eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wali³y-Stacja › Kompleksowa ochrona ¿ubra w Polsce - utrzymanie poletek ¿erowych na terenie Nadle¶nictwa Wali³y w roku 2022



Og³oszenie z dnia 2022-04-15


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Kompleksowa ochrona ¿ubra w Polsce - utrzymanie poletek ¿erowych na terenie Nadle¶nictwa Wali³y w roku 2022

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Nadle¶nictwo Wali³y

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050511730

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Bia³ostocka 3

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Wali³y-Stacja

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-040

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Bia³ostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: walily@bialystok.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://walily.bialystok.lasy.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inna pañstwowa jednostka organizacyjna nieposiadaj±ca osobowo¶ci prawnej

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ

Gospodarka le¶na

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowa ochrona ¿ubra w Polsce - utrzymanie poletek ¿erowych na terenie Nadle¶nictwa Wali³y w roku 2022

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-ce161447-bca2-11ec-b879-9a86e5ac3946

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00124727

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-04-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Zamówienie wspó³finansowane ze ¶rodków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i ¦rodowisko Nr projektu POIS.02.04.00-00-0027/18

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://www.platformazakupowa.pl/pn/lasy_walily

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postêpowaniu o
udzielenie zamówienia i w konkursie, w tym sk³adanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w
postêpowaniu lub konkursie, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ
miêdzy zamawiaj±cym a wykonawc±, z uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w ustawie PZP odbywa
siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej. Przez ¶rodki komunikacji elektronicznej rozumie siê
¶rodki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug
drog± elektroniczn± (Dz. U. z 2020 r. poz. 344). Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami
odbywa siê przy u¿yciu:• Platformy zakupowej: www.platformazakupowa.pl/pn/lasy_walily, • Poczty
elektronicznej: walily@bialystok.lasy.gov.pl, z zastrze¿eniem, ¿e z³o¿enie Oferty nastêpuje wy³±cznie
przy u¿yciu platformyhttps://www.platformazakupowa.pl/pn/lasy_walily

