Ogłoszenie z dnia 2025-02-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00136015/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-07
- 2025/BZP 00180932/01 - Wynik z dnia 2025-04-08
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Magiczne zwierciadło i kosmogram – dostawa i montaż interaktywnego zestawu multimedialnego wraz z opracowaniem zawartości tekstowej, dźwiękowej, graficznej, tłumaczeń i oprogramowania
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Uzdrowiskowa Muszyna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893061
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 31
1.5.2.) Miejscowość: Muszyna
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-370
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.7.) Numer telefonu: 184714009
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@muszyna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.muszyna.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Magiczne zwierciadło i kosmogram – dostawa i montaż interaktywnego zestawu multimedialnego wraz z opracowaniem zawartości tekstowej, dźwiękowej, graficznej, tłumaczeń i oprogramowania
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eb03db50-c556-48bc-9018-fd9107f230a1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00124044
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00037548/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Magiczne zwierciadło i kosmogram – dostawa i montaż interaktywnego zestawu multimedialnego wraz z opracowaniem zawartości tekstowej, dźwiękowej, graficznej, tłumaczeń i oprogramowania
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Zamówienie realizowane w ramach projektu pn. "Magia zamków na pograniczu polsko-słowackim", realizowanego w ramach programu Interreg Polska-Słowacja na lata 2021-2027
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/muszyna3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/muszyna
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, tj. za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na platformie zakupowej.
2. Zamawiający (w sytuacjach awaryjnych, np. w przypadku niedziałania platformy zakupowej) dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, email: przetargi@muszyna.pl.
3. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz Rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.
4. Komunikacja poprzez Wyślij wiadomość umożliwia dodanie do treści wysyłanej wiadomości plików lub spakowanego katalogu (załączników). Występuje limit objętość plików lub spakowanego katalogu w zakresie całej wiadomości do 1 GB.
5. Wykonawca otrzyma powiadomienia tj. wiadomość email dotyczącą komunikatów w sytuacji gdy Zamawiający opublikuje wiadomości publiczne/komunikaty publiczne lub spersonalizowaną wiadomość zwaną wiadomością prywatną.
Szczegółowe wymagania dot. korespondencji elektronicznej określone zostały w Rozdziale I, Podrozdział 12 SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Miasto i Gmina Uzdrowiskowa Muszyna, ul. Rynek 31, 33-370 Muszyna.
2. Miasto i Gmina Uzdrowiskowa Muszyna wyznaczyła Inspektora Ochrony Danych Panią Dorotę Sadowską. Kontakt z Inspektorem możliwy jest przez e-mail: rodo@muszyna.pl.
3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr Zp.271.6.2025 zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych.
4. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18-19 ustawy.
5. Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
6. Obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy.
7. W odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
8. Posiadają Państwo:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Państwa dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Państwa danych osobowych ;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznacie Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO.
9. Nie przysługuje Państwu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z art. 19 ust. 4 ustawy PZP Zamawiający informuje o ograniczeniach, o których mowa w art. 19 ust. 2 i 3 ustawy PZP:
− Zgodnie z art. 19 ust. 3 ustawy PZP skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.
− Na mocy art. 19 ust. 3 ustawy PZP wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: Zp.271.6.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest stworzenie, montaż oraz uruchomienie jednego stanowiska na zamku w Muszynie oraz jednego stanowiska na zamku w Starej Lubovli (Słowacja).
Idea – magiczne zwierciadło:
Bazując na bogatej historii regionu Muszyny i Starej Lubovli, które łączy nie tylko wspólna historia i kontakty handlowe, ale także świat legend nawiązując do słynnych czarownic i ich rytuałów - chcemy stworzyć multimedialną instalację artystyczną, na którą będą składały się dwa bogato zdobione/stylizowane lustra w ramach umożliwiające połączenie dwóch zamków jako „magiczne portale-zwierciadła”. Należy opracować oprogramowanie umożliwiające połączenie wysokiej jakości wideo-rozmów min. 2160x3840px pomiędzy zamkami. Przesył danych w tym obrazu i dźwięku w trakcie użytkowania przedmiotu umowy musi odbywać się w czasie rzeczywistym i w sposób nieprzerwany. Oprogramowanie powinno zawierać także dodatkowy kontent (m.in. animacje nawiązujące do magii, wytwarzające się wokół postaci aureole, efekty wizualne rozświetlenia itp.).
