Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00109527/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-09
- 2021/BZP 00118548/01 - Modyfikacja z dnia 2021-07-19
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00122274 z dnia 2021-07-21 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup wyposażenia pracowni do teoretycznej i praktycznej nauki zawodów dla Zespołu Szkół Nr 1 w Nowym Tomyślu – podział na części.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowe Centrum Usług Wspólnych w Nowym Tomyślu
1.3.) Oddział zamawiającego: PCUW NT
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 382467437
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Poznańska 33
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Tomyśl
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-300
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.7.) Numer telefonu: +48614426732
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: oswiata@powiatnowotomyski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pcuw.powiatnowotomyski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/powiatnowotomyski1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
obsługa jednostek organizacyjnych powiatu
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup wyposażenia pracowni do teoretycznej i praktycznej nauki zawodów dla Zespołu Szkół Nr 1 w Nowym Tomyślu – podział na części.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b3e89173-e084-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00122274
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00043854/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup wyposażenia pracowni do teoretycznej i praktycznej nauki zawodów dla Zespołu Szkół Nr 1 w Nowym Tomyślu – podział na części.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Tytuł projektu: Modernizacja i doposażenie infrastruktury edukacyjnej na terenie powiatu nowotomyskiego w celu rozwoju nowoczesnego kształcenia zawodowego. Program: Wielkopolski Regionalny Program Operacyjny na lata 2014-2020, Poddziałanie 9.3.2. Inwestowanie w rozwój infrastruktury kształcenia zawodowego2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00109527/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PCUW.241.3.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 118900,00 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia – sprzętu i pomocy dydaktycznych pracowni informatycznych Zespołu Szkół Nr 1 w Nowym Tomyślu,2. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oferty obejmującej wszystkie pozycje w danej części.
3. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wolny od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych, nie może posiadać znamion użytkowania.
4. Wszystkie dostarczone elementy wyposażenia składające się na przedmiot zamówienia muszą zawierać odpowiednie, aktualne i wymagane certyfikaty, świadectwa jakości, atesty, deklaracje zgodności lub oznaczenia, informujące o dopuszczeniu do sprzedaży oraz spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem.
5. Wykonawca udzieli na poszczególne pozycje przedmiotu zamówienia co najmniej na minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji ( dokładny okres gwarancji określony będzie w umowie zgodnie ze złożoną ofertą). Warunki gwarancji nie mogą nakazywać Zamawiającemu przechowywania opakowań, w których urządzenia zostaną dostarczone, Zamawiający może usuną opakowania urządzeń po ich dostarczeniu co nie spowoduje utraty gwarancji, a dostarczony sprzęt mimo braku opakowań będzie podlegała usłudze gwarancyjnej.
6. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt i na własne ryzyko oraz zapewni rozładunek ze środków transportowych i wniesienie dostawy do pomieszczeń Szkoły w godzinach pracy placówki po uprzednim pisemnym uzgodnieniu terminu droga elektroniczną.
7. Wykonawca dostarczy oraz przekaże wyposażenie pracownikowi dokonującemu odbioru ze strony Zamawiającego w oryginalnych opakowaniach wraz z dokumentacją użytkową, gwarancją, certyfikatami itp.
8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik A - OPZ do Specyfikacji warunków zamówienia .
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213300-8 - Komputer biurkowy
30232110-8 - Drukarki laserowe
31213300-5 - Szafy kablowe
32413100-2 - Rutery sieciowe
32422000-7 - Elementy składowe sieci
38800000-3 - Urządzenia sterujące procesem przemysłowym i urządzenia do zdalnego sterowania
4.5.5.) Wartość części: 87000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia – sprzętu i pomocy dydaktycznych pracowni ekonomicznych Zespołu Szkół Nr 1 w Nowym Tomyślu,2. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oferty obejmującej wszystkie pozycje w danej części.
3. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wolny od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych, nie może posiadać znamion użytkowania.
4. Wszystkie dostarczone elementy wyposażenia składające się na przedmiot zamówienia muszą zawierać odpowiednie, aktualne i wymagane certyfikaty, świadectwa jakości, atesty, deklaracje zgodności lub oznaczenia, informujące o dopuszczeniu do sprzedaży oraz spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem.
5. Wykonawca udzieli na poszczególne pozycje przedmiotu zamówienia co najmniej na minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji ( dokładny okres gwarancji określony będzie w umowie zgodnie ze złożoną ofertą). Warunki gwarancji nie mogą nakazywać Zamawiającemu przechowywania opakowań, w których urządzenia zostaną dostarczone, Zamawiający może usuną opakowania urządzeń po ich dostarczeniu co nie spowoduje utraty gwarancji, a dostarczony sprzęt mimo braku opakowań będzie podlegała usłudze gwarancyjnej.
6. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt i na własne ryzyko oraz zapewni rozładunek ze środków transportowych i wniesienie dostawy do pomieszczeń Szkoły w godzinach pracy placówki po uprzednim pisemnym uzgodnieniu terminu droga elektroniczną.
7. Wykonawca dostarczy oraz przekaże wyposażenie pracownikowi dokonującemu odbioru ze strony Zamawiającego w oryginalnych opakowaniach wraz z dokumentacją użytkową, gwarancją, certyfikatami itp.
8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik B - OPZ do Specyfikacji warunków zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38652120-7 - Projektory wideo
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30195100-3 - Tablice do planowania lub akcesoria
30195400-6 - Tablice do wycierania na sucho lub akcesoria
32341000-5 - Mikrofony
32342300-5 - Mikrofony i zestawy głośnikowe
32343100-0 - Wzmacniacze częstotliwości akustycznych
38653400-1 - Ekrany projekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 31900,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W wyznaczonym terminie, tj. do dnia 20.07.2021 do godz. 10:00
nie złożono żadnej oferty.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W wyznaczonym terminie, tj. do dnia 20.07.2021 do godz. 10:00
nie złożono żadnej oferty.
2021-07-21 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z NOWEGO TOMYŚLA
- Budowa boiska sportowego wielofunkcyjnego przy Zespole Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Trzcince
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad budową sali sportowej z zapleczem szatniowo-sanitarnym dla Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Zbąszyniu
więcej: przetargi w Nowym Tomyślu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby szkół i placówek oświatowych Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy oraz Dzielnicowego Biura Finansów Oświaty - Bielany m.st. Warszawy w roku 2024
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy 1 (jednego) komputera przenośnego typu laptop dla Wydziału Prawa i Administracji UJ.
- Przebudowa Stacji Uzdatniania Wody
- Dostawa komputerów
- Zakup sprzętu komputerowego oraz oprogramowania
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania - 6 zadań
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.