eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BrójceBudowa punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w Gminie Brójce.



Ogłoszenie z dnia 2023-03-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w Gminie Brójce.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Brójce

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057750

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Brójce 39

1.5.2.) Miejscowość: Brójce

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-006

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.7.) Numer telefonu: 42 295 01 11

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzadgminy@brojce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.brojce.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w Gminie Brójce.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-21b50e17-7b7f-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00122362

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00039110/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.16 Budowa punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w Gminie Brójce.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Przedmiot zamówienia objęty jest współfinansowaniem z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa V – Ochrona Środowiska, Działanie V.2 Gospodarka odpadami. Umowa o przyznaniu pomocy Nr UDA-RPLD.05.02.00-10-0020/21-00 zawarta w dniu 05.10.2022 r. pomiędzy Województwem Łódzkim a Gminą Brójce.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00495432

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.34.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2186525,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa punktu selektywnej zbiórki odpadów w formule zaprojektuj i wybuduj w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w Gminie Brójce”, działka nr ew. 53/3, obr. 01 Brójce, gmina Brójce.
2. Zakres inwestycji polega na opracowaniu dokumentacji projektowo – kosztorysowej wraz z uzyskaniem zaświadczenia o braku sprzeciwu do zgłoszonych robót lub uzyskaniem prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę/rozbiórkę oraz wykonaniu robót budowlanych i rozbiórkowych związanych z budową punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych na działce oznaczonej numerem ewidencyjnymi 53/3, obręb 01 Brójce, gmina Brójce, i obejmuje:
1) Prace projektowe:
Zakres prac projektowych do opracowania przez Wykonawcę obejmuje w szczególności:
a) Wykonanie prac przedprojektowych takich jak: uzyskanie lub aktualizacja posiadanych przez Zamawiającego warunków przyłączenia (energii, wody, kanalizacji sanitarnej, odwodnienia, dróg), pomiary sytuacyjno-wysokościowe, uzupełnienie szczegółowych opinii geotechnicznych do celów projektowych w formie dokumentacji geologiczno-inżynierskiej, wykonanie ewentualnych projektów prac geologicznych, dokumentacji geotechnicznych, inwentaryzacji budowlanych do celów projektowych oraz do zaplanowania rozbiórek, ekspertyz itp.:
b) Sporządzenie projektu i uzyskanie zezwolenia na rozbiórkę istniejących obiektów kolidujących z planowaną budową;
c) Opracowanie koncepcji obejmującej całość inwestycji, plan zagospodarowania terenu, część opisową oraz cześć rysunkową a w szczególności proponowaną lokalizację obiektów, wiat, magazynów, zastosowane rozwiązania technologiczne oraz założenia architektoniczne poszczególnych obiektów;
d) Opracowanie projektu budowlanego, kompletnego w zakresie wszystkich branż i wymaganych uzgodnień wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowę;
e) Opracowanie projektów technicznych dla wszystkich branż (architektonicznej, konstrukcyjnej, drogowej, instalacyjnej, w tym instalacje zewnętrzne i wewnętrzne: wod.-kan., elektryczna i teletechniczna), spełniające wymagania przepisów w zakresie bezpieczeństwa pracy, warunków sanitarnych, ochrony środowiska i ochrony pożarowej oraz posiadające wymagane uzgodnienia i zatwierdzenia;
f) Opracowanie przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich oraz Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych;
g) Opracowanie instrukcji obsługi i eksploatacji;
h) Wykonanie dokumentacji powykonawczej;
i) Opracowanie planów bezpieczeństwa i ochrony zdrowia dla prowadzenia robót;
j) Opracowanie instrukcji ppoż.;
