Ogłoszenie z dnia 2023-03-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00182072/01 - Wynik z dnia 2023-04-19
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
DOSTAWA ZASADNICZEGO SPRZĘTU SŁUŻBY ŻYWNOŚCIOWEJ DLA 24. WOG W GIŻYCKU
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: 24 Wojskowy Oddział Gospodarczy
1.3.) Oddział zamawiającego: 24 WOG
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 280602118
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nowowiejska 20
1.5.2.) Miejscowość: Giżycko
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-500
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 24wog.zam@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://24wog.wp.mil.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Wojskowa Jednostka Budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA ZASADNICZEGO SPRZĘTU SŁUŻBY ŻYWNOŚCIOWEJ DLA 24. WOG W GIŻYCKU
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3ac41280-bc05-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00122576
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00026582/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.11 Dostawa wyposażenia Służby Żywnościowej
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
http://portal.smartpzp.pl/24WOG3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: http://portal.smartpzp.pl/24WOG
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: zgodnie z zapisami SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 8/2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa zasadniczego sprzętu Służby żywnościowej dla 24. WOG w Giżycku, w poniższym asortymencie:
1.2. Piec konwekcyjno-parowy (20-półkowy);
1.3. Zmywarka tunelowa (komplet);
1.4. Zmywarka kapturowa (komplet),
zgodnym z opisem wskazanym w wymaganiach taktyczno - technicznych oraz opisie przedmiotu zamówienia, w ilościach określonych w zestawieniu cenowym – dostawa do magazynu w Węgorzewie.
2. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zawierają:
2.1. Opis przedmiotu zamówienia - zał. nr 4 do SWZ;
2.2. Wzór umowy z załącznikiem – zał. nr 3 do SWZ;
2.3. Zestawienie cenowe – zał. nr 2 do SWZ;
2.4. Wymagania taktyczno - techniczne – zał. nr 7, 8, 9 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 42214100-0 - Piece kuchenne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
39713100-4 - Zmywarki do naczyń
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia w ramach opcji (zgodnie z zapisami wzoru umowy- załącznik nr 3 do SWZ), w okresie obowiązywania umowy, poprzez rozszerzenie zamówienia podstawowegoo dodatkowe zamówienie opcjonalne, którego przedmiot i maksymalny zakres jest tożsamy z zamówieniem podstawowym - określone w załączniku nr 2 do SWZ.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwaranci liczony od dnia rozruchu technicznego i technologicznego
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
ZGODNIE Z ZAPISAMI SWZ- w wysokości 3 000,00 zł6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
zgodnie z zapisami SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-03-28 08:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://portal.smartpzp.pl/24wog
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-03-28 08:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-04-26
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawcę w przypadkach określonych w art. 7 ust. 1ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę
oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022r. poz. 835).
INNE PRZETARGI Z GIŻYCKA
- "Dostosowanie budynku internatu Zespołu Szkół Elektronicznych i Informatycznych w Giżycku do współczesnych wymagań przeciwpożarowych- wymiana pokrycia dachowego "
- Dostawa sprzętu gastronomicznego oraz wyposażenia kuchni służby żywnościowej 24 Wojskowego Oddziału Gospodarczego
- Remont drogi powiatowej nr 1774N Jurkowo-Wolisko - dr. pow. nr 1746N na odcinku Jurkowo - Wolisko
- DOSTAWA I MONTAŻ DŹWIGU OSOBOWEGO DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH W DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W GIŻYCKU, WRAZ Z DEMONTAŻEM DOTYCHCZAS UZYWANEGO DŹWIGU ORAZ NIEZBĘDNYMI ROBOTAMI BUDOWLANYMI.
- DOSTAWA ZASADNICZEGO SPRZĘTU SŁUŻBY ŻYWNOŚCIOWEJ DLA 24. WOG W GIŻYCKU z podziałem na 3 zadania
- Remont budynku magazynowego nr 179 na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Wojska Polskiego w Orzyszu
więcej: przetargi w Giżycku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środków czyszcząco - dezynfekujących, artykułów gospodarstwa domowego oraz artykułów biurowych
- Dostawa wyposażenia do budynku Centrum Wsparcia Rodziny w Blunakach
- DOSTAWA ZASADNICZEGO SPRZĘTU SŁUŻBY ŻYWNOŚCIOWEJ DLA 24. WOG W GIŻYCKU z podziałem na 3 zadania
- Doposażenie bazy dydaktycznej szkoły do kształcenia zawodowego
więcej: Zmywarki do naczyń »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.