Ogłoszenie z dnia 2021-07-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00068894/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-31
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00123642 z dnia 2021-07-22 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa Gminnej Oczyszczalni Ścieków w Poloniszu poprzez budowę instalacji fotowoltaicznej o mocy 49,64 kWp w ramach zadania: Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w gminie Babiak - etap VIII
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BABIAK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019020
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Wolności 5
1.5.2.) Miejscowość: Babiak
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-620
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.7.) Numer telefonu: 632711071
1.5.8.) Numer faksu: 632711624
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@babiak.org.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.babiak.org.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://bip3.wokiss.pl/babiak/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa Gminnej Oczyszczalni Ścieków w Poloniszu poprzez budowę instalacji fotowoltaicznej o mocy 49,64 kWp w ramach zadania: Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w gminie Babiak - etap VIII2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9a2e7f40-c1d7-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00123642
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010908/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Rozbudowa Gminnej Oczyszczalni Ścieków w Poloniszu poprzez budowę instalacji fotowoltaicznej o mocy 49,64 kWp w ramach zadania: Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w gminie Babiak - etap VIII.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00068894/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ORG.271.2.2021 Z-2/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 238000
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszej umowy jest dostawa, montaż oraz uruchomienie instalacji fotowoltaicznej o mocy 49,64 kWp, zasilającej Gminną Oczyszczalnię Ścieków w miejscowości Polonisz gm. Babiak na działkach oznaczonych nr ewid. 96 i 265/1.
2. Zakres robót w ramach ustalonego wynagrodzenia obejmuje między innymi:
1) Montaż konstrukcji pod moduły (panele) fotowoltaiczne,
2) Montaż modułów (paneli) fotowoltaicznych o mocy 365 Wp/szt.,
3) Wykonanie sieci (przyłącza) prądu stałego DC,
4) Wykonanie instalacji odgromowej i uziemiającej,
5) Montaż 3-fazowych inwerterów (przetwornic) DC/AC,
6) Montaż rozdzielni z zabezpieczeniami po stronie stało i zmiennoprądowej,
7) Wykonanie okablowania strony AC systemu fotowoltaicznego z doprowadzeniem kabli do miejsca przyłączenia, do sieci elektroenergetycznej,
8) Opracowanie operatu odbiorowego zawierającego m.in.: dokumentację powykonawczą, komplet kart gwarancyjnych, badań, pomiarów pomontażowych, atestów, prób, geodezyjną inwentaryzację powykonawczą,
9) Przygotowanie zgłoszenia wraz z wymaganą dokumentacją przyłączenia instalacji fotowoltaicznej do sieci elektroenergetycznej ENERGA OPERATOR S.A. - w imieniu użytkownika (właściciela nieruchomości), na podstawie udzielonego pełnomocnictwa,
10) Przeprowadzenia szkolenia użytkownika w zakresie eksploatacji i obsługi wykonanej instalacji.
Jeśli w dokumentacji projektowej, na rysunkach, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 99 ust. 5 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one prawidłową realizację robót oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dołączonych załącznikach nr 3 i 4 do SWZ.
W przypadku użycia w SWZ lub załącznikach odniesień do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując dokumentację projektową powinien założyć, że każdemu odniesieniu o którym mowa w art. 101 ust. 1 ustawy Pzp użytemu w dokumentacji projektowej towarzyszy wyraz „lub równoważne”.
Użycie w SWZ lub załącznikach do niej wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako przedmiotowego środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami, cechami lub kryteriami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, lub kryteriami oceny ofert lub wymaganiami związanymi z realizacją zamówienia, oznacza że zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie przedmiotowe środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku gdy dany wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają wymagania, cechy lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub wymagania związane z realizacją zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09332000-5 - Instalacje słoneczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 221400 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 298200 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 221400 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. Elektro-Instal Waldemar Jankowiak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6681321670
7.3.3) Ulica: Cichów 34
7.3.4) Miejscowość: Cichów
7.3.5) Kod pocztowy: 62-720
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JANKOWIAK WALDEMAR PHU ELEKTRO-INSTAL
jakie przetargi wygrała firma
JANKOWIAK WALDEMAR PHU ELEKTRO-INSTAL
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 221400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-08-312021-07-22 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa istniejącej kotłowni w ramach budowy nowego źródła ciepła w Jabłonnie na terenie działki nr ew.4/5 obręb 0005 przy ul. Modlińskiej 105 w Jabłonnie, gm. Jabłonna
- Dostawa, montaż i uruchomienie instalacji przetwarzającej energię słoneczną na energię elektryczną dla obiektów Zakładu Usług Komunalnych
- Tworzenie mieszkania wspomaganego na terenie gminy Wierzbica
- "Miejskie Przedszkole Nr 13 w Legnicy ul. Wielkiej Niedźwiedzicy 14 a - Budowa systemu ochrony przeciwpożarowej"
- Modernizacja wybranych pomieszczeń PUM w budynku Rektoratu w celu umożliwienia prowadzenia zwiększonej liczby zajęć ze studentami - Aula, sala: 109, 102, 101, C, korytarze, toaleta przy 102
- Budowa strefowej pompowni wody pitnej wraz ze zbiornikiem retencyjnym w miejscowości Obrowo
więcej: Instalacje słoneczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.