Ogłoszenie z dnia 2021-07-22
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00123120 z dnia 2021-07-22 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa przeprowadzenia przesiewowych testów w kierunku SARS-COV-2 metodą płytkowego testu antygenowego i metodą RT-PCR podczas Mistrzostw Świata w Sztafetach Lekkoatletycznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: STADION ŚLĄSKI SPÓŁKĄ Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 243373827
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Reymonta 24/203
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-029
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubli@stadionslaski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.stadionslaski.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Spółka Prawa Handlowego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa przeprowadzenia przesiewowych testów w kierunku SARS-COV-2 metodą płytkowego testu antygenowego i metodą RT-PCR podczas Mistrzostw Świata w Sztafetach Lekkoatletycznych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4c7670e9-eab6-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00123120
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 5 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Uz.fakt.: Do Zam. wpłynęły pisma od World Athletics zobowiązujące Zam. do zwiększenia il. przeprowadzenia dodatk. testów ponieważ prowadzono nakaz dla obywateli Polski akredytowanych oficjalnie na zawody do stosowania procedury badań jak dla pozostałych uczestników międzynar. oraz zalecono, aby drużyny były zakwaterowane w pokojach jednoosob. w celu przestrzegania różnych środków zaradczych dot. COVID-19 i umożliwienia im odpoczynku w najlepszych warunkach, minimalizując potencjalne ryzyko zarażenia. W zw. z faktem, iż pisma wpłynęły na parę dni przez imprezą i rozpoczęciem procedur Zam. nie miał możliwości przeprowadzenia postępowania w innym trybie. Zamawiający do negocjacji zaprosił Wykonawcę który na terenie Stadionu Śl. miał stworzoną pełną infrastrukturę m.in. miasteczko Covidowe zatwierdzone przez przedstawicieli World Athltics oraz organy upoważnione do kontroli w zakr. Covid 19. Uzasad. prawne: Art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/13/TPBN/WR/1
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 132000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa przeprowadzenia przesiewowych testów w kierunku SARS COV2 metodą płytkowego testu antygenowego i metodą RT-PCR podczas Mistrzostw Świata Sztafet Silesia Relays 2021 (1-2 maja 2021, Stadion Śląski w Chorzowie)
4.5.3.) Główny kod CPV: 85140000-2 - Różne usługi w dziedzinie zdrowia
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 132000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 132000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 132000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pro4med Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6452516432
7.3.3) Ulica: Składowa 17
7.3.4) Miejscowość: Chorzów
7.3.5) Kod pocztowy: 41-500
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 132000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-04-29 do 2021-05-022021-07-22 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Dostawa laptopów i monitora interaktywnego w Zespole Szkół nr 2 im. J. Iwaszkiewicza - Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Katowicach w ramach projektu pn.: "Z nami zostaniesz zawodowcem"
- Obsługa prawna dla 32 jednostek KMP/KPP garnizonu śląskiego Policji
- Remont basenu z zapleczem w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 13 w Katowicach
- "Malowanie wybranych pomieszczeń wraz z robotami towarzyszącymi na terenie Samodzielnego Publicznego Szpitala Klinicznego im. A.Mielęckiego Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach" - część 2
- Zawarcie umowy ramowej ustalającej zasady i warunki dotyczące wydawania i realizacji zleceń na roboty budowlane
- Świadczenie usług cateringowych dla GIG-PIB
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi interwencji kryzysowej
- "Usługa koordynacji pracy na Szpitalnym Oddziale Ratunkowym w SPZOZ w Wolsztynie"
- Edukacyjne spotkania integracyjne wraz z działaniami prozdrowotnymi zapobiegającymi utracie kondycji psychofizycznej mającymi na celu zapewnienie kontaktów z otoczeniem wraz z prelekcją prozdrowotną
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.