ruroci±gów ci¶nieniowych (t³ocznych) z rur PE SDR 17 ø 140 mm. 4 325 m
budowy pompowni ¶cieków (kompletnej) o ¶r. 1500 mm.
z pe³n± instalacj± wewnêtrzn±, armatur± hydrauliczn±,
monitoringiem i wizualizacj±, 5 szt.
budowy przepompowni ¶cieków (kompletnej) o ¶r. 2000 mm.
z pe³n± instalacj± wewnêtrzn±, armatur± hydrauliczn±,
monitoringiem i wizualizacj±, 1 szt.
budowy pompowni lokalnej (kompletnej) o ¶r. 800 mm.
z pe³n± instalacj± wewnêtrzn±, armatur± hydrauliczn±,
monitoringiem i wizualizacj±, 2 szt.
zasilanie energetyczne pompowni – instalacja odbiorcza,
zagospodarowanie terenu przepompowni (ogrodzenia),
monta¿ studzienek rewizyjnych betonowych o ¶r. 1000 mm. 55 szt.
monta¿ studzienek betonowych kaskadowych o ¶r. 1000 mm. 22 szt.
monta¿ studzienek betonowych rozprê¿nych o ¶r. 1000 mm. 5 szt.
monta¿ studzienek PP z tworzyw sztucznych o ¶r. 400 mm. 465 szt.
budowa przy³±czy (przykanalików) z rur PVC o ¶r.160 mm. typu „S,N” 733 m.
roboty rozbiórkowe, przewierty pod drogami i roboty odtworzeniowe
nawierzchni asfaltobetonowych,
CPV 71247000-1 nadzór nad robotami budowlanymi
71310000-4 us³ugi in¿ynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji
budowlanych
4.3 Do obowi±zków wykonawcy zwi±zanych z pe³nieniem nadzoru inwestorskiego w zakresie realizacji robót, nadzoru, kontroli oraz rozliczenia zadania inwestycyjnego nale¿y:
4.3.1 sprawdzenie opracowanego przez wykonawcê harmonogramu rzeczowo – finansowego robót budowlanych oraz przygotowanie propozycji ewentualnych niezbêdnych zmian i modyfikacji tego dokumentu;
4.3.2 pe³na koordynacja dzia³añ, w zakresie wspó³pracy z projektantami oraz rozwi±zywanie problemów w przypadku wyst±pienia jakichkolwiek trudno¶ci w realizacji robót, wg dokumentacji technicznej i konieczno¶ci zatwierdzenia rozwi±zañ dodatkowych lub zamiennych;
4.3.3 kontrola zgodno¶ci realizacji z dokumentacj± projektow±, techniczn±, warunkami technicznymi wykonania robót, obowi±zuj±cymi przepisami, aktualn± wiedz± techniczn±, prawem budowlanym i innymi przepisami w tym zakresie;
4.3.4 kontrolowanie zgodno¶ci realizacji z zapisami umowy o realizacji przedsiêwziêcia inwestycyjnego w szczególno¶ci z harmonogramem rzeczowo-finansowym;
4.3.5 kontrola jako¶ci i ilo¶ci wykonanych robót i czê¶ciowe ich odbiory oraz kontrola jako¶ci zastosowanych materia³ów i ich zgodno¶ci z dokumentacj± projektow± oraz obowi±zuj±cymi przepisami o dopuszczeniu do obrotu;
4.3.6 nadzorowanie i egzekwowanie wykonywania robót przez wykonawcê zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, zapisami umowy o realizacjê przedsiêwziêcia inwestycyjnego, ustaw± Prawo Budowlane, dokumentacj± projektow±, warunkami technicznymi wykonania robót, ustalonymi terminami realizacji, obowi±zuj±cymi normami, zasadami oraz przepisami prawa polskiego, a tak¿e udzielanymi na ich podstawie wytycznymi, w szczególno¶ci dotycz±cymi procedur i standardów realizacji inwestycji;
4.3.7 sprawdzanie jako¶ci wykonywanych robót i wbudowywanych materia³ów;
