eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaSerwis samochodów osobowych i dostawczych o DMC poniżej 3,5 tony na potrzeby RZGW w Gliwicach



Ogłoszenie z dnia 2025-02-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Serwis samochodów osobowych i dostawczych o DMC poniżej 3,5 tony
na potrzeby RZGW w Gliwicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żelazna 59a

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gliwice@wody.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/wody-polskie

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Serwis samochodów osobowych i dostawczych o DMC poniżej 3,5 tony
na potrzeby RZGW w Gliwicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-34656324-3ab5-496f-86ce-04f873429884

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00124248

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00112251/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.95 Serwis samochodów osobowych i dostawczych o DMC poniżej 3,5 tony na potrzeby RZGW w Gliwicach

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://przetargi.wody.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://przetargi.wody.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Zgodnie z art. 61 ust. 1 ustawy Pzp,
komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się w formie elektronicznej, za pośrednictwem Platformy Zakupowej –
zwanej dalej „Platformą” – pod adresem: https://przetargi.wody.gov.pl/.
2. Korzystanie z Platformy jest nieodpłatne. Instrukcja korzystania z Platformy znajduje się pod adresem: www.przetargi.wody.gov.pl
w zakładce: Instrukcja dla Wykonawców.
3. Korzystanie z Platformy nie wymaga zarejestrowania konta na Platformie.
4. Dokumenty związane z postępowaniem Zamawiający zamieszcza na Platformie w zakładce z przedmiotowym postępowaniem.
5. Celem skomunikowania się z Zamawiającym (z wyłączeniem złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem
z ofertą, których sposób złożenia został opisany w pkt 14.1 – 14.6 specyfikacji warunków zamówienia, zwanej dalej „SWZ”),
Wykonawca korzysta z zakładki „Zapytaj”. Zakładka ta służy również Zamawiającemu do komunikacji z Wykonawcami.
6. Za datę wpływu wszelkiej korespondencji do Zamawiającego, w tym złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych
razem z ofertą, uważa się datę wczytania korespondencji na Platformie.
7. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SWZ. Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień
niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem że wniosek o wyjaśnienie treści
SWZ wpłynął do zamawiającego nie później niż na 4 dni przed upływem terminu składania ofert.
8. Jeżeli Zamawiający nie udzieli wyjaśnień w terminie, o którym mowa w pkt. 3.7, przedłuży termin składania ofert o czas niezbędny
do zapoznania się wszystkich zainteresowanych Wykonawców z wyjaśnieniami niezbędnymi do należytego przygotowania i złożenia
ofert.
9. Treść wszystkich zapytań wraz wyjaśnieniami, Zamawiający udostępni/bez ujawniania źródła zapytania/na stronie internetowej
prowadzonego postępowania, na której SWZ jest udostępniona. W przypadku rozbieżności pomiędzy treścią SWZ, a treścią
udzielonych odpowiedzi, jako obowiązującą należy przyjąć treść pisma zawierającego późniejsze wyjaśnienia/oświadczenie
Zamawiającego.
10. Wszelkie wyjaśnienia, modyfikacje treści SWZ oraz inne informacje związane z niniejszym postępowaniem Zamawiający będzie
zamieszczał wyłącznie na Platformie zakupowej w zakładce z przedmiotowym postępowaniem.
11. Zamawiający zaleca sporządzenie korespondencji w następujących formatach: .doc., docx, .rtf, pdf, .xls.
12. Zamawiający informuje, że adres e-mail: gliwice@wody.gov.pl oraz zamowienia.rzgwgliwice@wody.gov.pl wskazany w
ogłoszeniu o zamówieniu, służy jedynie do przesyłania ogłoszeń i otrzymywania informacji zwrotnej z Dziennika Urzędowego Unii
Europejskiej. Nie jest to adres do komunikacji z Wykonawcami.
13. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem Platformy wynosi 150 MB.
14. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub cyfrowe odwzorowania dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę
za pośrednictwem Platformy jako załączniki.
15. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub cyfrowych odwzorowań dokumentów lub oświadczeń musi
być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu
sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji
elektronicznej w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia
23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać
zamawiający od wykonawcy

