Ogłoszenie z dnia 2025-02-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00055623/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-22
- 2025/BZP 00088225/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-04
- 2025/BZP 00092540/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zamówienie na roboty budowlane polegające na przebudowie części budynku internatu szkolnego zlokalizowanego w Nawojowej przy ul. Podkamienne 8 na potrzeby utworzenia Ośrodka Interwencji (...)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT NOWOSĄDECKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893180
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jagiellońska 33
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Sącz
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-300
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.7.) Numer telefonu: (+48) 18 41 41 600
1.5.8.) Numer faksu: (+48) 18 41 41 700
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: powiat@nowosadecki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.nowosadecki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.platformazakupowa.pl/transakcja/10480751.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zamówienie na roboty budowlane polegające na przebudowie części budynku internatu szkolnego zlokalizowanego w Nawojowej przy ul. Podkamienne 8 na potrzeby utworzenia Ośrodka Interwencji (...)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-46aca947-5037-47d2-aeb5-4d8ed08b0676
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00122057
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00035195/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Roboty budowlane polegające na przebudowie części budynku internatu szkolnego zlokalizowanego w Nawojowej przy ul. Podkamienne 8 na potrzeby utworzenia Ośrodka Interwencji Kryzysowej dla Powiatu (...)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus, w ramach programu Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021-2027, Priorytet 6 Fundusze europejskie dla rynku pracy, edukacji i włączenia społecznego, Działanie 6.21 Wsparcie usług społecznych w regionie, typ projektu E. Usługi w zakresie interwencji kryzysowej.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00055623
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1081861,21 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus, w ramach programu Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021-2027, Priorytet 6 Fundusze europejskie dla rynku pracy, edukacji i włączenia społecznego, Działanie 6.21 Wsparcie usług społecznych w regionie, typ projektu E. Usługi w zakresie interwencji kryzysowej.
1. Zakres rzeczowy robót budowlanych obejmuje w szczególności:
a) rozbiórkę istniejącego wolnostojącego komina zewnętrznego,
b) rozbiórkę i zasypanie istniejących szachtów i zsypu zewnętrznego,
c) rozbiórkę istniejących ścian wewnętrznych oraz posadzki cementowej na poziomie parteru,
d) demontaż istniejących i wykonanie nowych instalacji elektrycznych i sanitarnych,
e) wykonanie instalacji teletechnicznych,
f) wykonanie stropu międzykondygnacyjnego,
g) wykonanie nowych ścian działowych,
h) demontaż istniejącej i montaż nowej stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej i wewnętrznej,
i) montaż parapetów wewnętrznych i zewnętrznych,
j) usunięcie istniejących i wykonanie nowych tynków wewnętrznych i zewnętrznych,
k) wykonanie okładzin ścian i podłóg z płytek gresowych i ceramicznych,
l) wykonanie okładzin podłóg z wykładzin PCV,
m) wykonanie docieplenia stropodachu,
n) wykonanie schodów zewnętrznych i podjazdu dla osób niepełnosprawnych,
o) wykonanie zadaszenia nad wejściem głównym,
p) wykonanie opomiarowania zużycia energii elektrycznej, c.o. oraz wody użytkowej,
q) wykonanie chodnika z kostki brukowej,
r) wykonanie placu rekreacyjnego,
s) wykonanie ogrodzenia panelowego placu rekreacyjnego.
Przedmiot zamówienia obejmuje również:
• obsługę geodezyjną,
• uruchomienie wykonanych instalacji,
• przeszkolenie użytkownika,
• uzyskanie wszystkich zezwoleń i decyzji wymaganych przepisami prawa budowlanego umożliwiających zamawiającemu uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie przedmiotowego obiektu.
2. Miejsce i sposób realizacji robót budowlanych:
a) Miejsce realizacji robót budowlanych:
Budynek oraz teren internatu szkolnego Zespołu Szkół Ponadpodstawowych im. Wincentego Witosa w Nawojowej zlokalizowany przy ul. Podkamienne 8, 33-335 Nawojowa (działka ewid.
nr 157/51, obr. Nawojowa, jednostka ewid. Nawojowa, gm. Nawojowa, powiat nowosądecki, województwo małopolskie).