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformazakupowa.pl, tj.:
a. sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿
512 kb/s,
b. komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2
GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux,
lub ich nowsze wersje,
c. zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja
10 0.,
d. w³±czona obs³uga JavaScript,
e. zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
f. szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa siê za pomoc± protoko³u TLS 1.3.
g. oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas
(hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego
Urzêdu Miar.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 21.1. Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych osobowych, Dz. Urz. UE L 119 z 04 maja 2016 r., str. 1 – dalej „RODO”) Zamawiaj±cy informuje, i¿ administratorem danych osobowych jest Minister w³a¶ciwy do spraw rozwoju regionalnego, pe³ni±cy funkcjê Instytucji Zarz±dzaj±cej Programem Operacyjnym Infrastruktura i ¦rodowisko 2014-2020 (POIi¦ 2014-2020), z siedzib± przy ul. Wspólnej 2/4, 00-926 Warszawa.
21.2. Nadle¶nictwo Wali³y (Zamawiaj±cy) jest podmiotem przetwarzaj±cym dane osobowe na podstawie porozumienia zawartego z administratorem (tzw. procesorem).
21.3. W przypadku pytañ kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych Ministerstwa w³a¶ciwego do spraw rozwoju regionalnego (Instytucji Zarz±dzaj±cej POIi¦) jest mo¿liwy:
a. pod adresem: ul. Wspólna 2/4, 00-926 Warszawa,
b. pod adresem e-mail: IOD@mfipr.gov.pl.
21.4. Dane osobowe przetwarzane bêd± na potrzeby realizacji POIi¦ 2014-2020, w tym w szczególno¶ci w celu realizacji Projektu pn. „Kompleksowa ochrona ¿ubra w Polsce” nr POIS.02.04.00-00-0027/18, w ramach dzia³ania 2.4 o¶ priorytetowa II Programu Operacyjnego Infrastruktura i ¦rodowisko 2014 – 2020, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO, przetwarzanie jest niezbêdne do zawarcia, realizacji oraz rozliczenia umowy.
21.5. Dane osobowe pozyskane w zwi±zku z zawart± umow± bêd± przechowywane nie d³u¿ej ni¿ w terminach przewidzianych prawem, zgodnie z ustaw± z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
21.6. Niezale¿nie od postanowieñ pkt 5. powy¿ej, w przypadku zawarcia umowy, dane osobowe bêd± przetwarzane do up³ywu okresu przedawnienia roszczeñ.
21.7. Dane osobowe pozyskane w zwi±zku z zawart± umow± mog± zostaæ przekazane do organów publicznych i urzêdów pañstwowych lub innych podmiotów upowa¿nionych na podstawie przepisów prawa, lub podmiotom ¶wiadcz±cym us³ugi informatyczne oraz doradcze, w tym us³ugi prawne i konsultingowe.
21.8. Stosownie do art. 22 RODO, decyzje dotycz±ce danych osobowych nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany.
21.9. Dane osobowe nie s± przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub organizacji miêdzynarodowej.
21.10. Osoba, której dane dotycz±, ma prawo:
a. dostêpu do tre¶ci swoich danych oraz otrzymania ich kopii (art. 15 RODO),
b. sprostowania danych (art. 16. RODO),
c. usuniêcia danych (art. 17 RODO),
d. ograniczenia przetwarzania danych (art. 18 RODO),
e. przenoszenia danych (art. 20 RODO),
f. wniesienia skargi do organu nadzorczego (Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00–193 Warszawa) nadzoruj±cego zgodno¶æ przetwarzania danych z przepisami o ochronie danych osobowych.
21.11. Obowi±zek podania danych osobowych jest wymogiem umownym; konsekwencj± niepodania okre¶lonych danych jest brak mo¿liwo¶ci zawarcia, wykonania i rozliczenia umowy cywilnoprawnej.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SA.270.15.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres prac obejmuje nawo¿enie, uprawê gleby (orka, bronowanie), siew nasion, orkê jesienn±, siew oziminy na poletkach ¿erowych, na terenie Nadle¶nictwa Wali³y,
o ³±cznej powierzchni 18,49 ha.
1) Nawo¿enie:
Zakres prac obejmuje:
a. Przygotowanie do pracy oraz regulacjê potrzebnych maszyn i urz±dzeñ; dojazd na wskazan± w zleceniu pozycjê oraz powrót;
b. Zakup nawozu organicznego (obornik lub poferment);
c. Rozwiezienie nawozu organicznego (obornik lub poferment) w ilo¶ci 20 t/ha;
• Zamawiaj±cy zastrzega, ¿e powierzchnia okre¶lona do wykonania mo¿e ulec zmianie ze wzglêdu na warunki terenowe tj. podtopienia.
w przypadku niektórych powierzchni mo¿e byæ konieczne u¿ycie specjalistycznego sprzêtu umo¿liwiaj±cego pracê w terenach podmok³ych (bli¼niacze ogumienie do ci±gnika).
2) Uprawa gleby na poletkach ¿erowych w Nadle¶nictwie Wali³y na powierzchni 18,49 ha
Zakres prac obejmuje:
a. Zbiór kamieni;
b. Orka siewna:
• orka siewna na g³êboko¶æ 15 cm, bronowanie po orce siewnej
3) Orka jesienna
Zakres prac obejmuje:
a. Wa³owanie
b. Orkê jesienn±
4) Siew nasion
a. Pszenica ozima – 140–190 kg/ha,
b. Nasiona o du¿ej odporno¶ci na suszê, choroby grzybowe i zmienne warunki klimatyczne.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 77100000-1 - Us³ugi rolnicze

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

03111000-2 - Nasiona

24430000-7 - Nawozy zwierzêce lub ro¶linne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-09-20