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i
2rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie z siedzibą w Warszawie przy
ul. Żelaznej 59A, 00-848 Warszawa, REGON: 368302575, NIP: 527-282-56-16;
b) kontakt z Inspektorem ochrony danych w PGW WP możliwy jest pod adresem e-mail: iod@wody.gov.pl;
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym
postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo
zamówień publicznych;
d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania,
e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień
publicznych, przez okres 4 lat licząc od końca roku kalendarzowego, w którym zakończono postępowanie o udzielenie zamówienia,
a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy z dnia 11 września 2019 r.
Prawo zamówień publicznych;
g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.
22 RODO.
h) posiada Pani/Pan:
-na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
-na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do
sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą
postanowień umowy w zakresie niezgodnym z przepisami ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych oraz nie
może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
-na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do
przechowywania, w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii
Europejskiej lub państwa członkowskiego);
-prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych
osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO
i) nie przysługuje Państwu:
-w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
-prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
-na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: C.ROZ.2710.7.2025.MJ

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 218751,30 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Serwis samochodów osobowych i dostawczych o DMC poniżej 3,5 tony użytkowanych w RZGW GLIWICE

4.2.5.) Wartość części: 69154,35 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji, polegającego na:
1) świadczeniu usług zgodnie z Umową po cenach określonych w ofercie Wykonawcy, po zakończeniu pierwotnego terminu realizacji Umowy (12 miesięcy) przez okres nie dłuższy niż 12 miesięcy,
2) zwiększeniu zakresu zobowiązania umownego, tj. dodatkowej realizacji usług w zakresie wskazanym w formularzu ofertowym, po cenach określonych w ofercie Wykonawcy, które nie przekroczy 20 % wartości maksymalnej całkowitej wartości umowy w ramach zamówienia podstawowego,
3) Zamawiający może skorzystać w obu wariantów prawa opcji tak łącznie, jak i każdego z osobna według własnego wyboru.
4) W celu skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w ust. 2 pkt 1 Zamawiający przekaże Wykonawcy oświadczenie w formie pisemnej w terminie nie krótszym niż 10 dni przed terminem zakończenia terminu podstawowego, ze wskazaniem okresu o jaki zostanie przedłużony termin wykonania Umowy.
5) W celu skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w ust. 2 pkt 2 Zamawiający przekaże Wykonawcy oświadczenie w formie pisemnej, w terminie obowiązywania Umowy (termin podstawowy i termin z opcji), o potrzebie realizacji dodatkowych usług w ramach prawa opcji.
6) Wykonawca po otrzymaniu informacji, o której mowa w ust. 4 i/lub ust. 5 zobowiązany będzie do świadczenia usług na zasadach określonych w Umowie.
7) Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako prawo opcji jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Realizacja opcji może, ale nie musi nastąpić, wyłącznie w zależności od zapotrzebowania i możliwości finansowych Zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie. Brak realizacji zamówienia w tym zakresie nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego.
8) Kwota prawa opcji: 53 812,82 zł brutto

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocenie będą podlegały oferty ważne tj. oferty niepodlegające odrzuceniu.
2.Oferty oceniane będą na podstawie następujących kryteriów:
2.1 cena brutto – waga 60 %
2.2 termin przyjęcia pojazdu– waga 40 %
oddzielnie dla każdej części zamówienia.
3. Ocena ofert zostanie dokonana wg poniższego wzoru:
P = Pc + Pt
gdzie:
P – łączna liczba punktów przyznanych badanej ofercie,
Pc – liczba punktów w kryterium „cena brutto”,
Pt – liczba punktów w kryterium „termin przyjęcia pojazdu”.
4. Ocena w poszczególnych kryteriach dokonywana będzie na poniższych zasadach:
4.1 Każda z ważnych ofert będzie punktowana w kryterium określonym
w pkt 15.2.1 SWZ poprzez porównanie ceny brutto oferty badanej dla danej części zamówienia do ceny brutto najniższej ze
wszystkich ważnych ofert dla danej części zamówienia, wg poniższego wzoru:
Pc = (Cn : Cb) x 60
gdzie:
Cn – cena brutto najniższa spośród wszystkich ofert podlegających ocenie,
Cb – cena brutto oferty badanej.
4.2 Każda z ważnych ofert będzie punktowana w kryterium określonym
w pkt 15.2.2 SWZ poprzez przyznanie punktów za zaoferowany termin przyjęcia pojazdu w następujący sposób:
Kryterium „Termin przyjęcia pojazdu ”
- 40 punktów za przyznanie do 2 dni roboczych
- 20 punktów za przyznanie 3-4 dni roboczych
- 0 punktów za przyznanie 5 dni roboczych
Zaoferowanie przyjęcia pojazdu do naprawy w terminie dłuższym niż 5 dni roboczych spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodnej z
SWZ, na podstawie art. 226 ust, 1 pkt 5 ustawy Pzp.
Liczba dni roboczych liczona jest od przekazania przez Zamawiającego zamówienia drogą elektroniczną (platforma internetowa) do
momentu potwierdzenia odbioru przez Zamawiającego.
Minimalny termin przyjęcia pojazdu do warsztatu wynosi 1 dzień roboczy, maksymalny termin wynosi 5 dni roboczych. W przypadku
niewskazania przez Wykonawcę w Formularzu oferty żadnego terminu, Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował maksymalny
wskazany przez Zamawiającego termin i przyzna 0 punktów.
Za dzień roboczy rozumie się dzień od poniedziałku do piątku.
Zamawiający udzieli niniejszego zamówienia temu Wykonawcy, który otrzyma najwyższą liczbę punktów.
Jeżeli Zamawiający nie może dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki
sam bilans ceny
i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną.
Cena podana w Formularzu ofertowym jest ceną ostateczną, niepodlegającą negocjacji i wyczerpującą wszelkie należności
Wykonawcy wobec Zamawiającego związane z realizacją przedmiotu zamówienia.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin przyjęcia pojazdu