Teren działki oraz budynek, w którym prowadzone będą roboty budowlane są użytkowane zgodnie z ich przeznaczeniem przez Zespół Szkół Ponadpodstawowych im. Wincentego Witosa w Nawojowej. Działalność statutowa placówki nie zostanie zawieszona na czas realizacji zamówienia wskazany w pkt IV ppkt 2 SWZ.
W części budynku internatu objętej przebudową Użytkownik nie prowadzi żadnej działalności.
b) Sposób realizacji robót budowlanych:
• wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia robót w sposób zapewniający zachowanie bezpieczeństwa osób znajdujących się na terenie tych robót;
• wykonawca zobowiązany jest do oznakowania miejsca wykonywanych prac i zabezpieczenia go przed dostępem osób nieuprawnionych;
• wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bieżącego utrzymania czystości w bezpośrednim sąsiedztwie wykonywanych prac;
• wykonawca zobowiązany jest do wywożenia na bieżąco gruzu i materiałów zbędnych;
• prace powinny być prowadzone w prace powinny być prowadzone w uzgodnieniu z Zamawiającym i Dyrektorem placówki oświatowej.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w niniejszej specyfikacji warunków zamówienia (dalej „SWZ”) oraz w dokumentacji projektowej /zwanej również „dokumentacją techniczną”/.
4. Zakres rzeczowy robót budowlanych został szczegółowo określony za pomocą dokumentacji projektowej, stanowiącej Załącznik nr 1 do SWZ, na którą składają się:
1) wielobranżowy projekt budowany, w tym:
a) projekty budowlane branżowe:
• Projekt zagospodarowania działki – branże: architektoniczna, elektryczna, sanitarna, autorzy opracowania: mgr inż. arch. Paweł Michalik (branża architektoniczna), mgr inż. Piotr Pawlak (branża elektryczna), mgr inż. Katarzyna Majcher (branża sanitarna), data opracowania: wrzesień 2024 r.;
b) projekty techniczne branżowe, w tym:
• Projekt techniczny konstrukcji wraz z ekspertyzą techniczną, autor opracowania: mgr inż. Piotr Kubacki, data opracowania: wrzesień 2024 r.;
• Projekt techniczny w branży architektonicznej, autor opracowania: mgr inż. arch. Paweł Michalik, data opracowania: wrzesień 2024 r.;
• Projekt techniczny w branży sanitarnej, autor opracowania: mgr inż. Katarzyna Majcher, data opracowania: sierpień 2024 r.;
• Projekt techniczny w branży elektrycznej, autor opracowania: mgr inż. Piotr Pawlak, data opracowania: wrzesień 2024 r.;
c) opinie, uzgodnienia, pozwolenia, w tym:
• Decyzja Starosty Nowosądeckiego nr 1446/2024 z dnia 06.11.2024 r., znak: BUD.6740.1661.2024, dotycząca zatwierdzenia projektu architektoniczno - budowlanego i udzielenia pozwolenia na budowę,
• Uzgodnienie z Powiatowym Zarządem Dróg w Nowym Sączu z dnia 22.10.2024 r., znak: PZD-ZPN.442.97.224.DK w zakresie zmiany zagospodarowania działki ewid. nr 157/51 w obrębie ewid. Nawojowa przylegającej do drogi powiatowej nr 1528K Nawojowa – Żeleźnikowa Wielka – Łazy Biegonickie;
2) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, w tym:
a) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – branża architektoniczna i konstrukcyjna, autor opracowania: mgr inż. arch. Paweł Michalik, data opracowania: wrzesień 2024 r.;
b) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – branża sanitarna, autor opracowania: mgr inż. Paweł Majcher, data opracowania: sierpień 2024 r.;
c) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – branża elektryczna, data opracowania: wrzesień 2024 r.;
3) przedmiary robót, w tym:
a) Przedmiar robót – branża budowlana, osoba sporządzająca: inż. Witold Prusak, data opracowania: 05.08.2024 r.;
b) Przedmiar robót – branża elektryczna, osoba sporządzająca: mgr inż. Piotr Pawlak, data opracowania: 12.09.2024 r.;
c) Przedmiar robót – branża sanitarna, osoba sporządzająca: mgr inż. Paweł Majcher, data opracowania: sierpień 2024 r.
