Ogłoszenie z dnia 2025-02-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00670071/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-23
- 2025/BZP 00010047/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-07
- 2025/BZP 00024819/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-13
- 2025/BZP 00045273/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-17
- 2025/BZP 00057530/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej z przepompownią ścieków w m. Stanin, gm. Stanin
realizacja zadania w formule zaprojektuj i wybuduj
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Stanin
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582500
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: brak
1.5.2.) Miejscowość: Tuchowicz
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-422
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.7.) Numer telefonu: 25 6299631
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: stanin@stanin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.stanin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-42df11fa-2bb7-426e-a4aa-e00bac1fc5091.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej z przepompownią ścieków w m. Stanin, gm. Staninrealizacja zadania w formule zaprojektuj i wybuduj
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-42df11fa-2bb7-426e-a4aa-e00bac1fc509
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00125060
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie realizowane w ramach pomocy finansowej na operacje typu: „Gospodarka wodno-ściekowa” w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem ulepszeniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00670071
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IG.271.17.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej z przepompownią
ścieków w m. Stanin.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz z uzgodnieniami wymaganymi przepisami prawa budowlanego
oraz uzyskanie ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę – jeżeli będzie wymagana;
2) Opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiary robót;
3) Wykonanie robót budowalnych, montażowych, zagospodarowanie terenów zieleni w oparciu o opracowaną
dokumentację,
4) Zapewnienie gwarancji na wykonane prace.
Kompletna dokumentacja projektowa winna zawierać:
opracowanie projektów budowlano - wykończeniowych w zakresie niezbędnym do uzyskania pozwolenia na budowę oraz
realizacji zadania
(4 egzemplarze w wersji papierowej oraz 1 w wersji elektronicznej na płycie CD w formie PDF);
wykonanie przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich (1 egzemplarz
w wersji papierowej oraz 1 w wersji elektronicznej na płycie CD w formie PDF);
specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót (1 egzemplarz w wersji papierowej);
informację o wymaganiach bezpieczeństwa i ochrony zdrowia;
wykonanie badań geologicznych terenu.
Zakres i specyfika robót wymaga:
- wykonania dokumentacji wymaganej do uzyskania pozwolenia na budowę
w uzgodnieniu z Zamawiającym;
uzyskanie wymaganych uzgodnień, decyzji i opinii wymaganych odrębnymi przepisami;
opracowania, w uzgodnieniu z inwestorem specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót (1 egzemplarz w wersji
papierowej);
sporządzenia przedmiaru robót;
sporządzenia informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
w przypadku gdy jej opracowanie jest wymagane na podstawie odrębnych przepisów;
sporządzenie operatu wodno-prawnego i uzyskanie pozwolenia wodno-prawnego – jeżeli będzie wymagane.
Wykonanie budowy sieci wodociągowej:
- Dn 110 mm o długości około 2425 m wraz z niezbędną armaturą, zasuwami, hydrantami, zaworami odpowietrzającymi,
odwodnieniem, komorami pomiarowymi oraz zaworami redukcyjnymi jeżeli będą wymagane.
Wykonanie kanalizacji sanitarnej:
- DN200PVC mm o długości około 2955 m z przepompownią cieków i kolektorem tłocznym
Podczas projektowania należy przewidzieć studzienki rewizyjne sieciowe co 50 m umożliwiające podłączenie użytkowników w ilości ok. 60 szt. (studzienki rewizyjne lokalizować, o ile jest to możliwe, na granicy dwóch działek).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4372000,01 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4477200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4372000,01 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Instalacyjno-Budowlany Eugeniusz Zalewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 030799729
7.3.3) Ulica: Gałczyńskiego 45
7.3.4) Miejscowość: Łuków
7.3.5) Kod pocztowy: 21-400
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE EUGENIUSZ ZALEWSKI
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE EUGENIUSZ ZALEWSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4372000,01 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-06-208.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa kanalizacji sanitarnej części południowej gminy Cegłów z podziałem na dwie części
- "Przebudowa nawierzchni ul. Osiedlowej w Wyględach"
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1644K Łopuszna - Dursztyn w miejscowości Krempachy
- Budowa czterech budynków kontenerowych o funkcji zaplecza szatniowo-socjalnego i magazynowego z przyłączem kanalizacji sanitarnej i zagospodarowaniem terenu
- Wykonanie w formule "z. i w." montażu paneli PV (farma fotowoltaiczna) wraz z magazynowaniem energii na terenie Ośr. Nauk-dyd Astronomiczno-Geodezyjnego WGiK PW w Józefosławiu przy ul. Ogrodowej 2.
- Opracowanie dokumentacji projektowej na kompleksowe prace remontowo- konserwatorskie zabytkowego budynku przy ul. Bardowskiego 2 wraz z zagospodarowaniem jego otoczenia
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.