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze ofert Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena – 60 %
2) Samodzielna realizacja kluczowych elementów (czê¶ci) zamówienia - 40%.
16.2. Sposób obliczania punktów:
1) W ramach kryterium „Cena” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:
Cn
C = ------------ x100 pkt x 60 %
Co
gdzie:
• C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”,
• Cn - najni¿sza cena spo¶ród ofert ocenianych
• Co - cena oferty ocenianej
Ocenie w ramach kryterium „Cena” podlegaæ bêdzie cena ³±czna brutto podana w Ofercie (za³±cznik nr 1 do SWZ).
Z uwagi na postanowienia art. 225 ust. 1 PZP, je¿eli z³o¿ono ofertê, której wybór prowadzi³by do powstania u Zamawiaj±cego obowi±zku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i us³ug, Zamawiaj±cy w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i us³ug, który mia³by obowi±zek rozliczyæ zgodnie z tymi przepisami (dotyczy wykonawców zagranicznych).
Oferta spe³niaj±ca w najwy¿szym stopniu wymagania okre¶lonego kryterium, otrzyma maksymaln± ilo¶æ punktów, czyli 60 pkt. Pozosta³ym wykonawcom przypisana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów, obliczona wg powy¿szego wzoru zastosowanego do obliczania punktowego.
2) W ramach kryterium „Samodzielna realizacja kluczowych elementów (czê¶ci) zamówienia” oceniane bêdzie przyjêcie przez wykonawcê zobowi±zania umownego do wykonywania kluczowych elementów (czê¶ci) zamówienia, okre¶lonych przez Zamawiaj±cego w SWZ, samodzielnie przez wykonawcê sk³adaj±cego ofertê, tj. bez udzia³u podwykonawców. Zasady realizacji tego zobowi±zania oraz zasady odpowiedzialno¶ci za jego niewykonanie zosta³y opisane we wzorze umowy (stanowi±cym za³±cznik nr 7 do SWZ). We wzorze umowy (stanowi±cym za³±cznik nr 7 do SWZ) zobowi±zanie do wykonywania kluczowych elementów (czê¶ci) zamówienia, okre¶lonych przez Zamawiaj±cego w SWZ, samodzielnie przez wykonawcê sk³adaj±cego Ofertê, tj. bez udzia³u podwykonawców jest okre¶lane jako „Obowi±zek Samodzielnej Realizacji”.
Kluczowe elementy (czê¶ci) zamówienia obejmuj± czynno¶ci polegaj±ce na nawo¿eniu i uprawie gleby.
Wykonawca zamie¶ci informacjê o przyjêciu na siebie zobowi±zania umownego do samodzielnej realizacji kluczowych elementów (czê¶ci) zamówienia w Ofercie (za³±cznik nr 1 do SWZ). Brak wskazania w Ofercie przyjêcia przez wykonawcê zobowi±zania, o którym mowa w zdaniu poprzednim bêdzie uznawane jako nieprzyjêcie takiego zobowi±zania, a Oferta wykonawcy uzyska 0 pkt w ramach niniejszego kryterium oceny ofert. Oferta wykonawcy, który zaci±gnie takie zobowi±zanie otrzyma 40 pkt.
16.3. Za najkorzystniejsz± ofertê uznana zostanie Oferta wykonawcy, która uzyska najwiêksz± liczbê punktów.
16.4. Je¿eli nie mo¿na wybraæ oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiaj±cy spo¶ród tych ofert wybierze ofertê z ni¿sz± cen±, a je¿eli zosta³y z³o¿one oferty o takiej samej cenie, zamawiaj±cy wezwie wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w terminie okre¶lonym przez zamawiaj±cego ofert dodatkowych.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Samodzielna realizacja kluczowych elementów (czê¶ci) zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Warunek ten, w zakresie do¶wiadczenia, zostanie uznany za spe³niony, je¶li Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 3 lat liczonych wstecz od dnia, w którym up³ywa termin sk³adania ofert (a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie): zrealizowa³ lub realizuje (przy czym w tym przypadku bêdzie uwzglêdniana warto¶æ zrealizowanej czê¶ci przedmiotu umowy), na podstawie jednej lub wiêkszej ilo¶ci umów, us³ugi o podobnym charakterze o ³±cznej warto¶ci nie mniejszej ni¿ 90 000,00 z³ brutto przy czym: (a) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, co najmniej jeden z takich wykonawców powinien wykazaæ us³ugi o podobnym charakterze o warto¶ci stanowi±cej co najmniej 50% ³±cznej warto¶ci us³ug wymaganej w tre¶ci niniejszego warunku, (b) w przypadku polegania na do¶wiadczeniu podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, co najmniej jeden z takich podmiotów lub wykonawca (a w przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia - co najmniej jeden z takich wykonawców) powinien wykazaæ us³ugi o podobnym charakterze o warto¶ci stanowi±cej co najmniej 50% ³±cznej warto¶ci us³ug wymaganej w tre¶ci niniejszego warunku;

