eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Usługi ochrony obiektów Muzeum Wojska Polskiego w 2023 r.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-03-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi ochrony obiektów Muzeum Wojska Polskiego w 2023 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MUZEUM WOJSKA POLSKIEGO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140861819

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleje Jerozolimskie 3

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-495

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@muzeumwp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumwp.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.muzeumwp.pl/ogloszenia/ogloszenia-o-zamowieniach/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi ochrony obiektów Muzeum Wojska Polskiego w 2023 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ca54e61c-6b15-11ed-abdb-a69c1593877c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00124786

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00454249/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-14/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zakres zamówienia obejmuje:
1) Ochronę nw. obiektów MWP na Cytadeli:
a) Ochronę Budynku nr 78 biurowo-administracyjny
b) Ochronę Budynku nr 96 warsztatowy,
c) bramy wjazdowej od strony ul. Dymińskiej,
d) kontrolę i kierowanie ruchem samochodowym i osobowym,
e) ochronę biura przepustek,
f) ochronę Budynku nr 60 – drzwi nr 8, 9 i 10(tzw. Kazamaty),
g) ochronę Budynku nr 5,
h) ochronę Budynku nr 6;
i) ochronę Budynku nr 50;
j) ochronę Budynku nr 53;
2) ochronę Muzeum Katyńskiego - oddziału Martyrologicznego MWP.

Teren podlegający ochronie w ramach zamówienia ma powierzchnie ok. 22 hektarów.

Obiekty MWP są wyposażone w system telewizji dozorowanej. W ramach zamówienia zadanie realizowane będzie przez trzech kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej wpisach na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej zgodnie z art. 26 ustawy z dnia 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2021 r. poz. 1995) przez pełne 24 godz. na dobę.
Ochrona Cytadeli Warszawskiej zorganizowana będzie w systemie hybrydowym w ścisłej współpracy z Wewnętrzną Służbą Ochrony Muzeum Wojska Polskiego. Pracownicy ochrony podlegać będą bezpośrednio pod Dowódcę zmiany warty MWP. Zleceniodawca zastrzega sobie możliwość swobodnego organizowania pracy wartowników w miarę potrzeb i możliwości w obrębie cytadeli Warszawskiej.

Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje ochronę Muzeum Katyńskiego – Oddziału Martyrologicznego Muzeum Wojska Polskiego przy ul. Jana Jeziorańskiego 4
w Warszawie zgodnie z Planem Ochrony (nr 1186 z 15 maja 2017 r.), Instrukcją Bezpieczeństwa Pożarowego (nr 1595 z dnia 22 czerwca 2017 r.) oraz monitoring systemów alarmowych w następującym składzie:
a) dowódca ochrony (zmiany) - w budynku Muzeum, pomieszczenie monitoringu - całodobowo,
b) pracownik ochrony – pomieszczenie monitoringu, wymiennie z posterunkiem w Bramie Nowomiejskiej - całodobowo,
c) pracownik ochrony - posterunek jednoosobowy na zewnątrz obiektów Muzeum Katyńskiego - rejon Bramy Nowomiejskiej i budynku biurowo-administracyjnego w godzinach: 7.00-17.00 (10 godzin) w dniach poniedziałek - piątek) oraz 8.30 – 16.30 (8 godzin) sobota - niedziela), wymiennie z posterunkiem na monitoringu w budynku.
W dniach, w których muzeum jest zamknięte dla zwiedzających (1.01.2023 r. Nowy Rok, 6.01.2023 r. Trzech Króli, 9.04.2023 r. Wielkanoc, 1.05.2023 r., 8.06.2023 r. Boże Ciało, 1.11.2023 r., 24-26.12.2023 r. Boże Narodzenie – dwóch pracowników ochrony (bez posterunku na zewnątrz).

