eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mysłowice › Przebudowa ul. Armii Krajowej w Mysłowicach



Ogłoszenie z dnia 2021-07-22


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00122918 z dnia 2021-07-22

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przebudowa ul. Armii Krajowej w Mysłowicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Mysłowice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255393

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Powstańców 1

1.5.2.) Miejscowość: Mysłowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-400

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 323171259

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: l.lukowicz@um.myslowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.myslowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://myslowice.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa ul. Armii Krajowej w Mysłowicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d6e0869c-d4c0-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00122918

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007087/17/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.11 Przebudowa ul. Armii Krajowej w Mysłowicach (powiat)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00093900/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.7.2021.LŁ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej przebudowy drogi wraz z odwodnieniem w ulicy Armii Krajowej w Mysłowicach wraz z uzyskaniem i doręczeniem Zamawiającemu decyzji o pozwoleniu na budowę dla całości opracowania, w tym również uzyskanie decyzji
o warunkach zabudowy lub innych wymaganych decyzji np. pozwolenia wodno-prawnego, w przypadku gdy będzie to wymagane do opracowania projektu (lub przyjęcie zgłoszenia robót - o ile tak stanowią przepisy prawa budowlanego), zwanego dalej „Dokumentacją”. przewidującego m.in. : budowę nowej konstrukcji drogi, przebudowę istniejących skrzyżowań, budowę skrzyżowania o ruchu okrężnym z ulicą Fryderyka Szopena, rozbudowę i remont sieci kanalizacji deszczowej, przebudowę sieci energetycznych, przebudowę sieci wodociągowej po konsultacji z gestorem sieci, przebudowę sieci teletechnicznej po konsultacji z gestorami sieci, budowę chodników, dróg dla rowerów, ciągów pieszo-rowerowych, budowę kanału technologicznego, zwiększenie projektowanej ilości miejsc parkingowych, wycinkę i nasadzenia zastępcze w przypadku konieczności. Pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją robót budowlanych, w tym robót dodatkowych, wykonywanych na podstawie Dokumentacji, zwanego dalej „nadzorem autorskim”. Przeniesienie praw autorskich do dokumentacji projektowej i dokumentacji wytworzonej w ramach pełnionego nadzoru autorskiego na zasadach określonych w niniejszej Umowie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania:
Podstawą prawną unieważnienia postępowania jest art. 255 pkt 6) ustawy Pzp, który stanowi, że: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania:
Powodem unieważnienia postępowania jest wada postępowania niemożliwa do usunięcia. Formularz ofertowy stanowiący załącznik do 1 do SWZ zawiera błąd uniemożliwiający wykazanie cen za poszczególne etapy wykonywanej usługi tj. wykonanie dokumentacji projektowej oraz pełnienie nadzoru autorskiego. Wskazany zapis formularza ofertowego jest niespójny z zapisami § 8 Projektowanych postanowień umownych (załącznik nr 4 do SWZ). Zamawiający na obecnym etapie postępowania nie może zmienić treści SWZ a w konsekwencji nie może usunąć wadliwego zapisu SWZ. W powstałych okolicznościach Zamawiający nie ma możliwości naprawienia zaistniałego błędu i wyeliminowania wady w postępowaniu.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnia na podstawie prawnej wskazanej powyżej.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 188190,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 329640,00 PLN

2021-07-22 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.