Oprócz możliwości samego telemostu kamera - przekaz - obraz feedback z efektami wrażeniowymi powinny umożliwiać również pokazywanie odbicia, które za pomocą technologii AR zostanie wzbogacone o dodatkowe elementy graficzne czy inne efekty, zaproponowane przez firmę wykonawczą a związane z kreatywnym rozwinięciem aplikacji. Wszystkie te elementy animowane i elementy graficzne muszą zostać uzgodnione na etapie produkcji z zamawiającym na przykładach graficznych docelowych, referenycjnych lub przykładowych video.
Idea – kosmogram:
Bazując na licznych legendach dotyczących wróżb, przesądów i zaklęć oraz niezwykle popularnej w średniowieczu astrologii. Należy stworzyć drugą aranżację (np. rzeźbiony pulpit w kształcie księgi) towarzyszącą i uzupełniającą do telemostu, także interaktywną. Jej funkcjonalnością podstawową jest stworzenie indywidualnego kosmogramu. Zwiedzający wpisując datę i godzinę urodzenia otrzymuje obliczony przez aplikację, profesjonalny kosmogram pokazujący układ planet w dniu i godzinie urodzin. Kosmogram zostanie „zinterpretowany” przez wirtualnego astrologa i będzie można wysłać go sobie na email z pozycji stanowiska. Jest to stanowisko niezależne od zwierciadła, choć może korzystać z zaplecza obliczeniowego komputera wchodzącego w skład zestawu.
Z uwagi na ograniczenia techniczne co do możłiwości zastosowania znaków szczegółowe wymagania dot. opisu przedmiotu zmaówienia i warunków jego wykonania określono w SWZ i załącznikach stanowiących jej integralna część.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79930000-2 - Specjalne usługi projektowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
72212900-8 - Różne usługi opracowywania oprogramowania i systemy komputerowe
32322000-6 - Urządzenia multimedialne
92310000-7 - Usługi tworzenia dzieł artystycznych i literackich oraz przekładu
39154000-6 - Sprzęt wystawowy
79822500-7 - Usługi projektów graficznych
72212500-4 - Usługi opracowywania oprogramowania komunikacyjnego i multimedialnego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium nr 1: Cena oferty (z podatkiem VAT) na którą powinny się składać wszelkie koszty ponoszone przez Wykonawcę – 60,00 pkt
Kryterium nr 1: Cena oferty (z podatkiem VAT) na którą powinny się składać wszelkie koszty ponoszone przez Wykonawcę
Wzór: C = [(Cn/Cb)*60]
C – łączna liczba punktów otrzymanych za kryterium cena brutto
Cn – cena najniższa brutto (oferty nie podlegającej odrzuceniu)
Cb – cena wynikająca z oferty badanej brutto
Maksymalną ilość punktów w obrębie kryterium otrzyma oferta z najniższą ceną.
Kryterium nr 2: Doświadczenie osoby, którą Wykonawca dysponuje do wykonania niniejszego zamówienia i która będzie uczestniczyła w realizacji przedmiotu zamówienia – 20,00 pkt
Punktacja za doświadczenie osoby, którą Wykonawca dysponuje do wykonania niniejszego zamówienia i która będzie uczestniczyła w realizacji przedmiotu zamówienia przyznana zostanie, jeżeli osoba ta należycie wykonała zadanie polegające na zaprojektowaniu i/lub wykonaniu i/lub dostarczeniu wystaw interaktywnych i/lub multimedialnych i/lub ekspozycji interaktywnych i/lub multimedialnych.
Punktacja za ww. kryterium będzie przyznawana w następujący sposób:
Wykonanie 1 zadania w powyższym zakresie – 10,00 pkt
Wykonanie 2 zadań w powyższym zakresie – 20,00 pkt
Wykonanie 3 zadań w powyższym zakresie – 30,00 pkt
Wykonanie 4 i więcej zadań w powyższym zakresie – 40,00 pkt
W celu otrzymania punktów w ramach niniejszego kryterium Wykonawca przedłoży do oferty dokumenty potwierdzające należyte wykonanie zadania polegającego na zaprojektowaniu i/lub wykonaniu i/lub dostarczeniu wystaw interaktywnych i/lub multimedialnych i/lub ekspozycji interaktywnych i/lub multimedialnych
Kryterium nr 3: Doświadczenie osoby, którą Wykonawca dysponuje do wykonania niniejszego zamówienia i która będzie uczestniczyła w realizacji przedmiotu zamówienia – 20,00 pkt
Punktacja za doświadczenie osoby, którą Wykonawca dysponuje do wykonania niniejszego zamówienia i która będzie uczestniczyła w realizacji przedmiotu zamówienia przyznana zostanie, jeżeli osoba ta należycie wykonała zadanie polegające na zaprojektowaniu i/lub wykonaniu i/lub dostarczeniu telemostów i/lub aplikacji z technologią AR i/lub systemem AV
Punktacja za ww. kryterium będzie przyznawana w następujący sposób:
Wykonanie 1 zadania w powyższym zakresie – 10,00 pkt
Wykonanie 2 zadań w powyższym zakresie – 20,00 pkt
Wykonanie 3 zadań w powyższym zakresie – 30,00 pkt
Wykonanie 4 i więcej zadań w powyższym zakresie – 40,00 pkt
W celu otrzymania punktów w ramach niniejszego kryterium Wykonawca przedłoży do oferty dokumenty potwierdzające należyte wykonanie zadania polegającego na zaprojektowaniu i/lub wykonaniu i/lub dostarczeniu telemostów i/lub aplikacji z technologią AR i/lub systemem AV
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby, którą wykonawca dysponuje do wykonania niniejszego zamówienia i która będzie uczestniczyła w realizacji przedmiotu zamówienia.
