eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JarosławDostawa środków czystości dla potrzeb szpitala - powtórka zadania 2



Ogłoszenie z dnia 2025-02-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa środków czystości dla potrzeb szpitala – powtórka zadania 2

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SPECJALISTYCZNY PSYCHIATRYCZNY ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ IM.PROF.ANTONIEGO KĘPIŃSKIEGO W JAROSŁAWIU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000296638

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 18

1.5.2.) Miejscowość: Jarosław

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-500

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.7.) Numer telefonu: 16 621 46 11

1.5.8.) Numer faksu: 16 621 24 45

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@spzozjaroslaw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://spzozjaroslaw.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa środków czystości dla potrzeb szpitala – powtórka zadania 2

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ac8b41a3-e5c9-4366-8052-b1cffdf74ec6

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00122846

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00029829/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.17 Dostawa środków czystości dla potrzeb szpitala – powtórka zadania 2

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://portal.smartpzp.pl/pcmrzeszow

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja między zamawiającym, a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, odbywa się: za pośrednictwem Platformy SmartPZP (zwanej dalej: Platformą/Systemem) pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/pcmrzeszow

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Do pełnego i prawidłowego
korzystania z Systemu przez Użytkowników Zewnętrznych konieczne jest posiadanie przez co najmniej jednego uprawnionego
Użytkownika Zewnętrznego Wykonawcy elektronicznego podpisu kwalifikowanego lub podpisu zaufanego lub podpisu osobistego
służącego do autoryzacji i podpisu.
Zamawiający podaje wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy:
a) Oprogramowanie zewnętrzne (dostawcy podpisu kwalifikowanego)
• Mozilla Firefox ver. 65 i późniejsze, Google Chrome ver. 66 i późniejsze lub Opera ver. 58 i późniejsze, Microsoft Edge ver 18 i
późniejsze, Internet Explorer 11
• Lista zalecanych przeglądarek internetowych: Google Chrome, Mozilla Firefox,Opera. Zalecane jest używanie najnowszych wersji
przeglądarek
• system operacyjny Windows 7 i późniejsze
b) Oprogramowanie wbudowane w SmartPZP
• zainstalowane środowisko Java w wersji min. 1.8 (jre)
• w przypadku przeglądarek Opera, Chrome i Firefox należy doinstalować dodatek do przeglądarki Szafir SDK Web
• oprogramowanie SzafirHost w systemie operacyjnym.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Specjalistyczny Psychiatryczny Zespół Opieki Zdrowotnej im. prof. Antoniego Kępińskiego w Jarosławiu 37-500 ul. Kościuszki nr 18
• kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych w SP ZOZ Jarosławiu: telefon: 16 6240656; e e-mail: daniel.panek@mpls.com.pl ; iod@spzozjaroslaw,pl
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego „Dostawa środków czystości dla potrzeb szpitala – powtórka zadania 2”.
• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 Ustawa z dnia 11 września 2019 r.. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019, poz. 2019), dalej „ustawa Pzp”;
• Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
• obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
• na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
• na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-3502/20/2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zamówienie obejmuje sukcesywne dostawy towaru według zamówień składanych przez Zamawiającego do magazynu w siedzibie Zamawiającego - Specjalistyczny Psychiatryczny Zespół Opieki Zdrowotnej im. prof. Antoniego Kępińskiego w Jarosławiu Kościuszki 18; 37-500 Jarosław
2. Szczegółowy opis przedmiotu wraz z ilością zamówienia zawiera Formularz Cenowy – załącznik nr 2 do SWZ oraz Załącznik nr 6 do SWZ– opis przedmiotu zamówienia
3. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania Zamawiającego wymienione w Formularzu cenowym – załącznik nr 2 do SWZ.