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Serwis samochodów osobowych i dostawczych o DMC poniżej 3,5 tony użytkowanych w RZGW GLIWICE – Zarząd Zlewni w Gliwicach

4.2.5.) Wartość części: 65040,65 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji, polegającego na:
1) świadczeniu usług zgodnie z Umową po cenach określonych w ofercie Wykonawcy, po zakończeniu pierwotnego terminu realizacji Umowy (12 miesięcy) przez okres nie dłuższy niż 12 miesięcy,
2) zwiększeniu zakresu zobowiązania umownego, tj. dodatkowej realizacji usług w zakresie wskazanym w formularzu ofertowym, po cenach określonych w ofercie Wykonawcy, które nie przekroczy 20 % wartości maksymalnej całkowitej wartości umowy w ramach zamówienia podstawowego,
3) Zamawiający może skorzystać w obu wariantów prawa opcji tak łącznie, jak i każdego z osobna według własnego wyboru.
4) W celu skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w ust. 2 pkt 1 Zamawiający przekaże Wykonawcy oświadczenie w formie pisemnej w terminie nie krótszym niż 10 dni przed terminem zakończenia terminu podstawowego, ze wskazaniem okresu o jaki zostanie przedłużony termin wykonania Umowy.
5) W celu skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w ust. 2 pkt 2 Zamawiający przekaże Wykonawcy oświadczenie w formie pisemnej, w terminie obowiązywania Umowy (termin podstawowy i termin z opcji), o potrzebie realizacji dodatkowych usług w ramach prawa opcji.
6) Wykonawca po otrzymaniu informacji, o której mowa w ust. 4 i/lub ust. 5 zobowiązany będzie do świadczenia usług na zasadach określonych w Umowie.
7) Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako prawo opcji jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Realizacja opcji może, ale nie musi nastąpić, wyłącznie w zależności od zapotrzebowania i możliwości finansowych Zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie. Brak realizacji zamówienia w tym zakresie nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego.
8) Kwota prawa opcji: 53 812,82 zł brutto

