Ogłoszenie z dnia 2025-02-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00069297/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług w zakresie sprzątania w Prokuraturze Okręgowej w Łomży i podległych jej prokuraturach rejonowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PROKURATURA OKRĘGOWA W ŁOMŻY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450113135
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szosa Zambrowska 1/27
1.5.2.) Miejscowość: Łomża
1.5.3.) Kod pocztowy: 18-400
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.7.) Numer telefonu: 86 2155441
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro.podawcze.polom@prokuratura.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/po-lomza
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2fa10339-bec9-4ad3-91b4-e386dc620c081.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług w zakresie sprzątania w Prokuraturze Okręgowej w Łomży i podległych jej prokuraturach rejonowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2fa10339-bec9-4ad3-91b4-e386dc620c08
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00124974
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00014436/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie usług w zakresie sprzątania w Prokuraturze Okręgowej w Łomży i podległych jej prokuraturach rejonowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00069297
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 3002-7.261.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 394134,63 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług w zakresie sprzątania wewnątrz budynku Prokuratury Okręgowej w Łomży z siedzibą: ul. Szosa Zambrowska 1/27, 18-400 Łomża . Powierzchnia całkowita do sprzątania 1848,35m2
Powierzchnia codziennego sprzątania budynku Prokuratury Okręgowej w Łomży : 1213,35 m2
Powierzchnia okien ok. 201 m2
Piwnice ok. 635 m2
4.5.3.) Główny kod CPV: 90919200-4 - Usługi sprzątania biur
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90910000-9 - Usługi sprzątania
90911300-9 - Usługi czyszczenia okien
90919100-3 - Usługi czyszczenia urządzeń biurowych
4.5.5.) Wartość części: 218448,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług w zakresie sprzątania wewnątrz budynku Prokuratury Rejonowej w Łomży z siedzibą: ul. Szosa Zambrowska 1/27, 18-400 Łomża . Powierzchnia całkowita do sprzątania 780,6m2
Powierzchnia codziennego sprzątania: 474,31 m2
Powierzchnia okien ok. 71 m2
Piwnice 206,29 m2
4.5.3.) Główny kod CPV: 90919200-4 - Usługi sprzątania biur
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90910000-9 - Usługi sprzątania
90911300-9 - Usługi czyszczenia okien
90919100-3 - Usługi czyszczenia urządzeń biurowych
4.5.5.) Wartość części: 100368,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług w zakresie sprzątania wewnątrz budynku Prokuratury Rejonowej w Grajewie z siedzibą: ul. Wojska Polskiego 82, 19-200 Grajewo. Powierzchnia całkowita budynku 181,21 m2
Powierzchnia codziennego sprzątania budynku: 181,21 m2,
Powierzchnia okien ok. 29 m2
4.5.3.) Główny kod CPV: 90919200-4 - Usługi sprzątania biur
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90910000-9 - Usługi sprzątania
90919100-3 - Usługi czyszczenia urządzeń biurowych
90911300-9 - Usługi czyszczenia okien
4.5.5.) Wartość części: 39852,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
– Świadczenie usług w zakresie sprzątania wewnątrz budynku Prokuratury Rejonowej w Wysokiem Mazowieckiem z siedzibą: ul. Ludowa 15B 18-200 Wysokie Mazowieckie. Powierzchnia całkowita budynku 292,91m2
Powierzchnia codziennego sprzątania budynku: 209,95 m2
Powierzchnia okien ok. 58 m2
4.5.3.) Główny kod CPV: 90919200-4 - Usługi sprzątania biur
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90910000-9 - Usługi sprzątania
90911300-9 - Usługi czyszczenia okien
90919100-3 - Usługi czyszczenia urządzeń biurowych
4.5.5.) Wartość części: 44052,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług w zakresie sprzątania wewnątrz budynku Prokuratury Rejonowej w Zambrowie z siedzibą: ul. Wojska Polskiego 56 18-300 Zambrów. Powierzchnia całkowita pomieszczeń 230,35 m2
Powierzchnia codziennego sprzątania pomieszczeń: 230,35 m2
Powierzchnia okien ok. 49 m2
4.5.3.) Główny kod CPV: 90919200-4 - Usługi sprzątania biur
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90910000-9 - Usługi sprzątania
90911300-9 - Usługi czyszczenia okien
90919100-3 - Usługi czyszczenia urządzeń biurowych
4.5.5.) Wartość części: 41032,80 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług w zakresie sprzątania wewnątrz budynku Prokuratury Rejonowej w Kolnie z siedzibą: ul. Wojska Polskiego 36, 18-500 Kolno Powierzchnia całkowita budynku 584 m2
Powierzchnia piwnic 200 m2
Powierzchnia codziennego sprzątania budynku: 225,61 m2
Powierzchnia okien ok. 58 m2
4.5.3.) Główny kod CPV: 90919200-4 - Usługi sprzątania biur
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90910000-9 - Usługi sprzątania
90911300-9 - Usługi czyszczenia okien