1 Mydło w płynie z gliceryną w karnistrach 5 l wykonanych z tworzywa HDPE z podziałką 0,5-5l ., przeznaczone do wszystkich rodzajów skóry , nie wywołujący reakcji alergicznych posiadający świeży zapach kwiatowy , pH 5,5 600
2 Skoncentrowany płyn do mycia naczyń w karnistrach 5 l skład: 5-15% anionowych składników powierzchniowo czynnych, mniej niż 5% niejonowych składników powierzchniowo czynnych , z kompozycją zapachową , zawierający konserwanty i glicerynę, zapach lemon lub podobny 200
3 Papier toaletowy w małej rolce. Wykonany z wyselekcjonowanej 2 warstwowej makulatury w kolorze białym. Gramatura minimum 2x16g/m2. Długość rolki 55 mb- 500 odcinków, średnica tulei 4,20 cm , szerokość rolki 9,40 cm, średnica rolki 12,5-13 cm. Sposób pakowania nie więcej niż 48 rolek w opakowaniu zbiorczym, oraz nie więcej niż 8 rolek w opakowaniu jednostkowym 31 000
4 Ręcznik jednorazowego użytku , kuchenny dwuwarstwowy z czystej celulozy, biały, szerokość rolki 220-230 mm, długość listka 220-230 mm Rolka o długosci 19,80 m do 20,70 mb powinna zawierac 90 listków recznika o gramaturze 2x22 g/m2 Srednica rolki 140-145 mm 26 000
5 Ręcznik papierowy w roli wykonany z czystej 2 warstwowej czystej celulozy w technologii TAED lub Dry Tech zwiększającej chłonność i wytrzymałość w stanie mokrym Gramatura 2x18g/m2, kolor biały ,długość rolki 100mb , szerokość rolki 20 cm, średnica zewnętrzna roki 18,5 cm. Rolka ręcznika nie powinna posiadać perforacji oraz być odpowiednia do zastosowania z dozownikiem z pozycji nr 6. co powinni byc jednoznacznie potwierdzone w karcie technicznej produktu 4 000
6 Dzierżawa dozowników do ręczników w roli Dozownik posiadający system dozowania pojedynczych listków ręcznika, długość odcinanego listka ręcznika 23-25 cm. Wymiary dozownika 36-38 cm wysokość, 32-34 cm szerokość, 21-23 cm głębokość . Dozownik wykonany z wytrzymałego tworzywa ABS w kolorze białym .wyposażony w górnej części w okienko pozwalajace kontrolować poziom wkładu. Dodatkowo dozownik powinien posiadać nadrukowany piktogram z instrukcja dozowania ręcznika w widocznym miejscu na czołowej stronie dozownika Dozownik powinien być przystosowany do dozowania ręczników z pozycji Nr 5 70

4.2.6.) Główny kod CPV: 33760000-5 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33763000-6 - Ręczniki papierowe do rąk

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający wyznaczył następujące kryteria oceny i ich znaczenie:

2. Opis kryteriów oceny ofert
Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego:
Oferty oceniane będą według poniższych kryteriów oceny ofert:
Kryterium 1 - Cena
1.Zasady oceny kryterium „Cena ” waga kryterium 60 %
Kryterium zostanie obliczone według następującego wzoru:

oferowana najniższa cena brutto
cena = ---------------------------------------------------------------------x 100 x 60 %
cena brutto oferty badanej

Kryterium 2 – Jakość – waga kryterium 40%
W kryterium „jakość” ocena ofert, niepodlegających odrzuceniu, dokonana będzie na podstawie próbek oraz informacji podanych przez wykonawcę w ofercie, przy zastosowaniu następujących pod kryteriów:
L.p. Cechy/właściwości: minimalne/pożądane (pod kryteria) Zakres oceny za jakość
(pkt)
1 Kompatybilność z podajnikiem.
Ręczniki założone do podajnika powinny być łatwo wyciągane, jednocześnie nie mogą wypadać. Parametr oceniany 0-10
Punktacja przyznawana w oparciu o sprawdzenie właściwości (wyższa punktacja dla lepszych właściwości)
2 Wytrzymałość/wodoodporność.
Ręczniki nie mogą rozmiękać nadmiernie, nie pozostawiać na dłoniach pozostałości papieru, nie zrywać się przy wyciąganiu. Parametr oceniany 0-10
Punktacja przyznawana w oparciu o sprawdzenie właściwości (wyższa punktacja dla lepszych właściwości)
3 Pylenie.
Ręczniki i papier toaletowy nie powinny pylić nadmiernie i pozostawiać odrobin pyłu na powierzchniach usytuowanych pod podajnikami oraz na wycieranych dłoniach, Parametr oceniany 0-20
Punktacja przyznawana w oparciu o sprawdzenie właściwości (wyższa punktacja dla lepszych właściwości)

