Ogłoszenie z dnia 2025-11-06
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa nowych agregatów prądotwórczych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Puszcza Mariańska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148390
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Stanisława Papczyńskiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Puszcza Mariańska
1.5.3.) Kod pocztowy: 96-330
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL926 - Żyrardowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publiczne@puszcza-marianska.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.puszcza-marianska.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa nowych agregatów prądotwórczych.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d1f100c0-76f6-42c2-8db2-b30bb6b8a4ee
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00520657
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00050007/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Zakup i dostawa nowych agregatów prądotwórczych.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/12095033.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1209503
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp., odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1513 z późn. zm.).
2. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem https://platformazakupowa.pl/transakcja/1209503
3. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania, komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami w zakresie:
a) przesyłania Zamawiającemu pytań do treści SWZ;
b) przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia podmiotowych środków dowodowych;
c) przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do ułożenia, poprawienia, uzupełnienia oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, podmiotowych środków dowodowych, innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu;
d) przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia wyjaśnień dotyczących treści oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 lub złożonych podmiotowych środków dowodowych lub innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu;
e) przysyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia wyjaśnień dot. treści przedmiotowych środków dowodowych;
f) przesłania odpowiedzi na inne wezwania Zamawiającego wynikające z ustawy – Prawo zamówień publicznych;
g) przesyłania wniosków, informacji, oświadczeń Wykonawcy;
h) przesyłania odwołania, inne;
odbywa się za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem
https://platformazakupowa.pl/transakcja/1209503 prowadzonego postępowania i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.
Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zostały opisane w Rozdziale XIV SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Gminy w Puszczy Mariańskiej ul. Stanisława Papczyńskiego 1, 96-330 Puszcza Mariańska;
2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail inspektor@cbi24.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym o jakim stanowi art. 275 pkt 1 Pzp;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: Z.271.16.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 „Zakup i dostawa nowych agregatów prądotwórczych o mocy max 46,2 kVA/37kW – 3 sztuki”.
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa nowych agregatów prądotwórczych.
Zadanie dofinansowane ze środków budżetu państwa z Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026.
Agregat prądotwórczy z min. 24 miesięczną gwarancją.
Agregat musi spełniać normy i dyrektywy:
a) 2006/42/WE - Dyrektywa Maszynowa;
b) 2014/35/UE - Dyrektywa Niskonapięciowa;
c) 2014/30/UE – Dyrektywa Kompatybilność Elektromagnetyczna;
d) 2000/14/WE - Dyrektywa Emisji Hałasu.
1.1. Dane ogólne:
a) Cyfrowa regulacja napięcia +/-1 %,
b) Podtrzymanie prądu zwarciowego 300 % 10s,
c) Klasa izolacji prądnicy nie niższa niż H,
d) Stopień ochrony prądnicy nie niższy niż IP23,
e) Klasa wykonania – nie mniejsza niż G3,
f) Szybkie przyjęcie obciążenia,
g) Gotowość pracy w trybie ręcznym i automatycznym,
h) Tłumik spalin z kompensatorem drgań,
i) Wibroizolatory drgań silnika i prądnicy,
j) Przycisk awaryjnego zatrzymania,
k) Sygnalizator dźwiękowy awarii.
1.2. Parametry techniczne:
a) Moc znamionowa PRP w zakresie: 40 kVA – 46,2 kVA,
b) Moc znamionowa PRP [kW] w zakresie: 32 kW – 37 kW (w pracy ciągłej),
c) Prąd znamionowy PRP w zakresie: 55A – 67A,
d) Częstotliwość: 50 Hz,
e) Napięcie: 400V i 230V,
f) Rodzaj paliwa: Diesel,
g) Pojemność zbiornika paliwa: nie mniej niż 70l,
h) Gwarantowana moc akustyczna Lwa nie większa niż: 97 dBA,
i) Dodatkowe gniazdo zewnętrzne odbioru mocy 63A.
1.3. Wyposażenie podstawowe:
a) Prądnica bezszczotkowa,
b) Cyfrowy stabilizator AVR,
c) Sterownik elektroniczny z portem komunikacyjnym,
d) Transformatorowa ładowarka akumulatora,
e) Grzałka bloku silnika.
1.4. Wymagania dotyczące silnika:
a) Obroty: 1500obr/min,
b) Silnik: czterocylindrowy, chłodzony cieczą,
c) Regulacja obrotów: mechaniczna,
d) Klasa wykonania: G3,
e) Układa paliwowy: wtrysk bezpośredni,
f) Instalacja: 12V,
g) Filtr paliwa z separatorem wody,
h) Metoda rozruchu: elektroniczna.