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocenie będą podlegały oferty ważne tj. oferty niepodlegające odrzuceniu.
2.Oferty oceniane będą na podstawie następujących kryteriów:
2.1 cena brutto – waga 60 %
2.2 termin przyjęcia pojazdu– waga 40 %
oddzielnie dla każdej części zamówienia.
3. Ocena ofert zostanie dokonana wg poniższego wzoru:
P = Pc + Pt
gdzie:
P – łączna liczba punktów przyznanych badanej ofercie,
Pc – liczba punktów w kryterium „cena brutto”,
Pt – liczba punktów w kryterium „termin przyjęcia pojazdu”.
4. Ocena w poszczególnych kryteriach dokonywana będzie na poniższych zasadach:
4.1 Każda z ważnych ofert będzie punktowana w kryterium określonym
w pkt 15.2.1 SWZ poprzez porównanie ceny brutto oferty badanej dla danej części zamówienia do ceny brutto najniższej ze
wszystkich ważnych ofert dla danej części zamówienia, wg poniższego wzoru:
Pc = (Cn : Cb) x 60
gdzie:
Cn – cena brutto najniższa spośród wszystkich ofert podlegających ocenie,
Cb – cena brutto oferty badanej.
4.2 Każda z ważnych ofert będzie punktowana w kryterium określonym
w pkt 15.2.2 SWZ poprzez przyznanie punktów za zaoferowany termin przyjęcia pojazdu w następujący sposób:
Kryterium „Termin przyjęcia pojazdu ”
- 40 punktów za przyznanie do 2 dni roboczych
- 20 punktów za przyznanie 3-4 dni roboczych
- 0 punktów za przyznanie 5 dni roboczych
Zaoferowanie przyjęcia pojazdu do naprawy w terminie dłuższym niż 5 dni roboczych spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodnej z
SWZ, na podstawie art. 226 ust, 1 pkt 5 ustawy Pzp.
Liczba dni roboczych liczona jest od przekazania przez Zamawiającego zamówienia drogą elektroniczną (platforma internetowa) do
momentu potwierdzenia odbioru przez Zamawiającego.
Minimalny termin przyjęcia pojazdu do warsztatu wynosi 1 dzień roboczy, maksymalny termin wynosi 5 dni roboczych. W przypadku
niewskazania przez Wykonawcę w Formularzu oferty żadnego terminu, Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował maksymalny
wskazany przez Zamawiającego termin i przyzna 0 punktów.
Za dzień roboczy rozumie się dzień od poniedziałku do piątku.
Zamawiający udzieli niniejszego zamówienia temu Wykonawcy, który otrzyma najwyższą liczbę punktów.
Jeżeli Zamawiający nie może dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki
sam bilans ceny
i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną.
Cena podana w Formularzu ofertowym jest ceną ostateczną, niepodlegającą negocjacji i wyczerpującą wszelkie należności
Wykonawcy wobec Zamawiającego związane z realizacją przedmiotu zamówienia.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin przyjęcia pojazdu

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Serwis samochodów osobowych i dostawczych o DMC poniżej 3,5 tony użytkowanych w RZGW GLIWICE – Zarząd Zlewni w Katowicach

4.2.5.) Wartość części: 28445,28 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji, polegającego na:
1) świadczeniu usług zgodnie z Umową po cenach określonych w ofercie Wykonawcy, po zakończeniu pierwotnego terminu realizacji Umowy (12 miesięcy) przez okres nie dłuższy niż 12 miesięcy,
2) zwiększeniu zakresu zobowiązania umownego, tj. dodatkowej realizacji usług w zakresie wskazanym w formularzu ofertowym, po cenach określonych w ofercie Wykonawcy, które nie przekroczy 20 % wartości maksymalnej całkowitej wartości umowy w ramach zamówienia podstawowego,
3) Zamawiający może skorzystać w obu wariantów prawa opcji tak łącznie, jak i każdego z osobna według własnego wyboru.
4) W celu skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w ust. 2 pkt 1 Zamawiający przekaże Wykonawcy oświadczenie w formie pisemnej w terminie nie krótszym niż 10 dni przed terminem zakończenia terminu podstawowego, ze wskazaniem okresu o jaki zostanie przedłużony termin wykonania Umowy.
5) W celu skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w ust. 2 pkt 2 Zamawiający przekaże Wykonawcy oświadczenie w formie pisemnej, w terminie obowiązywania Umowy (termin podstawowy i termin z opcji), o potrzebie realizacji dodatkowych usług w ramach prawa opcji.
6) Wykonawca po otrzymaniu informacji, o której mowa w ust. 4 i/lub ust. 5 zobowiązany będzie do świadczenia usług na zasadach określonych w Umowie.
7) Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako prawo opcji jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Realizacja opcji może, ale nie musi nastąpić, wyłącznie w zależności od zapotrzebowania i możliwości finansowych Zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie. Brak realizacji zamówienia w tym zakresie nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego.
8) Kwota prawa opcji: 53 812,82 zł brutto

