Ogłoszenie z dnia 2022-04-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00006272/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu używanej koparko - ładowarki
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. w Muszynie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 490510448
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piłsudskiego 128
1.5.2.) Miejscowość: Muszyna
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-370
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.7.) Numer telefonu: 18 471-41-97
1.5.8.) Numer faksu: 18 471-40-89
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ewa.dudczak@pgk-muszyna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pgk.muszyna.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu używanej koparko - ładowarki2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-83891b76-6e12-11ec-ae77-fe331fedffdc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00121535
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00005735/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu używanej koparko - ładowarki
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00006272/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PGK.ZP.271.1.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 278048,78 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu używanej koparko - ładowarki o następujących parametrach technicznych:
Opis techniczny minimum wymagalnych parametrów technicznych i wymogów funkcjonalnych dla przedmiotu zamówienia
KOPARKO - ŁADOWARKA
CHARAKTERYSTYKA TECHNICZNA KOPARKO - ŁADOWARKI
1. Parametry techniczno-użytkowe koparko - ładowarki:
1) rok produkcji: nie starsza niż 2012 r.,
2) godziny pracy: maksymalnie 4 300 mth,
3) silnik 4 cylindry 70 kW,
4) brak DPF ad blue,
5) zbiornik paliwa 160l,
6) ramię teleskopowe wysuwane z ramienia głównego,
7) pakiet dźwigowy na tylnym ramieniu,
8) minimum dwie łyżki kopiące 305 mm i 610 mm,
9) łyżka przednia otwierana z widłami,
10) szybkozłącze do zmiany tylnej łyżki,
11) linia do młota i świdra na tylnym ramieniu,
12) przeciwwaga 234 kg,
13) opony przednie 20”,
14) opony tylne 480/80 R26,
15) joysticki hydrauliczne,
16) możliwość alternatywnej zmiany sterowaniem tylnym ramieniem kopiącym,
17) gwarancja UE min 12 miesięcy.
2. Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania pojazdu dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych, zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym.
3. Wykonawca wyda Zamawiającemu koparko - ładowarkę wraz ze wszystkimi dokumentami wymaganymi przepisami prawa.
LEASING
Warunki umowy leasingowej:
1) waluta: PLN,
2) okres obowiązywania umowy leasingu operacyjnego: 36 miesięcy,
3) umowa leasingu przewiduje spłatę 35 równych rat leasingowych,
4) spłata 35 - ciu rat leasingowych odbywać się będzie w okresach miesięcznych, w dzień roboczy w równych ratach przez okres leasingowania, zgodnie z podanym harmonogramem spłaty rat leasingowych z zastrzeżeniem, że Zamawiający dopuszcza możliwość pierwszej raty wyrównującej odsetki od momentu przekazania maszyny.
5) Wykonawca zapewni ubezpieczenie OC i majątkowe dla dostarczonego pojazdu, w całym okresie trwania leasingu.
6) opłata wstępna wnosić będzie 100 000,00 zł netto,
7) po upływie okresu obowiązywania umowy leasingowej, po zapłacie ostatniej raty leasingowej, Zamawiający będzie miał prawo pierwokupu (wykupu, nabycia) przedmiotu leasingu na własność pod warunkiem spłacenia przez niego wszelkich należności wynikających z umowy leasingu. Powyższe oświadczenie może być złożone w terminie do ostatniego dnia obowiązywania umowy leasingu,
8) oplata końcowa wynosić będzie – 1 % wartości netto przedmiotu leasingu (opłata za wykup),
9) opłata końcowa za wykup zostanie wniesiona na podstawie wystawionej przez Finansującego (Leasingodawcy) i dostarczonej Korzystającemu (Zamawiającemu) faktury. Przejście własności pojazdu na Zamawiającego nastąpi po otrzymaniu pełnej wartości opłaty końcowej (wykupu) lub opłata za wykup zostanie uiszczona wraz z ostatnią ratą leasingową na podstawie informacji wskazanej na fakturze. Faktura wykupowa, opiewającą na kwotę wykupu będzie potwierdzeniem przeniesienia na Zamawiającego prawa własności leasingowanego dobra pod warunkiem spłacenia przez niego wszelkich należności wynikających z umowy leasingu.
10) raty leasingowe będą uiszczane w terminach comiesięcznych od miesiąca następującego po miesiącu, po odbiorze sprzętu. Zamawiający (leasingobiorca) zobowiązany jest do uiszczania rat leasingowych na podstawie harmonogramu finansowego będącego integralną częścią umowy leasingowej. Daty w nim podane będą datami ostatecznymi wpływu środków na rachunek leasingodawcy.
11) Zamawiający wyraża zgodę na dołączenie do umowy jako integralną jej część obowiązującą u Wykonawcy (Finansującego) tabelę opłat i prowizji, o ile zawarte w niej postanowienia nie pozostają w sprzeczności z treścią SWZ, w tym w szczególności umową, nie nakładają na Zamawiającego dodatkowych, niezależnych od Zamawiającego opłat i prowizji związanych z należytą realizacją umowy leasingu w zakresie przewidzianym w SWZ. W przypadku rozbieżności pomiędzy postanowieniami SWZ, a Ogólnymi Warunkami Leasingu (OWL) przedstawionymi przez Wykonawcę, pierwszeństwo będą mieć postanowienia zawarte w SWZ,
12) Wykonawca będzie zobowiązany do wyceny pojazdu,
13) szczegółowe warunki leasingu zostaną określone w sporządzonej umowie zwanej dalej „umową leasingową” zawartej pomiędzy Zamawiającym oraz Wykonawcą, której postanowienia będą zgodne z SWZ.
2. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot umowy do siedziby Zamawiającego na swój koszt i ryzyko.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w rozdziale IV Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz projektowanych postanowieniach umownych stanowiących załącznik nr nr 4 do Specyfikacji Warunków Zamówienia
4.5.3.) Główny kod CPV: 43260000-3 - Koparki, czerparki i ładowarki, i maszyny górnicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
66000000-0 - Usługi finansowe i ubezpieczeniowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 376890,44 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 376890,44 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 376890,44 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): BERGERAT MONNOYEUR SP. Z O.O.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: CATERPILLAR FINANCIAL SERVICES POLAND SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7780022310
7.3.3) Ulica: Modlińska 11, Izabelin – Dziekanówek
7.3.4) Miejscowość: Łomianki
7.3.5) Kod pocztowy: 05-092
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 376890,44 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
INNE PRZETARGI MUSZYNA
- Kompl. odpłatne pełn. obow. insp. nadzoru inwes. nad robotami budo. podczas realizacji zadania pn.: "Budowa sieci kanalizacji sanitarnej dla Osiedla Pomirki w miejscowości Złockie, gmina Muszyna"
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej dla Osiedla Pomirki w miejscowości Złockie, gmina Muszyna
więcej: przetargi MUSZYNA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA NOWEJ KOPARKO ŁADOWARKI NA POTRZEBY SZGK ŁOCHÓW
- Zakup koparko - ładowarki wraz z osprzętem dla potrzeb utrzymania melioracji wodnych gminy Szczuczyn.
- Dostawa koparko-ładowarki
- Koparko-ładowarka dla ZWiK
- Dostawa dla ABRUKO Sp. z o.o. w ramach leasingu operacyjnego z opcją wykupu fabrycznie nowej koparko-ładowarki.
- Zakup koparko-ładowarki dla potrzeb Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej w Teresinie
więcej: Koparki, czerparki i ładowarki, i maszyny górnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.