1.5. Wymagania dotyczące prądnicy:
a) Napięcie znamionowe: 400V i 230V,
b) Współczynnik mocy: cos 0,8,
c) Stopień ochrony: IP23 lub wyższy,
d) Konstrukcja: jednołożyskowa,
e) Technologia: bezszczotkowa,
f) Połączenie z silnikiem: bezpośrednie,
g) Podtrzymanie prądu zwarciowego: min. 300% /10s,
h) Klasa izolacji: Nie mniejsza niż H,
i) Sprawność 80% lub wyższa,
j) Regulacja napięcia: AVR, cyfrowy,
k) Dokładność regulacji: +/- 1 %.
1.6. Wymagania dotyczące sterownika agregatu:
a) Intuicyjny interfejs graficzny,
b) Zegar czasu rzeczywistego z akumulatorem,
c) Kontrola zasilania sieciowego, automatyczny start generatora,
d) Dziennik zdarzeń,
e) Pomiar wartości prądu w 3 fazach,
f) Pomiar wartości napięcia sieci i generatora,
g) Pomiar mocy czynnej, biernej i pozornej,
h) Licznik czasu pracy, liczniki przeglądów,
i) Pomiar napięcia akumulatora,
j) Pełne zabezpieczenie silnika i prądnicy,
k) Magistrala CAN i port USB,
l) Kontrola poziomu paliwa,
m) Oprogramowanie sterownika w języku polskim.
1.7. Urządzenie może posiadać następujące funkcje dodatkowe, które nie są
wymagane, lecz będą traktowane jako funkcjonalność ponad standardowa:
a) Układ SZR:
- przełącznikowy
- czteropolowy
- wbudowany w agregat
Brak powyższych funkcji określonych w pkt 1.7. nie będzie skutkował odrzuceniem oferty.
4) Wymagania dotyczące wykonania prac i opieki serwisowej dla wszystkich części zamówienia:
a) W okresie trwania gwarancji (min. 24 miesięcy) Wykonawca zobowiązuje się do reakcji serwisowej. Reakcja serwisowa oznacza kontakt telefoniczny z serwisem oraz dojazd do zespołu prądotwórczego.
b) Ponadto Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia bezpłatnego serwisu gwarancyjnego w częstotliwości nie rzadziej niż 1 raz w roku, w zakresie bezpłatnego przeglądu gwarancyjnego zakupionego agregatu, w okresie min. 24 miesięcy.
4. Agregaty prądotwórcze muszą być nowe, w pełni sprawne i gotowe do użycia zgodnie z ich przeznaczeniem, muszą odpowiadać obowiązującym standardom jakościowym i technicznym, nie może być obciążony żadnymi prawami na rzecz osób trzecich oraz musi być zgodny z ofertą Wykonawcy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 31120000-3 - Generatory
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
31122000-7 - Jednostki prądotwórcze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert dla każdej Części zamówienia oddzielnie.
Kryterium nr 1 – Cena oferty brutto (C) – waga kryterium 60%,
Kryterium nr 2 – Okres gwarancji (G) – waga kryterium 40%.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 „Zakup i dostawa nowych agregatów prądotwórczych o mocy 8,1 kVA/7,3 kVA, 3,0 kW, 3,3 kW – 3 sztuki”.
Zadanie dofinansowane ze środków budżetu państwa z Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026.
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa nowych agregatów prądotwórczych.
Agregat prądotwórczy z min. 24 miesięczną gwarancją.
Agregat musi spełniać normy i dyrektywy:
a) 2006/42/WE - Dyrektywa Maszynowa;
b) 2014/35/UE - Dyrektywa Niskonapięciowa;
c) 2014/30/UE – Dyrektywa Kompatybilność Elektromagnetyczna;
d) 2000/14/WE - Dyrektywa Emisji Hałasu.
2. 1. Charakterystyka:
a) Klasa izolacji prądnicy nie niższa niż H,
b) Stopień ochrony prądnicy nie niższy niż IP23,
2.2. Parametry techniczne:
a) Moc 3~ znamionowa PRP w zakresie: 7,3 kVA – 8,1 kVA (cos 0,8),
b) Moc 1~ znamionowa PRP [kW] w zakresie: 3,0 kW – 3,3 kW,
c) Częstotliwość: 50 Hz,
d) Napięcie: 400V i 230V
e) Stopień ochrony: IP23 lub wyższy,
f) Chłodzenie: Powietrze,
g) Rozruch: Manualny,
h) Rodzaj paliwa: Benzyna,
i) Pojemność zbiornika paliwa: nie mniej niż 4 l,
j) Gwarantowana moc akustyczna Lwa nie większa niż: 97 dBA,
k) Stabilizacja napięcia AVR,
2.3. Wyposażenie podstawowe:
a) Gniazdo 230 V 16 A IP 67,
b) Gniazdo 230 V 16 A 3P IP 67,
c) Gniazdo 400 V 16 A 5P IP 67,
d) Zabezpieczenie przeciążeniowe,
e) Czujnik ciśnienia oleju.
2.4. Wyposażenie opcjonalne:
a) Zestaw transportowy.
