Ogłoszenie z dnia 2022-04-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00090575/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa drogi powiatowej nr 2656G- ul. Wicka Rogali w Chojnicach z podziałem na części.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT CHOJNICKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351239
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: UL. 31 STYCZNIA 56
1.5.2.) Miejscowość: Chojnice
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-600
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 0523966584
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiat.chojnice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.chojnice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/sp_chojnice/aukcje1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa drogi powiatowej nr 2656G- ul. Wicka Rogali w Chojnicach z podziałem na części.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c074c01e-a5f5-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00123134
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00033463/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Rozbudowa drogi powiatowej nr 2656G- ul. Wicka Rogali w Chojnicach z podziałem na części
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00090575/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.4.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1665764,31 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZ 1: Rozbudowa drogi powiatowej nr 2656G- ul. Wicka Rogali w Chojnicach – branża drogowaSzczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w SWZ, dokumentacji projektowej oraz projektowanych postanowieniach umownych stanowiących załącznik do SWZ.
1. Część 1 zamówienia obejmuje roboty budowlane branży drogowej, sanitarnej oraz teletechnicznej.
2. Przedmiotem inwestycji jest rozbudowa drogi powiatowej nr 2656G – ul. Wicka Rogali w m. Chojnice wraz z budową ciągu pieszo rowerowego, chodników, kanalizacji deszczowej i kanału technologicznego.
Wzdłuż całego odcinka drogi zaprojektowano jezdnię o szerokości 6,5 – 7,5 m, ciąg pieszo rowerowy o szerokości 2,5 m po stronie lewej oraz ciąg pieszy – chodnik po stronie prawej. Pomiędzy jezdnią a ciągiem pieszo rowerowym i chodnikiem zaprojektowano krawężnik uliczny o wymiarach 20x30 cm oraz zabruk z kostki kamiennej o szerokości 1,0-2,5m. Warstwę ścieralną nawierzchni jezdni zaprojektowano z betonu asfaltowego, nawierzchnię ciągu pieszo – rowerowego oraz chodnika z kostki betonowej brukowej w kolorze czerwonym (ciąg p-r) oraz szarym (chodnik)
3. UWAGA: Zamawiający rezygnuje z wykonania części zabruku między chodnikiem a drogą oraz między ciągiem pieszo- rowerowym a drogą.
- Powierzchnia terenu zielonego: 325,50 m2
- Powierzchnia zabruku: 434,50 m2
Miejsce zabruku i terenu zielonego zostanie wskazane podczas realizacji, po wykonaniu inwentaryzacji zmiana zostanie wprowadzona jako zmiana nieistotna.
4. Wody opadowe z nawierzchni ulicy odbierane będą przez projektowane wpusty deszczowe i odprowadzone zostaną do istniejącej kanalizacji deszczowej w ul. Kościerskiej.
Budowa sieci kanalizacji deszczowej z przykanalikami obejmuje:
- kanał deszczowy fi 315 PCV L=313,50 m
- przykanaliki deszczowe fi 160 PCV L=44,50m
- wpusty deszczowe betonowe fi 500 z osadnikiem H=1,0m - szt. 16
- studnie żelbetowe fi 1200 – szt. 10
- przewiert sterowany DN -450PEHD PN-12,5 dług. 16,0 m
- przebudowa sieci wodociągowej PE160 dług. 28,0 m
5. Sposób wykonania i regulacji urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych sanitarnych oraz standard wykorzystywanych materiałów
- Urządzenia wodociągowe i kanalizacyjne tj. skrzynki uliczne, włazy kanalizacyjne montować z wykorzystaniem zapraw szybkowiążących gdzie wytrzymałość po dwóch godzinach wynosi 8 MPa a w efekcie końcowym po 28 dniach 60 MPa. W przypadku uszkodzenia urządzeń wymienić na odpowiednie. Do regulacji wysokości posadowienia włazu do 20 cm wykorzystywać systemowe pierścienie regulujące natomiast powyżej 20 cm zastosować krąg betonowy.