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby, którą wykonawca dysponuje do wykonania niniejszego zamówienia i która będzie uczestniczyła w realizacji przedmiotu zamówienia.
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający na podstawie §3 Rozporządzenia , będzie żądał dostarczenia:
Oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego – załącznik nr 6 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Nie dotyczy
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Nie dotyczy5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Zawartość oferty:1. Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SWZ) wraz z dowodami potwierdzającymi kryterium nr 2 „Doświadczenie osoby, którą Wykonawca dysponuje do wykonania niniejszego zamówienia i która będzie uczestniczyła w realizacji przedmiotu zamówienia” oraz kryterium nr 3 „Doświadczenie osoby, którą Wykonawca dysponuje do wykonania niniejszego zamówienia i która będzie uczestniczyła w realizacji przedmiotu zamówienia”
2. Oświadczenie, o którym mowa w pkt. 6.1 SWZ (załącznik nr 2 do SWZ) oraz 6.2 SWZ (załącznik nr 5 do SWZ – jeżeli dotyczy).
3. Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
4. Pełnomocnictwo* dla osoby/osób podpisującej ofertę i oświadczenia (w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentów załączonych do oferty).
5. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby – (załącznik nr 4 do SWZ) - jeżeli dotyczy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o którym mowa w pkt. 6.1 SWZ – w art. 125 ust. 1 ustawy, składane zgodnie z załącznikiem nr 2 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców podlega wykluczeniu.Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje zmiany umowy.Z uwagi na ograniczenia techniczne co do możliwości zastosowania znaków szczegółowe zapisy dotyczące zmian umowy określono w §9 załącznika nr 3 do swz - projektowane postanowienia umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-03-18 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/muszyna
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-18 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-04-16
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Wykluczeniu podlega również Wykonawca o którym mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.Termin wykonania przedmiotu zamówienia:
Wykonawca jest zobowiązany do zrealizowania przedmiotu umowy w terminie: rozpoczęcie wykonywania umowy nastąpi w dniu jej podpisania, a zakończenie w terminie do 90 dni kalendarzowych liczonych od dnia zawarcia umowy.
Z uwagi na ograniczenia techniczne co do możliwości zastosowania znaków szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunków jego określono w SWZ i załącznikach stanowiących jego integralna część.
INNE PRZETARGI MUSZYNA
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej dla Osiedla Pomirki w miejscowości Złockie, gmina Muszyna
- "Poprawa efektywności energetycznej infrastruktury oświetlenia ulicznego na terenie Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna"
więcej: przetargi MUSZYNA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie i dostawa kalendarzy na 2026 rok w ramach Funduszy Europejskich dla Mazowsza 2021-2027
- Dostawa monitorów interaktywnych
- Wykonanie i dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych w ramach Funduszy Europejskich dla Mazowsza 2021-2027.
- Opr. wielobranżowych dokumentacji projektowych modernizacji niezamieszkałych lokali mieszkalnych oraz zmiany sposobu użytkowania lokali użytkowych na lokale mieszkalne, na terenie Gminy Głuchołazy
- Zakup sprzętu, wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych do realizacji projektu pn.: "Rozwój kompetencji kluczem do sukcesu w XXI wieku - podniesienie jakości edukacji w Gminie Biała"
- Dostawa sprzętu multimedialnego do przedszkola przy ul. Siemiatyckiej 2 w Dzielnicy Bemowo m. st. Warszawy.
więcej: Urządzenia multimedialne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.