4) Wymagania dotyczące wykonania prac i opieki serwisowej dla wszystkich części zamówienia:
a) W okresie trwania gwarancji (min. 24 miesięcy) Wykonawca zobowiązuje się do reakcji serwisowej. Reakcja serwisowa oznacza kontakt telefoniczny z serwisem oraz dojazd do zespołu prądotwórczego.
b) Ponadto Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia bezpłatnego serwisu gwarancyjnego w częstotliwości nie rzadziej niż 1 raz w roku, w zakresie bezpłatnego przeglądu gwarancyjnego zakupionego agregatu, w okresie min. 24 miesięcy.
4. Agregaty prądotwórcze muszą być nowe, w pełni sprawne i gotowe do użycia zgodnie z ich przeznaczeniem, muszą odpowiadać obowiązującym standardom jakościowym i technicznym, nie może być obciążony żadnymi prawami na rzecz osób trzecich oraz musi być zgodny z ofertą Wykonawcy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 31120000-3 - Generatory
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
31122000-7 - Jednostki prądotwórcze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert dla każdej Części zamówienia oddzielnie.
Kryterium nr 1 – Cena oferty brutto (C) – waga kryterium 60%,
Kryterium nr 2 – Okres gwarancji (G) – waga kryterium 40%.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 „Zakup i dostawa nowych agregatów prądotwórczych o mocy 2,2 kW – 3 sztuki”.
Zadanie dofinansowane ze środków budżetu państwa z Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026.
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa nowych agregatów prądotwórczych.
Agregat prądotwórczy z min. 24 miesięczną gwarancją.
3.1. Parametry techniczne:
a) Moc: 2,2 kW,
b) Gniazda AC min. 2 sztuki 230V 16A,
c) Gniazda DC: 12V,
d) Stopień ochrony: IP23 lub wyższy,
e) Częstotliwość: 50 Hz,
f) Napięcie: 230V,
g) Chłodzenie: Powietrze,
h) Rozruch: Manualny,
i) Rodzaj paliwa: Benzyna
j) Pojemność zbiornika paliwa: nie mniej niż 3 l,
k) Gwarantowana moc akustyczna Lwa nie większa niż: 97 dBA,
l) Masa sucha: do 25 kg,
m) Stabilizacja napięcia AVR.
4) Wymagania dotyczące wykonania prac i opieki serwisowej dla wszystkich części zamówienia:
a) W okresie trwania gwarancji (min. 24 miesięcy) Wykonawca zobowiązuje się do reakcji serwisowej. Reakcja serwisowa oznacza kontakt telefoniczny z serwisem oraz dojazd do zespołu prądotwórczego.
b) Ponadto Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia bezpłatnego serwisu gwarancyjnego w częstotliwości nie rzadziej niż 1 raz w roku, w zakresie bezpłatnego przeglądu gwarancyjnego zakupionego agregatu, w okresie min. 24 miesięcy.
4. Agregaty prądotwórcze muszą być nowe, w pełni sprawne i gotowe do użycia zgodnie z ich przeznaczeniem, muszą odpowiadać obowiązującym standardom jakościowym i technicznym, nie może być obciążony żadnymi prawami na rzecz osób trzecich oraz musi być zgodny z ofertą Wykonawcy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 31120000-3 - Generatory
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
31122000-7 - Jednostki prądotwórcze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert dla każdej Części zamówienia oddzielnie.
Kryterium nr 1 – Cena oferty brutto (C) – waga kryterium 60%,
Kryterium nr 2 – Okres gwarancji (G) – waga kryterium 40%.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia, określonych w Rozdziale 10 SWZ, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia na wezwanie Zamawiającego następujących dokumentów:
a) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1616 z późn. zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik nr 3 do SWZ;
b) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we „Wzorze umowy”, stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 Pzp oraz określonych we „Wzorze umowy”, stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
4. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-17 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1209503
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-17 11:10
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI PUSZCZA MARIAŃSKA
- Świadczenie usługi cateringowej do placówek oświatowych prowadzonych przez Gminę Puszcza Mariańska w okresie od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r.
- Zakup i dostawa nowych agregatów prądotwórczych.
- Prace remontowe w budynku grupy internatowej V w Okręgowym Ośrodku Wychowawczym w Studzieńcu
- Modernizacja osady Senatorówka 3 Nadleśnictwa Radziwiłłów V2
więcej: przetargi PUSZCZA MARIAŃSKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Program ochrony ludności i obrony cywilnej - zakup agregatu prądotwórczego wraz z przyczepą oraz zbiornika na paliwo z dystrybutorem"
- "Program ochrony ludności i obrony cywilnej - zakup i montaż agregatów prądotwórczych"
- Zakup sprzętu na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej na terenie Gminy Garbatka-Letnisko
- Zakup i dostawa sprzętu dla potrzeb ochrony ludności i obrony cywilnej w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Dostawa, montaż i uruchomienie agregtu prądotwórczego w Urzędzie Gminy Tomice w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Tomice"
- Zwiększenie gotowości obronnej i poprawa bezpieczeństwa w Gminie Myszyniec
więcej: Generatory »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





