eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Puszcza Mariańska"Wykonanie remontów nawierzchni dróg w miejscowościach: Michałów, Radziwiłłów, Zator, Studzieniec, Stary Łajszczew - Sapy, Wygoda w Gminie Puszcza Mariańska"



Ogłoszenie z dnia 2021-07-21


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00121950 z dnia 2021-07-21

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Wykonanie remontów nawierzchni dróg w miejscowościach: Michałów, Radziwiłłów, Zator, Studzieniec, Stary Łajszczew – Sapy, Wygoda w Gminie Puszcza Mariańska”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Puszcza Mariańska

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148390

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Stanisława Papczyńskiego 1

1.5.2.) Miejscowość: Puszcza Mariańska

1.5.3.) Kod pocztowy: 96-330

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL926 - Żyrardowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publiczne@puszcza-marianska.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.puszcza-marianska.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/puszcza_marianska/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Wykonanie remontów nawierzchni dróg w miejscowościach: Michałów, Radziwiłłów, Zator, Studzieniec, Stary Łajszczew – Sapy, Wygoda w Gminie Puszcza Mariańska”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1eeecb7e-bebb-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00121950

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002440/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Wykonanie remontów nawierzchni dróg w miejscowościach: Michałów, Radziwiłłów, Zator, Studzieniec, Stary Łajszczew – Sapy, Wygoda w Gminie Puszcza Mariańska.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00066146/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Z.271.4.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów nawierzchni dróg gminnych, polegających na ułożeniu warstw ścieralnych grubości 4 cm i warstw wiążących grubości 4 cm z betonu asfaltowego, w miejscowościach: Michałów, Radziwiłłów, Zator, Studzieniec, Stary Łajszczew – Sapy i Wygoda, w gminie Puszcza Mariańska, z podziałem na części.
Opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w przedmiarach robót , stanowiących załączniki nr 7a i 7b, do SWZ oraz w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych stanowiących załącznik nr 8 do SWZ.
CZĘŚĆ I: pn. „Wykonanie remontów nawierzchni dróg gminnych w miejscowościach: Michałów, Radziwiłłów, Zator i Studzieniec, polegających na ułożeniu warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego”.
Część pierwsza zamówienia obejmuje remont następujących odcinków dróg:
1/ W miejscowości Michałów, w obrębie drogi wewnętrznej położonej na działce nr ewid. 76.
2/ W miejscowości Radziwiłłów, w obrębie drogi gminnej nr 470244W (ul. Dworcowa) położonej
na działce nr ewid. 256.
3/ W miejscowości Zator, w obrębie drogi wewnętrznej położonej na działce nr ewid. 149.
4/ W miejscowości Studzieniec, w obrębie drogi gminnej nr 470209W położonej na działce
nr ewid. 29.
Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, określone zostały odpowiednio w załącznikach nr 6a i 6b do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 384356,14 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów nawierzchni dróg gminnych, polegających na ułożeniu warstw ścieralnych grubości 4 cm i warstw wiążących grubości 4 cm z betonu asfaltowego, w miejscowościach: Michałów, Radziwiłłów, Zator, Studzieniec, Stary Łajszczew – Sapy i Wygoda, w gminie Puszcza Mariańska, z podziałem na części.
Opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w przedmiarach robót , stanowiących załączniki nr 7a i 7b, do SWZ oraz w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych stanowiących załącznik nr 8 do SWZ.
CZĘŚĆ II: pn. „Wykonanie remontów nawierzchni dróg gminnych w miejscowościach: Stary Łajszczew – Sapy, Radziwiłłów i Wygoda, polegających na ułożeniu warstwy wiążącej z betonu asfaltowego”.
Część druga zamówienia obejmuje remont następujących odcinków dróg:
1/ W miejscowości Stary Łajszczew i Sapy, w obrębie drogi gminnej nr 470230W położonej
na działce nr ewid. 280 w miejscowości Stary Łajszczew i na działce nr ewid.92 w miejscowości
Sapy.
2/ W miejscowości Radziwiłłów, w obrębie drogi wewnętrznej (ul. Zielna) położonej na działce
nr ewid. 332 i drogi wewnętrznej (ul. Topolowa) położonej na działce nr ewid. 218.
3/ W miejscowości Radziwiłłów, w obrębie drogi wewnętrznej ul. Sobańskiego położonej na działce
nr ewid. 379.
4/ W miejscowości Radziwiłłów, w obrębie drogi gminnej nr 470243W (ul. Podleśna) położonej
na działce nr ewid. 64 i 65.
5/ W miejscowości Wygoda, w obrębie drogi wewnętrznej (ul. Czesława Tańskiego) położonej
na działce nr ewid. 159/2.
Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, określone zostały odpowiednio w załącznikach nr 6a i 6b do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 305960,53 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 221598,34 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 336587,05 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 221598,34 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. „PRIMA” Bogdan Głuchowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8371253544

7.3.3) Ulica: Karwowo 8

7.3.4) Miejscowość: Sochaczew

7.3.5) Kod pocztowy: 96-500

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 221598,34 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 209964,32 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 447065,64 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 209964,32 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. „PRIMA” Bogdan Głuchowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8371253544

7.3.3) Ulica: Karwowo 8

7.3.4) Miejscowość: Sochaczew

7.3.5) Kod pocztowy: 96-500

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 209964,32 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-07-21 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.