4.3.8 kontrolowanie, czy stosowane przez wykonawców wyroby s± dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z prawem budowlanym oraz archiwizacja dokumentów potwierdzaj±cych dopuszczenie tych materia³ów do obrotu i stosowania w budownictwie;
4.3.9 dokonywanie odbiorów robót zanikaj±cych i (lub) ulegaj±cych zakryciu, po uprzednio przeprowadzonej kontroli wykonanych robót;
4.3.10 sta³e /co najmniej co tygodniowe/, w zakresie uzgodnionym z zamawiaj±cym, prowadzenie cyfrowej dokumentacji fotograficznej wykonanych robót, w szczególno¶ci zanikaj±cych oraz w przypadkach wyst±pienia ewentualnych usterek. Kopia dokumentacji powinna byæ przekazywana sukcesywnie zamawiaj±cemu;
4.3.11 sprawdzanie prawid³owo¶ci protoko³u odbioru robót oraz faktury pod wzglêdem merytorycznym, formalno-rachunkowym oraz zgodno¶ci z zawart± umow± z wykonawc±;
4.3.12 powiadamianie Zamawiaj±cego o wszelkich odbiorach robót prowadzonych przez podmiot pe³ni±cy nadzór inwestorski;
4.3.13 zg³aszanie projektantowi zastrze¿eñ do dokumentacji zg³oszonych przez wykonawcê robót i wyegzekwowanie od projektanta stosownych poprawek, uszczegó³owieñ, rozwi±zañ projektowych i innych czynno¶ci niezbêdnych do prawid³owej realizacji robót, oraz przebiegu procesu inwestycyjnego;
4.3.14 kwalifikowanie zasadno¶ci wykonania ewentualnych robót dodatkowych w uzgodnieniu z Zamawiaj±cym, oraz dokonywanie ich wyceny wstêpnej w zakresie umo¿liwiaj±cym przygotowanie zlecenia zgodnie z ustaw± o zamówieniach publicznych oraz sprawdzenie wycen dokonywanych przez wykonawcê;
4.3.15 ocena i weryfikacja propozycji robót dodatkowych, uzupe³niaj±cych lub zamiennych zg³aszanych przez wykonawcê;
4.3.16 w przypadku wyst±pienia robót dodatkowych i/lub uzupe³niaj±cych prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad ich realizacj± w ramach zawartej umowy, bez dodatkowego wynagrodzenia;
4.3.17 opracowanie protoko³ów konieczno¶ci, oraz opinii i uzasadnieñ na roboty dodatkowe lub zamienne;
4.3.18 wstrzymanie dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mog³a wywo³aæ zagro¿enie lub spowodowa³aby niedopuszczaln± niezgodno¶æ z dokumentacj± projektow±;
4.3.19 uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urz±dzeñ technicznych oraz archiwizacja wszystkich protoko³ów prób i badañ przeprowadzonych w trakcie budowy;
4.3.20 potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz przygotowanie dokumentów do odbioru koñcowego;
4.3.21 przyjêcie od wykonawcy inwentaryzacji powykonawczej uzbrojenia terenu dokumentacji powykonawczej i sprawdzenie jej kompletno¶ci poprzez dokonanie stosownej adnotacji;
4.3.22 W przypadku wyst±pienia nieprzewidzianych robót dodatkowych lub zamiennych wykonawca bêdzie pe³ni³ funkcjê inspektora nadzoru inwestorskiego bez dodatkowego wynagrodzenia,
4.3.23 uczestniczenie w odbiorze koñcowym, w³±cznie z przekazaniem zakoñczonego zadania Zamawiaj±cemu i jego ostatecznym rozliczeniem.