Zamawiający dokona oceny powyżej wskazanych właściwości przy udziale powołanego zespołu ds. oceny jakości.
Liczba punktów jaką można otrzymać oferta w kryterium „jakość” stanowi sumę punktów otrzymanych w ww. pod kryteriach, tj. max 40 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Aktualne na dzień
składania oferty, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust 1 Ustawy Pzp, tj. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu w
postępowaniu, UWZGLĘDNIAJĄCE PRZESŁANKI WYKLUCZENIA Z ART. 7 UST. 1 USTAWY o szczególnych rozwiązaniach w
zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego składane na
podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, stanowiące dowód tymczasowo zastępujący wymagane przez zamawiającego podmiotowe
środki dowodowe (załącznik nr 3 do SWZ).
2. Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia
w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień
złożenia podmiotowych środków dowodowych.
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia, zamawiający będzie żądał poniższych środków dowodowych:
1) Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w
zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
2) Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie
podstaw wykluczenia z postępowania.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Przedmiotowe środki dowodowe: (składane wraz z ofertą)
1. Opis rozwiązań równoważnych – jeżeli wykonawca przewiduje ich zastosowanie (w przypadku, o którym mowa w Rozdziale IV, podrozdział „rozwiązania równoważne”, pkt 4) SWZ) oraz dokumenty na potwierdzenie równoważności zastosowanych rozwiązań (jeżeli są konieczne do wykazania równoważności).
2. Do oferty należy dołączyć katalogi handlowe producenta lub ulotki producenta lub specyfikację produktu producenta lub karty charakterystyki produktów itp. – potwierdzające jednoznacznie zgodność oferowanego asortymentu z opisem przedmiotu zamówienia.
3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dostarczył próbki na potwierdzenie spełnienia wymagań określonych w SWZ do dnia i godziny składania ofert:
1) oryginalnie zapakowane próbki oferowanych produktów (po jednym egzemplarzu dla każdej pozycji), identycznych z przeznaczonymi do późniejszej sprzedaży:

a) do poz. 3 (papier toaletowy) – 1 sztuka lub opakowanie
b) do poz. 4 (ręcznik jednorazowego użytku) – 1 sztuka lub opakowanie
c) do poz. 5 (ręcznik papierowy w roli) – 1 sztuka lub opakowanie
Próbki zostaną sprawdzone w toku badania i oceny ofert pod kątem zgodności parametrów oferowanego produktu z wymogami określonymi w załączniku nr 1 do SWZ, w następujący sposób:
a) pomiar wymiarów produktów przy użyciu linijki oraz taśmy mierniczej,
b) pomiar wagi produktów
c) gramatura produktów dla pozycji wyrażonych w g/m2 przy użyciu danych w postaci wagi arkusza produktu oraz jego wymiarów

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

1. Opis rozwiązań równoważnych – jeżeli wykonawca przewiduje ich zastosowanie (w przypadku, o którym mowa w
Rozdziale IV, podrozdział „rozwiązania równoważne”, pkt 4) SWZ) oraz dokumenty na potwierdzenie równoważności
zastosowanych rozwiązań (jeżeli są konieczne do wykazania równoważności).
2. Do oferty należy dołączyć katalogi handlowe producenta lub ulotki producenta lub specyfikację produktu producenta lub
karty charakterystyki produktów itp. – potwierdzające jednoznacznie zgodność oferowanego asortymentu z opisem
przedmiotu zamówienia.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zgodnie z art. 58 ustawy Pzp wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (w formie konsorcjum) pod warunkiem, że ustanowią oni pełnomocnika określając zgodnie
z art. 58 ust. 2 zakres jego uprawnień wobec zamawiającego.
W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 2 i 3, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do wniosku/oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane,
dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy zgodnie z treścią załącznika nr 5 (jeżeli dotyczy).
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie przesłanek określonych w ust. 5 Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę, każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego i Podmiotu udostępniającego zasoby (jeśli dotyczy) oświadczenia o braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 7 ust. 1
ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. Oświadczenie należy złożyć (przekazać) wraz z oferta w formie elektroniczne; tj. w postaci elektronicznej opatrzonej
kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego i Podmiotu udostępniającego zasoby (jeśli dotyczy).

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Dopuszczalność i warunki dokonywania zmiany Umowy
§ 6 - projektowe postanowienia umowy załącznik numer 4
1. Wartość wynagrodzenia i ilości określone w formularzu są wielkością szacunkową przedmiotu zamówienia. Dostawa przedmiotu umowy wynikać będzie z rzeczywistych potrzeb jednostki. Strony ustalają, że dopuszczają możliwość zmniejszenia zamówienia. Niezrealizowanie zamówienia w całości w szacowanej ilości nie może być podstawą do roszczeń finansowych Wykonawcy.
2. Strony ustalają, że dopuszczalna jest zmiana terminu realizacji dostaw:
 jeżeli uzasadnione to będzie okolicznościami leżącymi po stronie Zamawiającego,
w szczególności sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi,
 jeżeli uzasadnione to będzie okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia
w chwili zawarcia umowy, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-03-07 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://portal.smartpzp.pl/pcmrzeszow

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-07 10:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-04-05

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.