Ogłoszenie z dnia 2025-02-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Naprawa oraz przegląd okresowych urządzeń peryferyjnych sprzętu informatyki (drukarki, urządzenia wielofunkcyjne, plotery, skanery, zasilacze UPS, projektory multimedialne, monitory
i komputery).
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 26 Wojskowy Oddział Gospodarczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142917040
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Juzistek 2
1.5.2.) Miejscowość: Zegrze
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-131
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jw4809.zp@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.26wog.wp.mil.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostka Wojskowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Naprawa oraz przegląd okresowych urządzeń peryferyjnych sprzętu informatyki (drukarki, urządzenia wielofunkcyjne, plotery, skanery, zasilacze UPS, projektory multimedialne, monitoryi komputery).
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-39427b92-2bb5-44f1-a856-667fa53b741d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00122147
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00071140
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Postępowanie polegające na powtórzeniu usług podobnych z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp zgodnie z § 11 umowy nr 120/Łącz. - Inf/2024, Ogłoszenie o zamówieniu nr 2024/BZP 00251497/01 z dnia 19.03.2024r. (ZP/14/2024). Wykonanie napraw oraz przeglądu okresowych urządzeń peryferyjnych sprzętu informatyki jest niezbędne w związku z brakiem możliwości realizacji napraw własnymi siłami i środkami (brak etatowego warsztatu naprawczego w strukturach 26 WOG).
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/4/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Naprawa oraz przegląd okresowych urządzeń peryferyjnych sprzętu informatyki (drukarki, urządzenia wielofunkcyjne, plotery, skanery, zasilacze UPS, projektory multimedialne, monitory
i komputery).
4.5.3.) Główny kod CPV: 50312000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu komputerowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marcova Biznes Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5242667621
7.3.3) Ulica: Rozwadowska 30
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-628
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 167873,54 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31INNE PRZETARGI ZEGRZE
- ODBIÓR, TRANSPORT I UNIESZKODLIWIENIE ODPADÓW KUCHENNYCH ULEGAJĄCYCH BIODEGRADACJI KAT. 3 WYTWORZONYCH PODCZAS 32 PIELGRZYMKI NA JASNĄ GÓRĘ.
- Naprawa elementów strzelnicy Kąty Węgierskie
- Opracowanie dokumentacji technicznej na remont ogrodzenia kompleksu wojskowego Zegrze
- cz. 1 - Wyk. dokumentacji proj. - koszt. na remont budynku nr 2 Nowym Dworze Mazowieckim, cz. 2 - Wyk. dokumentacji proj. - kosz. remontu nawierzchni placu i dróg wzdłuż bud. nr 99 i 131 Rembertów
- Wykonanie wraz z montażem rolet materiałowych ściennych, okiennych i verticali
- Remont budynku 95 na terenie Składu Komorowo
więcej: przetargi ZEGRZE »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.