Ogłoszenie z dnia 2025-02-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00003640/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
OBSŁUGA SERWISOWA (FSMA) URZĄDZEŃ SYSTEMU DRUKU CYFROWEGO CANON, XEROX i Konica Minolta dla potrzeb
ZAKŁADU WYDAWNICTW STATYSTYCZNYCH
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Wydawnictw Statystycznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000331932
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Niepodległości 208
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-925
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: e.wisniewska@stat.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip-zws.stat.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-88fb2e11-a8ff-4933-a8a5-fc7e66f7c3e01.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
druk
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
OBSŁUGA SERWISOWA (FSMA) URZĄDZEŃ SYSTEMU DRUKU CYFROWEGO CANON, XEROX i Konica Minolta dla potrzebZAKŁADU WYDAWNICTW STATYSTYCZNYCH
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-88fb2e11-a8ff-4933-a8a5-fc7e66f7c3e0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00124488
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00003640
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZWS-05.260.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) dostawa oraz wymiana materiałów eksploatacyjnych, obejmująca usługi bieżących napraw i przeglądów technicznych mających na celu utrzymanie w pełnej sprawności techniczno-eksploatacyjnej i produkcyjnej trzech urządzeń druku cyfrowego Canon znajdujących się w komórkach organizacyjnych Zakładu Wydawnictw Statystycznych,Zakład Poligraficzny Nr 1 Warszawa
a) Urządzenie Canon imagePRESS C800 VP,
Zakład Poligraficzny Nr 2 Radom
b) Urządzenie Canon varioPRINT 6180
4.5.3.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
4.5.5.) Wartość części: 31969 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2) dostawa oraz wymiana materiałów eksploatacyjnych, obejmująca usługi bieżących napraw i przeglądów technicznych mających na celu utrzymanie w pełnej sprawności techniczno-eksploatacyjnej i produkcyjnej urządzenia druku cyfrowego Xerox versant press 280 znajdującego się w Zakładzie Poligraficznym Nr 2 Radom Zakładu Wydawnictw Statystycznych,4.5.3.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
4.5.5.) Wartość części: 89298 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3) dostawa oraz wymiana materiałów eksploatacyjnych, obejmująca usługi bieżących napraw i przeglądów technicznych mających na celu utrzymanie w pełnej sprawności techniczno-eksploatacyjnej i produkcyjnej trzech urządzeń druku cyfrowego Konica Minolta Accurio Press C12000e znajdującego się w Zakładzie Poligraficznym Nr 1 Warszawa Zakładu Wydawnictw Statystycznych4.5.3.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
4.5.5.) Wartość części: 89600 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39321,87 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39321,87 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39321,87 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Canon Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5221005607
7.3.3) Ulica: ul. Daimlera 2
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-460
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39321,87 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 117337,57 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 117337,57 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 117337,57 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "PROXER" sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5222483929
7.3.3) Ulica: ul. Stanisława Wojciechowskiego36/19
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-495
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 117337,57 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 94464 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 94464 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 94464 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KONICA MINOLTA BUSINESS SOLUTIONS POLSKA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5260204908
7.3.3) Ulica: ul. KRAKOWIAKÓW 44
7.3.4) Miejscowość: WARSZAWA
7.3.5) Kod pocztowy: 02-255
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KONICA MINOLTA BUSINESS SOLUTIONS POLSKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
KONICA MINOLTA BUSINESS SOLUTIONS POLSKA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 94464 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie remontu pompy na przepompowni Zbiornika Wodnego Przeczyce w Boguchwałowicach, gm. Mierzęcice, pow. będziński, woj. śląskie - etap I
- Dostawa zestawów do badania jałowości, w systemie zamkniętym próbek ciekłych w strzykawkach.
- Usługi konserwacji i naprawy instalacji sanitarnej: wodno-kanalizacyjnej i centralnego ogrzewania oraz zapewnienie do wykonania tych usług niezbędnych materiałów i części wymiennych
- 430/2025-Remont - naprawa pokrycia papowego i obróbek blacharskich oraz wymiana instalacji odgromowej na budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Drozdowej 5A w Warszawie.
- "Opracowanie dokumentacji projektowej dla rozbudowy drogi wojewódzkiej nr 571 w zakresie budowy drogi dla pieszych na odcinku od km ok. 16+700 do km ok. 17+450" - nr postępowania 164/25
- Usługa żywienia uczniów wraz z prowadzeniem stołówki w Zespole Szkół nr 129
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących oraz usługi serwisowe dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- Dzierżawa 25 szt. parkometrów wraz z dostarczeniem , montażem, zaprogramowaniem i uruchomieniem Strefy Płatnego Parkowania Niestrzeżonego w Chrzanowie.
- Naprawa żaluzji zewnętrznych przesuwnych na budynkach BPN-T - budynek Centrum Technologiczne elewacja południowa, wschodnia i zachodnia
- Modernizacja, naprawa, kalibracja i utrzymania systemu do preselekcyjnego ważenia pojazdów funkcjonującego w ciągu ulicy Floriana Krygiera w Szczecinie.
- Serwis i przegląd central wentylacyjnych, naprawy, klimatyzatorów i agregatów chłodniczych.
- Usługi w zakresie utrzymania w sprawności urządzeń klimatyzacyjnych oraz urządzeń chłodniczych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.