eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opoczno › "Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Opocznie"



Ogłoszenie z dnia 2021-07-22


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00123863 z dnia 2021-07-22

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Opocznie”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Opoczyński reprezentowany przez Zarząd Powiatu Opoczyńskiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648439

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kwiatowa 1a

1.5.2.) Miejscowość: Opoczno

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-300

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 44 741 49 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia_publiczne@opocznopowiat.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.opocznopowiat.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.bip.opocznopowiat.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Administracja samorządowa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Opocznie”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-87522853-d800-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00123863

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003287/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Wykonanie i dostawa tablic rejetracyjnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00096925/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OZ.272.4.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 343197,80 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Opocznie.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1) Dostawa tablic rejestracyjnych w ilości zgodnej z faktycznymi potrzebami Zamawiającego, według następującego szacunkowego wykazu rodzajowo - ilościowego:
Lp./ Rodzaje tablic/ Ilość/ Jedn. miary
1 Tablice samochodowe – zwyczajne* 31 000 szt.
2 Tablice samochodowe – zwyczajne „zielone” * 140 szt.
3 Tablice jednorzędowe zmniejszone 70 szt.
4 Tablice samochodowe tymczasowe * 60 szt.
5 Tablice motocyklowe – zwyczajne* 2 200 szt.
6 Tablice motocyklowe – tymczasowe 20 szt.
7 Tablice motorowerowe - zwyczajne 1 000 szt.
8 Tablice samochodowe indywidualne * 100 szt.
9 Tablice motocyklowe indywidualne 50 szt.
10 Tablice samochodowe zabytkowe * 60 szt.
11 Tablice zabytkowe motocyklowe 30 szt.

* zamówienie obejmuje tablice jednorzędowe lub dwurzędowe w zależności od potrzeb
UWAGA!
Podane przez Zamawiającego ilości zamawianych tablic rejestracyjnych mają charakter szacunkowy i są obliczone na podstawie średniego dotychczasowego zapotrzebowania na tablice rejestracyjne.
Rzeczywista liczba zamawianych tablic będzie wynikała z faktycznego zapotrzebowania w okresie obowiązywania umowy.
W przypadku zamówienia innej liczby tablic niż podane w SWZ Wykonawcy z tego tytułu nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego.
2) Sukcesywna dostawa wykonanych tablic do siedziby Zamawiającego odbywać się będzie według okresowo zgłaszanych przez Zamawiającego zapotrzebowań.
3) Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu Aplikację umożliwiają składanie zamówień na tablice rejestracyjne drogą elektroniczną i zabezpieczającej błędne złożenia zamówienia.
4) Każdy komplet dostarczonych tablic musi być osobno pakowany, np.: ofoliowany, a poszczególne paczki oznaczone numerami serii tablic.
Pod pojęciem ,,komplet” należy rozumieć – 2 sztuki tablic o tych samych numerach rejestracyjnych tj. na przód i tył pojazdu.
5) Zamawiający wymaga aby po każdorazowej dostawie Wykonawca przedstawił bilans dotychczas dostarczonych tablic.
6) Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z wymogami określonymi w:
a) ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U z 2021 r. poz. 450 z późn. zm.), a w szczególności w zakresie art. 75a, tj. spełniania wymagań dotyczących produkowania tablic rejestracyjnych,
b) rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017 r. w sprawie rejestracji i oznaczenia pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz. U z 2017 r. poz. 2355 z późn. zm.), a w szczególności w zakresie Rozdziału 6 – Tablice rejestracyjne,
c) rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 marca 2019 r. w sprawie profesjonalnej rejestracji pojazdów, stosowanych oznaczeń oraz opłat związanych z profesjonalną rejestracją pojazdów (Dz. U. 2019, poz. 546), w szczególności w zakresie Rozdziału 4 – Wzór i opis profesjonalnych tablic rejestracyjnych, warunki techniczne, jakie muszą spełniać te tablice oraz zakres i sposób ich badania,
d) rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz. U. z 2020 r. poz. 717),
e) rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 marca 2019 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji profesjonalnych tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych oraz trybu legalizacji profesjonalnych tablic rejestracyjnych (Dz. U. 2019, poz. 547).

4.5.3.) Główny kod CPV: 30195000-2 - Tablice

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34928470-3 - Elementy oznakowania

44423400-5 - Znaki i podobne elementy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 422408,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 477912,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 422408,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Eurotab Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5260018376

7.3.3) Ulica: Skarbimierzyce 16

7.3.4) Miejscowość: Dołuje

7.3.5) Kod pocztowy: 72-002

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 422408,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

2021-07-22 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.