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy nie wymaga od wykonawców przed³o¿enia ¶rodków dowodowych

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: a) wykaz us³ug o warto¶ci co najmniej 90 000,00 z³ brutto, wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy- w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci brutto, przedmiotu (rodzaju wykonanych us³ug), dat (dat dziennych rozpoczêcia i zakoñczenia realizacji) i miejsc wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty zosta³y wykonane (wzór wykazu wykonanych robót stanowi za³±cznik nr 6 do SWZ).
Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji us³ug wykonanych wspólnie z innymi wykonawcami informacje, o których mowa wy¿ej dotycz± us³ug faktycznie przez niego wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych - równie¿ faktycznie przez niego wykonywanych.
b) dowody, ¿e wskazane przez Wykonawcê us³ugi, na potwierdzenie spe³nienia warunku udzia³u w postêpowaniu dot. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej w zakresie do¶wiadczenia, zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie.
Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji us³ug, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wówczas w powy¿szym wykazie zobowi±zany jest podaæ jedynie te us³ugi w których wykonaniu Wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³;

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Zamawiaj±cy nie wymaga od wykonawców przed³o¿enia przedmiotowych
¶rodków dowodowych

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

W przypadku oferty wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum):
1) w Formularzu Oferty nale¿y wskazaæ firmy (nazwy) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia;
2) oferta musi byæ podpisana w taki sposób, by wi±za³a prawnie wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. Osoba podpisuj±ca ofertê musi posiadaæ umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi wynikaæ z tre¶ci pe³nomocnictwa za³±czonego do oferty – tre¶æ pe³nomocnictwa powinna dok³adnie okre¶laæ zakres umocowania;
3) o¶wiadczenie o braku podstaw wykluczenia z postêpowania (za³±cznik nr 3 do SWZ) sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie wraz z ofert±;
4) o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu (za³±cznik nr 4 SWZ) potwierdzaj±ce spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie wraz z ofert±;
5) wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia bêd± ponosiæ odpowiedzialno¶æ solidarn± za wykonanie umowy;
6) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia wyznacz± spo¶ród siebie Wykonawcê kieruj±cego (lidera), upowa¿nionego do zaci±gania zobowi±zañ, otrzymywania poleceñ oraz instrukcji dla, i w imieniu ka¿dego, jak te¿ dla wszystkich partnerów;
7) Zamawiaj±cy mo¿e, w ramach odpowiedzialno¶ci solidarnej, ¿±daæ wykonania umowy w ca³o¶ci przez lidera lub od wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia ³±cznie lub ka¿dego z osobna.
8) Zamawiaj±cy informuje o tre¶ci przepisu art. 117 ust. 3 PZP, zgodnie z którym
w odniesieniu do warunków dotycz±cych do¶wiadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych
wykonawców, którzy wykonaj± us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
W zwi±zku z powy¿szym zgodnie z art. 117 ust. 4 PZP Wykonawca jest zobowi±zany za³±czyæ do oferty podmiotowy ¶rodek dowodowy w postaci o¶wiadczenia, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy. Wzór stosownego o¶wiadczenia zosta³ zawarty
w Formularzu Oferty (stanowi±cym Za³±cznik nr 1 do SWZ) i Zamawiaj±cy zaleca z³o¿yæ to o¶wiadczenie w³a¶nie w tym Formularzu. Obowi±zek z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 PZP odnosi siê równie¿ do Wykonawców, prowadz±cych dzia³alno¶æ w formie spó³ki cywilnej.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której
dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wyst±pienia co najmniej jednej z okoliczno¶ci w niej wymienionych z
uwzglêdnieniem podanych we wzorze umowy warunków ich wprowadzenia.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-04-26 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_walily

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-26 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-05-25

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.