Ogłoszenie z dnia 2022-04-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00090172/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia kuchni i stołówki w Przedszkolu Publicznym Nr 12 w Radomiu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole Publiczne Nr 12 w Radomiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670101127
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wernera 34
1.5.2.) Miejscowość: Radom
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@pp12.radom.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.przedszkole12radom.edupage.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/5846571.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wyposażenia kuchni i stołówki w Przedszkolu Publicznym Nr 12 w Radomiu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b9fd4761-a42d-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00123849
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00337241/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa wyposażenia kuchni i stołówki w Przedszkolu Publicznym Nr 12 w Radomiu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00090172/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 2/2022/ZP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia kuchni i stołówki Przedszkola Publicznego Nr 12. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć i –w przypadku elementów wymagających montażu- zamontować, fabrycznie nowe wyposażenie (dostawa i montaż w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na terenie obiektu przedszkola w budynku byłej szkoły Publicznego Gimnazjum Nr 11 przy ul. Kujawskiej w Radomiu.
W przypadku urządzeń których obsługa wymaga przeszkolenia, Wykonawca zobowiązany jest dokonać stosownego przeszkolenia pracowników Zamawiającego.
Szczegółowe wymagania dot. przedmiotu zamówienia, tj. rodzaj i ilość oraz parametry poszczególnych urządzeń i elementów zawierają załączniki do SWZ: „Wykaz Wyposażenia Kuchni” oraz „Wykaz wyposażenia Stołówki”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39220000-0 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące
39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni
39221000-7 - Sprzęt kuchenny
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 332000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 745761,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 332000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Invest Horeca Bistro Mariusz Gajdos
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7342947479
7.3.3) Ulica: Zawiszy Czarnego 24
7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz
7.3.5) Kod pocztowy: 33-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INVEST HORECA BISTRO Mariusz Gajdos
jakie przetargi wygrała firma
INVEST HORECA BISTRO Mariusz Gajdos
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 332000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Przebudowa schroniska dla bezdomnych zwierząt przy ul. Witosa 96 w Radomiu
- Zakup sprzętu medycznego dla Klinicznego Oddziału Otolaryngologii i Laryngologii Onkologicznej w Mazowieckim Szpitalu Specjalistycznym Sp. z o.o. w Radomiu - aparatu do znieczuleń
- Specjalistyczne szkolenia realizowane w ramach projektu pn. "CyberShield- wzmocnienie kompetencji Policji w zakresie zwalczania cyberprzestępczości" dofinansowanego ze środków FBW na lata 2021-2027.
- Świadczenie usługi ponownej certyfikacji urządzeń antyemisyjnych
- Dostawa profesjonalnej chemii kuchennej oraz środków do utrzymania czystości dla 42 BLSz Radom w 2025 r. oraz jednostek będących na jej zaopatrzeniu
- Modernizacja sali konferencyjnej Starostwa Powiatowego w Radomiu wraz z modernizacją systemu nagłośnienia w obiekcie
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów gospodarczych na potrzeby jednostek organizacyjnych PGW Wody Polskie RZGW w Białymstoku
- Dostawa i montaż wyposażenia dla rozbudowywanego budynku Szkoły Podstawowej w Wierzonce ul. Karłowicka 3, gmina Swarzędz
- Zakup wyposażenia pracowni w ramach projektu "Zostań zawodowcem!"- wsparcie kształcenia zawodowego i ustawicznego w Powiecie Gostyńskim" (II)
- Zakup wyposażenia pracowni w ramach projektu "Zostań zawodowcem!"- wsparcie kształcenia zawodowego i ustawicznego w Powiecie Gostyńskim" (III)
- Dostawy artykułów gospodarczych i środków czystości, DZP.261.11.2025
- Dostawa z montażem wyposażenia przedszkoli gminnych w Niebieszczanach i Jurowcach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.