k) Wszystkie opracowania Wykonawca przekaże również w wersji elektronicznej;
l) Aktualizacja decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach (jeżeli rozwiązania Wykonawcy będą wymagać zmiany zapisów decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach);
m) Uzyskanie wszelkich opinii, uzgodnień, zgód, zezwoleń i pozwoleń(jeżeli będą wymagane), w tym pozwolenia budowlanego, pozwolenia na użytkowanie, pozwoleń wodnoprawnych, warunków przyłączenia do mediów i innych niezbędnych do funkcjonowania punktu;
n) Zapewnienie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót, w fazie rozruchu oraz podczas trwania prób eksploatacyjnych;
o) Mapę do celów projektowych dostarcza Zamawiający.
Wszelkie opłaty administracyjne ponoszone w wyniku prowadzonych działań związanych z uzyskiwaniem uzgodnień, opinii i decyzji Wykonawca winien wliczyć w koszt realizacji punktu.
2) Zakres rzeczowy przedsięwzięcia:
Przedsięwzięcie składać się będzie z następujących elementów:
a) powierzchnie utwardzone pod ruch pojazdów o nawierzchni z betonowej kostki brukowej bezfazowej lub powierzchni betonowych, z odpowiednią podbudową dostosowaną do planowanego obciążenia ruchem, o powierzchni 1 925-1 975 m2;
b) powierzchnie utwardzone chodniki do 60 m2 z kostki betonowej;
c) kontener socjalno-biurowy;
d) wiata magazynowa;
e) zadaszone boksy magazynowe (powierzchnia wiaty – zadaszenia: 45-50 m2);
f) magazyn odpadów o powierzchni 240-250 m2, podzielony na 5 pomieszczeń magazynowych, w tym odpadów niebezpiecznych i ZSEE oraz magazyn odpadów z warsztatem (przygotowanie do ponownego użycia) – zadaszona konstrukcja stalowa obudowana blachą trapezową z 5 bramami wjazdowymi;
g) prace towarzyszące, niezbędne instalacje i infrastruktura:
h) instalacja elektryczna, w tym system oświetlenia placu oraz zasilanie i oświetlenie obiektów,
i) instalacja monitoringowa wraz z osprzętem, serwerem i oprogramowaniem, bramą wjazdową oraz inne niezbędne elementy do prawidłowego wykonania przedsięwzięcia,
j) niezbędne instalacje wodociągowe, kanalizacyjne,
k) zakup i montaż, kontenerów, pojemników, koszy, beczek do magazynowania poszczególnych frakcji odpadów wraz z opisem kontenerów, pojemników,
l) tablice edukacyjne i informacyjne,
m) brama wjazdowa na teren PSZOK o szer. min. 5 m,
n) niezbędne roboty ziemne i niwelacyjne, obsiew i nasadzenia zieleni ozdobnej i izolacyjnej wokół PSZOK oraz wzdłuż dojazdu;
o) dodatkowe wyposażenie, w tym waga samochodowa z montażem i oprogramowaniem,
p) ładowarka kołowa z osprzętem (zamiatarka, podnośnik palet, łyżka, krokodyl);
q) rozbiórka istniejących obiektów: plac i dojazd utwardzony trylinką, ogrodzenie istniejącego budynku o powierzchni ok. 220 m2, zbiornik podziemny wraz z instalacjami.
Powyższe parametry zostały wskazane jako ogólne i szacunkowe. W opracowanym PFU, przedstawiono uszczegółowienie ww. zakresu, a także rozwiązania techniczne i organizacyjne.
Całość, wraz z załącznikami, stanowi odzwierciedlenie wymagań Zamawiającego w tym względzie. Niemniej, w przypadku, gdy zaproponowane przez Zamawiającego rozwiązania, wskaźniki powierzchniowo-kubaturowe, materiały lub inne istotne elementy Wykonawca uzna za niezgodne z obowiązującymi przepisami lub normami, Wykonawca zobowiązany jest to przewidzieć i wycenić już na etapie składania ofert.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacji warunków zamówienia oraz dokumentacja techniczna (załącznik nr 8 do SWZ) umieszczone na stronie https://bip.brojce.pl/?c=mdTresc-cmPokazTresc-151-8461

4.5.3.) Główny kod CPV: 45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45213270-6 - Roboty budowlane w zakresie stacji recyklingu

45262660-5 - Usuwanie azbestu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2850000,01 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2850000,01 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2850000,01 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EL-MOT Józef Znojek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7711809395

7.3.3) Ulica: Rzgowska 19

7.3.4) Miejscowość: Tuszyn

7.3.5) Kod pocztowy: 94-080

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2850000,01 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 250 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.