eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaBadanie i zatwierdzenie sprawozdań finansowych z realizacji projektu pn. "Regiony Rewitalizacji Edycja 3.0" na Mazowszu realizowanego w ramach Pomocy Technicznej dla Funduszy Europejskich 2021 -2027.



Ogłoszenie z dnia 2025-02-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Badanie i zatwierdzenie sprawozdań finansowych z realizacji projektu pn. „Regiony Rewitalizacji Edycja 3.0” na Mazowszu realizowanego w ramach Pomocy Technicznej dla Funduszy Europejskich 2021 -2027.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Mazowieckie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015528910

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jagiellońska 26

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 03-719

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mazovia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mazovia.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Badanie i zatwierdzenie sprawozdań finansowych z realizacji projektu pn. „Regiony Rewitalizacji Edycja 3.0” na Mazowszu realizowanego w ramach Pomocy Technicznej dla Funduszy Europejskich 2021 -2027.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e3c0cf57-5b19-4cf2-bc56-0ebea7da1a09

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00121729

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Regiony Rewitalizacji Edycja 3.0” na Mazowszu (PTFE 2021-2027).

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00032303

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OR-D-III.272.110.2024.MK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na badaniu i zatwierdzeniu sprawozdań finansowych z realizacji projektu pn. „Regiony Rewitalizacji Edycja 3.0” na Mazowszu realizowanego w ramach Pomocy Technicznej dla Funduszy Europejskich 2021 -2027. Usługa polegająca na badaniu i zatwierdzeniu sprawozdań finansowych (roczne i końcowe) z realizacji projektu „Regiony Rewitalizacji Edycja 3.0” na Mazowszu realizowanego w ramach Pomocy Technicznej dla Funduszy Europejskich 2021-2027 obejmuje:
a. Sprawozdania roczne (z ewentualną korektą) – składane przez Województwo za dany rok. Zawierać będzie rozliczenie wykorzystania środków dotacji otrzymanych w danym roku (minimalna liczba 3, maksymalna 4 szt. – Zamawiający przewiduje jedno opcjonalne sprawozdanie roczne w przypadku wydłużenia projektu)
b. Sprawozdanie końcowe (z ewentualną korektą) – składane przez Województwo w terminie 31 dni od dnia upływu terminu zakończenia realizacji projektu, zawierające rozliczenie wykorzystania otrzymanych środków oraz pozostałych wydatków na realizację projektu przewidzianych do refundacji w ramach ostatniej transzy dotacji (1 szt.).

4.5.3.) Główny kod CPV: 79212500-8 - Usługi kontroli rachunkowej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45756,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49190,16 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45756,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KPW Audytor Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7272767073

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 57195,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2028-09-30

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Umowa zostaje zawarta na czas określony, tj. od dnia jej podpisania do dnia 31.03.2028 r. – zamówienie podstawowe. W przypadku uruchomienia prawa opcji termin zostaje przedłużony do 30.09.2028 r.
Wynagrodzenie za zamówienie podstawowe wynosi 45 756,00 zł brutto, za zamówienie opcjonalne wynosi 11 439,00 zł brutto

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.