Muzeum Katyńskie zlokalizowane jest w Cytadeli Warszawskiej i zajmuje obszar o pow. ok. 2 ha. Kompleks Muzeum składa się z następujących obiektów:
1) budynku głównego zwanego Kaponierą o charakterze wystawienniczym i biurowo-administracyjnym,
2) budynku biurowo-technicznego i magazynowego
3) Baterii Barkowej – Epitafium,
4) Bramy Nowomiejskiej wraz z pomieszczeniami o charakterze usługowo-informacyjnym i administracyjnym,
5) dojścia (schody, winda i obiekty techniczne infrastruktury),
6) stacji transformatorowej,
7) budynku węzła cieplnego i agregatów wody lodowej,
8) Placu apelowego wraz z infrastrukturą ekspozycyjną i techniczną,
9) „Droga straży” – wzdłuż muru Carnota wraz z obiektami ekspozycyjnymi i infrastrukturą techniczną,
10) Dzwonu katyńskiego znajdującego się na zewnątrz Muzeum przy kaponierze od strony Wisłostrady.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

92522000-6 - Usługi ochrony obiektów i budynków historycznych

4.5.5.) Wartość części: 1444292,68 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Opis położenia muzeum i zajmowanych przez niego budynków
Muzeum Wojska Polskiego zlokalizowane jest przy Al. Jerozolimskich 3 i zajmuje obszar o pow. ok. 2 ha. Kompleks muzeum znajduje się w części budynku Muzeum Narodowego.

Obiekt Główny MWP zlokalizowany jest na terenie Dzielnicy Warszawa Śródmieście. Bezpośrednie sąsiedztwo budynku stanowi:
- od strony północnej – Al. Jerozolimskie;
- od strony wschodniej – park i ul. Kruczkowskiego;
- od strony zachodniej – przylega do Muzeum Narodowego;
- od strony południowej – park i ul. Książęca.
Droga dojazdowa – prowadzi od Al. Jerozolimskich, nawierzchnia utwardzona, asfaltowa z możliwością dojazdów do transportu ciężkiego.

Opis obiektu

Powierzchnia całkowita obiektu – 4506,14 m2,
Ekspozycja plenerowa o powierzchni 23650 m2.

Muzeum zlokalizowane jest w budynku Muzeum Narodowego i zajmuje skrzydło budynku od strony północnej i wschodniej oraz części parteru i pierwszego piętra od strony południowej. Poszczególne skrzydła budynku posiadają różne ilości kondygnacji:

- skrzydło południowe 3 kondygnacje;
- skrzydło wschodnie w części wystawowej 2 kondygnacje;
- skrzydło wschodnie w części biurowej 4 kondygnacje;
- skrzydło północne 1 kondygnacja (łącznik)
Od strony Al. Jerozolimskich istnieje łącznik między budynkiem administracyjnym, a Muzeum Narodowym w którym mieszczą się magazyny sztandarów, umundurowania i magazyn sztuki (malarstwo) oraz pracownia drewna i metalu.
W części południowo – zachodniej znajdują się kontenery ogólno-magazynowe (materiałowe) oraz pomieszczenia biurowe


Obiekty są wyposażone w system telewizji dozorowanej. W ramach zamówienia zadanie realizowane będzie przez dwóch kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej wpisach na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej zgodnie z art. 26 ustawy z dnia 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2021 r. poz. 1995) przez pełne 24 godz. na dobę:
1) pracownika ochrony nr.1 – stanowisko w pomieszczeniu monitoringu, wymiennie z pracownikiem ochrony nr. 2;
2) pracownik ochrony nr.2 - posterunek obchodowy

Ochrona Muzeum Wojska Polskiego zorganizowana będzie w systemie hybrydowym w ścisłej współpracy z Wewnętrzną Służbą Ochrony Muzeum Wojska Polskiego. Pracownicy ochrony podlegać będą bezpośrednio pod Dowódcę zmiany warty MWP.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

92522000-6 - Usługi ochrony obiektów i budynków historycznych

4.5.5.) Wartość części: 512780,49 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Opis położenia muzeum i zajmowanych przez niego budynków
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia w Muzeum Polskiej Techniki Wojskowej – Oddziale Muzeum Wojska Polskiego, zgodnie z Planem Ochrony (nr 2008 z 15 lipca 2015 r.), Instrukcją Bezpieczeństwa Pożarowego (nr 1595 z dnia 22 czerwca 2017 r.)