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocenie będą podlegały oferty ważne tj. oferty niepodlegające odrzuceniu.
2.Oferty oceniane będą na podstawie następujących kryteriów:
2.1 cena brutto – waga 60 %
2.2 termin przyjęcia pojazdu– waga 40 %
oddzielnie dla każdej części zamówienia.
3. Ocena ofert zostanie dokonana wg poniższego wzoru:
P = Pc + Pt
gdzie:
P – łączna liczba punktów przyznanych badanej ofercie,
Pc – liczba punktów w kryterium „cena brutto”,
Pt – liczba punktów w kryterium „termin przyjęcia pojazdu”.
4. Ocena w poszczególnych kryteriach dokonywana będzie na poniższych zasadach:
4.1 Każda z ważnych ofert będzie punktowana w kryterium określonym
w pkt 15.2.1 SWZ poprzez porównanie ceny brutto oferty badanej dla danej części zamówienia do ceny brutto najniższej ze
wszystkich ważnych ofert dla danej części zamówienia, wg poniższego wzoru:
Pc = (Cn : Cb) x 60
gdzie:
Cn – cena brutto najniższa spośród wszystkich ofert podlegających ocenie,
Cb – cena brutto oferty badanej.
4.2 Każda z ważnych ofert będzie punktowana w kryterium określonym
w pkt 15.2.2 SWZ poprzez przyznanie punktów za zaoferowany termin przyjęcia pojazdu w następujący sposób:
Kryterium „Termin przyjęcia pojazdu ”
- 40 punktów za przyznanie do 2 dni roboczych
- 20 punktów za przyznanie 3-4 dni roboczych
- 0 punktów za przyznanie 5 dni roboczych
Zaoferowanie przyjęcia pojazdu do naprawy w terminie dłuższym niż 5 dni roboczych spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodnej z
SWZ, na podstawie art. 226 ust, 1 pkt 5 ustawy Pzp.
Liczba dni roboczych liczona jest od przekazania przez Zamawiającego zamówienia drogą elektroniczną (platforma internetowa) do
momentu potwierdzenia odbioru przez Zamawiającego.
Minimalny termin przyjęcia pojazdu do warsztatu wynosi 1 dzień roboczy, maksymalny termin wynosi 5 dni roboczych. W przypadku
niewskazania przez Wykonawcę w Formularzu oferty żadnego terminu, Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował maksymalny
wskazany przez Zamawiającego termin i przyzna 0 punktów.
Za dzień roboczy rozumie się dzień od poniedziałku do piątku.
Zamawiający udzieli niniejszego zamówienia temu Wykonawcy, który otrzyma najwyższą liczbę punktów.
Jeżeli Zamawiający nie może dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki
sam bilans ceny
i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną.
Cena podana w Formularzu ofertowym jest ceną ostateczną, niepodlegającą negocjacji i wyczerpującą wszelkie należności
Wykonawcy wobec Zamawiającego związane z realizacją przedmiotu zamówienia.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin przyjęcia pojazdu

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Serwis samochodów osobowych i dostawczych o DMC poniżej 3,5 tony użytkowanych w RZGW GLIWICE – Zarząd Zlewni w Opolu

4.2.5.) Wartość części: 56111 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji, polegającego na:
1) świadczeniu usług zgodnie z Umową po cenach określonych w ofercie Wykonawcy, po zakończeniu pierwotnego terminu realizacji Umowy (12 miesięcy) przez okres nie dłuższy niż 12 miesięcy,
2) zwiększeniu zakresu zobowiązania umownego, tj. dodatkowej realizacji usług w zakresie wskazanym w formularzu ofertowym, po cenach określonych w ofercie Wykonawcy, które nie przekroczy 20 % wartości maksymalnej całkowitej wartości umowy w ramach zamówienia podstawowego,
3) Zamawiający może skorzystać w obu wariantów prawa opcji tak łącznie, jak i każdego z osobna według własnego wyboru.
4) W celu skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w ust. 2 pkt 1 Zamawiający przekaże Wykonawcy oświadczenie w formie pisemnej w terminie nie krótszym niż 10 dni przed terminem zakończenia terminu podstawowego, ze wskazaniem okresu o jaki zostanie przedłużony termin wykonania Umowy.
5) W celu skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w ust. 2 pkt 2 Zamawiający przekaże Wykonawcy oświadczenie w formie pisemnej, w terminie obowiązywania Umowy (termin podstawowy i termin z opcji), o potrzebie realizacji dodatkowych usług w ramach prawa opcji.
6) Wykonawca po otrzymaniu informacji, o której mowa w ust. 4 i/lub ust. 5 zobowiązany będzie do świadczenia usług na zasadach określonych w Umowie.
7) Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako prawo opcji jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Realizacja opcji może, ale nie musi nastąpić, wyłącznie w zależności od zapotrzebowania i możliwości finansowych Zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie. Brak realizacji zamówienia w tym zakresie nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego.
8) Kwota prawa opcji: 53 812,82 zł brutto