Dokumentacja projektowa dot. przedmiotowej inwestycji dostêpna jest do wgl±du w Urzêdzie Gminy Wi±zownica, pok. Nr 42 II p.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71310000-4 - Doradcze us³ugi in¿ynieryjne i budowlane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie osób wyznaczonych do pe³nienia nadzoru inwestorskiego
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej.Warunek zostanie uznany za spe³niony je¿eli Wykonawca dysponuje lub bêdzie dysponowa³ nastêpuj±cymi osobami:
co najmniej 1 osob±, która bêdzie pe³niæ funkcjê inspektora nadzoru robót bran¿y sanitarnej – (koordynator zespo³u inspektorów nadzoru inwestorskiego), posiadaj±c± uprawnienia budowlane do nadzoru nad robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ: cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych bez ograniczeñ, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. - Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.) oraz Rozporz±dzenie Ministra Inwestycji i Rozwoju z dn. 29.04.2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2019 r. poz. 831) lub równowa¿nych, wydanych na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, która wyka¿e, ¿e posiada min. 5-letnie do¶wiadczenie zawodowe, liczone od daty wydania uprawnieñ budowlanych,
co najmniej 1 osob±, która bêdzie pe³niæ funkcjê inspektora nadzoru robót bran¿y elektrycznej i elektroenergetycznej, posiadaj±c± uprawnienia budowlane do nadzoru nad robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ: elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeñ , w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. - Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.) oraz Rozporz±dzenie Ministra Inwestycji i Rozwoju z dn. 29.04.2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2019 r. poz. 831) lub równowa¿nych, wydanych na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, która wyka¿e, ¿e posiada min. 5-letnie do¶wiadczenie zawodowe, liczone od daty wydania uprawnieñ budowlanych,
co najmniej 1 osob±, która bêdzie pe³niæ funkcjê inspektora nadzoru robót bran¿y drogowej, posiadaj±c± uprawnienia budowlane do nadzoru nad robotami budowlanymi w specjalno¶ci drogowej bez ograniczeñ w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. - Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.) oraz Rozporz±dzenie Ministra Inwestycji i Rozwoju z dn. 29.04.2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2019 r. poz. 831) lub równowa¿nych, wydanych na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, która wyka¿e, ¿e posiada min. 5-letnie do¶wiadczenie zawodowe, liczone od daty wydania uprawnieñ budowlanych,
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) o¶wiadczenie Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp., w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy pzp.
b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarcze w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed ich z³o¿eniem,
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) wykazu osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji robót, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie budow± i robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych czynno¶ci oraz informacj± o podstawie dysponowania tymi osobami.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Nie dotyczySEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
10.5 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ¿aden z Wykonawców nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu z postêpowania, z uwagi przes³anki okre¶lone w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp.10.6 O¶wiadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp. dotycz±ce braku podstaw do wykluczenia oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu, sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
10.7 Zamawiaj±cy, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej winien zostaæ wykazany przez jednego z wykonawców wchodz±cych w sk³ad konsorcjum, z zastrze¿eniem, ¿e spe³niaj±cy ten warunek Wykonawca bêdzie faktycznie realizowa³ zamówienie.
10.8 Zamawiaj±cy, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej - dopuszcza ³±czne spe³nianie warunku przez Wykonawców.
10.9 Zamawiaj±cy mo¿e, oceniaj±c zdolno¶æ techniczn± lub zawodow±, na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ, ¿e wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli posiadanie przez wykonawcê sprzecznych interesów, w szczególno¶ci zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia na ka¿dym etapie postêpowania (art. 116 ust. 2 ustawy Pzp.).
10.10 W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia wykazuj±c warunek udzia³u w postêpowaniu mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
10.11 Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia zobowi±zani s± do:
- ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie prowadzonego postêpowania,
- z³o¿enia stosownego pe³nomocnictwa,
- z³o¿enia wraz z ofert± o¶wiadczenia o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, z którego winno wynikaæ, jaki zakres zamówienia wykonywaæ bêd± poszczególni Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia.
10.12 O¶wiadczenia lub formularze sk³adane przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spó³ka cywilna) podpisuje w imieniu wszystkich wykonawców ustanowiony Pe³nomocnik lub wszyscy wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln±.