Obszar objęty ochroną obejmuje Fort IX Czerniakowski przy ulicy Powsińskiej 13
w Warszawie, w tym:
1) 2 ha – ekspozycji plenerowej;
2) 1,2 ha – magazynu plenerowego;
Oraz następujące budynki:

Na terenie Fortu zlokalizowany jest się budynek główny, w którym znajdują się pomieszczenia o powierzchni:
- pomieszczenia biurowo- konferencyjne o powierzchni 600 m2
- ekspozycja broni pancernej o powierzchni 400 m2
- inne ekspozycje 400m2.
Pozostałe pomieszczenia to warsztaty i magazyny. Budynek główny jest jednokondygnacyjny, wykonany z materiałów niepalnych, obsypany 1 metrową warstwą ziemi. Ponadto w kompleksie znajduje się barak parterowy materiałów palnych o powierzchni 800 m2 oraz kotłownia materiałów niepalnych o powierzchni 400 m2 częściowo zagospodarowane. Wszystkie pomieszczenia mają oddzielne wejścia.

Cały teren ma zróżnicowaną konfigurację, posiada dostateczne oświetlenie w porze nocnej.
Obiekty są wyposażone w system telewizji dozorowanej. W ramach zamówienia zadanie realizowane będzie przez dwóch kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej wpisach na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej zgodnie z art. 26 ustawy z dnia 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2021 r. poz. 1995) przez pełne 24 godz. na dobę:
1) pracownika ochrony nr.1 – stanowisko w pomieszczeniu monitoringu, wymiennie z pracownikiem ochrony nr. 2;
2) pracownik ochrony nr.2 - posterunek obchodowy
Ochrona Muzeum Techniki Wojskowej zorganizowana będzie w systemie hybrydowym w ścisłej współpracy z Wewnętrzną Służbą Ochrony Muzeum Wojska Polskiego. Pracownicy ochrony podlegać będą bezpośrednio pod Dowódcę zmiany warty MWP.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

92522000-6 - Usługi ochrony obiektów i budynków historycznych

4.5.5.) Wartość części: 512780,49 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zakres zamówienia obejmuje ochronę 6 budynków na działce o powierzchni 2 ha
w Poznaniu przy ul. 3. Pułku Lotniczego. Teren podlegający ochronie jest ogrodzony oraz oświetlony.

Budynki i teren Muzeum jest wyposażony w system telewizji dozorowanej i systemy
alarmowe i informujące.

W ramach zamówienia zadanie realizowane będzie przez jednego kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej wpisanego na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej zgodnie z art. 26 ustawy z dnia 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2021 r. poz. 1995) oraz dwóch pracowników ochrony przez pełne 24 godz.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.5.5.) Wartość części: 780487,80 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1668090,53 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1736483,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1668090,53 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): HOLDING HUNTERS Sp. z o.o. Sp.k.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: HUNTERS24 Sp.z o.o. Sp.K. ; GREEN HUNTERS Sp.z o.o.Sp.K. ; BLUE HUNTERS Sp.z o.o.Sp.K. ; HUNTERS OCHRONA PLUS Spółka z o.o.; HUMAN HUNTERS Sp.z o.o.Sp.K.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9950254487

7.3.3) Ulica: ul. Bukowska 114

7.3.4) Miejscowość: Grodzisk Wielkopolski

7.3.5) Kod pocztowy: 62-065

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1668090,53 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-12-30 do 2023-12-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 620412,98 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 675364,46 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 620412,98 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): MSA Security Sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: CIVIS POLSKA Sp. z o.o.; TETTSUI SECURITY Sp. z o.o. Sp.k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9571115385

7.3.3) Ulica: ul. Ks. Leona Miszewskiego 3/2

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-239

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 564293,76 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-02-01 do 2023-12-30

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 620412,98 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 675364,46 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 620412,98 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): MSA Security Sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: CIVIS Polska Sp. z o.o.; TETTSUI SECURITY Sp. z o.o. Sp.k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9571115385

7.3.3) Ulica: ul. Ks. Leona Miszewskiego 3/2

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-239

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 564293,76 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-02-01 do 2023-12-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 953246,56 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 976843,37 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 953246,56 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKOTRADE Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5260207887

7.3.3) Ulica: ul. Melomanów 4

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-712

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 953246,56 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-12-30 do 2023-12-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.