eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kcynia › Przebudowa i remont łazienek w budynku Szkoły Podstawowej w Mycielewie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-03-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i remont łazienek w budynku Szkoły Podstawowej w Mycielewie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kcynia

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350872

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 23

1.5.2.) Miejscowość: Kcynia

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-240

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kcynia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kcynia.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/713808

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa i remont łazienek w budynku Szkoły Podstawowej w Mycielewie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-89e636ea-9bf2-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00124052

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00009101/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Przebudowa i remont toalet w Szkole Podstawowej w Mycielewie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00061988

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.1.713808.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Realizacja zamówienia obejmuje zakres robót budowlanych i instalacyjnych, zgodnie z dokumentacją projektową, obejmujący łazienki dla uczniów, nauczycieli oraz osób niepełnosprawnych, na które składają się m.in. roboty przygotowawcze, rozbiórkowe i wykończeniowe, a w szczególności:
a) rozbiórka okładzin ściennych i podłogowych,
b) przekucia i rozbiórki ścian,
c) demontaż istniejących urządzeń sanitarnych,
d) demontaż istniejących grzejników,
e) wykonanie ścianek działowych,
f) wykonanie nadproży,
g) zabudowa HPL kabin WC,
h) sufit podwieszany,
i) zabudowa stelaży podtynkowych WC oraz pionów instalacyjnych z płyt gkf,
j) wykonanie izolacji wodoodpornej na ścianach i podłodze w miejscu montażu płytek,
k) wykonanie okładzin podłogowych z płytek gresowych,
l) wykonanie nowych podejść wodnych i kanalizacyjnych,
m) wykonanie okładzin z płytek na ścianach do wys. min. 2,0 m,
n) powyżej płytek wykonanie na ścianach gładzi gipsowych oraz malowanie z gruntowaniem,
o) wymiana parapetów,
p) montaż ościeżnic i drzwi do pomieszczenia,
q) montaż umywalek, pisuarów (nie dot. łazienek damskich) i misek ustępowych,
r) montaż luster, dozowników do mydła, dozowników papieru, suszarek elektrycznych do rąk, szczotek do toalet, koszy na śmieci,
s) montaż grzejników,
t) instalacja elektryczna (wymiana istniejących łączników i gniazd instalacji elektrycznej wraz z wymiana okablowania, demontaż i montaż nowych lamp oświetleniowych typu LED),
u) wentylacja (montaż kanałów wentylacyjnych typu „SPIRO” wraz z kratkami wentylacyjnymi, montaż kratek wentylacyjnych),
w następujących pomieszczeniach:
- WC damskiego na parterze (pow.: 16,23 m2; wysokość istniejąca: 3,50 m; wysokość projektowana: 3,05 m),
- WC damskiego na I piętrze (pow.: 16,10 m2; wys. istn.: 3,50 m; wys. proj.: 3,05 m),
- WC męskiego na parterze (pow.: 14,71 m2; wys. istn.: 3,46 m; wys. proj.: 3,05 m),
- WC męskiego na I piętrze (pow.: 14,73 m2; wys. istn.: 3,40 m; wys. proj.: 3,05 m),
- WC dla niepełnosprawnych na parterze (pow.: 7,73 m2; wys. istn.: 3,46 m; wys. proj.: 3,05 m),
- WC dla nauczycieli na I piętrze (pow.: 4,23 m2; wys. istn.: 3,41 m; wys. proj.: 3,05 m).
2. Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentach wskazanych w Rozdziale III pkt. 8 – 11 SWZ – Wykonawcy winni przygotować swoje oferty w oparciu o treść wskazanych tam dokumentów!
3. Wykonawca winien zrealizować zamówienie w oparciu o ww. dokumenty oraz zgodnie z:
- zapisami pkt. 1 powyżej,
- warunkami zawartymi w pozwoleniu na budowę,
- warunkami technicznymi i prawem budowlanym,
- obowiązującymi normami i aprobatami technicznymi,
- zasadami rzetelnej wiedzy technicznej i sztuką budowlaną,
a także z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników określonych w powszechnie obowiązujących w tym zakresie na terenie Rzeczpospolitej Polskiej przepisach prawa – w szczególności: konwencji ONZ o prawach osób niepełnosprawnych z dnia 13 grudnia 2006 r., ustawie z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, które w szczególności polegają na (jeżeli dotyczy):
- pozbawieniu okolic wejścia do WC dla niepełnosprawnych na parterze przeszkód w rodzaju słupków, koszy na śmieci, donic, barierek, ławek (takie przeszkody ograniczają możliwość przejeżdżania osobom na wózkach, a dla osób niewidomych mogą stanowić zagrożenie),
- oznaczeniu kontrastem i fakturą dojścia oraz wejścia do WC dla niepełnosprawnych na parterze,
- likwidacji / niewstawianiu progu w drzwiach do WC dla niepełnosprawnych na parterze w celu umożliwienia wjazdu osobom na wózku / wejścia osobom poruszającym się przy pomocy przyrządów rehabilitacyjnych / ułatwiających poruszanie (balkoniki, chodziki, podpórki, ambonki, o kulach) / niewidomym (niedowidzącym),
- likwidacji / niemontowaniu jakichkolwiek innych przeszkód utrudniających dostęp do WC dla niepełnosprawnych na parterze w celu ułatwienia dostępu do pomieszczenia osobom wskazanym w tiret trzecim
oraz – w przypadku jakichkolwiek trudności / problemów w zrealizowaniu ww. wymagań, jakie stwierdzone zostaną na etapie realizacji zamówienia (w szczególności: rozbieżności dokumentacji projektowej z ww. wymaganiami) – Wykonawca zobowiązuje się niezwłocznie poinformować o tym fakcie Zamawiającego w celu wspólnego wypracowania rozwiązania w tym zakresie (w szczególności z udziałem osób wskazanych w §12 projektu umowy stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ oraz autora dokumentacji projektowej).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45431200-9 - Kładzenie glazury

45442100-8 - Roboty malarskie

45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 358465,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 487400,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 358465,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FEMINA Agnieszka Nowak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 341204187

7.3.4) Miejscowość: Nowa Wieś Wielka

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 358465,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.