- Włazy żeliwne D400 z automatycznym systemem blokującym, z ramą i pokrywą wykonaną z żeliwa sferoidalnego z wkładką tłumiącą wykonaną z PEPP, konstrukcją pozwalającą na samoczynne otwieranie i zamykanie włazu w przypadku wystąpienia ciśnienia wewnątrz studni.
- Skrzynki uliczne do zasuw i hydrantów podziemnych z korpusem wykonanym z tworzywa PEHD, pokrywą z żeliwa szarego malowanego na czarno, śruba ze stali.
6. Branża teletechniczna obejmuje budowę:
- kanału technologicznego ulicznego (KTu): 242,0 m
- kanału technologicznego przepustowego (KTp): 78,0 m
- kanału technologicznego z rury DVR 110: 8,0 m
- studni kablowych typu SKO-2g: 5 szt.
7. Na czas realizacji inwestycji Wykonawca sporządzi projekt tymczasowej organizacji ruchu. Przed wprowadzeniem czasowej organizacji ruchu projekt musi być zaopiniowany w odpowiednich jednostkach samorządowych i policji.
8. Zamawiający informuje, iż w związku z tym, że Wykonawca składa ofertę z ceną określoną ryczałtowo - złożony przez wykonawcę kosztorys ofertowy stanowi jedynie uzasadnienie merytoryczne oferowanej kwoty wynagrodzenia ryczałtowego.
9. Zastosowane materiały i urządzenia winny odpowiadać deklaracjom zgodności z Polskimi Normami, atestami i aprobatami technicznymi. Podane w niniejszej SWZ, oraz załącznikach do niej nazwy własne (pochodzenie, producent, itd.) mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów, produktów, urządzeń czy wyposażenia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Produkt równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonego w specyfikacji i dokumentacji budowlanej produktu oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45232310-8 - Roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
4.5.5.) Wartość części: 1432295,11 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZ 2: Rozbudowa drogi powiatowej nr 2656G- ul. Wicka Rogali w Chojnicach – branża elektrycznaSzczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w SWZ, dokumentacji projektowej oraz projektowanych postanowieniach umownych stanowiących załącznik do SWZ.
1. Przedmiotem zamówienia jest usunięcie kolizji linii napowietrznych 0,4kV i linii kablowych 0,4kV oraz linii napowietrznej SN-15kV z projektowaną rozbudową nawierzchni drogowej na ulicy Wicka Rogali w Chojnicach.
2. Wykonawca przygotuje komplet dokumentacji do zawarcia umowy na udostępnienie infrastruktury elektrycznej pomiędzy Powiatem Chojnickim a Enea Operator. Wykonawca jest odpowiedzialny za koordynację prac z właścicielem infrastruktury elektrycznej.
3. Należy powiadomić ENEA Operator w celu przygotowania wyłączenia linii i powiadomienia odbiorców,
4. Zamawiający informuje, iż w związku z tym, że Wykonawca składa ofertę z ceną określoną ryczałtowo - złożony przez wykonawcę kosztorys ofertowy stanowi jedynie uzasadnienie merytoryczne oferowanej kwoty wynagrodzenia ryczałtowego.
5. Zastosowane materiały i urządzenia winny odpowiadać deklaracjom zgodności z Polskimi Normami, atestami i aprobatami technicznymi. Podane w niniejszej SWZ, oraz załącznikach do niej nazwy własne (pochodzenie, producent, itd.) mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów, produktów, urządzeń czy wyposażenia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Produkt równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonego w specyfikacji i dokumentacji budowlanej produktu oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
4.5.5.) Wartość części: 233469,20 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie unieważniono na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm.).
Zgodnie z art. 255 pkt 3 w/w ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Uzasadnienie:
Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizacje zamówienia: 1 761 724,00 zł brutto. Cena oferty z najniższą ceną: 2 724 310,16 brutto. Mając na uwadze powyższe konieczne było podjęcie decyzji
o zwiększeniu kwoty na realizacje zamówienia.