90919100-3 - Usługi czyszczenia urządzeń biurowych
4.5.5.) Wartość części: 41032,80 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 218448,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 634273,21 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 218448,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AKMAR Plus Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 383012377
7.3.3) Ulica: Wyszyńskiego 5B
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 10-455
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 218448,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-04-01 do 2027-03-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 100368,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 257421,88 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 100368,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AKMAR Plus Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 383012377
7.3.3) Ulica: Wyszyńskiego 5B
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 10-455
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 100368,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-04-01 do 2027-03-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39852,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 115128,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39852,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AKMAR Plus Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 383012377
7.3.3) Ulica: Wyszyńskiego 5B
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 10-455
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39852,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-04-01 do 2027-03-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44052,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 115128,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 44052,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): CLIMBEX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Impel Facility Services Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 530943270
7.3.3) Ulica: ul. Dobrzeńska 64
7.3.4) Miejscowość: Opole
7.3.5) Kod pocztowy: 45-920
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 44052,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-04-01 do 2027-03-31Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 41032,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 115128,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 41032,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AKMAR Plus Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 383012377
7.3.3) Ulica: Wyszyńskiego 5B
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 10-455
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 41032,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-04-01 do 2027-03-31Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 41032,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 202137,22 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 41032,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AKMAR Plus Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 383012377
7.3.3) Ulica: Wyszyńskiego 5B
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 10-455
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 41032,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-04-01 do 2027-03-31INNE PRZETARGI Z ŁOMŻY
- Dostawy oleju opałowego lekkiego L-1 do Zakładu Karnego w Czerwonym Borze oraz jego Oddziału Zewnętrznego w Grądach-Woniecku
- Przebudowa i rozbudowa obiektu mostowego JNI 01028672 wraz z przebudową i rozbudową dojazdów stanowiących drogę powiatową nr 1940B w m. Milewo na odc. o dł. 520 m gmina Łomża
- Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej dla planowanej inwestycji pn. Budowa budynku biurowo-socjalnego z zapleczem magazynowo - garażowo - warsztatowym oraz PSZOK
- Modernizacja energetyczna budynków Ochotniczych Straży Pożarnych w Gminie Łomża
- Dostawa odczynników wraz z najmem dwóch analizatorów hematologicznych DIFF-5 dla Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży, znak sprawy.
- Rozbudowa mostu na rzece Łomżyczka w ciągu drogi krajowej nr 61, ul. Wojska Polskiego w Łomży
więcej: przetargi w Łomży »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa sprzątania pomieszczeń WORD w Łodzi w Oddziale Terenowym w Skierniewicach
- Usługi utrzymania obiektów, których zarządcą jest Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych w Lipnie Sp. z o.o.
- Usługa utrzymania czystości dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie
- Usługi sprzątania pomieszczeń i posesji Oddziału Terenowego w Łodzi Telewizji Polskiej S.A w likwidacji
- "Sprzątanie pomieszczeń w siedzibie Krakowskiego Teatru Scena STU w 2025/2026"
- Utrzymanie czystości i porządku w częściach wspólnych budynków oraz terenów otaczających nieruchomości komunalnego zasobu mieszkaniowego Gminy Miasto Zgierz zarządzanych przez MPGM spółka z o.o.
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.