UWAGA:
1) Z uwagi na ryczałtowy charakter wynagrodzenia wszelkie inne zapisy dotyczące sposobu rozliczenia zawarte w dokumentacji projektowej należy traktować jako niewiążące. Ponadto Zamawiający zastrzega, że kwestie związane z odbiorami robót budowlanych oraz gwarancją jakości reguluje niniejsza umowa, a wszelkie zastosowane w tym zakresie w dokumentacji projektowej zapisy należy traktować jako niewiążące.
2) Przedmiary robót dla poszczególnych branż - z uwagi na ryczałtowy charakter wynagrodzenia - stanowią jedynie materiał informacyjny co do rodzaju robót objętych niniejszym zamówieniem, zatem wykonawca nie może powoływać się na przedmiary jako podstawę wyceny oferty.
5. Wskazane roboty budowlane mają być wykonane zgodnie ze sztuką budowlaną i dokumentacją techniczną, stanowiącą Załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45223200-8 - Roboty konstrukcyjne
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten
45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien
45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45442100-8 - Roboty malarskie
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 12
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 989359,37 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1870000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 989359,37 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): LIDER KONSORCJUM: KESON Budownictwo ogólne Piotr Cabak
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: PARTNER KONSORCJUM: KESON P.CABAK SPÓŁKA KOMANDYTOWA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 521658696
7.3.4) Miejscowość: Łabowa 72A
7.3.5) Kod pocztowy: 33-336
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KESON Budownictwo ogólne Piotr Cabak
jakie przetargi wygrała firma
KESON Budownictwo ogólne Piotr Cabak
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 989359,37 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- BZP.271.60.2025 Dostawa nowego sprzętu komputerowego na potrzeby Biura Prezydenta do zaawansowanej obróbki graficznej i tworzenia materiałów wideo
- Zakup i montaż dźwigu towarowego (platformy towarowej) w istniejącym szybie w budynku Oddziału ZUS w Nowym Sączu, ul. Sienkiewicza 77
- Zamówienie na zakup wyposażenia do pracowni w szkołach ponadpodstawowych dla których organem prowadzącym jest Powiat Nowosądecki w ramach projektu pn.: "Podniesienie jakości oferty szkół (...)
- Usługa wynajmu sceny estradowej, nagłośnienia, oświetlenia i obsługą podczas koncertu plenerowe pn.: "KONCERT LETNI. Akademia Ciupaga".
- Dostawa wyposażenia diagnostycznego urządzeń elektronicznych - pomocy dydaktycznych niezbędnych do realizacji kursów w ramach projektu "Rozwój CKZ w Nowym Sączu". Postępowanie 4.
- BZP.271.62.2025 Zagospodarowanie terenu działki nr 13/2 przy ul. Sucharskiego w Nowym Sączu
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- REMONT BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W ŚWINOUJŚCIU UL. PADEREWSKIEGO 6 - ETAP III
- Utworzenie mieszkania treningowego w gminie Słomniki w ramach remontu konserwatorskiego przy ul. Kolejowej 117 - II etap
- Rozbudowa drogi gminnej DG103412 Nowy Świat - Kwiatkowice Las
- Remont budynku Szkoły Podstawowej nr 64 w Krakowie
- Budowa wew. linii zasil. nn0,4kV-W.L.Z. dla sceny kame Teatru im. A. Fredry w Gnieźnie wraz z wykonaniem instalacji dla systemu inspicjenta i podglądu akcji scenicznej dla remontowanej części Teatru
- Modernizacja pomieszczeń w CZP " Łódź - Polesie" przy ul. Skłodowskiej-Curie 15/17 w Łodzi.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.