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocenie będą podlegały oferty ważne tj. oferty niepodlegające odrzuceniu.
2.Oferty oceniane będą na podstawie następujących kryteriów:
2.1 cena brutto – waga 60 %
2.2 termin przyjęcia pojazdu– waga 40 %
oddzielnie dla każdej części zamówienia.
3. Ocena ofert zostanie dokonana wg poniższego wzoru:
P = Pc + Pt
gdzie:
P – łączna liczba punktów przyznanych badanej ofercie,
Pc – liczba punktów w kryterium „cena brutto”,
Pt – liczba punktów w kryterium „termin przyjęcia pojazdu”.
4. Ocena w poszczególnych kryteriach dokonywana będzie na poniższych zasadach:
4.1 Każda z ważnych ofert będzie punktowana w kryterium określonym
w pkt 15.2.1 SWZ poprzez porównanie ceny brutto oferty badanej dla danej części zamówienia do ceny brutto najniższej ze
wszystkich ważnych ofert dla danej części zamówienia, wg poniższego wzoru:
Pc = (Cn : Cb) x 60
gdzie:
Cn – cena brutto najniższa spośród wszystkich ofert podlegających ocenie,
Cb – cena brutto oferty badanej.
4.2 Każda z ważnych ofert będzie punktowana w kryterium określonym
w pkt 15.2.2 SWZ poprzez przyznanie punktów za zaoferowany termin przyjęcia pojazdu w następujący sposób:
Kryterium „Termin przyjęcia pojazdu ”
- 40 punktów za przyznanie do 2 dni roboczych
- 20 punktów za przyznanie 3-4 dni roboczych
- 0 punktów za przyznanie 5 dni roboczych
Zaoferowanie przyjęcia pojazdu do naprawy w terminie dłuższym niż 5 dni roboczych spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodnej z
SWZ, na podstawie art. 226 ust, 1 pkt 5 ustawy Pzp.
Liczba dni roboczych liczona jest od przekazania przez Zamawiającego zamówienia drogą elektroniczną (platforma internetowa) do
momentu potwierdzenia odbioru przez Zamawiającego.
Minimalny termin przyjęcia pojazdu do warsztatu wynosi 1 dzień roboczy, maksymalny termin wynosi 5 dni roboczych. W przypadku
niewskazania przez Wykonawcę w Formularzu oferty żadnego terminu, Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował maksymalny
wskazany przez Zamawiającego termin i przyzna 0 punktów.
Za dzień roboczy rozumie się dzień od poniedziałku do piątku.
Zamawiający udzieli niniejszego zamówienia temu Wykonawcy, który otrzyma najwyższą liczbę punktów.
Jeżeli Zamawiający nie może dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki
sam bilans ceny
i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną.
Cena podana w Formularzu ofertowym jest ceną ostateczną, niepodlegającą negocjacji i wyczerpującą wszelkie należności
Wykonawcy wobec Zamawiającego związane z realizacją przedmiotu zamówienia.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin przyjęcia pojazdu

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1 Oświadczenie Wykonawcy/Wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia/Podmiotu udostepniającego zasoby o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, w zakresie podstaw wykluczenia
z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, zgodnego ze wzorem Załącznika Nr 7 do SWZ.
2 Oświadczenie Wykonawcy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz
z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, zgodnego ze wzorem Załącznika Nr 8 do SWZ.
3 Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzonego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 58 ustawy Pzp) pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania:
11.1 Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
11.2 Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w Formularzu oferty.
11.3 Pełnomocnictwo lub inny dokument (np. umowa konsorcjum, spółki cywilnej) z którego wynika takie pełnomocnictwo należy złożyć razem z ofertą.
11.4 Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składa oświadczenie zgodne z treścią Załącznika Nr 6 do SWZ, aktualne na dzień składania ofert, celem potwierdzenia, że każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 oraz oraz art. 109 ust. 1 pkt 4, 5, 7 oraz 8 ustawy Pzp a także na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U.
z 2022 r., poz. 835).
11.5 Każdy z Wykonawców występujących wspólnie obowiązany jest do wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku oświadczenia lub dokumenty wymienione w pkt 10.3.1-10.3.3 SWZ składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie.
11.6 Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez jednego
z Wykonawców kluczowych części zamówienia.
11.7 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji Wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

18.3 Na podstawie art. 455 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w przypadkach określonych
w § 9 Wzoru projektowanych postanowień umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-03-07 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma Zakupowa

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-07 10:05

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.