Art. 222 ust. 4 w/w ustawy stanowi, że Zamawiający, najpóźniej przed otwarciem ofert, udostępnia na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Kwota ta wynosi: 1 761 724,00 zł brutto. Oferta z najniższą ceną: 2 724 310,16 brutto. Tylko w gestii Zamawiającego jest, czy skorzysta on z w/w podstawy do unieważnienia postępowania, czy też będzie poszukiwał środków na sfinansowanie tego zamówienia. Kwota, którą zamawiający podaje bezpośrednio przed otwarciem ofert, jest jedynie jego deklaracją na temat środków finansowych, jakie w danym momencie zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W trakcie postępowania kwota środków znajdujących się w jego dyspozycji może jednak ulec zmianie. Zamawiający podjął decyzję, aby nie zwiększyć ilości środków przeznaczonych na sfinansowanie w/w zamówienia.
W związku z powyższym postępowanie unieważniono na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2724310,16 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie unieważniono na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych
(t.j Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm.).
Zgodnie z art. 255 pkt 3 w/w ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Uzasadnienie:
Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizacje zamówienia: 287 000,00 zł brutto. Cena oferty
z najniższą ceną: 330 815,72 brutto. Mając na uwadze powyższe konieczne było podjęcie decyzji
o zwiększeniu kwoty na realizacje zamówienia.
Art. 222 ust. 4 w/w ustawy stanowi, że Zamawiający, najpóźniej przed otwarciem ofert, udostępnia na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Kwota ta wynosi: 287 000,00 zł brutto. Oferta z najniższą ceną: 330 815,72 brutto. Tylko w gestii Zamawiającego jest, czy skorzysta on z w/w podstawy do unieważnienia postępowania, czy też będzie poszukiwał środków na sfinansowanie tego zamówienia. Kwota, którą zamawiający podaje bezpośrednio przed otwarciem ofert, jest jedynie jego deklaracją na temat środków finansowych, jakie w danym momencie zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W trakcie postępowania kwota środków znajdujących się w jego dyspozycji może jednak ulec zmianie. Zamawiający podjął decyzję, aby nie zwiększyć ilości środków przeznaczonych na sfinansowanie w/w zamówienia.
W związku z powyższym postępowanie unieważniono na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 330815,72
INNE PRZETARGI Z CHOJNIC
- DOSTAWA SPRZĘTU INFORMATYCZNEGO I OPROGRAMOWANIA
- Dostawa ładowarki kołowej do Zakładu Zagospodarowania Odpadów Nowy Dwór Sp. z o. o.
- Dostawa aparatury medycznej na potrzeby Szpitalnego Oddziału Ratunkowego i ZRM w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
- "Zajęcia terapeutyczne oraz konsultacje dla rodziców dzieci zakwalifikowanych do wczesnego wspomagania rozwoju, w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin ZA ŻYCIEM, z podziałem na części."
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: "Projekt przebudowy nawierzchni tartanowej na Stadionie Miejskim "Chojniczanka 1930"
- ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH
więcej: przetargi w Chojnicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa i remonty dróg na terenie gminy Turawa - etap II - z podziałem na 3 części
- Rozbudowa systemu zaopatrzenia w wodę oraz odprowadzania ścieków na terenie Gminy Janowiec
- Przebudowa dróg na terenie sołectwa Poświętne
- Przebudowa ulic w Białymstoku w zakresie nawierzchni jezdni Część I - droga do Olmont Część II - ul. Towarowa
- Rozbiórka wraz z budową skrzyżowania ulicy wewnątrzosiedlowej L09 z ulicą Zachodnią oraz odcinka ulicy Zachodniej od skrzyżowania ulicy L09 z ul. Zachodnią do ulicy Wiejskiej w Białymstoku (...)
- Wykonanie robót budowlanych w zakresie realizacji zadania "Przebudowa dróg gminnych w m. Biebrza"
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