10.13 Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie z Pe³nomocnikiem wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
10.14 W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie bêd±ce przedmiotem niniejszego postêpowania przez kilku wykonawców, (konsorcjum, spó³ka cywilna) , warunki udzia³u formalne, tj. warunek, aby nie byæ wykluczonym z ubiegania siê o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 108 ust.1 i 109 ustawy Pzp musz± byæ spe³nione oddzielnie przez ka¿dego z tych wykonawców, natomiast okre¶lone powy¿ej przez zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu (je¿eli warunki w tym zakresie zosta³y okre¶lone przez Zamawiaj±cego w SWZ) mog± byæ spe³nione ³±cznie przez wszystkich tych wykonawców.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
8.1 Wszelkie zmiany w umowie pod rygorem niewa¿no¶ci musz± byæ dokonane w formie pisemnej.8.2 Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany istotnych postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie:
1) zmiany danych Wykonawcy lub zmiany wynikaj±cej z przekszta³cenia podmiotowego po stronie Wykonawcy np. w formie sukcesji;
2) zmiany ceny wynikaj±cej ze zmiany obowi±zuj±cych stawek VAT;
3) zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy – zmiana polegaj±ca na przed³u¿eniu terminu
wykonania przedmiotu umowy o czas opó¼nienia, je¿eli takie opó¼nienie jest lub bêdzie mia³o
wp³yw na wykonanie przedmiotu umowy w terminie w nastêpuj±cych przypadkach:
a) wyst±pienia konieczno¶ci wykonania robót dodatkowych,
b) wyst±pienia wcze¶niej nie przewidzianych okoliczno¶ci, niezale¿nych od Wykonawcy,
a w szczególno¶ci si³y wy¿szej;
c) zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy – zmiana polegaj±ca na zmianie terminu
wykonania przedmiotu umowy w przypadku zmiany zakresu finansowania, o ile bêdzie ona mia³a wp³yw na ustalony termin wykonania robót budowlanych;
d) zmiany podwykonawcy z zastrze¿eniem, ¿e je¶li Wykonawca w postêpowaniu o udzielenie
niniejszego zamówienia, w wyniku którego zawarto umow± pos³u¿y³ siê do¶wiadczeniem
podwykonawcy, nowy podwykonawca musi równie¿ wykazaæ siê do¶wiadczeniem wymaganym przez Zamawiaj±cego w procedurze o udzielenie zamówienia bêd±cego przedmiotem umowy;
e) zmiany osób pe³ni±cych funkcjê inspektorów bran¿owych – zmiana bêdzie mo¿liwa na wniosek Wykonawcy, uzasadniony obiektywnymi okoliczno¶ciami, po przedstawieniu i zaakceptowaniu przez Zamawiaj±cego kandydatury innej osoby spe³niaj±cej warunki zawarte w SIWZ oraz przed³o¿eniu dokumentów potwierdzaj±cych uprawnienia tych osób wraz z aktualnymi za¶wiadczeniami o przynale¿no¶ci do w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-03-03 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem platformy zakupowej na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/wiazownica
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-03 09:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-04-01
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- PE£NIENIE FUNKCJI IN¯YNIERA KONTRAKTU WRAZ Z KOMPLEKSOWYM NADZOREM INWESTORSKIM W RAMACH INWESTYCJI PN.: "ROZBUDOWA GDYÑSKIEGO CENTRUM ONKOLOGII W SZPITALU MORSKIM IM. PCK W GDYNI" ..."
- Pe³nienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla inwestycji "Rozbudowa budynku CKZiU oraz placu manewrowego do nauki jazdy"
- Nadzór inwestorski nad "Budow± przydomowych oczyszczalni ¶cieków na terenie gminy Sêdziszów"
- Pe³nienie funkcji Inwestora Zastêpczego dla inwestycji dot.rozbudowy i przebudowy budynku B i D Szpitala na potrzeby bloku operacyjnego i centralnej sterylizatorni wraz z infrastruktur± towarzysz±c±
- "Remont obiektu mostowego na drodze publicznej gminnej Po³upin - Krosno Odrzañskie (dz. nr 356 obr. Po³upin)".
- "Budowa sieci wodoci±gowej na terenie Gminy Moskorzew - m. Chlewska Wola - Podniesienie jako¶ci ¿ycia mieszkañców"
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.