eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Zakup i dostawa komputerów stacjonarnych i laptopów w ramach projektu "Zawodowy krok w przyszłość".



Ogłoszenie z dnia 2021-07-22


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00124277 z dnia 2021-07-22

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa komputerów stacjonarnych i laptopów w ramach projektu „Zawodowy krok w przyszłość”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Radomia

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223451

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jana Kilińskiego 30

1.5.2.) Miejscowość: Radom

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-610

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@umradom.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.radom.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/461467

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa komputerów stacjonarnych i laptopów w ramach projektu „Zawodowy krok w przyszłość”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4b2e859f-bc8e-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00124277

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000331/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Urządzenia komputerowe - projekt "Zawodowy krok w przyszłość"

1.2.8 Komputery przenośne - projekt "Zawodowy krok w przyszłość"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zawodowy krok w przyszłość

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00077683/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.1.151.2021.AK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 796881,75 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 355800,00 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa komputerów stacjonarnych
(35 szt.) w ramach projektu „Zawodowy krok w przyszłość". Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Rozdziale V SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.5.) Wartość części: 187050,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa laptopów (45 szt.) w ramach projektu „Zawodowy krok w przyszłość”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Rozdziale V SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne

4.5.5.) Wartość części: 168750,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 124100,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 192400,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 124100,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IMMITIS Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9671359744

7.3.3) Ulica: ul. Dworcowa 83

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-415

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 124100,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający zawiadamia, iż niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia zostało unieważnione w zakresie części 2 zamówienia, zgodnie z art. 255 pkt 3) ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2019r. poz. 2019 z późn. zm.) zgodnie, z którym „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
W niniejszym postępowaniu do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 17.06.2021r. do godz. 10:00 w zakresie części 2 zamówienia wpłynęło 9 ofert:

1. ComCom Olga Markiewicz, ul. Frontowa 4b, 26-600 Radom z ceną: 211 658,40 zł, gwarancją; 4 lata, terminem dostawy: 21 dni
2. Nbit Jarosław Jenczmionka Sp. z o.o., ul. Plebańska 3/8, 44-100 Gliwice z ceną: 202 857,75 zł gwarancją; 4 lata, terminem dostawy:21 dni
3. ForTi Krzysztof Jurek, ul. Marii Curie Skłodowskiej 18, 26-600 Radom z ceną: 247 500,00 zł gwarancją; 4 lata, terminem dostawy:21 dni
4. CPU ZETO Sp. z o.o., ul. Powstańców Wielkopolskich 20 58-500 Jelenia Góra, z ceną: 215 494,20 zł, gwarancją; 4 lata, terminem dostawy: 21 dni
5. Wilanka sp. z o.o., ul. Lindleya 16, 02-013 Warszawa z ceną: 223 946,10 zł, gwarancją; 4 lata, terminem dostawy: 21 dni
6. PWH WIP – Małgorzata Szczepanik-Grzywocz, ul. Reymonta 23, 44-200 Rybnik z ceną: 234 130,50 zł, gwarancją; 4 lata, terminem dostawy: 21 dni
7. AWM Technology Aneta Starzyk, ul. Sadowa 5 32-340 Wolbrom z ceną: 219 600,00 zł gwarancją; 4 lata, terminem dostawy: 21 dni
8. FHU Horyzont Krzysztof Lech, ul. 11 Listopada 21, 38-300 Gorlice z ceną: 210 330,00 zł gwarancją; 4 lata, terminem dostawy: 21 dni
9. CEZAR Cezary Machnio i Piotr Gębka Sp. z o.o. ul. Wolność 8 lok. 4, 26-600 Radom z ceną: 228 208,05 zł, gwarancją; 4 lata, terminem dostawy: 21 dni.

W niniejszym postępowaniu w zakresie części 2 zamówienia ceny wszystkich złożonych ofert przekraczają kwotę przeznaczoną na sfinansowanie zamówienia. Najniższa kwota zaoferowana w zakresie części 2 zamówienia (Nbit Jarosław Jenczmionka Sp. z o.o. ul. Plebańska 3/8, 44-100 Gliwice) wynosi 202 857,75 zł, natomiast Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia kwotę w wysokości 189 000,00 zł brutto i nie mógł jej zwiększyć. W związku z powyższym Zamawiający postanowił jak na wstępie.

2021-07-22 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.